abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50633202
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 22:40 schreef STING het volgende:
Zo raakt ze natuurlijk nooit gemotiveerd om er nog eens 5 af te halen
Oh, die 5 kilo's gaan eraf hoor! Ik kan namelijk ook wel goed commentaar op mezelf geven, als niemand anders het doet
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_50633250
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 22:40 schreef STING het volgende:
beetje photoshoppen doet wonderen
toch Alcarin?? *vlucht*
Klopt, mijn plaatje is ook gephotoshopt!
(om wat herkenbare moedervlekken e.d. weg te halen )
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 22:52:05 #78
63684 DakDuuf
to do, or toedeloe
pi_50633309
* DakDuuf vind alcarin een snoepje, maarja snoepjes mag je niet he, wanneer je op dieet bent
Beter vol overtuiging fout, dan twijfelachtig goed
pi_50633310
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 22:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
o mên ik durf die fotos niet eens te posten zo op een foto zie je er toch altiijd wat dikker uit he
Ah, toe nou
Het zal best meevallen, je was toch alleen aan het finetunen nog?
pi_50634605
ziet er goed uit Alcarin
alleen inderdaad een fout broekje
pi_50634941
nou.. ik dacht dat ik wel meeviel todat ik die fotos zag
pi_50636184
wat ben ik ook een zeurmuts maar ja wel goede motivatie
  woensdag 20 juni 2007 @ 06:12:29 #83
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50640664
En weer 400 gram eraf . Vanavond ook maar weer even echt normaal eten. Wat fruit en groente inslaan enzo .

Gisteren bij het hardlopen weer last gehad van m'n blaar, dus ik denk erover om even een weekje te stoppen tot 'ie weg is, want zo gaat het natuurlijk nooit over. Dan begin ik volgende week weer om te kijken hoe het dan met mijn conditie gesteld is. Of hebben jullie andere suggesties? (op 1 been hardlopen bijv? ). Ik merk dat ik in de echte buitenlucht veel beter kan ademen dan in het park, dus ik ga volgende keer gewoon door de wijk lopen, denk ik.
Niet meer actief op Fok!
pi_50640869
Gisteravond een lesje bodypump meegedaan, heb nu toch wel spierpijn . Volgens mij is er vandaag weer taart, maar ik ga maar bedanken denk ik .
pi_50641099
Mooie foto alcarin. Heb je geen voorfoto toevallig? Ik heb dat wel gedaan een voor en tijdensfoto gemaakt. Nu nog een foto maken als ik op mn ideale gewicht zit. Ik kan die foto's alleen niet posten nu en ik twijfel of ik t sowieso zal doen want die tijdens foto is nogal bloot.
pi_50641220
Viking: Je kan blaarpleisters gebruiken zolang je die blaar hebt. Heb je trouwens wel goede hardloopsokken? Het kan namelijk door zweet komen van niet goede sokken dat je blaren krijgt. Verder kan je - als die blaar eenmaal weg is - blaarpleisters kopen om blaarvorming te voorkomen. Bij mij werkte dat heel goed toen ik nog 10 km hardliep.
pi_50641278
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 08:10 schreef BabblingBrook het volgende:
Mooie foto alcarin. Heb je geen voorfoto toevallig? Ik heb dat wel gedaan een voor en tijdensfoto gemaakt. Nu nog een foto maken als ik op mn ideale gewicht zit. Ik kan die foto's alleen niet posten nu en ik twijfel of ik t sowieso zal doen want die tijdens foto is nogal bloot.
Nee, ik heb geen voorfoto...Nou ja, ik had er een van 2 jaar geleden, maar toen wilde het allemaal niet zo lukken en heb ik de foto weggegooid
Als je foto's te bloot zijn, paint je er toch gewoon balkjes overheen
  woensdag 20 juni 2007 @ 08:30:58 #88
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50641357
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 08:19 schreef Pandorah het volgende:
Viking: Je kan blaarpleisters gebruiken zolang je die blaar hebt. Heb je trouwens wel goede hardloopsokken? Het kan namelijk door zweet komen van niet goede sokken dat je blaren krijgt. Verder kan je - als die blaar eenmaal weg is - blaarpleisters kopen om blaarvorming te voorkomen. Bij mij werkte dat heel goed toen ik nog 10 km hardliep.
Dank je! Ik loop met gewone sportsokken, maar was idd al van plan eens te gaan rondkijken voor hardloopsokken.
En hoe zit dat met die blaarpleisters? Ik kan ze gewoon eroverheen plakken en dan blijven doorlopen?

En blaarpleisters plakken als m'n blaar weg is? Moet ik dan elke keer m'n voeten helemaal inpakken ofzo? .
Niet meer actief op Fok!
pi_50641390
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 08:23 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Nee, ik heb geen voorfoto...Nou ja, ik had er een van 2 jaar geleden, maar toen wilde het allemaal niet zo lukken en heb ik de foto weggegooid
Als je foto's te bloot zijn, paint je er toch gewoon balkjes overheen
Ja idd haha ik was duidelijk nog niet echt wakker toen ik dat neerzette. Maar dan moet ik sowieso wel even wachten tot ik thuis ben. Ik heb die foto's niet hier. In deel 86 staat wel een foto van mn smoelwerk.
pi_50641518
Ik moet er eerlijk gezegd ook weer aan beginnen. Momenteel blijf ik op mijn gewicht van 72-73 hangen. Aan de ene kant is dit wel goed, aan de andere kant wil ik wel nog een paar kilo's kwijt..
pi_50641565
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 08:43 schreef StefanieV het volgende:
Ik moet er eerlijk gezegd ook weer aan beginnen. Momenteel blijf ik op mijn gewicht van 72-73 hangen. Aan de ene kant is dit wel goed, aan de andere kant wil ik wel nog een paar kilo's kwijt..
Dan focus je gewoon op meer bewegen en niet zozeer op lijnen, dan blijf je toch op dit gewicht hangen, maar wordt alles wat strakker.
pi_50641686
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 08:43 schreef StefanieV het volgende:
Gewoon doen, niet wachten, begin vandaag nog!
pi_50641996
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 08:30 schreef Viking84 het volgende:
Dank je! Ik loop met gewone sportsokken, maar was idd al van plan eens te gaan rondkijken voor hardloopsokken.
En hoe zit dat met die blaarpleisters? Ik kan ze gewoon eroverheen plakken en dan blijven doorlopen?
Je kan ze inderdaad over je blaren heen plakken. Het zijn namelijk speciaal soort pleisters en zijn wat duurder. Als het lukt kan je er op doorlopen. Maar rust voor je voeten is altijd goed
quote:
En blaarpleisters plakken als m'n blaar weg is? Moet ik dan elke keer m'n voeten helemaal inpakken ofzo? .
Ik bedoel blaartape . In ieder geval tapen waar je veel last van blaren hebt. Maar zo te zien kan je het beste eerst hardloopsokken kopen voordat je jezelf helemaal gaat voltapen
pi_50642193
Goedemorgen

Vandaag lekker vrij! Lekker schoonmaken en daarna shoppen dus

StefanieV, lekker gaan sporten!! Misschien iets beter op je eetgedrag letten (minder snoep, minder vet) en dan moet het wel lukken toch?!
  woensdag 20 juni 2007 @ 09:56:28 #95
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_50643204
Ik zou de blaar eerst doorprikken(wel heel schoon doen, handen wassen enzo) en dan afplakken met tape. Zorg er dan wel voor dat er geen frutseltje of wat dan ook te zien is, anders krijg je daar weer een blaar...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_50643252
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 09:18 schreef poppetje22 het volgende:
Goedemorgen

Vandaag lekker vrij! Lekker schoonmaken en daarna shoppen dus

StefanieV, lekker gaan sporten!! Misschien iets beter op je eetgedrag letten (minder snoep, minder vet) en dan moet het wel lukken toch?!
Lekker zeg! ga je nog iets leuks kopen vandaag?
pi_50643335
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 09:57 schreef BabblingBrook het volgende:

[..]

Lekker zeg! ga je nog iets leuks kopen vandaag?
Misschien wel een leuk jurkje!! Die zijn zo lang 'uit' geweest dat ik alleen nog maar gala- en feestjurken heb, en geen leuke zomerjurkjes meer..

Viking succes nog met je blaar trouwens.. blaren zijn zo
pi_50643430
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 10:00 schreef poppetje22 het volgende:

[..]

Misschien wel een leuk jurkje!! Die zijn zo lang 'uit' geweest dat ik alleen nog maar gala- en feestjurken heb, en geen leuke zomerjurkjes meer..

Viking succes nog met je blaar trouwens.. blaren zijn zo
Bij H&M hebben ze altijd wel leuke dingetjes Ik wil binnenkort naar de kapper en weer even wat kleding kopen behalve broeken, want die zitten dan weer snel te los.
pi_50643528
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 10:03 schreef BabblingBrook het volgende:

[..]

Bij H&M hebben ze altijd wel leuke dingetjes Ik wil binnenkort naar de kapper en weer even wat kleding kopen behalve broeken, want die zitten dan weer snel te los.
Ja, denk dat ik idd wel even bij H&M ga kijken.. alleen zie ik op het forum alleen maar jurkjes zonder taille van H&M voorbijkomen.. hoop dat ze ook iets hebben wat wel lekker getailleerd is!

Naar de kapper is ook leuk! Dan voel je je weer helemaal opgefrist!
pi_50643565
Goedemorgen!

Heb nieuwe hardloopschoenen gekocht gisteren! Ze waren wel 70 euro en natuurlijk erg lelijk, maar het scheelt al wel een stuk, dat mag ook wel want vandaag heb ik 2-3-6-6-7 gelopen met 1x 1 en de rest 2 minuten pauze ertussen
Verder had ik gister vrij en ben toen lekker op m'n gemakje een eind wezen fietsen. Ook voor het eerst in m'n bikini buiten gezeten op het balkon, alleen is m'n bikini helaas wat verschoven (logische eigenlijk wel) dus heb ik 2 rode (onbesmeerde) randjes, dat is minder mooi.

Miss_s: ik vind eigenlijk ook wel dat je vrij vaak ziek bent! En dat je zegt zo weinig te moeten eten om nog af te vallen komt waarschijnlijk omdat je toch al ontzettend lang bezig bent met afvallen (5 jaar ofzo toch?) ook in een periode dat je in de groei was, daarom is je basaalmetabolisme helemaal door de war geschopt. Het is echter wel vrij moeilijk om goed te dieeten eigenlijk, zeker als je met een erg hoog gewicht begint, of begint op jonge leeftijd met een slechte 'voedingsopvoeding'.

En speciaal voor plukie, nu voor de allerlaatste keer:
http://www.vandewaartinternational.com/Eetmeter.rar
Het mooi kotsende meisje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')