Vorm heb je alleen invloed op door spelers te laten spelen en/of algemeen trainen. De rest is toch echt volslagen willekeurig. Misschien dat het betere bidwerk helpt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:40 schreef Happel het volgende:
Heb al twee weken slechte resultaten met mijn trainingen. Weet iemand, waardoor dat wordt veroorzaakt? Vorm daalt ook zienderogen...
In hoeverre kun je zoiets dan bijhouden? Iemand stijgt na een vast aantal weken training?quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:46 schreef rompompom het volgende:
Geen stijgers is gewoon kwestie van bijhouden, dan weet je wanneer spelers gaan stijgen.
Ja. Dat is afhankelijk van trainingstype, leeftijd en coachskills. Bijvoorbeeld een 17-jarige PM trainee heeft 7 - 8 weken nodig om een niveau te stijgen onder een goed trainer.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:08 schreef Happel het volgende:
[..]
In hoeverre kun je zoiets dan bijhouden? Iemand stijgt na een vast aantal weken training?
Wat is je team ID en waar speel je eigenlijk? Want ik neem aan dat die XIII een vergissing was...quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:30 schreef Technikal het volgende:
Dat is zeker waar. Ik gebruik hem ook eigenlijk alleen maar voor de transfers.
Een hoop mensen uit een andere fed waar ik inzit gebruiken hem continue tho
Zeikerdquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:03 schreef rompompom het volgende:
Handig Maniack, volgooien en wegrennen..
Au dat kan wel eens pijnlijk wordenquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:31 schreef Silver_Shark het volgende:
waaaah... Rot spel echt waar
Nace Ko¸elj (48292224)
25 jaar, matig in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Slovenija
Total Skill Index (TSI): 285 690
Loon: 253 248 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC Deventer United
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Conditie: formidabel Keepen: rampzalig
Positiespel: utopisch Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
dees speler gekregen... ik keek na deze speler en sloot firefox aan dus het bleek dat ik op deze speler heb geboden omdat ik op enter drukte met meerdere taakbalken..
hopelijk komt er iemand die zo lief is om hem te kopenquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:51 schreef Lennox het volgende:
Voor 7 ton krijg je die natuurlijk nooit meer verkocht he. Met de salarisupdate zit je er nog een week aanvast, dus vraag maar alvast uitstel van betalingen aan
Ben je bekend met dequote:Op vrijdag 20 april 2007 15:31 schreef Silver_Shark het volgende:
Nace Ko¸elj (48292224)
dees speler gekregen... ik keek na deze speler en sloot firefox aan dus het bleek dat ik op deze speler heb geboden omdat ik op enter drukte met meerdere taakbalken..
koop jij hemquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:56 schreef Lennox het volgende:
No way, Jose.
wat is datquote:
Eenschquote:
dat is zonde voor zo'n spelerquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:15 schreef Technikal het volgende:
Ik zou hem ontslaan voor de update denk ik![]()
VK,quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:20 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Eensch
wat een tyfusteringzooi weer met die vorm
vorm +3/-7 (waarvan +2 voor mn reserve spits)![]()
quote:Dag baas!
Wouter-Jan Waagemans: Laat me je één ding over hem vertellen - hij heeft meer natuurlijk talent dan welke andere speler in het team.
Jon Cleven: De manier waarop hij alles gaf in onze laatste wedstrijd sprak me aan. Ik hoop dat binnenkort weer van 'm te zien.
Wouter-Jan Waagemans: Hij verbetert zich op het gebied van Positiespel. Ik denk dat de huidige training voor hem van waarde is.
Eldert Zwaan: Hij was deze week jarig. Hou er rekening mee dat deze jongens uit de jeugdopleiding weg moeten wanneer ze negentien jaar zijn geworden.
Gegroet maar weer!
je kunt ze goedkoper dan 1 miljoen krijgen, dus zou niet voor deze gaan.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:21 schreef komrad het volgende:
[..]
VK,
denk je dat deze spelert wat is (8036466). Weet jij wat een redelijke prijs voor dit soort spelers is??
dank voor het antwoord, het lijkt er op dat de oude spelers wat duurder worden, want ik zat ook te denken aan 800k-900k maar daar gaan alleen de spelers met nog 70-80k aan salaris voor weg en daar zit ik niet op te wachten. Ik denk dat er schaarste is aan dit soort spelersquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:33 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
je kunt ze goedkoper dan 1 miljoen krijgen, dus zou niet voor deze gaan.
ik heb een mythish mid met matig verdedigen, briljant XP voor 770k
deze kerel heeft ook maar uitstekend XP voor 33
kan zijn idd dat mensen zo langzamerhand het nut van dit soort spelers gaat inzien ja.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:34 schreef komrad het volgende:
[..]
dank voor het antwoord, het lijkt er op dat de oude spelers wat duurder worden, want ik zat ook te denken aan 800k-900k maar daar gaan alleen de spelers met nog 70-80k aan salaris voor weg en daar zit ik niet op te wachten. Ik denk dat er schaarste is aan dit soort spelers
LOL!quote:
Faillietquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:31 schreef Silver_Shark het volgende:
Nace Ko¸elj (48292224)
Faillietquote:
Is dat goed of slechtquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:46 schreef Lennox het volgende:
Zo helpen n00bz0rs ons wel van die vervelende divine spelers af
Ontslaan of opnieuw beginnen met een team.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:21 schreef Silver_Shark het volgende:
wat moet ik nou doen met die speler ontslaan of op de TL laten staan voor 700k
opnieuw beginnen...quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:23 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ontslaan of opnieuw beginnen met een team.
Je kunt hem niet ontslaan...quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:21 schreef Silver_Shark het volgende:
wat moet ik nou doen met die speler ontslaan of op de TL laten staan voor 700k
waarom niet eigenlijk?quote:
Zeker op TLquote:
344 012 ¤ (-193 896) ¤quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:40 schreef TheVulture het volgende:
Maar hoeveel sta je nu in de min Silver Shark? Als je hem alsnog voor een paar ton kunt verkopen valt de schade misschien nog mee toch? Al was het misschien niet slim om hem er voor zoveel op te zetten
Ja maar dat is toch niet onoverkomelijk... ik sta ook al sinds het begin van Hattrick rond de 2 ton in de min...quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
-250.000 = - 450.000 ongeveer...
Dan krijg je maximaal 200.000 terug voor die speler en sta je nog -250.000.
Dat is het probleem niet. Hij zou hem toch niet voor zondag verkocht hebben, dus of je hem nu op maandag of vrijdag verkoopt maakt dan ook niet meer zo veel uit.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch niet onoverkomelijk... ik sta ook al sinds het begin van Hattrick rond de 2 ton in de min...
probleem van Silver Shark is dat ie hem voor zoveel op de lijst heeft gezet
Sorry, ik sta momenteel zelf rood, dus ik kan er niet op bieden. Ik moet eerst wachten totdat mijn speler verkocht is...quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:49 schreef Silver_Shark het volgende:
jullie zijn toch zo aardig om er op te bieden
o.a. ik... Geaccepteerdquote:Op zaterdag 21 april 2007 06:27 schreef Technikal het volgende:
Wie regelt de fed eigenlijk?
Had gesolliciteerd gisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |