Als extra versterking voor de Fok!Cup, en om komend seizoen weer in de top van VI mee te draaien (degradatie is onvermijdelijkquote:Jens Ekenén (26940707)
24 jaar, matig in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 175 480
Loon: 105 168 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: MadKow
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: magisch Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Ja maar het blijft wel lastig om kamioen te worden met zo'n tactiek. Ik heb een team in mijn divisie die uitmuntend en wonderbaarlijke verdedigingslinies haalt , een matige aanval met een uitmutende counter (180 ht en 50 sterren) alleen hij heeft toch hier een daar wat punten laten liggen vooral tegen de zwakkere broeders had deze jongen het moeilijk en hij gaat dan ook geen kampioen worden en dus niet promoveren.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:09 schreef Lennox het volgende:
Even over het toenemende AO spelen. Is het nou niet zo dat je bij een hele goede counter + een hogere verdedigingsrating dan zijn aanvalsrating + een betere aanvalsrating dan zijn verdedigingsrating (vrij makkelijk meestal) een grote kans hebt om te winnen?
Jouw laatste wedstrijd toch niet?quote:
Heb hem gekocht voor 'slechts' 2 miljoenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:27 schreef Verbal_Kint het volgende:
MK, wat een mid
wat doen zo'n knakkers nog op de TL?
Laatste pot heeft ie in principe terecht verloren idd. Zie je ook in HatStats terug.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:23 schreef MacMauser het volgende:
[..]
Jouw laatste wedstrijd toch niet?
Ik heb hem ff doorgenomen en volgens mij heb je verdiend verloren. Alleen je verdediging was beter dan zijn aanval. Dat hij 6x weet je scoren is wel knap, eigenlijk net zo knap als jouw 4x.![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:10 schreef DaMadKow het volgende:
fipo!
Mijn nieuwe mid die ik zojuist gekocht heb
[..]
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:10 schreef DaMadKow het volgende:
fipo!
[..]
Als extra versterking voor de Fok!Cup, en om komend seizoen weer in de top van VI mee te draaien (degradatie is onvermijdelijk)
Jammer van dat salaris alleen, verdubbel gelijk mijn salariskosten
Als ik hem niet meer kan betalen verkoop ik hem wel weer, hij is nog jong
Zn loon zal waarschijnlijk over 3 weken nog hoger zijn..quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:10 schreef DaMadKow het volgende:
fipo!
[..]
Als extra versterking voor de Fok!Cup, en om komend seizoen weer in de top van VI mee te draaien (degradatie is onvermijdelijk)
Jammer van dat salaris alleen, verdubbel gelijk mijn salariskosten
Als ik hem niet meer kan betalen verkoop ik hem wel weer, hij is nog jong
Als je het lief aan een modje vraagt en iedereen even post die kampioen is + zijn divisiequote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:01 schreef The_Hives het volgende:
Waarom staan de kampioenen niet in de OP
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:23 schreef MacMauser het volgende:
[..]
Jouw laatste wedstrijd toch niet?
Ik heb hem ff doorgenomen en volgens mij heb je verdiend verloren. Alleen je verdediging was beter dan zijn aanval. Dat hij 6x weet je scoren is wel knap, eigenlijk net zo knap als jouw 4x.![]()
Geronnimooooquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:54 schreef Lennox het volgende:
[..]
Laatste pot heeft ie in principe terecht verloren idd. Zie je ook in HatStats terug.
Over 3 weken heb ik de Fokcup gewonnen en mag hij weer weg als het te duur wordtquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:59 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Zn loon zal waarschijnlijk over 3 weken nog hoger zijn..![]()
daemon heeft gelijk, die heeft volgend seizoen een nog hoger loonquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:59 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Zn loon zal waarschijnlijk over 3 weken nog hoger zijn..![]()
De treurige gedachte dat je zulks soort wedstrijden altijd zou verliezen....quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:00 schreef MacMauser het volgende:
Maus Utd
#1 in VIII.1482
@t foetre: Misschien dat een van de (nog meer) ervaren hattrickers tegen je kan zeggen dat je verdiend verloren hebt. Als je als counterhufter met jouw stats altijd zou winnen tegen een 3-5-2'er met die stats lekkere boel is dat dan voor een middenveldtrainer. Dan stop ik er nu direct mee en ga ik ook counteren.
En volgend jaar nog steeds met deze tegenstander opgescheept zitten en dan misschien weer niet .....quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:01 schreef hollander76 het volgende:
[..]
De treurige gedachte dat je zulks soort wedstrijden altijd zou verliezen....
Dat heb ik ook weleens gehad in de tijd dat ik nog zo'n waailap op het doel had...quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:04 schreef Verbal_Kint het volgende:check dit, net friendly gespeeld in Kenya (!), 1-1.
Heb zo'n drie kansen gehad op de overwinning, stuit ik telkens op zn keeper:
"Down the middle came Lajos Gonda, making a fantastic play that nearly had Holloway take the lead in the 47th minute, but Shade Onyancha preserved the tie"
"In the 82nd minute, Holloway nearly took the lead, as Mark Hoogervorst broke through on the right. Shade Onyancha made the save, however."
" Shade Onyancha looked great in the 85th minute after stopping a shot by the visitors' Greg Mccurdy."
Denk ik, nounou, dat moet wel een goeie keeper zijn....krijg je dit na afloop:
"Shade Onyancha turned in a dismal performance, however."
en het mooiste, kijk ik bij de opstelling, heeft ie een halve ster en een TSI van 10![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:55 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
daemon heeft gelijk, die heeft volgend seizoen een nog hoger loon
maar 2 miljoen is niet veel iig
foetre: ik denk wel dat je terecht hebt verloren. je tegenstander speelde ineens een ander systeem, waardoor vooral zn aanval flink sterker is geworden. en daar moet je als counteraars toch iets meer def tegenover zetten...
je had beter een weekje kunnen wachten. scheelt je weer een paar k aan onderhoud. wedstrijden heb je toch niet meer totaan je eerste bekerwedstrijdquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:32 schreef foetre het volgende:
[..]
pff dan blijf ik dus nog tig seizoenen hier zitten.Gelukkig is m'n stadion over 2 weken 27k groot.
ws een dik ervaren coachquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:04 schreef Verbal_Kint het volgende:check dit, net friendly gespeeld in Kenya (!), 1-1.
Heb zo'n drie kansen gehad op de overwinning, stuit ik telkens op zn keeper:
"Down the middle came Lajos Gonda, making a fantastic play that nearly had Holloway take the lead in the 47th minute, but Shade Onyancha preserved the tie"
"In the 82nd minute, Holloway nearly took the lead, as Mark Hoogervorst broke through on the right. Shade Onyancha made the save, however."
" Shade Onyancha looked great in the 85th minute after stopping a shot by the visitors' Greg Mccurdy."
Denk ik, nounou, dat moet wel een goeie keeper zijn....krijg je dit na afloop:
"Shade Onyancha turned in a dismal performance, however."
en het mooiste, kijk ik bij de opstelling, heeft ie een halve ster en een TSI van 10![]()
![]()
Idd. Mn stadion had niet op tijd af geweest voor laatste thuispot van het seizoen, dus ik wacht nog even.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:44 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
je had beter een weekje kunnen wachten. scheelt je weer een paar k aan onderhoud. wedstrijden heb je toch niet meer totaan je eerste bekerwedstrijd
Ja, kijk naar een speler met minimaal goed ervaring (liefst meer) en toch ook wel redelijke leiderskwaliteiten. Spelers van dien aard zijn wel dermate duur dat t wellicht pas echt interessant wordt om een speler tot coach om te turnen vanaf div VI of zoiets...quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:17 schreef Cart_man het volgende:
Ik ben op zoek naar een oude speler die eventueel later coach kan worden. Is experience dan belangrijk in combinatie met zijn leiderschapkwaliteiten, of niet?
65k en koopjequote:Jarmo Someroja (110579857)
22 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die opvliegend en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: flag Suomi
Total Skill Index (TSI): 4 110
Loon: 3 528 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: stef666army
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: waardeloos Keepen: goed a b hattriX-Ray keepers-up
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
Ach ik kom de 7e ook wel door met een goed keeper.....quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:36 schreef stefmans het volgende:
Als je een Keeper YP kan hij toch tot leeftijd 21 gaan daarom denk ik dat hij geen ervaring heeft, voor de rest gewoon een leuke keeper voor IX en VIII dus![]()
kan niet editten vandaar de dubbelpostquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:01 schreef Lennox het volgende:
[..]
Idd. Mn stadion had niet op tijd af geweest voor laatste thuispot van het seizoen, dus ik wacht nog even.
Ik heb nog 2 seizoenen lang in de V gespeeld met een goed keeperquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:12 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ach ik kom de 7e ook wel door met een goed keeper.....![]()
Als je Def trainer bent is dat logisch, ik train nu spitsen dus ik moet zo mijn def ratings nog meer boosten. Heb nu een uitstekend keeper met matig ervaingquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:27 schreef Yankee_One het volgende:
keeper draagt volgens mij toch alleen bij aan de def ratings (zie ook de wedstrijd van VK hierboven) daarom ga ik lekker met mijn redelijk keep de VII in. hij heeft wel matig ervaring
Ik heb middelen om naar 23/24 te gaan (nu 16) , maar ik ga denk ik naar 21. Dan hou ik nog een financiele buffer en ik denk dat het voorlopig weer even genoeg is. Ik blijf ook maar een simpele VIII erquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:31 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
kan niet editten vandaar de dubbelpost
naar hoeveel plaatsen ga je?
ik wil ook uitbreiden, maar heb maar de middelen om naar 25k te gaan, terwijl ik naar 30k wil gezien mijn supporters en komende promotie.
zou ik dus een trainee moeten verkopen, probleem is dat ik niet wil omdat ze nu allemaal een goede leeftijd-skill verhouding hebben
Nee foetre dat is gerechtigheid anders ga je helemaal lopen blaaskaken!quote:
2 rode kaarten .. dat is ook de laatste keer dat ik Örnflod teamleider maak; gebeurt gewoon elke keerquote:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:07 schreef qyn het volgende:
Sorry Hives; gelukkig is 't maar 2 weken.. Erger vind ik dan voor Lennox; wiens 19 jarig bijna briljant er voor 6 weken uitligt
shut up you fool!quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:27 schreef Outpost76 het volgende:
Weer lekker geoefend 5 - 0 gewonnen tegen een redelijk team. Hij staat 1e in VI.1010. Zn B team is daar in tegen niet best.
[..]
Nee foetre dat is gerechtigheid anders ga je helemaal lopen blaaskaken!![]()
![]()
Bla bla blaquote:
Die was altijd gaaf die mr T of B A Baracus.quote:
Bij mij werkt het normaal..quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:26 schreef ExCibular het volgende:
Er zijn wat nieuwe mogelijkheden om je spelers te sorteren in Hattrick. Het werkt nog niet helemaal goed (sorteer op verdedigen door scoren en op scoren door passen) Maar het idee is leuk!
Torvald Johansson (56162137) ??quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:54 schreef Mokkaboon het volgende:
kheb nu ongeveer 2.5 mil op de bank wat een reusachtige middenvelder zonder bijstats zal wordenop naar de vijfde divisie
![]()
Jahquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:03 schreef komrad het volgende:
qyn, heb je heel erg hard geld nodig of zo
Whoei! Komrad! We worden rijk!quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:31 schreef komrad het volgende:
en wie was dat ook al weer ???
ik krijg 0%
ach ik kan het wel hebbenquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:34 schreef qyn het volgende:
[..]
ow jah niet gespeeld voor jou ..
Was een daytrade; bij mij gespeeld op redelijk, bij jou verkocht op goed![]()
1 2 | dawnrazor 13 52- 9 (+43) 33 |
ja maar tis een buitenlander...quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:41 schreef qyn het volgende:
[..]
Torvald Johansson (56162137) ??
(1% voor mij)
quote:Freek-Jan Briekeling [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 4 650, 18 jaar, uitstekend in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een goed leider
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitmuntend
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
Same here. Vermoed dat dat is sinds/door de nieuwe sorteermethode. Staat wel btje kaal zo... :squote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:40 schreef twi het volgende:
Ik zie trouwens met Foxtrick de stats niet meer rechts naast de spelers (gemiddelde vorm, etc). Iemand anders daar ook last van?
Twijfel of ik hem zal verkopen, of nog conditietraining mee te geven. Iemand tips?quote:Erik Butzmann
TSI=970, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en goed leiderschap [Krachtig]
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: goed Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |