tsja laat ik er ook maar eens iets van vinden.quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:23 schreef Yankee_One het volgende:
bijstats, ik doe niet meer zonder
quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:29 schreef twi het volgende:
Bijstats, alleen al om maniack dwars te zitten begin ik er niet aanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, nee, ik luister naar je advies over Koppersquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:48 schreef maniack28 het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vergeet ook niet om spelers zonder een specialiteit te kopen, dan zit je me nog meer dwarsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, omdat de hoofdstat de stat is die bij een bepaalde positie de belangrijkste stat is, passen is nooit de belangrijkste stat.quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:39 schreef Grumpey het volgende:
tvp'en met een filosofische vraagstuk:
als een bijstat de hoogste stat is van een speler, is het dan niet zijn hoofdstat?
Waarom? Weet je hoe nutteloos, kut koppers... en ook geen speler met SP kopen, die scoren nooit, zonde van je geldquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:48 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, nee, ik luister naar je advies over Koppersom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Heb er nu 6Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het ging mij voornamelijk over bijstats icm training. Je zegt het zelf al, qua transfersom is het te duur, maar de winstmarges liggen er hogerquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:30 schreef komrad het volgende:
[..]
tsja laat ik er ook maar eens iets van vinden.
Voor keepers, defs (als je niet tactiekafhankelijk bent) is het sowieso nutteloos. VOor wingers is passen aan te raden of anders pm. VOor MF en spitsen is het afhankelijk van de mainstat en het loon wat daar aan verbonden is. Over het algemeen wordt passen qua transfersom zwaar overbetaald gerelateerd aan de toegevoegde waarde. Kom je met reusachtig of betere mainstat spelers kan het in sommige gevallen iets anders liggen, maar dan worden oudere spelers interessant. Mijn team blinkt niet uit in bijstats maar ik sta wel bovenaan.
Jong en vroeg in het seizoen is ook niet altijd de meest winstgevende combo... meestal kan je 17 jarige voor LT het beste halverwege het seizoen kopenquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:51 schreef twi het volgende:
Heb al 2 keer een topscorer gehad in de competitie met een hoog SP niveauom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Over bijstats was ook maar een tvp, zodra ik 't geld ervoor heb om jonge spelers vroeg in 't seizoen met bijstat te kopen, doe ik dat gewoon natuurlijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
idd, begin van het seizoen is vooral handig om te skilltraden. al probeer ik het nu nog wel. goed/redelijk passen 17 jaar voor 250k op de lijst gegooid. je weet maar nooitquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:53 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Jong en vroeg in het seizoen is ook niet altijd de meest winstgevende combo... meestal kan je 17 jarige voor LT het beste halverwege het seizoen kopenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Yep.. winstmarges dalen nu nogalquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:56 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
idd, begin van het seizoen is vooral handig om te skilltraden. al probeer ik het nu nog wel. goed/redelijk passen 17 jaar voor 250k op de lijst gegooid. je weet maar nooit
Onze spionnen volgen je team al weken.quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:03 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Yep.. winstmarges dalen nu nogalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik denk dat ik vanavond gewoon met a-team speel. Ik moet woensdag tegen JD, hij heeft een sterk team, zeker als hij met a-team speelt ga ik echt niet winnen onder andere omdat mn TS geirriteerd is. Vanavond piccen heeft voor woensdag vrij weinig zin, dus ik doe het dan ook niet. Zie wel wat JD vanavond opstelt en dan kijk ik wel of ik voor de afslachting ga of nog tegenstand ga bieden. Het is me toch de eer te na om van 4e te eindigen en van de prutserige nummer 3 te verliezenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop