quote:
Wat een losersquote:08-03-2007 Trieste gebeurtenis
Het spijt ons jullie te moeten melden dat we drie Gamemasters hebben ontdekt die de gedragsregels voor GMs hebben overtreden. Normaliter maken we er geen melding van wanneer gebruikers worden uitgesloten van het spel, maar nu maken we een uitzondering omdat het voor het eerst is dat we meerdere stafleden tegelijkertijd uitsluiten.
Onze GMs hebben toegang tot een aantal administratieve gereedschappen om problemen van gebruikers op te lossen. Om eerlijk spel te waarborgen, controleren wij het gebruik van deze gereedschappen door de GM-activiteiten te loggen en te analyseren.
Tijdens een recente controle ontdekten we dat drie GMs, uit de groep van honderden, deze gereedschappen gebruikten om hun eigen belangen in het spel te behartigen. Dit was voor ons reden om ze te dwingen hun functies neer te leggen en hun teams vaarwel te zeggen.
08-03-2007 Trieste gebeurtenis, vervolg
De drie betrokken GMs waren behulpzaam tijdens het onderzoek, hebben hun fouten toegegeven en hebben de gevolgen aanvaard. Zij willen hun excuses aanbieden aan hun GM-collega’s en aan de Hattrick-gemeenschap in het algemeen.
Het ironische is dat ze alle drie zeer ervaren waren in hun GM-taken, zoals het opsporen van valsspelers. Op dat gebied hebben ze goed en eerlijk werk verricht.
Een gebeurtenis als deze is uiteraard zeer teleurstellend voor iedereen binnen Hattrick. Het herinnert ons eraan dat het overgrote deel van ons stafleden ons vertrouwen waard is, maar dat we dit nooit als vanzelfsprekend mogen en kunnen beschouwen.
Namen?!quote:
Nietquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:07 schreef maniack28 het volgende:![]()
Sukkels
Ennuh.. motsen?met een bedaard TS heeft dat geen zin
quote:
Ehm sorry waarom niet dan??quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:07 schreef maniack28 het volgende:![]()
Sukkels
Ennuh.. motsen?met een bedaard TS heeft dat geen zin
als je motst met een bedaard ts en een coach met leiderschap <= slecht moet je ook altijd weer 2 keer piccenquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]foutje Bedankt.
![]()
[..]
Ehm sorry waarom niet dan??Ik was t nl ook van plan maar sinds mn nieuwe coach wordt mn TS niet beter dan Woedend.
Ok maar dis toch de laatste competitie wedstrijd. Straks wordt alles weer gereset dus dan maakt je TS nu toch niet meer uit?? Net als dat je zaterdag je Sportpsychologen en Woordvoerders kan ontslaan scheelt je weer 1 week salaris.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:28 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
als je motst met een bedaard ts en een coach met leiderschap <= slecht moet je ook altijd weer 2 keer piccen
enquote:Tommy Pilegaard [playerid=114122553]
19 jaar, goed in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een rampzalig leider.
Nationaliteit: Danmark
Total Skill Index (TSI): 8 680
Loon: 1 944 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: YMFC
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: briljant
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Verders nog wat TSI-stijgingen, vorm redelijk gelijk gebleven. Oja, en een spits is gestegen in verdedigen...quote:Jordi Olivé [playerid=142796130]
17 jaar, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: España
Total Skill Index (TSI): 2 530
Loon: 840 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: YMFC
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitstekend
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Twee dan? Of train je komende vrijdag weer normaal?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 07:50 schreef Lemming22 het volgende:
Conditie: 19 (+19/-)
TSI: 990 (+1700/-710)
Vorm: -5 (+5/-10)
Toch al kampioen, dus tijd voor een extra weekje conditietraining..
Nee twee, volgende week komt er ook nog een weekje conditie, en dan nog 2 weken in het tussenseizoen. En dan kan ik mooi vlammen volgend seizoen. (Met een baggervormquote:Op vrijdag 9 maart 2007 08:58 schreef rompompom het volgende:
[..]
Twee dan? Of train je komende vrijdag weer normaal?
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:08 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Nee twee, volgende week komt er ook nog een weekje conditie, en dan nog 2 weken in het tussenseizoen. En dan kan ik mooi vlammen volgend seizoen. (Met een baggervorm)
Ach ja, ik ben toch nog maar net gepromoveerd naar de 7e klasse, terwijl mijn team daar nog gelemaal niet klaar voor is...Daar kan een klotevorm ook nog wel bij!quote:
quote:Philipp Gahn
TSI = 12 940, 20 jaar, goed in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: wonderbaarlijk
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
Jammer dat die eerste nu zo weinig opbrengt. Wordt haast verplicht hem even te houdenquote:Rãzvan Radu
TSI = 5 660, 19 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: briljant
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Die laatste is welquote:Op vrijdag 9 maart 2007 07:19 schreef Flappekz het volgende:
2 lieve stijgers
[..]
en
[..]
Verders nog wat TSI-stijgingen, vorm redelijk gelijk gebleven. Oja, en een spits is gestegen in verdedigen...
Je weet pas na zondag in welke klasse je komt; zonde om het al bij voorbaat op te geven! Momenteel word ik in een behoorlijk zware gedumpt (VII.303), maar ik hoop dat dat nog effe veranderd.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:03 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ach ja, ik ben toch nog maar net gepromoveerd naar de 7e klasse, terwijl mijn team daar nog gelemaal niet klaar voor is...Daar kan een klotevorm ook nog wel bij!
Daar zou ik inderdaad meteen weer retour naar de VIII gaan. Ik kom terecht in VII.90. Gezien de gemiddelde ratings zou ik daar net in kunnen blijven. Mijn gemiddelde totaal is 129.0, mijn verdediging 45.8, mijn middenveld 40.8 en mijn aanval 42.4. Daarmee zou ik als het allemaal een beetje mee zit net boven de degradatiestreep mee moeten kunnen eindigen. En als dat zo is, kan ik het seizoen erna mooi in de middenmoot meedraaien et wat versterkingen in de spits en in de verdediging.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je weet pas na zondag in welke klasse je komt; zonde om het al bij voorbaat op te geven! Momenteel word ik in een behoorlijk zware gedumpt (VII.303), maar ik hoop dat dat nog effe veranderd..
quote:Adalbert Hablützel (152289055) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Nationaliteit: flag Schweiz
Total Skill Index (TSI): 2 370
Loon: 840 ¤/week inclusief een 20% bonus 700 zonder bonus
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
quote:Wojciech Latosiński:
Zijn beoordeling op het gebied van keepen steeg van uitmuntend naar briljant.
quote:Wojciech Latosiński (128592597)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: flag Polska
Total Skill Index (TSI): 17 360
Loon: 6 480 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Sys rq
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: waardeloos Keepen: briljant
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: slecht
1e week tussenseizoen leent zich er wel prima voorquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:14 schreef Yankee_One het volgende:
TSI 1910 (3500/-1590)
Vorm -2 (3/-5) vorm was toch al belachelijke hoog met ruim 6,5 in het a-team
Geen stijgers deze week, wat wel kut is.
Deze gast heeft inmiddels 3 trainingen gehad en dus nog steeds niet gestegen, waarschijnlijk hoog in passen en/of vleugelspel dus. Maarja, weekje passen trainen vind ik de moeite niet.
[..]
jaa misschien danquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:23 schreef Lennox het volgende:
[..]
1e week tussenseizoen leent zich er wel prima voor. Met de snelle variant van passen trainen kan je dan 2-5-3 spelen en er 8 trainen
![]()
Na vorig seizoen ben ik ook om. Dacht ook dat het niet veel zou uitmaken, maar 2 stijgers is toch leuk
Ruilen?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:44 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Daar zou ik inderdaad meteen weer retour naar de VIII gaan. Ik kom terecht in VII.90. Gezien de gemiddelde ratings zou ik daar net in kunnen blijven. Mijn gemiddelde totaal is 129.0, mijn verdediging 45.8, mijn middenveld 40.8 en mijn aanval 42.4. Daarmee zou ik als het allemaal een beetje mee zit net boven de degradatiestreep mee moeten kunnen eindigen. En als dat zo is, kan ik het seizoen erna mooi in de middenmoot meedraaien et wat versterkingen in de spits en in de verdediging.
Met deze poule zou ik wel tevreden zijn in ieder geval, aangezien het een van de zwakste VII'en is (League ranking: 969 / 1024 )![]()
Jij traint lange passes of vleugelaanvallen? Welke van die twee is het snelst, eigenlijk? Ik wil denk ik over twee seizoenen overstappen op vleugeltraining, ben me nu al een beetje aan het oriënteren.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:38 schreef Yankee_One het volgende:
Aanvallende wingback zijn idd erg lekker
Ben er zelf 3 aan het trainen met redelijk vleugel, 2 daarvan ook nog met redelijk passen
Da's het grootste nadeel van trainees, ja.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:48 schreef Lennox het volgende:
Spelersloon 71 860
En al die trainees gaan een stuk meer verdienen natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |