abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43036519
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Welkom
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Welkom bij het topic van Fokhattrick. Dit topic is voor alle fokkende hattrickers onder ons. Newbie’s zijn altijd welkom, en bij vragen helpen we graag! Er zijn veel ervaren hattrickers in dit topic te vinden, dus meestal is er wel iemand die een antwoord heeft.

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Wat is Hattrick?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Hattrick is een gratis online spel waarbij je je eigen voetbal team runt. Je traint spelers op bepaalde specialiteiten, je speelt en regelt wedstrijden. Je kan elk moment van de dag inloggen op hattrick.org om te kijken of er nog wat gebeurd is. Je begint in een van de laagste divisie’s en je speelt in een competitie met nog 7 andere users. Dit zijn dus andere mensen die ook hattrick spelen. Als kampioen (en tweede) promoveer je naar een hogere of speel je play-offs). Interesse? Neem dan eens een kijkje op Hattrick

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Hattrick Supporter
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Als je een team hebt gekregen en je vindt Hattrick hartstikke leuk, maar je wilt toch wat meer doen met Hattrick? Dan is er Hattrick Supporter. Je betaalt per jaar 20 euro en je krijgt een paar leuke extra’s waardoor Hattrick nog leuker wordt. Zo kan je persberichten uitgeven, een eigen logo kiezen, en natuurlijk kan je lid worden van onze geweldige federatie!

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
De Federatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Als je supporter bent, wordt dan ook lid van onze federatie en wees er trots op dat je een Fokker bent! De Fokfederatie is anders dan de meeste federaties op Hattrick aangezien wij ons eigen forum hebben … Fok!

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Fok!-Cup
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

We hebben al sinds jaar en dag de Fok!-Cup Dit houdt in dat we een toernooi spelen tijdens de vriendschappelijke wedstrijden op woensdag. Tegenwoordig wordt de Fok!Cup door J-D en Mangoworks georganiseerd. Als je vragen hebt, dan moet je bij hen zijn. De Fok!Cup begint aan het begin van een nieuw Hattrick seizoen. De inschrijvingen starten meestal in week 2, en de cup zelf in week 5. Hier een overzicht met de winnaars in de laatste jaren:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Team van de maand
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Naast de Fok!Cup hebben we ook het Team van de maand. Dit wordt momenteel door foetre gedaan. Hij gaat ervoor zorgen dat er iedere maand een klein interview komt met een Fokkende Hattricker. Oude interviews zijn natuurlijk na te lezen op fokhattrick.nl

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Awards
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Aan het einde van het seizoen kan er gestemd worden op bepaalde awards. Je kan in aanmerking komen voor de beste manager. Of misschien krijg je wel stemmen voor de award van de domste fout van het seizoen. De winnaars van de awards krijgen een aangepaste avatar met daarin hun award verwerkt.

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
IRC
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Iedere (woensdag- en) zondagavond tijdens de wedstrijden zit een groep Fok!-Hattrickers met elkaar te chatten. Dit gaat een stuk interactiever dan via het forum. De chat is heel makkelijk te bezoeken. Wil je eens langskomen? Dan moet je hier zijn; IRC Je kan ook software downloaden dat speciaal is ontworpen voor Fok!-Hattrickers.

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Links
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Check onze website: fokhattrick.nl.
Barthon-site met informatie over salarissen en skills
Hottrick: Handige site met tips
Databased: Site met allerlei informatie. Zeer bruikbaar
X-files; dé bron van nuttige informatie..
Alltidhattrick
Het ABC der Taktieken; altijd nuttig voor de beginnende Hattrick'er
Hattrick Wiki

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Oude topics
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Omdat we uiteraard ook waarde hechten aan de geschiedenis van onze fed, hebben we ook een overzicht van alle hattricktopics die op Fok zijn geweest.

#001 | #002 | #003 | #004 | #005 | #006 | #007 | #008 | #009 | #010 | #011 | #012 | #013 | #014 | #015
#016 | #017 | #018 | #019 | #020 | #021 | #022 | #023 | #024 | #025 | #026 | #027 | #028 | #029 | #030
#031 | #032 | #033 | #034 | #035 | #036 | #037 | #038 | #039 | #040 | #041 | #042 | #043 | #044 | #045
#046 | #047 | #048 | #049 | #050 | #051 | #052 | #053 | #054 | #055 | #056 | #057 | #058 | #059 | #060
#061 | #062 | #063 | #064 | #065 | #066 | #067 | #068 | #069 | #070 | #071 | #072 | #073 | #074 | #075
#076 | #077 | #078 | #079 | #080 | #081 | #082 | #083 | #084 | #085 | #086 | #087 | #088 | #089 | #090
#091 | #092 | #093 | #094 | #095 | #096 | #097 | #098 | #099 | #100 | #101 | #102 | #103 | #104 | #105
#106 | #107 | #108 | #109 | #110 | #111 | #112 | #113 | #114 | #115 | #116 | #117 | #118 | #119 | #120
#121 | #122 | #123 | #124 | #125 | #126 | #127 | #128 | #129 | #130 | #131 | #132 | #133 | #134 | #135
#136 | #137 | #138 | #139 | #140 | #141 | #142 | #143 | #144 | #145 | #146 | #147 | #148 | #149 | #150
#151 | #152 | #153 | #154 | #155 | #156 | #157 | #158 | #159 | #160 | #161 | #162 | #163 | #164 | #165
#166 | #167 | #168 | #169 | #170 | #171 | #172 | #173 | #174 | #175 | #176 | #177 | #178 | #179 | #180
#181 | #182 | #183 | #184 | #185 | #186 | #187

De huidige OP is hier te vinden.
pi_43036584
ik word zo moe van dat geneuzel over bijstats
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_43036586
Was t maar niks, dan was t nog wat

(hele slechte tvp)
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
  zondag 29 oktober 2006 @ 14:55:32 #4
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_43036605
Toch maar Vanavond Piccen
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_43036639
#188 moet nog in de OP erbij, krijg ik m handmatig niet meer gewijzigd, weet ook niet waarom.

enfin, tot zover de huishoudelijke mededelingen.

bijstats, ze schijnen belangrijk te zijn
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_43036833
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_43036920
Bijstats....heb ik niet veel van
Ik ben van pindavlees
pi_43037170
vanavond maar niet piccen voor de verandering:

Dit is de tegenstander:
Middenveld: goed (laag)
Rechterverdediging: formidabel (heel laag)
Centrale verdediging: uitstekend (zeer hoog)
Linkerverdediging: uitstekend (zeer hoog)
Rechteraanval: zwak (laag)
Centrale aanval: matig (heel laag)
Linkeraanval: waardeloos (zeer hoog)
pi_43037276
bijstats, ik doe niet meer zonder
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
  zondag 29 oktober 2006 @ 15:29:33 #10
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_43037422
Wie zegt dat dat je bijstats nodig hebt
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  zondag 29 oktober 2006 @ 15:29:38 #11
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_43037427
Bijstats, alleen al om maniack dwars te zitten begin ik er niet aan
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_43037465
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 15:23 schreef Yankee_One het volgende:
bijstats, ik doe niet meer zonder
tsja laat ik er ook maar eens iets van vinden.

Voor keepers, defs (als je niet tactiekafhankelijk bent) is het sowieso nutteloos. VOor wingers is passen aan te raden of anders pm. VOor MF en spitsen is het afhankelijk van de mainstat en het loon wat daar aan verbonden is. Over het algemeen wordt passen qua transfersom zwaar overbetaald gerelateerd aan de toegevoegde waarde. Kom je met reusachtig of betere mainstat spelers kan het in sommige gevallen iets anders liggen, maar dan worden oudere spelers interessant. Mijn team blinkt niet uit in bijstats maar ik sta wel bovenaan.
pi_43037652
TVP
  zondag 29 oktober 2006 @ 15:39:12 #14
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_43037704
tvp'en met een filosofische vraagstuk:
als een bijstat de hoogste stat is van een speler, is het dan niet zijn hoofdstat?
  zondag 29 oktober 2006 @ 15:48:05 #15
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_43037934
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 15:29 schreef twi het volgende:
Bijstats, alleen al om maniack dwars te zitten begin ik er niet aan
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Vergeet ook niet om spelers zonder een specialiteit te kopen, dan zit je me nog meer dwars
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  zondag 29 oktober 2006 @ 15:48:53 #16
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_43037960
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 15:48 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Vergeet ook niet om spelers zonder een specialiteit te kopen, dan zit je me nog meer dwars
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Nee, nee, ik luister naar je advies over Koppers
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Heb er nu 6
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  zondag 29 oktober 2006 @ 15:49:02 #17
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_43037962
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 15:39 schreef Grumpey het volgende:

tvp'en met een filosofische vraagstuk:
als een bijstat de hoogste stat is van een speler, is het dan niet zijn hoofdstat?
Nee, omdat de hoofdstat de stat is die bij een bepaalde positie de belangrijkste stat is, passen is nooit de belangrijkste stat.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  zondag 29 oktober 2006 @ 15:49:29 #18
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_43037974
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 15:48 schreef twi het volgende:

[..]

Nee, nee, ik luister naar je advies over Koppers
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Heb er nu 6
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Waarom? Weet je hoe nutteloos, kut koppers... en ook geen speler met SP kopen, die scoren nooit, zonde van je geld
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  zondag 29 oktober 2006 @ 15:50:33 #19
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_43038004
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 15:30 schreef komrad het volgende:

[..]

tsja laat ik er ook maar eens iets van vinden.

Voor keepers, defs (als je niet tactiekafhankelijk bent) is het sowieso nutteloos. VOor wingers is passen aan te raden of anders pm. VOor MF en spitsen is het afhankelijk van de mainstat en het loon wat daar aan verbonden is. Over het algemeen wordt passen qua transfersom zwaar overbetaald gerelateerd aan de toegevoegde waarde. Kom je met reusachtig of betere mainstat spelers kan het in sommige gevallen iets anders liggen, maar dan worden oudere spelers interessant. Mijn team blinkt niet uit in bijstats maar ik sta wel bovenaan.
Het ging mij voornamelijk over bijstats icm training. Je zegt het zelf al, qua transfersom is het te duur, maar de winstmarges liggen er hoger
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  zondag 29 oktober 2006 @ 15:51:55 #20
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_43038044
Heb al 2 keer een topscorer gehad in de competitie met een hoog SP niveau
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Over bijstats was ook maar een tvp, zodra ik 't geld ervoor heb om jonge spelers vroeg in 't seizoen met bijstat te kopen, doe ik dat gewoon natuurlijk
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  zondag 29 oktober 2006 @ 15:53:22 #21
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_43038082
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 15:51 schreef twi het volgende:
Heb al 2 keer een topscorer gehad in de competitie met een hoog SP niveau
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Over bijstats was ook maar een tvp, zodra ik 't geld ervoor heb om jonge spelers vroeg in 't seizoen met bijstat te kopen, doe ik dat gewoon natuurlijk
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Jong en vroeg in het seizoen is ook niet altijd de meest winstgevende combo... meestal kan je 17 jarige voor LT het beste halverwege het seizoen kopen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_43038177
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 15:53 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Jong en vroeg in het seizoen is ook niet altijd de meest winstgevende combo... meestal kan je 17 jarige voor LT het beste halverwege het seizoen kopen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
idd, begin van het seizoen is vooral handig om te skilltraden. al probeer ik het nu nog wel. goed/redelijk passen 17 jaar voor 250k op de lijst gegooid. je weet maar nooit
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
  zondag 29 oktober 2006 @ 16:03:14 #23
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_43038364
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 15:56 schreef Yankee_One het volgende:

[..]

idd, begin van het seizoen is vooral handig om te skilltraden. al probeer ik het nu nog wel. goed/redelijk passen 17 jaar voor 250k op de lijst gegooid. je weet maar nooit
Yep.. winstmarges dalen nu nogal
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ik denk dat ik vanavond gewoon met a-team speel. Ik moet woensdag tegen JD, hij heeft een sterk team, zeker als hij met a-team speelt ga ik echt niet winnen onder andere omdat mn TS geirriteerd is. Vanavond piccen heeft voor woensdag vrij weinig zin, dus ik doe het dan ook niet. Zie wel wat JD vanavond opstelt en dan kijk ik wel of ik voor de afslachting ga of nog tegenstand ga bieden. Het is me toch de eer te na om van 4e te eindigen en van de prutserige nummer 3 te verliezen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_43038418
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 16:03 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Yep.. winstmarges dalen nu nogal
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ik denk dat ik vanavond gewoon met a-team speel. Ik moet woensdag tegen JD, hij heeft een sterk team, zeker als hij met a-team speelt ga ik echt niet winnen onder andere omdat mn TS geirriteerd is. Vanavond piccen heeft voor woensdag vrij weinig zin, dus ik doe het dan ook niet. Zie wel wat JD vanavond opstelt en dan kijk ik wel of ik voor de afslachting ga of nog tegenstand ga bieden. Het is me toch de eer te na om van 4e te eindigen en van de prutserige nummer 3 te verliezen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Onze spionnen volgen je team al weken.
Bedankt voor deze extra info!

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_43038450
TVP en mijn geld begint af te nemen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
ach vanavond weer thuis spelen en het komt er weer bij en ik ga nog winnen ook. Gok ik.

Ik denk een 3-1 overwinning
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop