tsja laat ik er ook maar eens iets van vinden.quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:23 schreef Yankee_One het volgende:
bijstats, ik doe niet meer zonder
quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:29 schreef twi het volgende:
Bijstats, alleen al om maniack dwars te zitten begin ik er niet aan
Nee, nee, ik luister naar je advies over Koppersquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:48 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Vergeet ook niet om spelers zonder een specialiteit te kopen, dan zit je me nog meer dwars![]()
Nee, omdat de hoofdstat de stat is die bij een bepaalde positie de belangrijkste stat is, passen is nooit de belangrijkste stat.quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:39 schreef Grumpey het volgende:
tvp'en met een filosofische vraagstuk:
als een bijstat de hoogste stat is van een speler, is het dan niet zijn hoofdstat?
Waarom? Weet je hoe nutteloos, kut koppers... en ook geen speler met SP kopen, die scoren nooit, zonde van je geldquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:48 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, nee, ik luister naar je advies over KoppersHeb er nu 6
Het ging mij voornamelijk over bijstats icm training. Je zegt het zelf al, qua transfersom is het te duur, maar de winstmarges liggen er hogerquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:30 schreef komrad het volgende:
[..]
tsja laat ik er ook maar eens iets van vinden.
Voor keepers, defs (als je niet tactiekafhankelijk bent) is het sowieso nutteloos. VOor wingers is passen aan te raden of anders pm. VOor MF en spitsen is het afhankelijk van de mainstat en het loon wat daar aan verbonden is. Over het algemeen wordt passen qua transfersom zwaar overbetaald gerelateerd aan de toegevoegde waarde. Kom je met reusachtig of betere mainstat spelers kan het in sommige gevallen iets anders liggen, maar dan worden oudere spelers interessant. Mijn team blinkt niet uit in bijstats maar ik sta wel bovenaan.
Jong en vroeg in het seizoen is ook niet altijd de meest winstgevende combo... meestal kan je 17 jarige voor LT het beste halverwege het seizoen kopenquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:51 schreef twi het volgende:
Heb al 2 keer een topscorer gehad in de competitie met een hoog SP niveau
Over bijstats was ook maar een tvp, zodra ik 't geld ervoor heb om jonge spelers vroeg in 't seizoen met bijstat te kopen, doe ik dat gewoon natuurlijk
idd, begin van het seizoen is vooral handig om te skilltraden. al probeer ik het nu nog wel. goed/redelijk passen 17 jaar voor 250k op de lijst gegooid. je weet maar nooitquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:53 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Jong en vroeg in het seizoen is ook niet altijd de meest winstgevende combo... meestal kan je 17 jarige voor LT het beste halverwege het seizoen kopen
Yep.. winstmarges dalen nu nogalquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:56 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
idd, begin van het seizoen is vooral handig om te skilltraden. al probeer ik het nu nog wel. goed/redelijk passen 17 jaar voor 250k op de lijst gegooid. je weet maar nooit
Onze spionnen volgen je team al weken.quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:03 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Yep.. winstmarges dalen nu nogal
Ik denk dat ik vanavond gewoon met a-team speel. Ik moet woensdag tegen JD, hij heeft een sterk team, zeker als hij met a-team speelt ga ik echt niet winnen onder andere omdat mn TS geirriteerd is. Vanavond piccen heeft voor woensdag vrij weinig zin, dus ik doe het dan ook niet. Zie wel wat JD vanavond opstelt en dan kijk ik wel of ik voor de afslachting ga of nog tegenstand ga bieden. Het is me toch de eer te na om van 4e te eindigen en van de prutserige nummer 3 te verliezen
Ja, jij had vorige week een WO en deze week een botteam, ik kan wel raden hoe hoog je TS dan isquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:05 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Onze spionnen volgen je team al weken.
Bedankt voor deze extra info![afbeelding]
Als je bijvoorbeeld centrumaanval speelt, dan is elke passer in je team toch meegenomen?quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:30 schreef komrad het volgende:
[..]
tsja laat ik er ook maar eens iets van vinden.
Voor keepers, defs (als je niet tactiekafhankelijk bent) is het sowieso nutteloos.
Ik zal eens kijkenquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:12 schreef Grumpey het volgende:
bij mij is het fifty/fifty vanavond. Grote kans ook dat ik verlies trouwens. Iemand nog tip voor me, zal ik 5-3-2 met 3 inners of met 1 vleugel aanvallend spelen?
Mijn expriment is misluktquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:22 schreef The_Hives het volgende:
YP knudde, maar das logisch. Mn opleiding is inmiddels gezakt naar redelijk.
ja twijfelde zelf ook heel lang tussen 5-4-1 met 1 vleugel of 5-3-2. Ik denk dat ik toch 2 spitsen nodig heb om over zijn verdediging heen te kunnen komen met die ene kans die ik krijg. Zijn vleugelverdediging is beter dan je zou verwachten zonder backs en daarom twijfel ik of ik niet gewoon zonder vleugels zou moeten aantreden en met 3 inners met 5-3-2. Ik ga er in de trein eens over denken, ga nu richting oudersquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:14 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken
Moeilijke zaak, hij speelt puur op mid, denk dat hij vanavond wel uitstekend(zeer hoog) of mogelijk zelfs formi haalt (heeft 2 weken terug natuurlijk gepicced). Verder kan hij eigenlijk niks. Hij heeft alleen centrale aanval en zijn linkerverdediging zuigt altijd.
Probleem is, met 5-3-2 haal jij lager dan matig (heel laag), want dat haalde je met 5-4-1. Persoonlijk zou ik het volgende doen: 5-4-1 spelen, omdat het middenveldverschil anders te groot is. Zijn linkerverdediging is altijd slecht, daarom zorg je dat je rechterwinger en je rechterdef aanvallend staan. Verder natuurlijk 3 centrale mids en 3 centrale defs. Als je centrale aanvalsrating niet in de richting van goed komt (dmv aanvallend zetten van centrale mids) zou ik ervoor kiezen om hem naar de wing te zetten (en om specifiek te zijn, hem als rechteraanvaller te positioneren en dan naar de vleugel te kiezen). Je kan dan zelfs nog je mids verdedigend zetten, achterin (met name centraal, misschien linkerdef naar het midden?) alles op slot te gooien en te hopen dat je er 1 a 2 scoort via die ene wing, want daar is je aanvalsrating dan heel hoog
En natuurlijk wel op counter, denk ik zo... Wat je ook nog kan doen (wel riskant en je moet er een speler voor hebben) is een centrale def op aanvallend zetten.... Sterker nog, ik heb een hele andere variant nogkomt ie:
5-4-1, met je wingdefs aanvallend, 3 centrale defs, waarvan 1 aanvallend (liefst een middenvelder met een beetje verdedigen). Vervolgens 2 centrale mids, beide op verdedigend en dan 2 wingers, beide op aanvallend. Op die manier kan je aan 2 kanten door zijn verdediging heen breken. Misschien nog je spits naar een van de twee wings zetten
Is ook een optie, alleen dan val je hem aan op het punt waar zn verdediging het sterkst isquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:32 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ja twijfelde zelf ook heel lang tussen 5-4-1 met 1 vleugel of 5-3-2. Ik denk dat ik toch 2 spitsen nodig heb om over zijn verdediging heen te kunnen komen met die ene kans die ik krijg. Zijn vleugelverdediging is beter dan je zou verwachten zonder backs en daarom twijfel ik of ik niet gewoon zonder vleugels zou moeten aantreden en met 3 inners met 5-3-2. Ik ga er in de trein eens over denken, ga nu richting ouders
Wat is er nieuw aan?quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
Hebben jullie trouwens al de nieuwe alltid gezien?
Ziet er grappig uit maar doe er nooit wat meequote:Op zondag 29 oktober 2006 17:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
http://alltid.org/
Bijbehorend topic op Hattrick.
Is af en toe wel handig.quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:34 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ziet er grappig uit maar doe er nooit wat mee
Voor wat bijvoorbeeld?quote:
Transfervergelijking..quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:44 schreef Tazmaniac het volgende:
wat zou deze speler ongeveer waard zijn??
[afbeelding]
Dank jequote:Op zondag 29 oktober 2006 18:04 schreef Daemon19 het volgende:
Btw, mooi clublogo jd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |