Ik heb nog 2 seizoenen lang in de V gespeeld met een goed keeperquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:12 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ach ik kom de 7e ook wel door met een goed keeper.....![]()
Als je Def trainer bent is dat logisch, ik train nu spitsen dus ik moet zo mijn def ratings nog meer boosten. Heb nu een uitstekend keeper met matig ervaingquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:27 schreef Yankee_One het volgende:
keeper draagt volgens mij toch alleen bij aan de def ratings (zie ook de wedstrijd van VK hierboven) daarom ga ik lekker met mijn redelijk keep de VII in. hij heeft wel matig ervaring
Ik heb middelen om naar 23/24 te gaan (nu 16) , maar ik ga denk ik naar 21. Dan hou ik nog een financiele buffer en ik denk dat het voorlopig weer even genoeg is. Ik blijf ook maar een simpele VIII erquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:31 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
kan niet editten vandaar de dubbelpost
naar hoeveel plaatsen ga je?
ik wil ook uitbreiden, maar heb maar de middelen om naar 25k te gaan, terwijl ik naar 30k wil gezien mijn supporters en komende promotie.
zou ik dus een trainee moeten verkopen, probleem is dat ik niet wil omdat ze nu allemaal een goede leeftijd-skill verhouding hebben
Nee foetre dat is gerechtigheid anders ga je helemaal lopen blaaskaken!quote:
2 rode kaarten .. dat is ook de laatste keer dat ik Örnflod teamleider maak; gebeurt gewoon elke keerquote:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:07 schreef qyn het volgende:
Sorry Hives; gelukkig is 't maar 2 weken.. Erger vind ik dan voor Lennox; wiens 19 jarig bijna briljant er voor 6 weken uitligt
shut up you fool!quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:27 schreef Outpost76 het volgende:
Weer lekker geoefend 5 - 0 gewonnen tegen een redelijk team. Hij staat 1e in VI.1010. Zn B team is daar in tegen niet best.
[..]
Nee foetre dat is gerechtigheid anders ga je helemaal lopen blaaskaken!![]()
![]()
Bla bla blaquote:
Die was altijd gaaf die mr T of B A Baracus.quote:
Bij mij werkt het normaal..quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:26 schreef ExCibular het volgende:
Er zijn wat nieuwe mogelijkheden om je spelers te sorteren in Hattrick. Het werkt nog niet helemaal goed (sorteer op verdedigen door scoren en op scoren door passen) Maar het idee is leuk!
Torvald Johansson (56162137) ??quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:54 schreef Mokkaboon het volgende:
kheb nu ongeveer 2.5 mil op de bank wat een reusachtige middenvelder zonder bijstats zal wordenop naar de vijfde divisie
![]()
Jahquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:03 schreef komrad het volgende:
qyn, heb je heel erg hard geld nodig of zo
Whoei! Komrad! We worden rijk!quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:31 schreef komrad het volgende:
en wie was dat ook al weer ???
ik krijg 0%
ach ik kan het wel hebbenquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:34 schreef qyn het volgende:
[..]
ow jah niet gespeeld voor jou ..
Was een daytrade; bij mij gespeeld op redelijk, bij jou verkocht op goed![]()
1 2 | dawnrazor 13 52- 9 (+43) 33 |
ja maar tis een buitenlander...quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:41 schreef qyn het volgende:
[..]
Torvald Johansson (56162137) ??
(1% voor mij)
quote:Freek-Jan Briekeling [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 4 650, 18 jaar, uitstekend in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een goed leider
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitmuntend
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
Same here. Vermoed dat dat is sinds/door de nieuwe sorteermethode. Staat wel btje kaal zo... :squote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:40 schreef twi het volgende:
Ik zie trouwens met Foxtrick de stats niet meer rechts naast de spelers (gemiddelde vorm, etc). Iemand anders daar ook last van?
Twijfel of ik hem zal verkopen, of nog conditietraining mee te geven. Iemand tips?quote:Erik Butzmann
TSI=970, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en goed leiderschap [Krachtig]
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: goed Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |