Die is gepulled door een gast uit mijn comp. Zie net dat hij verkocht is.quote:Op woensdag 31 mei 2006 01:35 schreef rompompom het volgende:
Whehehe, gespot op de transferlijst:
Ahmed Sharif El-Rasheed (117293386)
Nationaliteit: Nederland
Kaheem gaat zijn best doen!quote:Quote van tegenstanders newsflash:
"Dit is een belangrijke voorbereiding op de wedstrijd tegen de koploper Easthim", aldus coach Koppelman
PSV staat op dit moment tweede, doordat F.C. amarah gelijk speelde, evenals Easthim, dat nu nog slechts 1 punt voor staat op PSV, met winst zal de ploeg uit Leusden de leiding over nemen. Men kijkt hoopvol uit naar die match.
Heb het zelf eens gedaan, had aan het begin vh seizoen een 17 jarig redelijk pm met matig passen. Leverde haast niks op en ik had zelf een trainee nodig. Eigenhandig opgetraind en hem als briljantje verkocht voor 2,9Mquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:00 schreef Mokkaboon het volgende:
[..]
weet je wat je moet doen! een eigen YP optrainen naar goddelijk... dan verkopen...
en hopen dat iedere keer een devine trick met hem word uigehaald... reken uit je inkomsten!!!
edit: of hopen dat iemand anders het voor je doet![]()
whehehequote:Op woensdag 31 mei 2006 18:00 schreef -J-D- het volgende:
[TK] 3 kaartjes voor Nederland - Argentinie
quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:48 schreef foetre het volgende:
De volgende Fokfederatiemembers( 0 van de 92) zijn door naar bekerronde 7
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel succes iedereen !!volgend seizoen
Alle informatie is 100% accuraat, type fouten daargelaten
quote:Emilio Felipe Salas (49408364)
34 jaar, redelijk in vorm, gezond
Ik spreek Español!
Een aangenaam persoon die temperamentvol en rechtvaardig is.
Hij heeft goed ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: Chile
Total Skill Index (TSI): 130
Loon: 648 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Mangekyo
Waarschuwingen: 2
Fysiek: fit
Conditie: redelijk Keepen: waardeloos
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
Hij moet eerst 16 weken in je team zitten..quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:40 schreef MyImmortal het volgende:
aangezien een speler van mij gestegen is in ervaring en dus direct tot future coach gemaakt kan worden, deze in de aanbiedingiemand interesse?
klopt, die andere speler is van mijn begin team, die zit er al een paar seizoenen in, vandaar dat hij direct mijn coach kan worden. en op deze zou ik nog 10 weken moeten wachten, dus deze gaat er weer uitquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:45 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Hij moet eerst 16 weken in je team zitten..
Uhm...quote:
inderdaad geniaal bij die drive-inquote:Op woensdag 31 mei 2006 23:48 schreef fabianf het volgende:
[..]
Uhm...
Als je mijn "And then?"-opmerking niet begreep zou ik die film toch maar eens heel hard nog een keer gaan bekijken.
Haha, je hebt gelijk.. Mijn fout..quote:Op woensdag 31 mei 2006 23:48 schreef fabianf het volgende:
[..]
Uhm...
Als je mijn "And then?"-opmerking niet begreep zou ik die film toch maar eens heel hard nog een keer gaan bekijken.
Haha, met dat aziatische vrouwtje!quote:
Heb je de linkervleugel naar het midden gezet? Dat kan het daar wellicht nog wat versterken.quote:Op donderdag 1 juni 2006 01:09 schreef twi het volgende:Kortom, hij komt aan mijn linkerkant in de verdediging er met 1 heel niveau overheen. Bovendien is zijn middenveld 2 subniveau's sterker.
Ik kan hem echter over mijn hele aanval aan, vooral gefocussed op zijn rechterkant waar ik 2 hele niveau's beter ben en ook centraal ben ik iets sterker.
Mag ik nu toch een overwinning verwachten, of blijft 't door zijn sterke middenveld peentjes zweten?
Ik zou 2 centrale verdedigers (de linker naar de vleugels en de rechter normaal) opstellen en een linkervleugelverdediger (uiteraard op verdedigend). Waardeloos (heel laag) op je rechterverdediging haal je ook wel zonder een verdediger op de rechtsbackpositie.quote:Op donderdag 1 juni 2006 01:09 schreef twi het volgende:
AND THEN AND THEN AND THEN AND THEN AND THEN!
...
And theeeeeeeeeeennnnnnnnnnn
Sorry
Ontopic: Ik krijg een moeilijke wedstrijd komend weekend, uit bij een van m'n 2 concurrenten. Zijn stats in een thuiswedstrijd:
guldin forever
4-4-2
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)
Middenveld: waardeloos (hoog)
Rechterverdediging: zwak (heel laag)
Centrale verdediging: matig (heel laag)
Linkerverdediging: slecht (zeer hoog)
Rechteraanval: matig (zeer hoog)
Centrale aanval: slecht (laag)
Linkeraanval: waardeloos (heel laag)
HatStats 98
LoddarStats 3.49
PStats 10.05
Mijn team na aankopen, aangepast op hem (accenten op linker verdediging en rechter aanval):
FC de Twietjes
3-5-2
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: uitstekend
Middenveld: waardeloos (laag)
Rechterverdediging: slecht (hoog)
Centrale verdediging: zwak (zeer laag)
Linkerverdediging: zwak (zeer hoog)]
Rechteraanval: matig (zeer hoog)
Centrale aanval: matig (zeer hoog)
Linkeraanval: zwak (laag)
Kortom, hij komt aan mijn linkerkant in de verdediging er met 1 heel niveau overheen. Bovendien is zijn middenveld 2 subniveau's sterker.
Ik kan hem echter over mijn hele aanval aan, vooral gefocussed op zijn rechterkant waar ik 2 hele niveau's beter ben en ook centraal ben ik iets sterker.
Mag ik nu toch een overwinning verwachten, of blijft 't door zijn sterke middenveld peentjes zweten?
Totalisator-VerPoratoriumquote:
Maakt niet uit voor mijquote:30-05-2006 Aanpassing toeschouwers
We zijn niet helemaal tevreden met de toeschouwersaantallen. Daarom hebben we besloten de formules lichtjes aan te passen, zodat er wat meer publiek komt opdagen als de supporters tevreden zijn en wat minder in het omgekeerde geval. De invloed van de tegenstander op het aantal toeschouwers zal ook niet meer zo groot zijn. De wijzigingen worden van kracht halfweg het seizoen, op 16 juni
YP gisteren verkocht voor 99kquote:31-05-2006 Je hebt een speler verkocht en 92 070 ¤ ontvangen.
M'n supporters zijn eigenlijk altijd in de wolken, pas toen het een paar wedstrijden minder ging waren ze zelfs nog content, dus denk dat ik er alleen maar baat bij heb..quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:55 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Maakt niet uit voor mijdie 30k haal ik met gemak... eind van het seizoen meteen maar naar 40k ivm loonkosten e.d.
Skilltrade, week ervoor gekocht voor 39kquote:31-05-2006 Je hebt een speler verkocht en 98 222 ¤ ontvangen.
quote:01-06-2006 Je hebt een speler gekocht en 15 000 ¤ transfergeld betaald, alsook 744 ¤ als vooruitbetaald loon van zijn eerste week.
Voor 15kquote:Frédéric Infanger (117070461)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die gebalanceerd en oprecht is.
Heeft rampzalig ervaring en slecht leiderschapscapaciteiten.
Nationaliteit: Schweiz
Total Skill Index (TSI): 500
Loon: 744 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: nicker100
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Spelmaken: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Zn conditie hakt er wel lekker in natuurlijkquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:20 schreef maniack28 het volgende:
Ik twijfel twi, maar hij zou kunnen poppen ja.. excl is ie 620 toch?
Twi?quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:20 schreef maniack28 het volgende:
Ik twijfel twi, maar hij zou kunnen poppen ja.. excl is ie 620 toch?
quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:59 schreef Grumpey het volgende:
totaal verneukte pindanoot
(overigens is hier nog eens een leuke poll over gehouden op het echte fokhattrickforum!)
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:52 schreef fabianf het volgende:
TVP-Verkiezing
Zoals velen onder u vast niet ontgaan zal zijn, was er de afgelopen tijd de mogelijkheid om een stem uit te brengen. En wel op de betekenis van TVP.
Hier zijn de resultaten van de poll:
Trein Van Peter 1 (5%)
Tieten Van Pamela 4 (22%)
Traag Voor Pensioenvoorzieningsbegrippen 1 (5%)
Te Veel Plaatjes 1 (5%)
Totaal Verlamde Penis 5 (27%)
Te Vette Pannenkoek 2 (11%)
Terug Van Pechgehad 1 (5%)
Tering Venijnige Paashaas 1 (5%)
Turk Voor Plezier 1 (5%)
Taart Voor Papa 1 (5%)
Zoals het een goede songfestivalfinale betaamt heeft iedereen punten gekregen, maar er kan er maar 1 de beste zijn: Totaal Verlamde Penis. Wij willen componist Robar2nd bedanken voor deze geweldige inzending.
Enige waar we nu nog op zoek naar zijn is iemand die het ten uitvoering wil brengen gepaard gaande met een fotoshoot. Geïnteresseerden kunnen zich melden via HT-mail naar Robar2nd.
Is er geen forum?quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:14 schreef jde_kok het volgende:
ja maar dan doet hij het ook nog niet goed... Krijg ook een andere error melding. Code 13 of zoiets.
quote:18/1/2005 When I click on next match -> line-up -> login, HTR crashes. Is this a bug?
This bug is confirmed. Please login first, then go to next match. This bug will only appear when the download window is still open when you click on login. 1
8/1/2005 After installation, when I want to download,I get runtime error 424, Object required...
Uncheck the [ ] compare option and see if that works. No idea why that fails again though.
1/12/2004 I downloaded the full install but when I try to run setup it complains about files missing.
The install download is a zip file. If you have WinXP, it will show you this zip as if it were a folder; but the setup cannot understand that. The simple solution is to extract the zip to a real folder, and the run the setup from there.
30/11/2004 I get login errors lately, why is that?
You probably installed Windows XP SP2, which has much stricter Firewall settings. Go to the firewall settings, and tell it that HTR is ok!
30/11/2004 When I try to download my data I get Error 404. What is wrong?
It means you're still using an old version! :-) Version 1.13 and older can only work with hrf files, but those were disabled on October 1st. Please install the latest version and you should be fine!
30/11/2004 I get error 457 on startup, how can I fix that?
When you download during a walkover, Hattrick temporarily shows the same match twice: once as finished, once as ongoing. Sadly, HTR version 2.1 couldn't handle that; HTR 2.2 is OK. Alternatively, remove or rename the \xml directory in C:\Program Files\HTRatings and you should be fine too.
4/11/2004 I have the run-time error '339'. (Component 'MSFLXGRD.OCX' or one of its dependencies not correctly registered: a file is missing or invalid). What I can do about it?
You're missing the FlexGrid Active-X file. You can fix this by downloading and installing the Full Install.
Ja, ik snap alleen nog steeds niet waarom mijn Tieten Van Pamela niet gewonnen heeftquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:59 schreef Grumpey het volgende:
totaal verneukte pindanoot
(overigens is hier nog eens een leuke poll over gehouden op het echte fokhattrickforum!)
Omdat er alleen echte homo's meegestemd hebben.quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:06 schreef SuperWeber het volgende:
Ja, ik snap alleen nog steeds niet waarom mijn Tieten Van Pamela niet gewonnen heeft
Bij mij gingen de tieten toch echt voor een penis.. dus ik heb toch op een kakkerlak gestemd..quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:06 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ja, ik snap alleen nog steeds niet waarom mijn Tieten Van Pamela niet gewonnen heeft
Lekker hoor die hockey dozen in lekkere korte rokjes!!!!!quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:14 schreef Mokkaboon het volgende:
ik heb niet eens gestemd... was toen wss nog wat minder actief hier...
oh wat kijk ik trouwens uit naar het weekend!!
kga op hockey toernooi naar het no-no toernooi in veghel...
bier en tieten!! tralalalala bier en tieten!! traaaa lalalalalala![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We moesten dit jaar weer tegen taurus (delftse studenten voetban club) voetballen en daar zit ook een hockey club. Altijd als wij moeten spelen is er ook een wedstrijd meiden hockey bezig. Erg gemeen zo kunnen we toch niet op t voetballen letten!?quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:24 schreef Mokkaboon het volgende:
Hockeymeiden zijn vaak lekkerrrrrrrrr hoor!!!
En ik train nog een dames team ook! Krijg toch wel gemengde gevoelens als ik ze zie rennen
Persoonlijk zit ik dan te genieten, maar professioneel als trainer moet ik het negeren...
Ach ik sluit dan een compromis met mezelf... geniet van de binnen kant en sta niet met een stomme grijns langs het veld...
YP?quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:56 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
YP gisteren verkocht voor 99k
2.25 miljoen, je doet me er een groot plezier mee als je hem overneemt. Loopt 19:36 uur vanavond afquote:Carlo Bizzarri (37159002)
23 jaar, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Heeft slecht ervaring en waardeloos leiderschapscapaciteiten.
Specialiteit: Koppen
Total Skill Index (TSI): 22 980
Loon: 15 192 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Kristiansund
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Spelmaken: wereldklasse Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
1390k. Loopt iets voor 8'en afquote:Cédric Creusot [Staat op de transfermarkt] [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 5 700, 20 jaar, redelijk in vorm
Heeft slecht ervaring en is een zwak leider
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: briljant
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Voor mij ook niet meerquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:59 schreef komrad het volgende:
neeuh, niet goed genoeg
Ik heb al 4 defs.. dus nee, sorry.. wil je mijn mid overkopenquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:59 schreef Lennox het volgende:
[..]
1390k. Loopt iets voor 8'en af
Leuke jonge def . 5* op de vleugel en al een klein beetje ervaring in de pocket (al tijdje terug dat hij naar slecht ging)
*klopt zakken leeg* Helaas. 200k in de + (zonder de verkoop van die pik). Dus aan die 2,2 mil kom ik nooitquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:04 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik heb al 4 defs.. dus nee, sorry.. wil je mijn mid overkopenhij moet er echt uit... dan kan ik vanavond nog een mid en winger kopen en zondag weer ouderwets pwnen
HAha.. das waar ookquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:05 schreef Lennox het volgende:
[..]
*klopt zakken leeg* Helaas. 200k in de + (zonder de verkoop van die pik). Dus aan die 2,2 mil kom ik nooit
Mijn prioriteiten zijn ook spitsen aan het eind vh seizoen. Met zo n mid kom ik in VIII aan een te hoog mid
![]()
quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:54 schreef maniack28 het volgende:
Iemand interesse:
[..]
2.25 miljoen, je doet me er een groot plezier mee als je hem overneemt. Loopt 19:36 uur vanavond af
Sorry geen geld voor!quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:59 schreef Lennox het volgende:
[..]
1390k. Loopt iets voor 8'en af
Leuke jonge def . 5* op de vleugel en al een klein beetje ervaring in de pocket (al tijdje terug dat hij naar slecht ging)
YP net voor 150k verkochtquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:56 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
YP gisteren verkocht voor 99k
Die hoop ik vanavond binnen te slepenquote:Markus Davidsson (52801272)
22 jaar, zwak in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Heeft slecht ervaring en zwak leiderschapscapaciteiten.
Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 69 460
Loon: 53 928 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC OlPa
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: buitenaards Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Lees pagina 12 van de 13 (of de 2e helft van pagina 6 van de 7) van deel 155!quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:48 schreef komrad het volgende:
kan je de tt even toelichten VK
Ga jij maar eens zoeken naar Nederlandse spelers, met koppen, min uitstekend conditie, minimaal slecht ervaring en tussen de 21 en 23 jaar... ik wens je succes want die vind je niet of ze kosten een half tot een heel miljoen meer. Dan maar 10k extra per week betalen....quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:58 schreef komrad het volgende:
ik zou je toch echt aanraden met dit soort spelers nederlanders te nemen, 54k per week is nogal namelijk
Ach.. hij kost nu maar 3 mil... (als ik hem voor dat bedrag meekrijg natuurlijk)quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:23 schreef komrad het volgende:
moet je hem dan perse nu hebben? Over een paar weken zijn ze voor stukken minder te krijgen
Ik vraag me dat af. Zelf pot ik nu ook wat geld op om aan het eind van het seizoen uit te geven, maar stel dat iedereen nu zo gaat redeneren (aan het eind vh seizoen is alles goedkoper, dus wacht ik nog even...)quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:23 schreef komrad het volgende:
moet je hem dan perse nu hebben? Over een paar weken zijn ze voor stukken minder te krijgen
Ik wil gewoon 2x reusachtig, 1x buitenaardsquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:28 schreef komrad het volgende:
ach je kan ook een niveautje minder verkiezen, reusachtig is ook nog best aardig
quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:54 schreef maniack28 het volgende:
duh
Njah... ik list hem toch maar..... om 20.01.. dan kan hij bij mij meespelen
quote:Bjarne Truelsen (58819667)
22 jaar, slecht in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en matig leiderschapscapaciteiten.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Danmark
Total Skill Index (TSI): 5 140
Loon: 2 832 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: The GraveDiggers
Spelmaken: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: briljant Verdedigen: matig
quote:Ceylan Susus (50679174) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
24 jaar, waardeloos in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die opvliegend en rechtvaardig is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een goed leider.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 810
Loon: 1 776 ¤/week inclusief een 20% bonus
Positiespel: formidabel Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: reusachtig
21.10quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:03 schreef maniack28 het volgende:
Wanneer loopt hij af? Normale prijs voor een formi mid is ongeveer 500k.. dus de meerprijs valt mee
dat weet ik ook wel flapdrolquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:05 schreef maniack28 het volgende:
Transfervergelijking houdt geen rekening met SP oelewapper..... dus dan betaal je slechts 200k voor iedere wedstrijd 1 of 2 extra kansen (Afhankelijk van het aantal koppers dat je hebt). Ik zou het doen
Die vorm trekt wel weer bij
en wat wil je daar mee zeggenquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:07 schreef maniack28 het volgende:
(en even tussen haakjes.. die SP-hoer die ik van Komrad kocht was 610k.. voor een uitstekend def met bovennatuurlijk SP)
Dat het duur betaald is (niet jouw winstmarge, die was normaal). Mid loopt over 50 minuten af... en ik heb ook op die briljant wingert geboden... als ik die voor 1 mil binnen haal ben ik een gelukkig mensquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:09 schreef komrad het volgende:
[..]
en wat wil je daar mee zeggen
ps heb je die MF nu al
slangquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:11 schreef maniack28 het volgende:
Let eens op je posts.. er vallen vaak werkwoorden weg in jouw berichten
Waar?quote:
Nu je het zegt.. je hebt gelijkquote:
volgende spits wordt een kopperquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:12 schreef maniack28 het volgende:
Feli met je nieuwe aankoop Yankee_OneDat hij er maar veel in mag schieten!!!
vergeet niet koppers aan te schaffen, heb je dubbel rendement
Het heeft iets hiermee te maken:quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:46 schreef DeHovenier het volgende:
Wie is Zoltan?
Vergeet niet eentje met een speciality.. koppen als je al wat koppers hebt (of later wilt aanschaffen) of onvoorspelbaar of snelquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:49 schreef ScudRaket het volgende:
Ik ga maar eens op zoek naar minimaal wereldklasse spitsen... En dan moet ik maar eens gaan beslissen of ik de mensen die nu op het middenveld lopen wil verkopen. Oftewel, kwaliteit op het middenveld inleveren om elders op het veld terug te krijgen. PM trainees zijn binnenkort wonderbaarlijk.
Vertel!quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:49 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Het heeft iets hiermee te maken:
[afbeelding]
Uit een Egnles odezornek is gekeebln... Lezen gaat wel, het typen is wel onwijs klote!quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:33 schreef komrad het volgende:
we shall see, ik laat bewust wat woorden weg, mogen jullie die hersenpan ook eens laten werken
wisten jullie trouwens dat mensen woorden met alleen de 1e en laatste letter op de goede plaats en alle letters ertussen door elkaar gehaald meestal direct herkennen
httacirk is een vreavslned sepl
lees je relatief makkelijk
Heb nu mijn future coach in de spits staan (goed ervaring-goed leiderschap, 26 jaar), haalt 4* en heeft een onvoorspelbaar specialty. Ik denk niet dat ik hem zomaar uit de basis sodemieter, maar ik wil er wel wat fatsoenlijks naast hebben. 2e spits is nu uitmuntend, maar dat is te zwak om nog mee te kunnen. Niet dat ik weinig scoor overigens, maar dat komt meer omdat mijn hele team kan scoren (12 mensen hebben in totaal 26x gescoord in 3 rondes beker en competitie). Ik zoek wel iets met koppen, maar dat wordt wel flink wat duurder vrees ikquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:50 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Vergeet niet eentje met een speciality.. koppen als je al wat koppers hebt (of later wilt aanschaffen) of onvoorspelbaar of snel
Is het geen schatje? Ervaring gaat binnenkort omhoog, hij heeft al 60 wedstrijden gespeeldquote:Bjarne Truelsen (58819667)
22 jaar, slecht in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en matig leiderschapscapaciteiten.
Nationaliteit: Danmark
Total Skill Index (TSI): 5 140
Loon: 2 832 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: The GraveDiggers
Spelmaken: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: briljant Verdedigen: matig
Gaat niet hard als hij alleen friendlies speelt hequote:Op donderdag 1 juni 2006 22:59 schreef maniack28 het volgende:
En een winger vor 1250k
[..]
Is het geen schatje? Ervaring gaat binnenkort omhoog, hij heeft al 60 wedstrijden gespeeld
Valt mee... specs kosten niet zo heel veel meer over het algemeen en ze zijn het geld (op de juiste positie) meer dan waard.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:59 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Heb nu mijn future coach in de spits staan (goed ervaring-goed leiderschap, 26 jaar), haalt 4* en heeft een onvoorspelbaar specialty. Ik denk niet dat ik hem zomaar uit de basis sodemieter, maar ik wil er wel wat fatsoenlijks naast hebben. 2e spits is nu uitmuntend, maar dat is te zwak om nog mee te kunnen. Niet dat ik weinig scoor overigens, maar dat komt meer omdat mijn hele team kan scoren (12 mensen hebben in totaal 26x gescoord in 3 rondes beker en competitie). Ik zoek wel iets met koppen, maar dat wordt wel flink wat duurder vrees ik
nee, het is geen schatjequote:Op donderdag 1 juni 2006 22:59 schreef maniack28 het volgende:
En een winger vor 1250k
[..]
Is het geen schatje? Ervaring gaat binnenkort omhoog, hij heeft al 60 wedstrijden gespeeld
Ik neem aan dat je een speler met deze leeftijd en deze specs ook wel in de basis laat spelenquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:00 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Gaat niet hard als hij alleen friendlies speelt he
heb ik al vaker gezien op de fora, maar zal niet gebeuren, dit is het enige echte unieke (niet trainbare) waar je op het veld iets aan hebtquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:01 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Valt mee... specs kosten niet zo heel veel meer over het algemeen en ze zijn het geld (op de juiste positie) meer dan waard.
Ik heb een geweldig idee, een nieuwe trainingsoptie waarin je spelers kan trainen op specialiteit![]()
Dat is echt onzin, dat mensen zeggen dat passen persee nodig is voor onvoorspelbaar events, want dat is dus niet zo... en als het zo is dan gaat dat op voor spelers met hoger dan goed passen en die zijn mij te duur komrad. De boost die hij mijn aanval geeft is enorm, dus hij is het geld meer dan waardquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:02 schreef komrad het volgende:
[..]
nee, het is geen schatje
zo'n winger wil ik niet in mijn team hebben. meer passen vind ik een must, vooral icm onvoorspelbaar.
Hmmz ok, als het goed is heb ik vannacht mijn eerste bovennatuurlijke IM (6.5*), maar eigenlijk is dat juist de laatste die ik wil verkopen. De anderen worden over een weekje of 3 bovennatuurlijk.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:01 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Valt mee... specs kosten niet zo heel veel meer over het algemeen en ze zijn het geld (op de juiste positie) meer dan waard.
Ik heb een geweldig idee, een nieuwe trainingsoptie waarin je spelers kan trainen op specialiteit![]()
nu je die MF niet gekocht heb is Hauri mss wel iets voor jequote:Op donderdag 1 juni 2006 23:04 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat is echt onzin, dat mensen zeggen dat passen persee nodig is voor onvoorspelbaar events, want dat is dus niet zo... en als het zo is dan gaat dat op voor spelers met hoger dan goed passen en die zijn mij te duur komrad. De boost die hij mijn aanval geeft is enorm, dus hij is het geld meer dan waard
Ligt eraan hoe goed je andere wingers zijnquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:03 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je een speler met deze leeftijd en deze specs ook wel in de basis laat spelen
Nee sorry.. heb wat andere mids op het oog.. met 2 mids red ik het nietquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:06 schreef komrad het volgende:
[..]
nu je die MF niet gekocht heb is Hauri mss wel iets voor je
3,5M is hij schijnbaar waard atm
quote:Duco Leyten (54248107)
21 years, disastrous form, healthy
A pleasant guy who is balanced and upright.
Has poor experience and wretched leadership abilities.
Speciality: Head
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 12 490
Wage: 18 260 €/week
Owner: sw0rdfish
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: poor Goalkeeping: disastrous
Playmaking: inadequate Passing: passable
Winger: poor Defending: inadequate
Scoring: supernatural Set Pieces: weak
Volgend jaar wordt ie al 29 en gaan ze aftakelen. Daarnaast is het gewoon veel geld voor een dergelijke spelerquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:19 schreef twi het volgende:
Voor lagere niveau's inderdaad een prima speler hoor. Mijn spitsen zijn ook van die leeftijd (echter van niveau goed).
Gooi hem voor die tijd weer op de lijst voor 450000. Denk dat deze kerel me wel de nodige doelpunten gaat opleveren. En dat scheelt me ook veel geld. Kan me de centen veroorloven dus ik vind het prima. Met het feit dat mijn 3 middenvelders naar uitmuntend gaan stijgen de komende 2 weken, dan heb ik een spits die de kansen af kan maken.quote:Volgend jaar wordt ie al 29 en gaan ze aftakelen. Daarnaast is het gewoon veel geld voor een dergelijke speler . Natuurlijk is het een leuke spits in VIII, maar je kan er leukere dingen mee doen (met dat geld)
ervaring blijft leuk leeftijd is idd wat jammer.Ach je doelsaldo zal er wat beter van worden.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:31 schreef jde_kok het volgende:
[..]
Gooi hem voor die tijd weer op de lijst voor 450000. Denk dat deze kerel me wel de nodige doelpunten gaat opleveren. En dat scheelt me ook veel geld. Kan me de centen veroorloven dus ik vind het prima. Met het feit dat mijn 3 middenvelders naar uitmuntend gaan stijgen de komende 2 weken, dan heb ik een spits die de kansen af kan maken.
Maar als hij een schop krijgt is hij hem heel lang kwijt lijkt me ook niet echt fijnquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:19 schreef foetre het volgende:
[..]
ervaring blijft leuk leeftijd is idd wat jammer.Ach je doelsaldo zal er wat beter van worden.
Yep klopt maar dat risico heb je altijd.Het duurd alleen wat langer voordat ie weer heel is.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:20 schreef stefmans het volgende:
[..]
Maar als hij een schop krijgt is hij hem heel lang kwijt lijkt me ook niet echt fijn![]()
Dat kán meevallen hoor! Afgelopen woensdag kreeg mijn 36-jarige FC een trap en hij moest er per brancard af. Dus ik dacht dat-ie er voor minimaal zes weken af was. Hij had er maar twee en staat nu alweer op 1quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:20 schreef stefmans het volgende:
[..]
Maar als hij een schop krijgt is hij hem heel lang kwijt lijkt me ook niet echt fijn![]()
Da's de Gary Linneker award. Daar zit ook een puntensysteem voor kaarten ingebouwd.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:29 schreef ScudRaket het volgende:
Is er bij de Fok!Hattrick Awards geen prijs voor het sportiefste team? Dan zou ik nog kansmaken op een prijs
Pas 3 officiële kaarten, en met nog 2 gele kaarten in friendlies kom ik in totaal op 5 gele kaarten dit seizoen
Ja, maar als je het kan vermijden voor ongeveer dezelfde prijs doe je dat tochquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:29 schreef foetre het volgende:
[..]
Yep klopt maar dat risico heb je altijd.Het duurd alleen wat langer voordat ie weer heel is.
Ja hoor mr Gary [Hattrick] Vinnie Jones / Gary Lineker awardquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:29 schreef ScudRaket het volgende:
Is er bij de Fok!Hattrick Awards geen prijs voor het sportiefste team? Dan zou ik nog kansmaken op een prijs
Pas 3 officiële kaarten, en met nog 2 gele kaarten in friendlies kom ik in totaal op 5 gele kaarten dit seizoen
Dat is pas echt een issue bij spelers boven de dertig. Deze kerel is net 28, dus waar praten we over. Dat zal dus wel meevallen.quote:Maar als hij een schop krijgt is hij hem heel lang kwijt lijkt me ook niet echt fijn
Mijn 28 jarige uitstekend winger kreeg toen +2 in de eerste wedstrijd van het seizoen en hij heeft nu nog een plijster daar praten we overquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:35 schreef jde_kok het volgende:
[..]
Dat is pas echt een issue bij spelers boven de dertig. Deze kerel is net 28, dus waar praten we over. Dat zal dus wel meevallen.
Dankequote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:31 schreef foetre het volgende:
[..]
Ja hoor mr Gary [Hattrick] Vinnie Jones / Gary Lineker award
toch niet met dokters ofwel?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:37 schreef stefmans het volgende:
[..]
Mijn 28 jarige uitstekend winger kreeg toen +2 in de eerste wedstrijd van het seizoen en hij heeft nu nog een plijster daar praten we overmet 4 doktoren
jahwel moet trouwens 2de wedstrijd zijn had me even verkekenquote:
Transfer: 4 mlnquote:Lieuwe Kaaij (50680468)
22 years, passable form, healthy
I speak Nederlands!
A sympathetic guy who is balanced and dishonest.
Has weak experience and weak leadership abilities.
Total Skill Index (TSI): 45 700
Wage: 16 400 €/week
Owner: Ladderzatsquad
Stamina: excellent Goalkeeping: disastrous
Playmaking: supernatural Passing: inadequate
Winger: inadequate Defending: passable
Scoring: wretched Set Pieces: wretched
Transfer: 3-3.5 mlnquote:Atahualpa Lescano (53202744)
22 years, solid form, healthy
I speak Español!
A sympathetic guy who is calm and honest.
Has poor experience and weak leadership abilities.
Nationality: Argentina
Total Skill Index (TSI): 44 000
Wage: 19 296 €/week including 20% Bonus
Owner: Ladderzatsquad
Playmaking: supernatural Passing: inadequate
Winger: weak Defending: poor
Scoring: inadequate Set Pieces: wretched
Gelukkig wel een stijging op je middenveldquote:Op vrijdag 2 juni 2006 02:09 schreef twi het volgende:
TSI: 30 (+520/-490)
Vorm: -3 (+5/-8)
Middenveld: 1 (+1/-)
Meeste vormdalingen in m'n A-teamNiet echt fantastisch dus...
Barnat is de coming manquote:Op vrijdag 2 juni 2006 07:32 schreef maniack28 het volgende:
TSI: 2200 (+3280/-1080)
Vorm: 3 (+10/-7)
Scoren: 1 (+1/-)
Een popper en a-team lekker in vormBarnat van waardeloos naar zwak vorm, zal ik Tamuz (def sp-hoer) een keer niet opstellen en kijken hoe Barnat (spits sp-hoer) het doet?
Heb deze speler nu een week of 2 en hij is vandaag gepopt, zal ik hem verkopen of doortrainen?quote:John Mullan (93781810)
18 jaar, matig in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die rustig en eerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en zwak leiderschapscapaciteiten.
Specialiteit: Snelheid
Nationaliteit: England
Total Skill Index (TSI): 1 960
Loon: 1 200 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: AFC Asch
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: formidabel Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
Wat is in jou ogen veel? Ik heb nu ook een 19 jarige formidabel def (matig passen). Nog een level optrainen zou net gaan, maar dan mag hij geen blessure krijgen (deze week wordt 6e week + 9 = 1e week van tussenseizoen stijgen). Volgens TL compare nu 550k waard en bij uitmuntend net onder de miljoen?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:42 schreef maniack28 het volgende:
Verkopen als hij veel opbrengt, doortrainen als hij dat niet doet
Is niet gezegdquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:15 schreef twisteddlogic het volgende:
Mijn gehoopte skilltrade van gisteren is dus niet gepopt, jammer. In HT-ratings staat ook een formidabel op 98,3 % Zal volgende week dan poppen, denk dat ik hem ga verkopen
Wat doe je hier dan??quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:25 schreef Robar het volgende:
Staat mijn banner nog steeds in de op???
Man, ik durf me hier niet meer te vertonen sinds ik beloofd heb dat ding te updaten
Nu je het zegt...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:32 schreef Robar het volgende:
[..]
Wat ben je weer aardig, heb je me niet gemist?![]()
het is moeilijk he.. ik weet het. Elke keer als ik wat geld heb geef ik het het liefst meteen daarna nog uit.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:34 schreef twi het volgende:
M'n eerste skilltrade verkocht. Vorige week voor 26k gekocht, nu voor 100k verkocht. Mooi, scheelt me weer 5k rente. Nu gewoon elke 5 seconden tegen mezelf zeggen dat ik niks meer moet kopen
Veel is anders, maar toch leuk meegenomenquote:02-06-2006
Je team heeft 5 550 ¤ gekregen, omdat je voormalige speler Albert van der Meulen (93886546) onlangs is verkocht voor 555 000 ¤.
Weet niet welk proggie je gebruikt, maar er is als je het mij vraagt geen progje dat trainingstijd goed uit kan rekenenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:42 schreef Outpost76 het volgende:
TSI: 160 (+680/-520)
Vorm: 0 (+4/-4)
Mn trainie is niet gepoptVolgens proggie zou ie maar 1,38 weken nodig hebben. Hij heeft nu al 2 weken.
![]()
18 jaar, redelijk in vorm, gezondquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:03 schreef Verbal_Kint het volgende:
post zn stats eens outpost
Ik gebruik dit proggie bij mn aankopen :quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:41 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Weet niet welk proggie je gebruikt, maar er is als je het mij vraagt geen progje dat trainingstijd goed uit kan rekenen
Gebruik zelf gewoon het balkje bij elke speler in HAM waar staat hoeveel weken training de speler gehad heeft. Het totaal aantal weken wat ervoor staat is teveel (percentages in HAM kloppen dus ook niet), maar met het aantal weken weet ik wel wanneer ze stijgen. De trainingsduur kun je in HAM wel aanpassen, maar daar ga ik niet mee lopen kloten, dit werkt perfect zo
Het is dat ik er geen geld voor had, was van plan om ook op hem te gaan biedenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:38 schreef FritsFluitketel het volgende:
Oja en voor de zoveelste keer deze week weer transfergeld van oudspelers:
[..]
Veel is anders, maar toch leuk meegenomen
OK dat wist ik niet!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:51 schreef twi het volgende:
Vergeet niet dat dat proggie er van uitgaat dat je een goed coach hebt met 10 assistenten, Outpost. En zelfs dan blijft het maar natte vingerwerk natuurlijk, en een schatting. Ik heb ook enkele van zulke spelers in m'n selectie en na 2,5 week training zijn sommigen nog niet gepopt. Dan nog maar een weekje wachten
Kerelquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:48 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Het is dat ik er geen geld voor had, was van plan om ook op hem te gaan bieden
Volgens mij is het per skill opgeslagen, weet het eigenlijk wel zekerquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:04 schreef Mokkaboon het volgende:
ff misschieen een hele stomme vraag...
een speler kan dus hoog in zijn skill zijn wanneer je hem koopt... is dat 'hoog in zijn skill' iets wat bij een vaste stat zit of niet?
ik kocht nml 2 weken geleden dus een nieuwe trainee (was een YP) en hij had goed passen en redelijk scoren...
ok scoren is een hoofdstat en passen een bijstat... maar na 2 weken (nu) ging hij dus naar goed scoren en goed passen...
wat zou er zijn gebeurd als ik nu passen had getraind? zou hij dan nu redelijk scoren en uitstekend passen hebben gehad?
want wie zegt dat z'n training word opgeslagen bij z'n stat? en niet gewoon een soort buffer is waar het in word opgeslagen. en dan wanneer je iets traint er gekeken word of hetgeen wat je al getraind hebt, en wat je nu doet genoeg is voor een skill stijging?
als het volgens het laatste is, is het handiger als je bijvoorbeeld 1 trainer traint eerst een training te kiezen waar je het snelste tsi erbij krijgt en dan vlak voordat hij popt switched naar de training die je wilt doen...
tis misschien een hele stomme vraag, maar het heeft me al langer bezig gehouden als vandaag
Zo heb ik er nooit over nagedacht, in principe zou het kunnen, maar het gaat gewoon per stat. Hij zat gewoon hoog in scoren en hoog in passenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:04 schreef Mokkaboon het volgende:
ff misschieen een hele stomme vraag...
een speler kan dus hoog in zijn skill zijn wanneer je hem koopt... is dat 'hoog in zijn skill' iets wat bij een vaste stat zit of niet?
ik kocht nml 2 weken geleden dus een nieuwe trainee (was een YP) en hij had goed passen en redelijk scoren...
ok scoren is een hoofdstat en passen een bijstat... maar na 2 weken (nu) ging hij dus naar goed scoren en goed passen...
wat zou er zijn gebeurd als ik nu passen had getraind? zou hij dan nu redelijk scoren en uitstekend passen hebben gehad?
want wie zegt dat z'n training word opgeslagen bij z'n stat? en niet gewoon een soort buffer is waar het in word opgeslagen. en dan wanneer je iets traint er gekeken word of hetgeen wat je al getraind hebt, en wat je nu doet genoeg is voor een skill stijging?
als het volgens het laatste is, is het handiger als je bijvoorbeeld 1 trainer traint eerst een training te kiezen waar je het snelste tsi erbij krijgt en dan vlak voordat hij popt switched naar de training die je wilt doen...
tis misschien een hele stomme vraag, maar het heeft me al langer bezig gehouden als vandaag
Die zit niet hoog, let niet op de progjes, hij heeft 640 excl maar wel 2x matig bijstat... ik denk dat hij volgende week wel popt, maar de loon was gewoon te laag. Had hij die matig scoren niet gehad, dan was hij al gepopt.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Suomi
Total Skill Index (TSI): 530
Loon: 768 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC RKDEO
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
[..]
Ik gebruik dit proggie bij mn aankopen :
http://www.avsoftware.org/hattrick/index.php
dat verklaart een hoop, samen met het feit dat hij twee keer een matige hoofdstat heeft. op een redelijk hoofdstat (in dit geval je def) is dat natuurlijk best veel. maar ik verwacht toch wel dat ie binnekort gaat stijgen, 640 exl is best mooi loon voor kale redelijk defjesquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
OK dat wist ik niet!Dan idd nog maar ff wachten.
![]()
kep geen goed coach en ook niet 10 assistenten
![]()
Nu nog een uitmuntend mid met matig/redelijk wing en koppen en ik kan er weer tegenaan (al is mn aanval wel enigszins verslapt)quote:Ernst Kleinsteuber (46746379)
23 jaar, zwak in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Heeft zwak ervaring en zwak leiderschapscapaciteiten.
Nationaliteit: Deutschland
Total Skill Index (TSI): 30 540
Loon: 22 660 ¤/week
Eigenaar: FC Fuldaaue
Spelmaken: bovennatuurlijk Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
kaal redelijk stijgt bij 620 excl alquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:35 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
dat verklaart een hoop, samen met het feit dat hij twee keer een matige hoofdstat heeft. op een redelijk hoofdstat (in dit geval je def) is dat natuurlijk best veel. maar ik verwacht toch wel dat ie binnekort gaat stijgen, 640 exl is best mooi loon voor kale redelijk defjes
Tis niet de echte. Deze is zwart en pas 30quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:46 schreef twi het volgende:
Jongens, Johan Cruijff is te koop
Johan Cruijff (7217386)
De zwarte piet onder de Cruijffjesquote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Tis niet de echte. Deze is zwart en pas 30![]()
Klaas Jan Huntelaar!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:09 schreef twi het volgende:
Moet je de spelers van dit team bekijken:
143718
Wat een held
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:10 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
In 2 weken van redelijk naar uitstekend passen kan niet natuurlijk
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:04 schreef Mokkaboon het volgende:
weet ik joralf, ik zei ook niet dat t niet kon bij 620, alleen dat 640 een mooi loon is voor een redelijke verdedigerquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:36 schreef maniack28 het volgende:
[..]
kaal redelijk stijgt bij 620 excl alen zeker met zulke lage conditie... alleen die bijstats nekken hem..
vision?quote:Laatste gebeurtenissen in deze federatie.
02-06-2006 scumbag verliet de federatie
Wel een held natuurlijkquote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:40 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Klaas Jan Huntelaar!
Grappig.. Kost wel veel tijd, al die spelers opzoeken..
Jammer van de matige conditie en spelhervatting, maar was maar 11k. Zal 2 weekjes nodig hebben denk ik.quote:Roberto Prentice (117046644)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die rustig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Total Skill Index (TSI): 220
Loon: 720 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FIORENTINA ACF
Positiespel: redelijk Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
Heeft invloed... vorm heeft ook zeker een duidelijke invloed op penalty's (daarom knalde ik uit de beker).quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:02 schreef Verbal_Kint het volgende:
weet iemand of de wretched vorm van mijn SP hoer invloed heeft op zn vrije trappen cq corners cq penalties??
thnx, stel ik m denk ik niet opquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:36 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Heeft invloed... vorm heeft ook zeker een duidelijke invloed op penalty's (daarom knalde ik uit de beker).
Ja, vorm telt met bijna alles mee, op aanvoerder zijn na..quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:02 schreef Verbal_Kint het volgende:
weet iemand of de wretched vorm van mijn SP hoer invloed heeft op zn vrije trappen cq corners cq penalties??
Veel plezier man... vergeet niet de Dresden Dolls, Tool en Deftones te kijken, de enige 3 bands waar ik voor zou gaan met deze line-up.. vooral de Dresden Dolls zijn erg gaaf!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:41 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
thnx, stel ik m denk ik niet opik ben naar pinkpop
Veel plezier, vooral bij de Red Hot Chili Peppers natuurlijk!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:41 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
thnx, stel ik m denk ik niet opik ben naar pinkpop
Morgen Dresden Dollsquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:45 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Veel plezier man... vergeet niet de Dresden Dolls, Tool en Deftones te kijken, de enige 3 bands waar ik voor zou gaan met deze line-up.. vooral de Dresden Dolls zijn erg gaaf!
210k nettowinst, na 3 trainingen, dus niet slecht..quote:02-06-2006 Je hebt een speler verkocht en 483 806 ¤ ontvangen.
Zag ze op Werchter vorig jaar, en ben weggelopen. Dat kattengejank met make-up al rammend op een piano is niet aan mij besteed vermoed ikquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:45 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Veel plezier man... vergeet niet de Dresden Dolls, Tool en Deftones te kijken, de enige 3 bands waar ik voor zou gaan met deze line-up.. vooral de Dresden Dolls zijn erg gaaf!
Zijn slarais is mijn totaalsalaris bijnaquote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:29 schreef qyn het volgende:
*ding*
Hugo van Haarlem (38164647)
23 years, solid form, healthy
A controversial person who is balanced and dishonest.
Has weak experience and passable leadership abilities.
Total Skill Index (TSI): 142 400
Wage: 66 640 ¤/week
Owner: Waailappen United
Playmaking: mythical Passing: inadequate
Winger: poor Defending: poor
Scoring: wretched Set Pieces: disastrous
En nog geen tegendoelpunt in leaguewedstrijd gehad tot nu toe (zal alleen niet lang meer duren vrees ik)
Dit kun je beter plaatsen bij de advertenties op Hattrick zelf. Hier zal niemand geintesseerd raken in je 13 in een dozijn speler...quote:
quote:Tim Hofmeijer (117337864) [Add this player to your bookmarks]
17 years, passable form, healthy
A sympathetic guy who is calm and dishonest.
Has disastrous experience and wretched leadership abilities.
Nationality: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 780
Wage: 700 ¤/week
Owner: Brouwhuis '04
Stamina: weak Goalkeeping: disastrous
Playmaking: passable Passing: passable
Winger: inadequate Defending: weak
Scoring: passable Set Pieces: disastrous
Allicht weer te verkopenquote:Jasper Postma
TSI = 920, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider [Krachtig]
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
zal wel aan je opstelling liggenquote:Op zondag 4 juni 2006 11:31 schreef TimmyAsd het volgende:
weer een training verloren gegaanIk snap er de ballen van
Je speelt nog steeds met 4 IM.quote:
Zo speel ik dus. 3 centrale middenvelders, 1 winger en 1tje ... ook als extra centrale middenvelder...quote:Op zondag 4 juni 2006 11:36 schreef Lennox het volgende:
Je kan er 3 centraal en 2 op de vleugel zetten (en dan naar het midden/aanvallend. net wat je wilt) deze krijgen halve training op de vleugel.
In foxtrick zit de "beveiliging" dat ze je waarschuwen als je een rare opstelling doorgeeft. Probeer het eensquote:Op zondag 4 juni 2006 11:40 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Zo speel ik dus. 3 centrale middenvelders, 1 winger en 1tje ... ook als extra centrale middenvelder...
Laat maar ik zal het wel nooit leren![]()
Maar had tie nou niet gewoon 17 kunnen zijn?? en jammer van het scoren en het verdedigenquote:Kylian Noordermeer (118162703) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
Een controversieel persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 340
Loon: 700 ¤/week
Eigenaar: insane ones
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Vleugelspel: matig Verdedigen: goed
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos
quote:Op zondag 4 juni 2006 12:36 schreef twi het volgende:
Okee, TimmyAsd is een geduchte concurrent voor me in de strijd om de Koeiaward
bij mij is dat een 3de of zo van mijn totale salaris.. Zo'n speler zou bij mij ook niet uitkunnen.. Net als lui die dan een speler hebben die 1,5 miljoen per week verdient.. Waar betalen ze dat ooit van? (laatst iemand in België 7de divisie geloof ik die had ook zo'n speler)quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:42 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Zijn slarais is mijn totaalsalaris bijna
quote:Op zondag 4 juni 2006 13:07 schreef fabianf het volgende:
Ok, ok, ok... dan ga ik maar meedoen aan het YouthPull-gespam.
YPS
En jij vind het gek dat je spelers niet stijgen..quote:Op zondag 4 juni 2006 11:40 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Zo speel ik dus. 3 centrale middenvelders, 1 winger en 1tje ... ook als extra centrale middenvelder...
Laat maar ik zal het wel nooit leren![]()
verkoopbaar voor 20k ofzoquote:Lambertus Kempers (118176391) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en berucht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Total Skill Index (TSI): 490
Loon: 600 ¤/week
Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak
quote:
Wel een grappige YPquote:Wessel de Roock (118205254)
18 jaar, redelijk in vorm
Een controversieel persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Total Skill Index (TSI): 430
Loon: 560 ¤/week
Eigenaar: Hoolieganzen
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |