Zo noemt mn vriend me sinds ie doorkreeg dat ik, door het afvallen op dit moment, allemaal witte strepen op mn bovenbenen en kont heb gekregen!quote:
Lijnen wel ja, maar gewoon gezond eten nietquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:26 schreef wendytje het volgende:
met een BMI van 20 lijnen is volgens mij erg ongezond!
in de OP staat duidelijk dat het gaat om afvallen, niet om gezond eten en jij zelf geeft ook aan af te te willen vallen..... maar liefst 12 kilo bij 65 kilo, dat is 20%!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:27 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Lijnen wel ja, maar gewoon gezond eten niet![]()
Ik vind t lekker, pruimen, dadels, vijgenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:26 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Zo noemt mn vriend me sinds ie doorkreeg dat ik, door het afvallen op dit moment, allemaal witte strepen op mn bovenbenen en kont heb gekregen!En ze willen niet weg ...
Ik zit aan een zak gedroogde pruimenDe eerste hap was vreselijk, maar nu is het nog best wel lekker
ja ... maar in eerdere topics heb ik al gezegd dat het cijfertje dat daar staat, niet eens een doel is ... dat staat er, omdat ik anders lui word, en weer ongezond ga etenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:42 schreef wendytje het volgende:
[..]
in de OP staat duidelijk dat het gaat om afvallen, niet om gezond eten en jij zelf geeft ook aan af te te willen vallen..... maar liefst 12 kilo bij 65 kilo, dat is 20%!
Ja, hoe zie je er eigenlijk uit?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
ja ... maar in eerdere topics heb ik al gezegd dat het cijfertje dat daar staat, niet eens een doel is ... dat staat er, omdat ik anders lui word, en weer ongezond ga eten(maak je niet druk meid, ik ben niet zo dom als ik er misschien uit zie)
klinkt droevigquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:44 schreef BabblingBrook het volgende:
Willen en lukken is een verschil. Ik wil graag eindigen op een bmi van 20.
Hier ben ik het absoluut niet mee eens. Jij beweert dat je zo ook wel genoeg eiwitten binnenkrijgt. Dat klopt, maar in vlees zit zoveel meer dan eiwit. Denk aan vitamineb12 en ijzer. Ijzer kun je ook uit groenten halen, maar dat wordt veel slechter opgenomen. Ik denk dan ook dat vlees voor de mens onmisbaar is in een evenwichtige voeding.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:08 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik zou mensen in derde wereldlanden idd niet aanraden om vegetariër te worden, maar zoals ik al zei, in de westerse wereld hoef je maar weinig te doen om toch voldoende binnen te krijgen.
150 gram een minuscuul stukje?? Hallo, das een beste lap! Ik eet als avondeten maar 75 gram, en soms niets. Als ik geen vlees bij mijn avondeten eet doe ik het op brood en eet ik nootjes.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:03 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Je hoeft maar 150 gr vlees per dag.. en dat is een minuscuul microscopisch stukje..
Dus elke dag vlees hoeft nietIk eet wel vaak vales met rode saus er in
![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 22:55 schreef Viking84 het volgende:
Jezus, wat zijn jullie ontzettend irritant. Houd eens op met dat gezeik hier of ga erover mailen / pm'en / msn'en
.
Dan moet je namelijk zelf ook wel zo beleefd zijn om te reageren Miss S.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:59 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat heb ik ook al meerdere malen voorgestelt maar kennelijk is dat niet zo leuk
o.. als ik ga barbecuen stouw ik mijn hele bord vol vleeschquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:14 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
150 gram een minuscuul stukje?? Hallo, das een beste lap! Ik eet als avondeten maar 75 gram, en soms niets. Als ik geen vlees bij mijn avondeten eet doe ik het op brood en eet ik nootjes.
Omdat er heus ook wel leuke zijnquote:
Ze kunnen ook wel lief zijn hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:19 schreef Viking84 het volgende:
tvp.
en Liejannuh, houd eens op. Nieuw topic, dus we beginnen hier niet weer!.
Nergens voor nodig om alles steeds opnieuw op te rakelen. Vrouwen. Waarom val ik op ze?
.
ik had dus sinds ik een peuter was niet meer overgegeven en geen idee dat je er geen moeite voor hoefde te doenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:03 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
nee joh.. overgeven is keimakkelijk
als t er echt uitwil gaat t er wel uit..........
en als t er tegen aan zit te hikken moet je je buikspieren aanspannen lukt t ook wel
Net alsof ik de aanstichtster ben!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:19 schreef Viking84 het volgende:
tvp.
en Liejannuh, houd eens op. Nieuw topic, dus we beginnen hier niet weer!.
Nergens voor nodig om alles steeds opnieuw op te rakelen. Vrouwen. Waarom val ik op ze?
.
Moeilijk? Het is soms juist onmogelijk om het niet te doenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:01 schreef Miss_S het volgende:
en ik bitch ook niet
ik hang alleen maar boven het toilet
ik dacht altijd dat overgeven moeilijk was maar gaat geheel vanzelf
je voelt zo een slijm in je mond... dan heb je nog precies 10 secondequote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:01 schreef Miss_S het volgende:
en ik bitch ook niet
ik hang alleen maar boven het toilet
ik dacht altijd dat overgeven moeilijk was maar gaat geheel vanzelf
Zoals je zelf al in je stukje zegt, is het een kwestie van keuzes maken. Nergens ter wereld worden er zoveel manieren geboden om de juiste keuzes te maken. Maar dat is nog altijd aan jezelf. Zeggen dat het verrekte moeilijk is om de juiste keuzes te maken kan best zo zijn, maar dat probleem ligt toch echt in jezelf en niet in de westerse wereld. Ik kan heel goed een voeding samenstellen zonder dat ik tekorten oploop, maar toch minder calorieën naar binnen krijg. Dat is simpelweg een kwestie van het maken van de juiste keuzes.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:39 schreef Plukie86 het volgende:
lang verhaal.
Ik zei ook nog dat ook al maak je de juiste keuzes, dat het dan nog moeilijk genoeg is om alles binnen te krijgen. Aanvulling daarop: je moet je daarvoor wel even goed in je eten verdiepen voordat je goede combinaties van juiste keuzes kunt maken.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:43 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Zoals je zelf al in je stukje zegt, is het een kwestie van keuzes maken. Nergens ter wereld worden er zoveel manieren geboden om de juiste keuzes te maken. Maar dat is nog altijd aan jezelf. Zeggen dat het verrekte moeilijk is om de juiste keuzes te maken kan best zo zijn, maar dat probleem ligt toch echt in jezelf en niet in de westerse wereld. Ik kan heel goed een voeding samenstellen zonder dat ik tekorten oploop, maar toch minder calorieën naar binnen krijg. Dat is simpelweg een kwestie van het maken van de juiste keuzes.
Deze ofzo?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:20 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Ik zei ook nog dat ook al maak je de juiste keuzes, dat het dan nog moeilijk genoeg is om alles binnen te krijgen. Aanvulling daarop: je moet je daarvoor wel even goed in je eten verdiepen voordat je goede combinaties van juiste keuzes kunt maken.
Helemaal als je wilt afvallen en dus minder gaat eten is het moeilijk om alles binnen te krijgen. Eetmeters kunnen je daarbij helpen, Veiligheidsspeldje (geloof ik) wist een goede link, maar die ben ik kwijt geraakt. Heeft iemand die nog??? Wil m eigenlijk wel weer eens gebruiken.
Nee das een caloriemeter. Een eetmeter geeft aan hoeveel je van elke voedingsstof binnenkrijgt. Het voedingscentrum heeft er één, maar die kost geld. Deze staat wel op de universiteit geinstalleerd, waarmee ik ooit eens een opdracht moest doen (dat ik alles binnenkreeg bleek toen een grote illusie te zijn).quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:25 schreef STING het volgende:
[..]
Deze ofzo?
http://www.caloriechecker.nl/www/scripts/tekst.php?tekstID=32
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:56 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Ja, hoe zie je er eigenlijk uit?![]()
Das knap, dat je het aardig doet. De meeste mensen hier doen dat namelijk niet altijd in mijn optiek. Van sommige posts over eten op een dag krijg ik de kriebels.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:36 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Die eetmeter heb ik op de comp staan. En ik doe het aardig, al zeg ik het zelf. En je hoeft echt niet iedere dag alles binnen te krijgen. De ADH's zij zijn er immers op gebaseerd om voldoende te zijn voor 95% van de Nederlandse bevolking. Wat dus betekent dat het overgrote gedeelte van de Nederlandse bevolking meer binnen krijgt dan ze nodig hebben...
Dat een ADH voor de meeste mensen ruim voldoende is (op die 5% na dan) houdt niet in dat de meeste mensen dan ook genoeg binnenkrijgen. Dat iets zo is, houdt niet in dat iedereen het doet.quote:De ADH's zij zijn er immers op gebaseerd om voldoende te zijn voor 95% van de Nederlandse bevolking. Wat dus betekent dat het overgrote gedeelte van de Nederlandse bevolking meer binnen krijgt dan ze nodig hebben...
Ik bedoel te zeggen dat als mensen op de ADH's letten, de meeste voldoende binnen zullen krijgen. Dat had ik misschien wat duidelijker moeten zeggen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:13 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Das knap, dat je het aardig doet. De meeste mensen hier doen dat namelijk niet altijd in mijn optiek. Van sommige posts over eten op een dag krijg ik de kriebels.
Maar je maakt hier wel een denkfout:
[..]
Dat een ADH voor de meeste mensen ruim voldoende is (op die 50% na dan) houdt niet in dat de meeste mensen dan ook genoeg binnenkrijgen. Dat iets zo is, houdt niet in dat iedereen het doet.
Je kunt ook kijken naar de adequate hoeveelheid, dat is de hoeveelheid waarbij 50% van de bevolking genoeg heeft. De ADH is dan weer de adequate hoeveelheid + 2SI, daarmee kom je op 97,5%. Echter, deze hoeft niet veel te verschillen van de ADH en dus kun je best tekorten oplopen.
Dan zijn we het met elkaar eensquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:27 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Ik bedoel te zeggen dat als mensen op de ADH's letten, de meeste voldoende binnen zullen krijgen. Dat had ik misschien wat duidelijker moeten zeggen.
quote:En ik denk dat je met die 50% (nu dik gedrukt) 5% bedoelt?
Haha, ik doelde meer op negatief commentaar, of nee: opbouwende kritiek. Maar dit mag ookquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:52 schreef STING het volgende:
rawrrrrrrr![]()
commentaar genoeg?
Maarruhh, goed gedaan!!
Ok, komtie: Ik zie:quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:51 schreef Alcarin het volgende:
Kommaarrrrr met het commentaar, dat is goede motivatie!
Nou, denk er 11 kilo bij...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:55 schreef Plukie86 het volgende:
Als ik jou gewicht zo zie lijkt het vrij hoog, maar je bent ook wel aardig lang. Toch zie je er helemaal niet dik uit. Als je je figuur zo ziet ben je helemaal niet dik meer. Althans, voor zover ik dat zeggen kan zonder 'voor' foto. Je verhoudingen kloppen in elk geval goed.
Mooi figuur, zandlopertje! Bikiniwaardig.![]()
Helemaal mee eens, hij is minstens 5 jaar oud. Er komt dan ook een nieuwe voor deze zomerquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:59 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
de bikini is niet alcarinwaardig...
Ik zie die dingen trouwens niet op de foto. Het enige dat ik wel een beetje zie, is dat je bovenbenen in verhouding wat dikker zijn. Maar dat zie je met kleding aan niet echt, als je buik maar plat is. Dus niet echt een probleem vind ik.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:58 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Nou, denk er 11 kilo bij...![]()
Al die dingen die je opnoemt zie ik trouwens echt op die foto, maar goed, er mag nog 5 kilo af en dan kap ik ermee, het moet wel gezond blijven![]()
Ja, daar zit ik al niet eens meer mee. Zit in mijn genen, dus so be it. Alleen het laatste restje buikspek moet wegquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:03 schreef Plukie86 het volgende:
Ik zie die dingen trouwens niet op de foto. Het enige dat ik wel een beetje zie, is dat je bovenbenen in verhouding wat dikker zijn. Maar dat zie je met kleding aan niet echt, als je buik maar plat is. Dus niet echt een probleem vind ik.
Mijn eigen ervaring is dat een broekje zonder pijpjes altijd meteen slanker lijkt ... (zo'n V vorm broekje, de 'doorsnee' bikini broek) En dat ik ook altijd slanker lijk als het een heel laag broekje is (omdat evt vet op mn buik en dan niet overheen kan gaan hangen ...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:01 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, hij is minstens 5 jaar oud. Er komt dan ook een nieuwe voor deze zomer![]()
Oh, nog suggesties voor het model trouwens? Ik heb daar totaal geen verstand van, en jullie weten nu wat voor figuur ik heb, dus brand maar los![]()
ziet er goed uitquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:51 schreef Alcarin het volgende:
Ik meld bij dezen dat ik mijn streefgewicht heb verlaagd naar 70 kilo. Ik heb toch nog iets te veel vetjes vind ik![]()
Maaar ik had het beloofd, dus bij dezen een bikinifoto:
[afbeelding]
Kommaarrrrr met het commentaar, dat is goede motivatie!![]()
Ja, een normaal broekje maar dan wel een heupbroek..zoiets had ik in mijn hoofd, denk ikquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:06 schreef Chicolate het volgende:
Mijn eigen ervaring is dat een broekje zonder pijpjes altijd meteen slanker lijkt ... (zo'n V vorm broekje, de 'doorsnee' bikini broek) En dat ik ook altijd slanker lijk als het een heel laag broekje is (omdat evt vet op mn buik en dan niet overheen kan gaan hangen ...
Over topjes, kan ik je niet mee helpen, ben wel erg fan van zonder beugels (omdat ze niet lekker zitten, meer niet) ... maar mijn maat bestaat eigenlijk niet meer in bikini's, dus heb vaak nogal weinig keuze
Maakt de kleur eigenlijk nog uit? Optisch bedrog enzo?
Haha de cameltoequote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ziet er goed uit
alleen die cameltoe ish thing wat ik ziet broekje ziet er uit alsof je je schaamt
![]()
Dat is dan jammer, want bruin zal ik nooit worden. Ik heb ook aanleg voor allerlei enge ziekten, dus liever wit en vadsig dan doodquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:09 schreef Plukie86 het volgende:
Wat wel uitmaakt is een kleurtje, als je bruin bent schijn je slanker te lijken.
Plukie zoekt de dove sunshine even op....
mooi lijfquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:51 schreef Alcarin het volgende:
Ik meld bij dezen dat ik mijn streefgewicht heb verlaagd naar 70 kilo. Ik heb toch nog iets te veel vetjes vind ik![]()
[afbeelding]
Tuurlijk wel, dat is motiverend! Die van mij is een soort 'tussen' foto, maar ik had gezegd dat ik een foto zou plaatsen bij 75 kilo dus vandaarquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik heb nog geen na bikini foto dus heeft niet zoveel zin om de voor te posten haha
Rood vlees -> ijzer en vitamine B12!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:13 schreef DakDuuf het volgende:
* DakDuuf is vanavond uit eten geweest, zo slecht, maar ow zo lekker:).
entrecote.. of hoe je dat ook schrijft.
Morgen eters, tja mijn hemelse modder *ga maar googlen, 2de hit* is wereld beroemd, dus tja ook dat moet ik maken.
Donderdag weer trainen, misschien morgenvroeg voor het werk aan ffkes een eind hard lopen.
Hoe gaat het hiero? Komen die bikini foto's er al aan?
Enne van wie mag ik een bikini lenen dan?:$
mwhaha ik maak er wel ff 1 snel maar laat em niet te lang staanquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:13 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, dat is motiverend! Die van mij is een soort 'tussen' foto, maar ik had gezegd dat ik een foto zou plaatsen bij 75 kilo dus vandaar![]()
ik vind je prachtigquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:51 schreef Alcarin het volgende:
beetje photoshoppen doet wonderenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
o mên ik durf die fotos niet eens te postenzo op een foto zie je er toch altiijd wat dikker uit he
Oh, die 5 kilo's gaan eraf hoor! Ik kan namelijk ook wel goed commentaar op mezelf geven, als niemand anders het doetquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:40 schreef STING het volgende:
Zo raakt ze natuurlijk nooit gemotiveerd om er nog eens 5 af te halen
Klopt, mijn plaatje is ook gephotoshopt!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:40 schreef STING het volgende:
beetje photoshoppen doet wonderen![]()
toch Alcarin?? *vlucht*
Ah, toe nouquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
o mên ik durf die fotos niet eens te postenzo op een foto zie je er toch altiijd wat dikker uit he
Nee, ik heb geen voorfoto...Nou ja, ik had er een van 2 jaar geleden, maar toen wilde het allemaal niet zo lukken en heb ik de foto weggegooidquote:Op woensdag 20 juni 2007 08:10 schreef BabblingBrook het volgende:
Mooie foto alcarin. Heb je geen voorfoto toevallig? Ik heb dat wel gedaan een voor en tijdensfoto gemaakt. Nu nog een foto maken als ik op mn ideale gewicht zit. Ik kan die foto's alleen niet posten nu en ik twijfel of ik t sowieso zal doen want die tijdens foto is nogal bloot.
Dank je! Ik loop met gewone sportsokken, maar was idd al van plan eens te gaan rondkijken voor hardloopsokken.quote:Op woensdag 20 juni 2007 08:19 schreef Pandorah het volgende:
Viking: Je kan blaarpleisters gebruiken zolang je die blaar hebt. Heb je trouwens wel goede hardloopsokken? Het kan namelijk door zweet komen van niet goede sokken dat je blaren krijgt. Verder kan je - als die blaar eenmaal weg is - blaarpleisters kopen om blaarvorming te voorkomen. Bij mij werkte dat heel goed toen ik nog 10 km hardliep.![]()
Ja idd haha ik was duidelijk nog niet echt wakker toen ik dat neerzette. Maar dan moet ik sowieso wel even wachten tot ik thuis ben. Ik heb die foto's niet hier. In deel 86 staat wel een foto van mn smoelwerk.quote:Op woensdag 20 juni 2007 08:23 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen voorfoto...Nou ja, ik had er een van 2 jaar geleden, maar toen wilde het allemaal niet zo lukken en heb ik de foto weggegooid![]()
Als je foto's te bloot zijn, paint je er toch gewoon balkjes overheen![]()
Dan focus je gewoon op meer bewegen en niet zozeer op lijnen, dan blijf je toch op dit gewicht hangen, maar wordt alles wat strakker.quote:Op woensdag 20 juni 2007 08:43 schreef StefanieV het volgende:
Ik moet er eerlijk gezegd ook weer aan beginnen. Momenteel blijf ik op mijn gewicht van 72-73 hangen. Aan de ene kant is dit wel goed, aan de andere kant wil ik wel nog een paar kilo's kwijt..
Gewoon doen, niet wachten, begin vandaag nog!quote:Op woensdag 20 juni 2007 08:43 schreef StefanieV het volgende:
Ik moet er eerlijk gezegd ook weer aan beginnen. Momenteel blijf ik op mijn gewicht van 72-73 hangen. Aan de ene kant is dit wel goed, aan de andere kant wil ik wel nog een paar kilo's kwijt..
Je kan ze inderdaad over je blaren heen plakken. Het zijn namelijk speciaal soort pleisters en zijn wat duurder. Als het lukt kan je er op doorlopen. Maar rust voor je voeten is altijd goedquote:Op woensdag 20 juni 2007 08:30 schreef Viking84 het volgende:
Dank je! Ik loop met gewone sportsokken, maar was idd al van plan eens te gaan rondkijken voor hardloopsokken.
En hoe zit dat met die blaarpleisters? Ik kan ze gewoon eroverheen plakken en dan blijven doorlopen?
Ik bedoel blaartapequote:En blaarpleisters plakken als m'n blaar weg is? Moet ik dan elke keer m'n voeten helemaal inpakken ofzo?.
Lekker zeg! ga je nog iets leuks kopen vandaag?quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:18 schreef poppetje22 het volgende:
Goedemorgen
Vandaag lekker vrij! Lekker schoonmaken en daarna shoppen dus
StefanieV, lekker gaan sporten!! Misschien iets beter op je eetgedrag letten (minder snoep, minder vet) en dan moet het wel lukken toch?!
Misschien wel een leuk jurkje!!quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:57 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Lekker zeg! ga je nog iets leuks kopen vandaag?
Bij H&M hebben ze altijd wel leuke dingetjesquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:00 schreef poppetje22 het volgende:
[..]
Misschien wel een leuk jurkje!!Die zijn zo lang 'uit' geweest dat ik alleen nog maar gala- en feestjurken heb, en geen leuke zomerjurkjes meer..
Viking succes nog met je blaar trouwens.. blaren zijn zo![]()
Ja, denk dat ik idd wel even bij H&M ga kijken.. alleen zie ik op het forum alleen maar jurkjes zonder taille van H&M voorbijkomen.. hoop dat ze ook iets hebben wat wel lekker getailleerd is!quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:03 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Bij H&M hebben ze altijd wel leuke dingetjesIk wil binnenkort naar de kapper en weer even wat kleding kopen behalve broeken, want die zitten dan weer snel te los.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |