Online?!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:47 schreef RaymanNL het volgende:
En dan te bedenken dat eind deze maand ook nog die toffe nieuwe online Worms uitkomt![]()
Gaaaafquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:47 schreef RaymanNL het volgende:
En dan te bedenken dat eind deze maand ook nog die toffe nieuwe online Worms uitkomt![]()
Jep, en het wordt nog een goede game ookquote:
IGN heeft een Hands-On geschreven van een versie die voor 99% af was. En die was echt heel erg positief!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:28 schreef super-muffin het volgende:
ik wacht nog even af, de eerste Worms op de DS viel zwaar tegen.
Vond dat spel niet echt leukquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:02 schreef mirelia het volgende:
Mario 64 DS ruleert pas echt!!!
Spel is dan ook alweer 10 jaar oud. Voor zijn tijd was het een ongekende prestatie. Persoonlijk ben ik ook meer fan van de 2d mario games. Al lijkt Galaxy (mede dankzij de camera) mij een erg leuke game.quote:
Als ik Worms speel heb ik niet veel last van het geluid van de 360 dat is bij die van mij dan nagenoeg nix.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:46 schreef BMH het volgende:
[..]
Spel is dan ook alweer 10 jaar oud. Voor zijn tijd was het een ongekende prestatie. Persoonlijk ben ik ook meer fan van de 2d mario games. Al lijkt Galaxy (mede dankzij de camera) mij een erg leuke game.
Anyhoo. De nieuwe worms voor DS heeft WEL het super schaap & de holy handgrenate. Dus dat zijn al 2 redenen waarom deze versie van worms mogelijk leuker wordt dan de XBLA versie. En het feit dat ik geen stofzuiger hoeft te starten om worms te spelen kan mogelijk leiden tot het mij spelen van dit spel.
Die moet ik allebei nog hebben.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:18 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
Ik heb vandaag een DS gekocht
Met de spellen Castelvenia en New Super Mario Bros.![]()
I Like!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |