abonnement Unibet Coolblue
pi_90247568
Welke film heb jij pas nog gezien?

Hoe te posten in dit topic :?
Simpel! Zet de titel van de zojuist gekeken film neer, al dan niet bold plus IMDb-linkje. Vervolgens een mooie filmposter of frappant screenshot (geen gele kikkers of Moviemeterplaatjes!) en daaronder een verhaaltje wat je nu zo gaaf of niet gaaf aan de film vindt. Let op: controversiële meningen worden ten zeerste gewaardeerd! Ter afsluiting geef je de film nog de waardering in of sterren of een cijfer van 1 tot en met 10. Of je doet toch iets heel anders, dat mag ook.

Meningen en vragen over het plot dienen gemarkeerd te worden met de spoiler-tag zodat je voor anderen de film niet verpest, als men ooit besluit de film nog eens te kijken :).

Dat we elkaar mogen aansteken tot het kijken van elkaars filmkeuze ^O^

Vorige topics:
CLXIV | CLXIII | CLXII | CLXI
CLX | CLIX | CLVIII | CLVII | CLVI | CLV | CLIV | CLIII | CLII | CLI
CL | CXLIX | CXLVIII | CXLVII | CXLVI | CXLV | CXLIV | CXLIII | CXLII | CXLI
CXL | CXXXIX | CXXXVIII | CXXXVII | CXXXVI | CXXXV | CXXXIV | CXXXIII | CXXXII | CXXXI
CXXX | CXXIX | CXXVIII | CXXVII | CXXVI | CXXV | CXXIV | CXXIII | CXXII | CXXI
CXX | CXVIX | CXVIII | CXVII | CXVI | CXV | CXIV | CXIII | CXII | CXI
CX | CIX | CVIII | CVII | CVI | CV | CIV | CIII | CII | CI
C | XCIX | XCVIII | XCVII | XCVI | XCV | XCIV | XCIII | XCII | XCI
XC | LXXXIX | LXXXVIII | LXXXVII | LXXXVI | LXXXV | LXXXIV | LXXXIII | LXXXII | LXXXI
LXXX | LXXIX | LXXVIII | LXXVII | LXXVI | LXXV | LXXIV | LXXIII | LXXII | LXXI
LXX | LXIX | LXVIII | LXVII | LXVI | LXV | LXIV | LXIII | LXII | LXI
LX | LIX | LVIII | LVII | LVI | LV | LIV | LIII | LII | LI
L | IL | XLVIII | XLVII | XLVI | XLV | XLIV | XLIII | XLII | XLI
XL | XXXIX | XXXVIII | XXXVII | XXXVI | XXXV | XXXIV | XXXIII | XXXII | XXXI
XXX | XXIX | XXVIII | XXVII | XXVI | XXV | XXIV | XXIII | XXII | XXI
XX | XIX | XVIII | XVII | XVI | XV | XIV | XIII | XII | XI
X | IX | VIII | VII | VI | V | IV | III | II | I

Wijzigingen/toevoegingen aan deze OP zijn welkom! Omdat ik dit topic niet elke dag lees kan je het beste een PM doen naar donroyco
Categorie: OP
pi_90247650
Overigens, ik snap het ''deel'' ding niet meer.

Vorige topic was CLXVI, maar ik keek even verder terug, en het topic dáárvoor was:
Welke film heb jij (pas) gezien? Deel CLXVII

:')?

Moet dit CLXIX zijn?
  Boks-Chick dinsdag 21 december 2010 @ 19:24:51 #3
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_90248170
*meld
Ik heb ruim 20 films en de serie Merlin klaar liggen om te bekijken met de kerstdagen, ga ik zeker weten niet allemaal redden, maar een aantal natuurlijk wel! *O*
lolwut
  dinsdag 21 december 2010 @ 19:35:33 #4
286575 Roces18
Chef de party
pi_90248749
*present

Trouwens vanavond komt Life (nog nooit helemaal gekeken dus nu maar een keertje proberen, heb ook nog smoking aces hier liggen maar ik betwijfel of ik die al gezien heb..... mijn geheugen laat me in de steek :')

EDIT:

Hierna Will ferrel met Anchorman op comedy central
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_90249431
spannende film gezien vanmiddag ...... moord in het gootsteen kassie
pi_90249683
quote:
19s.gif Op dinsdag 21 december 2010 19:24 schreef BrandX het volgende:
*meld
Ik heb ruim 20 films en de serie Merlin klaar liggen om te bekijken met de kerstdagen, ga ik zeker weten niet allemaal redden, maar een aantal natuurlijk wel! *O*
Veel plezier met Merlin, leuke serie, je moet wel de special effects door de vingers zien. :P

Gisteren Devil gezien. Het idee vond ik zeer goed, alleen jammer dat het niet goed is uitgewerkt, sommige stukken waren best spannend. Jammer, er had veel meer ingezeten.

Sounds better than it looks like

IMDB: 6.5, kan mij wel in vinden. :)

[ Bericht 21% gewijzigd door Kw4Kje op 21-12-2010 19:58:05 ]
  Boks-Chick dinsdag 21 december 2010 @ 19:52:56 #7
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_90249776
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 19:51 schreef Kw4Kje het volgende:

[..]

Veel plezier met Merlin, leuke serie, je moet wel de special effects door de vingers zien. :P
:D die vallen tegen?
lolwut
pi_90251578
Ik heb ook een heel scala aan series en films binnen gehaald, vanaf morgen 1,5 week vakantie, tevens TVP ;)
  Boks-Chick dinsdag 21 december 2010 @ 20:29:03 #9
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_90252018


welke 10 moet ik echt zien met kerst? :@
lolwut
pi_90252090
Heb je er nog géén van gezien?

Eigenlijk allemaal, op een paar na.
  Boks-Chick dinsdag 21 december 2010 @ 20:31:49 #11
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_90252172
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 december 2010 20:30 schreef RacerDKB het volgende:
Heb je er nog géén van gezien?

Eigenlijk allemaal, op een paar na.
niet een van deze idd :)
naja, the godfather 1-3 heb ik vroeger wel eens gezien, maar echt 20 jaar terug ofzo.
En voor allemaal heb ik geen tijd, dus ik zoek een top 10 :P O-)
lolwut
pi_90252477
Ik vond Skyline verrassend goed, je moet er alleen wel van houden.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_90255647
quote:
19s.gif Op dinsdag 21 december 2010 20:29 schreef BrandX het volgende:
[ afbeelding ]

welke 10 moet ik echt zien met kerst? :@
Goede collectie, behalve The Other Guys, die mag je de prullenbak ingooien. :{w
  dinsdag 21 december 2010 @ 21:30:11 #14
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_90255727
13 gezien. Leuke film!
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  Moderator dinsdag 21 december 2010 @ 21:37:56 #15
9859 crew  Karina
Woman
pi_90256254
Universal Soldier: Regeneration
Aktie

De supersoldaten worden weer van stal gehaald. Een paar kinderen zijn ontvoerd met behulp van een supersoldaat en ze moeten gered worden, ook door een supersoldaat, Jean Claude van Damme. Ook Rolph Lundgren mocht even meedoen.

Wel wat aardige gevechten, maar voor de rest niet zo spectaculair allemaal.

Unstoppable
Aktie

Een trein is op hol geslagen door een stomme fout en de trein moet gestopt worden. Een locomotief, bemand door Danzel Washington en Chris Pine gaat erachteraan.

In het begin vond ik het niet zo spannend, maar tegen het einde zat ik er helemaal in. Toch wel een spannende film al met al.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_90263204
The Town (IMDB 7,8)



Verrassend goede film van de hand van Ben Affleck, die zelf ook maar (we hebben toch te maken met een economische crisis :') ) de hoofdrol op zich neemt. Ik had eerlijk gezegd nog niks van deze film gehoord of gezien en heb hem willekeurig aangezet.

Aangenaam verrast was ik door de strak geschoten film; mooie shots van Boston en een prima verhaal. En uiteraard de, af en toe met de haren bij gesleepte, harde actie kon mij ook erg bekoren.

Leuk om te zien dat het schattige meisje uit die baggerserie die mijn vriendin altijd kijkt een enorme slettebak speelt, en ze doet het prima :9~


Volgens mij heeft er iemand niet op zitten letten bij het monteren:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze kerel speelt overigens een prima rol: _O_


Mijn cijfer: 8,5
pi_90263727
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 december 2010 23:29 schreef Cracka-ass het volgende:
The Town (IMDB 7,8)

[ afbeelding ]

Verrassend goede film van de hand van Ben Affleck, die zelf ook maar (we hebben toch te maken met een economische crisis :') ) de hoofdrol op zich neemt. Ik had eerlijk gezegd nog niks van deze film gehoord of gezien en heb hem willekeurig aangezet.

Aangenaam verrast was ik door de strak geschoten film; mooie shots van Boston en een prima verhaal. En uiteraard de, af en toe met de haren bij gesleepte, harde actie kon mij ook erg bekoren.

Leuk om te zien dat het schattige meisje uit die baggerserie die mijn vriendin altijd kijkt een enorme slettebak speelt, en ze doet het prima :9~
[ afbeelding ]

Volgens mij heeft er iemand niet op zitten letten bij het monteren:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze kerel speelt overigens een prima rol: _O_
[ afbeelding ]

Mijn cijfer: 8,5
Die man is ook een baas in The Hurt Locker :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 21 december 2010 @ 23:37:58 #18
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_90263803
Net The Town gekeken

edit: ik was niet de enige zie ik
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_90264245
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 23:36 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Die man is ook een baas in The Hurt Locker :)
Juist! Daar ken ik hem van.
pi_90264517
Inception eindelijk :)
If you have a talent, use it in every which way possible. Don't hoard it. Don't dole it out like a miser. Spend it lavishly like a millionaire intent on going broke.
pi_90264612


Zelf net De Dominee gezien..het verhaal over Klaas Bruinsma. Aardige film moet ik zeggen. Prima acteerwerk, al viel Chantal Janzen flink uit de toon. Scenes met haar waren toch direct een stuk minder, vooral omdat de chemie met Muller ontbrak. 6.5 ofzo.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_90264672
Ik kende die Blake Lively dus van Accepted, laatst toevallig gezien in mijn zoektocht naar meer Zaterdagavondfilms.

Net Dinner for Schmucks ofzo gezien, niet eens zin om op te zoeken hoe je het nou schrijft :') maar voor een film waarvan ik het domste had verwacht was ie niet veel slechter dan Get him to the Greek XD

6,5
  woensdag 22 december 2010 @ 00:04:27 #23
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_90265460


Lilja 4-ever (2002)
Geweldige film van Lukas Moodysson over Lilja, wonend in Estland en vlucht uit de gedeprimeerde omgeving naar Zweden. Enfin, loopt niet helemaal zoals gehoopt. De film is heel zwaar, maar vond het zelf een goede film om te zien. Dus niet alleen maar doffe ellende om te zeggen "goh, wat erg eigenlijk hé?", maar ook een film die je graag ziet.
8/10
Overal verstand van.
pi_90265560
Meet the Robinsons

Mensen ik wist niet dat Disney zulke bagger kon maken. Het verhaal gaat over onder andere tijdreizen en ze veranderen de tijd, die je voor hun ogen ziet veranderen. Dat kan niet, want dan zou het nooit gebeurd zijn, daarvoor zou dit verhaal dus nooit gebeurd zijn omdat het zich al heeft hersteld. Maar ja het blijft natuurlijk Disney, maar ik vond het erg irritant :P
Daarnaast is heel het plot in de eerste 10 minuten al duidelijk en heb ik me ontzettend zitten irriteren aan die rare familie. De familie is echt heel vreemd, zoals een man die met zijn handpop getrouwd is en kinderen hebben...
Ok het is Disney, maar zo absurd?

Ik geef het een 4.... :'(

Een drie zelfs! Wat een kut film. De drie omdat het er nog wel leuk uitziet en er één leuk personage in zit in de vorm van de badguy.

[ Bericht 8% gewijzigd door larry_flynt op 22-12-2010 00:18:37 ]
pi_90265796
Going the distance



Verenigde Staten
Komedie / Romantiek
109 minuten

geregisseerd door Nanette Burstein
met Justin Long, Drew Barrymore en Christina Applegate

Wanneer de vrijgevochten Erin (Drew Barrymore) en de kersverse vrijgezel Garrett (Justin Long) elkaar tegenkomen in New York, leidt dit tot een korte maar hartstochtelijke zomeraffaire. Geen van beiden is uit op een vaste relatie, maar wanneer Erin na de vakantie terugkeert naar haar woonplaats San Francisco, missen de twee elkaar eigenlijk meer dan verwacht.

Best een standaard film, maar wel een leuk gemaakte standaard film die lekker wegkijkt. Ik heb me er geen seconde mee verveeld en me er gewoon prima mee vermaakt. Gewoon een leuke film om een keer gezien te hebben.
6.5
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')