Is dat goed of slechtquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:46 schreef Lennox het volgende:
Zo helpen n00bz0rs ons wel van die vervelende divine spelers af
Ontslaan of opnieuw beginnen met een team.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:21 schreef Silver_Shark het volgende:
wat moet ik nou doen met die speler ontslaan of op de TL laten staan voor 700k
opnieuw beginnen...quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:23 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ontslaan of opnieuw beginnen met een team.
Je kunt hem niet ontslaan...quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:21 schreef Silver_Shark het volgende:
wat moet ik nou doen met die speler ontslaan of op de TL laten staan voor 700k
waarom niet eigenlijk?quote:
Zeker op TLquote:
344 012 ¤ (-193 896) ¤quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:40 schreef TheVulture het volgende:
Maar hoeveel sta je nu in de min Silver Shark? Als je hem alsnog voor een paar ton kunt verkopen valt de schade misschien nog mee toch? Al was het misschien niet slim om hem er voor zoveel op te zetten
Ja maar dat is toch niet onoverkomelijk... ik sta ook al sinds het begin van Hattrick rond de 2 ton in de min...quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
-250.000 = - 450.000 ongeveer...
Dan krijg je maximaal 200.000 terug voor die speler en sta je nog -250.000.
Dat is het probleem niet. Hij zou hem toch niet voor zondag verkocht hebben, dus of je hem nu op maandag of vrijdag verkoopt maakt dan ook niet meer zo veel uit.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch niet onoverkomelijk... ik sta ook al sinds het begin van Hattrick rond de 2 ton in de min...
probleem van Silver Shark is dat ie hem voor zoveel op de lijst heeft gezet
Sorry, ik sta momenteel zelf rood, dus ik kan er niet op bieden. Ik moet eerst wachten totdat mijn speler verkocht is...quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:49 schreef Silver_Shark het volgende:
jullie zijn toch zo aardig om er op te bieden
o.a. ik... Geaccepteerdquote:Op zaterdag 21 april 2007 06:27 schreef Technikal het volgende:
Wie regelt de fed eigenlijk?
Had gesolliciteerd gisteren
Oke. Mn tegenstander van morgen postte me wel dat hij onder de indruk was van mijn onverwacht hoge vleugelratings aan die kant. Dus ergens vermoed ik dat hij zijn rechter vleugeldef zal versterken ofzo...quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
Zoals in je laatste competitiewedstrijd, alleen dan met je beste vleugelspeler en aanvaller aan de rechterkant. Dan vleugelaanval zetten en je aanvaller naar de vleugel.
Vraagprijs: 1.350.000quote:Don Childs 65911879
TSI=20 140, 24 jaar, matig in vorm
Zijn ervaring is matig en zijn leiderschap zwak.
Conditie: slecht Keepen: wonderbaarlijk
Spelmaken: waardeloos Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Vraagprijs: 1.200.000quote:Dain Johnson 79620077
TSI=80 450, 22 jaar, goed in vorm
Zijn ervaring is slecht en zijn leiderschap zwak.
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Spelmaken: goed Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: reusachtig Spelhervatting: slecht
Sorry JD, ik wou dat ik het geld ervoor had....dan had ik t wel ff gedaanquote:Op zaterdag 21 april 2007 10:45 schreef -J-D- het volgende:
[..]
[..]
Wie is er bereid een openingsbod te doen?
[dragon's den mode] Die keeper is te duur. Die spits heeft te veel loonkosten. Ik doe niet mee [/dragon's den mode]quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:45 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Vraagprijs: 1.350.000
[..]
Vraagprijs: 1.200.000
Wie is er bereid een openingsbod te doen?
Ik zou niet op de counter spelen dan. Ook gewoon vleugelaanval en je aanvallers naar de vleugel.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Oke. Mn tegenstander van morgen postte me wel dat hij onder de indruk was van mijn onverwacht hoge vleugelratings aan die kant. Dus ergens vermoed ik dat hij zijn rechter vleugeldef zal versterken ofzo...
Ik heb eventueel wel de mogelijkheid om met 2 vleugels te spelen. 4-4-2 counter? Ofzo?
Ik vraag me dus af of mijn middenveld hoger wordt dat zijn middenveld met 2 aanvallende vleugelspelers...quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zou niet op de counter spelen dan. Ook gewoon vleugelaanval en je aanvallers naar de vleugel.
Doordat je middenveld dan hoger is dan zijn middenveld krijg je meer kansen. Je aanval is dan ook sterk genoeg om over zijn verdediging te gaan zodat hij niet eenvoudig kan counteren.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:26 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
[dragon's den mode] Die keeper is te duur. Die spits heeft te veel loonkosten. Ik doe niet mee [/dragon's den mode]
thanxquote:Op zaterdag 21 april 2007 07:37 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
o.a. ik... Geaccepteerd
Welkom bij de Fok!Federatie...
Jij houdt ze wel in stand hequote:
minimaal 1 per topicquote:
quote:Riccardo Scarpati:
Zijn beoordeling op het gebied van positiespel steeg van uitstekend naar formidabel.
We zullen zien wat het wordt..quote:Hoor eens, Alain van der Kroef is 16 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Zonder verdere training denk ik dat hij zwak zal blijven in Scoren. Wanneer ik inzoom op zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel, dan zou deze jongen wel eens twijfelachtig kunnen zijn.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Haalde woensdag met dezelfde vorm maar met uitmuntend scoren 2,5*.quote:Speler 1:
TSI = 4 590, 19 jaar, slecht in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een matig leider
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: briljant Spelhervatting: waardeloos
Haalde zondag met dezelfde vorm en scoren 3*.quote:Speler 2:
TSI = 1 490, 18 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: slecht
Donequote:Op zondag 22 april 2007 00:55 schreef Egamer het volgende:
Mensen die nog een friendly willen daag me maar uit.
17 jaar en 20 dagenquote:
Commentaar van de scout
Klaas Boden lijkt me wel wat. Hij is 17 jaar oud en heeft in mijn ogen iets extra.
Kijken we naar zijn Scoren, dan mogen we stellen dat deze jongen getalenteerd is. Met de juiste training haalt deze jongeman binnen de kortste keren redelijk in Passen! Met zijn vaardigheden die globaal gezien redelijk zijn, is hij misschien iets voor ons? Zonder extra training blijft hij wellicht zwak wat betreft Scoren.
Mag ik hem een plaats aanbieden in onze jeugdacademie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |