grap van het jaar als je niet promoveertquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:42 schreef foetre het volgende:
Nog niet,Ik sta 3 punten achter en moet de laatste wedstrijd thuis tegen hem.
Maar kampioenschap zit er nog in!
Je weet het niet,als hij as zondag veel meer scoort dan ik tegen zo'n waailappen team kan dat heus nog wel.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:46 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
grap van het jaar als je niet promoveert
Het kost namelijk inmiddels al 25 euro per jaar...quote:Dan is er Hattrick Supporter. Je betaalt per jaar 20 euro en je krijgt een paar leuke extra’s waardoor Hattrick nog leuker wordt.
De tering, wat is dat voor sneue divisie dan?quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:33 schreef Bonobo11 het volgende:
Grap van het jaar als ik promoveer naar div6
[afbeelding]
![]()
quote:SV Houten 3 - FC RKDEO 1 - 3
Gratis af te halen!quote:TSI = 6 460, 26 jaar, matig in vorm
Heeft matig ervaring en is een zwak leider [Koppen]
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: briljant Spelhervatting: slecht
Geef dan!quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:09 schreef Lennox het volgende:
Víctor Balboa (29748214)
[..]
Gratis af te halen!
Huren een mogelijkheid?quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:09 schreef Lennox het volgende:
Víctor Balboa (29748214)
[..]
Gratis af te halen!
quote:
LOLquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:09 schreef Lennox het volgende:
Víctor Balboa (29748214)
[..]
Gratis af te halen!
Sorrie, heb al een afspraak staan...some other time?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:20 schreef Yankee_One het volgende:
iemand een friendly?
Ik!quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:20 schreef Yankee_One het volgende:
iemand een friendly?
Hangt ook van z'n bijstats en ervaring af natuurlijk. Maar zo an sich is het geen slechte koop.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:42 schreef Flappekz het volgende:
Zojuist een krachtig wereldklasse mid gekocht voor 651k. Hij is 26. Alleen jammer van de +5, maar hij is toch voor komend seizoen. Reken er ongeveer een tonnetje aan extra salaris en dokterskosten bij, kom ik op 751k uit. Dat is best aardig, toch? Of niet?
Het gaat om hem:quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hangt ook van z'n bijstats en ervaring af natuurlijk. Maar zo an sich is het geen slechte koop.
Heb er een aantal dokters op gegooid, dus als het goed is is hij aan het begin van het seizoen weer gezond. Voor in VII is het een mooie speler vind ikquote:Didier de Graaf [playerid=31020114]
26 jaar, goed in vorm, geblesseerd (5 weken)
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 11 620
Loon: 16 104 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: YMFC
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: wereldklasse Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: zwak
Daar heb je gelijk in. Vergelijkbare spelers als deze gaan er -zoals ik het nu ff snel in kan schatten- inderdaad zo tussen de 850k-1m uit. Ach, we zien wel hoe het uit gaat pakken, ik heb de tijdquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:53 schreef Lennox het volgende:
Kost wel flink wat loon die paar weken. Daarnaast moet hij ook een week conditie krijgen, maar dan nog is het niet veel geld
Aan de andere kant. Maniack had er ook zo'n 1 te koop met goed conditie, redelijk? ervaring [Koppen] en jonger. Kost dan 9 ton, maar kan je wel langer mee vooruit.
Mooie speler.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:50 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Het gaat om hem:
[..]
Heb er een aantal dokters op gegooid, dus als het goed is is hij aan het begin van het seizoen weer gezond. Voor in VII is het een mooie speler vind ik![]()
I know. Maar tot nu toe ziet mijn middenveld er zo uit:quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:26 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mooie speler.. Alleen moet je altijd wel rekening houden met het feit dat scoren een zinloze stat is voor middenvelders en dat dat alleen de TSI omhoog helpt.
Zo ken ik er ook nog een. Het is zeer triest als ik degradeer....quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:33 schreef Bonobo11 het volgende:
[afbeelding]
![]()
Wat train je eigenlijk? Passen of zo?quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:00 schreef Lennox het volgende:
Mijn team nu:
Keeper: Goed
Verdediging: Wonderbaarlijk (20) Briljant (19), Briljant (19) Uitmuntend (19), Uitmuntend (18). 4x redelijk en 1x goed passen
Middenveld: Wereldklasse vleugel (redelijk passen) , Briljant PM (Goddelijk SP), Uitmuntend PM (Uitmuntend ervaring)
Aanval: Wereldklasse scoren [onvoorspelbaar] , ................
Heb nog 2 briljante spitsen die ik wil lozen. En dan waarschijnlijk een Bovennatuurlijke Nederlandse spits met specialiteit (niet zo heel duur meer in aanschaf).
Gelijk op naar VI misschien
Met zo'n team zou je inderdaad best een direct naar VI kunnen promoveren. Zeker als je ziet dat ik met mijn teampje al direct door had kunnen promoveren...quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:00 schreef Lennox het volgende:
Mijn team nu:
-opsomming selectie-
Gelijk op naar VI misschien
Verdedigen. In tussenseizoen 1 of 2 weken passen. Koop ze sowieso met redelijk passen in.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:16 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Wat train je eigenlijk? Passen of zo?
Doe mij maar jouw poule als ik promoveer naar de VII, daar kan ik ook best in meedraaienquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:33 schreef Bonobo11 het volgende:
[afbeelding]
![]()
moet je een beetje mazzel mee hebben, vorig seizoen was ik bijna gedegradeerd, dit seizoen promoveer ik met gemakquote:Op donderdag 1 maart 2007 10:36 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Doe mij maar jouw poule als ik promoveer naar de VII, daar kan ik ook best in meedraaien![]()
quote:Thomas Östbratt (10843811) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
30 jaar, goed in vorm, licht geblesseerd, maar kan wel spelen
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft uitmuntend ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: flag Sverige
Total Skill Index (TSI): 18 330
Loon: 11 592 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: The Yanks
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: wereldklasse Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos
Rwandaquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:22 schreef Jonks het volgende:
Hey V.K!
Yeah lang geleden, heb de passie voor HT en fora's een beetje verloren onder invloed van andere interessante dingen.
Ben nu in Rwanda voor een stage / studie, en dan af en toe wat nederlands lezen is aangenaam![]()
Volg passief jullie discussies
Wat betreft beste fok!ht.. nah, al lang niet meer 'goed' bezig. Ben nu zelfs slecht bezig met het opbranden van geld.
Hoogst spelende zou wel kunnen, maar was Korreweg Sport niet ook wel eens hier te vinden?
Hopelijk volgend seizoen de IIIk heb nog een ambitieus schema voor de boeg.. al is het met de HT al niet echt meer ambitieus. Ambitie in Hattrick is gewoon.. geld verbranden aan veel te dure spelers (zie HT masters, zie KNVB beker vorig seizoen en ook dit seizoen paar 'dure jongens' een cuprun aan het maken).
Ik heb er nog 2 te koop met goed conditie,dat weet je hequote:Op donderdag 1 maart 2007 14:25 schreef Yankee_One het volgende:
En we zijn begonnen met de inkopen voor volgend seizoen. Aankoop nummer 1 ter vervanging van een briljante mid. Dees kostte 918k. Conditie wordt hopelijk naar uitstekend getrokken in het tussenseizoen.
[..]
i knowquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:16 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik heb er nog 2 te koop met goed conditie,dat weet je heZe lopen zaterdagmiddag af..
Dude, je vorm aan het begin van het seizoen!quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:35 schreef twi het volgende:
Even drie weken geld in de sloot gooien door conditie te trainen. Maargoed, volgend seizoen niet promoveren is m'n eer te na.
Ach, m'n vorm is al het hele jaar klotequote:Op donderdag 1 maart 2007 18:56 schreef rompompom het volgende:
Dude, je vorm aan het begin van het seizoen!!
oftewel een mythisch spelmakerquote:David Cullen (7643693)
31 years, passable form, healthy
Nationality: Sverige
Total Skill Index (TSI): 88 550
Wage: 75 744 ¤/week including 20% Bonus
Stamina: excellent Goalkeeping: disastrous
Playmaking: mythical Passing: weak
Winger: poor Defending: inadequate
Scoring: wretched Set Pieces: weak
gaat over drie weken al weer dalen, hij wordt 32quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:41 schreef komrad het volgende:
loon is nog wel wat hoog, daarom ga ik niet voor mytische spelers
jongere spelers zijn qua loon niet te betalenquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:51 schreef Daemon19 het volgende:
Je blijft bejaarden kopen VK. Wil je je dokters en fysio's aan het werk houden?
Mag blijvenquote:Paris Gerothodoros
TSI = 5 910, 19 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: briljant
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
ik betaal er graag 9,95 voor opzich.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:25 schreef Lennox het volgende:
. Ook gelijk even geinstalleerd
![]()
Alleen jammer dat het een 14 dgn trial is. Hopen dat er een crack voor komt
Oeh dat ziet er wel vet uit... Ik ga die 9,95 maar eens overwegen...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:19 schreef Verbal_Kint het volgende:
oooh goodie goodie
de nieuwe firefox extensions van Alltid zijn echt vet hip
je krijgt dan tabs in hattrick met alltid statistieken
ziet er ongeveer zo uit, sorry voor t formaat plaatje
[afbeelding]
Daar zat ik ook al naar te kijkenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:55 schreef MrMoon het volgende:
Edit:
verdikke kan alleen maar via PayPal betalenen ik dat niet hebben....
Inmiddels maar even geregistreerd.. is ook voor andere dingen wel handig...quote:
Das liefquote:Dain Johnson:
De inspanningen op de training werpen duidelijk hun vruchten af en zijn vaardigheden qua scoren zijn gestegen van bovennatuurlijk naar reusachtig.
ja, phatt hendig hequote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:35 schreef Lennox het volgende:
Bij spelers is het ook handig. Als je bijvoorbeeld op de transferlijst een leuke speler ziet, dan kan je gelijk zijn recente historie zien (vorm/blessures/vorige clubs)
Uitstekend!quote:Célestin Chevallier (83457342) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
21 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: flag France
Total Skill Index (TSI): 1 880
Loon: 888 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Mardy Bums
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
oh ok... dus hoe hoger mijn leaguepositie des te gunstiger de league of zoietsquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:10 schreef Daemon19 het volgende:
Je leagueposition (ranking) bepaalt dat, d8 ik.
Nee, da lijkt zo. Maar geluk is een belangrijkere factorquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
oh ok... dus hoe hoger mijn leaguepositie des te gunstiger de league of zoiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |