quote:
De vlag is uitquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:51 schreef purplerose het volgende:
[..]![]()
weet anders ook nie hoe ik het moet omschrijven
Opoe op bezoek kennen jullie wellicht niet
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:51 schreef purplerose het volgende:
[..]![]()
weet anders ook nie hoe ik het moet omschrijven
Opoe op bezoek kennen jullie wellicht niet
Ik heb mezelf nog niet vermenigvuldigd (afaik)quote:
Daarvoor moet je ook eerst sex hebbenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:53 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik heb mezelf nog niet vermenigvuldigd (afaik)
Wat heb ik gemist?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:55 schreef -Hans- het volgende:
Veenstra's shirt gesloopt door Maikel Steur
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:53 schreef cosmick het volgende:
[..]
"Opoe is op bezoek".
Maar om je goed te voelen koop je dan spulletjes met doodshoofden?
Yeah, rock onquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:55 schreef purplerose het volgende:
[..]ja, ben en blijf een rockbitsj he
![]()
ken 'm ook gewoon als 'die tijd van de maand'quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:55 schreef purplerose het volgende:
DR: ow die ken je welmaar de vlag uit klinkt alsof het iets is wat je viert en bonkjes en sliertjes klinkt meer zoals het is. vervelend, pijnlijk, slijmerig,humeurig
Zo'n beest zoek ik ook nog, geloof ik.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:55 schreef purplerose het volgende:
[..]
ja, ben en blijf een rockbitsj
Lekker in de modder spelen en niet ieuwl roepen dat ze vies wordt of nagels brekenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:12 schreef MadSteven het volgende:
[..]
Zo'n beest zoek ik ook nog, geloof ik.Of in ieder geval dat ze zich thuis voelen op pak-em-beet Lowlands. Dat type - alsof dat een soort type is, maar dan toch.
Wat is dit trouwens voor in-slaap-val-muziek?!?
Dat laatste in ieder geval. Persoonlijk heb ik niet zoveel met modder...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:14 schreef purplerose het volgende:
[..]
Lekker in de modder spelen en niet ieuwl roepen dat ze vies wordt of nagels breken
Denk niet dat ancilla door de modder gaat wroeten hoorquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:14 schreef MadSteven het volgende:
Ik zie trouwens dat Ancilla die dan dus weer wel op Lowlands was in de studio is/komt. Dat bedoel ik dus: welk type Lowlander?
goed voor je huid johquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:15 schreef MadSteven het volgende:
[..]
Dat laatste in ieder geval. Persoonlijk heb ik niet zoveel met modder...
Regen is iets anders, maar modder... Nou nee.
latex scheurt nogal gauw dus het is niet slim om ermee in de modder te gaan worstelen met iemand, maar beetje taart kan het pakje ook wel weer hebbenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:16 schreef MadSteven het volgende:
Nou, het fimpje dat je op de site kan zien... maar taart maakt je niet vies of wel?!?
aait wolfje, arme wolfjequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:18 schreef wolfrolf het volgende:
TVP.
Leuk hoor een baan hebben die onregelmatige werktijden heeft. Ik heb bijna nooit meer tijd om even lekker te radionerden hier
Zou een idee zijn. Maar ben colaverslaafd en het bier staat in de schuur bovendien. En bovendien voel ik me dan net iets frisser morgenochtend. Hoewel, een paar kan geen kwaad natuurlijk. Meh, eerst dit glas eens leegdrinkenquote:
twijfelaartje?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:27 schreef MadSteven het volgende:
[..]
Zou een idee zijn. Maar ben colaverslaafd en het bier staat in de schuur bovendien. En bovendien voel ik me dan net iets frisser morgenochtend. Hoewel, een paar kan geen kwaad natuurlijk. Meh, eerst dit glas eens leegdrinken
Ik denk dat dat nu toch wat lastiger gaat worden om binnen te komen, met al die camera's en productiemannetjes.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:41 schreef purplerose het volgende:
Whehehehe, ik ben met giels favo merk vorig jaar binnen gekomen in de studioHijs makkelijk om te kopen
ik vind ancilla iets te veel haar best om sexie te zijn
Ach, ik lach gewoon ff liev naar Hugo en dan mag ik ook binnenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk dat dat nu toch wat lastiger gaat worden om binnen te komen, met al die camera's en productiemannetjes.
Wat ik trouwens op een ander forum vond, waar ik langer dan een jaar zit:quote:
Hugo is van de NPS, die is er nu niet.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:44 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ach, ik lach gewoon ff liev naar Hugo en dan mag ik ook binnen![]()
Mooi, ook een Hoegie is mijn salarisquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:38 schreef MadSteven het volgende:
Oh hoi Mook. En nee, ga zo wel de kou door Hoegie halen. Maar die cola is nog niet op.
En hee, ik hoor mijn favoriete drank op de radio
Zo, dat klinkt volwassenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:51 schreef paultjuhhh het volgende:
WOOOOW DIE ENE IS LEKKER
Ancillaquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:51 schreef paultjuhhh het volgende:
WOOOOW DIE ENE IS LEKKER
Domien was er al langerquote:
Idd, maar wel een geschikte gast denk ikquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:00 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat is die Domien voor een kauwgumkauwend pubertje
Ow die heb ik niet goed gezienquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:00 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ook maar ik bedoelde die van 6 pack
Ik zag ineens Veenstra in de camera..nu Ekdom erbij en het feestje is compleetquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Domien was er al langer, die heb ik al een paar keer op de cam voorbij zien lopen
.
Voordeel van werken bij 3fm , je kunt binnenlopen wanneer je wil.
Nou..stiekem hoop ik dattie gewoon nu bekend maakt dattie naar 538 gaat en dat Michiel en Domien naar de ochtend gaanquote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:01 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Ik zag ineens Veenstra in de camera..nu Ekdom erbij en het feestje is compleet
Als ze dan Ekstra weekend van vrijdag 19:00 tot zaterdag 06:00 doen vind ik het goedquote:
kan toch !quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:17 schreef MadSteven het volgende:
Gaat ook weer lekker vanavond...
Ancilla: "ik heb wel eens seks gehad met een meisje met een [vaginale] piercing"
Msn-telefoon meiske: "Ik ook"
Okee.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:17 schreef MadSteven het volgende:
Gaat ook weer lekker vanavond...
Ancilla: "ik heb wel eens seks gehad met een meisje met een [vaginale] piercing"
Msn-telefoon meiske: "Ik ook"
Okee.
Joah maar z'n vrouw danquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:20 schreef MadSteven het volgende:
Nou ben ik geen 3FM-dj, maar wel radio-dj.
En ik zit ook liever ergens waar radio gemaakt wordt/muziek gedraait wordt als het kan.
plop ze!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:54 schreef MadSteven het volgende:
Zo. Ben ik weer terug boven met bier.
Trustequote:
Denk denk... Gerard heeft vrouw en kids, Giel heeft een "vrouw", maar Michiel?!? Leek me vrijgezel, hoor.quote:
wheheehehehequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:08 schreef MadSteven het volgende:
En doet Domien niet gewoon de productie als er zoveel te doen is deze nacht?
Ik bedenk me trouwens opeens terwijl ik op mijn msn boven een meidennaam zweef dat de tekst "Klik met de rechtermuisknop om te kijken wat je samen kan doen"... dat kan ik zonder rechtermuisknop me ook wel bedenken...![]()
Michiel is vorig jaar getrouwd.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:26 schreef MadSteven het volgende:
[..]
Denk denk... Gerard heeft vrouw en kids, Giel heeft een "vrouw", maar Michiel?!? Leek me vrijgezel, hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |