Die is gepulled door een gast uit mijn comp. Zie net dat hij verkocht is.quote:Op woensdag 31 mei 2006 01:35 schreef rompompom het volgende:
Whehehe, gespot op de transferlijst:
Ahmed Sharif El-Rasheed (117293386)
Nationaliteit: Nederland
Kaheem gaat zijn best doen!quote:Quote van tegenstanders newsflash:
"Dit is een belangrijke voorbereiding op de wedstrijd tegen de koploper Easthim", aldus coach Koppelman
PSV staat op dit moment tweede, doordat F.C. amarah gelijk speelde, evenals Easthim, dat nu nog slechts 1 punt voor staat op PSV, met winst zal de ploeg uit Leusden de leiding over nemen. Men kijkt hoopvol uit naar die match.
Heb het zelf eens gedaan, had aan het begin vh seizoen een 17 jarig redelijk pm met matig passen. Leverde haast niks op en ik had zelf een trainee nodig. Eigenhandig opgetraind en hem als briljantje verkocht voor 2,9Mquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:00 schreef Mokkaboon het volgende:
[..]
weet je wat je moet doen! een eigen YP optrainen naar goddelijk... dan verkopen...
en hopen dat iedere keer een devine trick met hem word uigehaald... reken uit je inkomsten!!!
edit: of hopen dat iemand anders het voor je doet![]()
whehehequote:Op woensdag 31 mei 2006 18:00 schreef -J-D- het volgende:
[TK] 3 kaartjes voor Nederland - Argentinie
quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:48 schreef foetre het volgende:
De volgende Fokfederatiemembers( 0 van de 92) zijn door naar bekerronde 7
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel succes iedereen !!volgend seizoen
Alle informatie is 100% accuraat, type fouten daargelaten
quote:Emilio Felipe Salas (49408364)
34 jaar, redelijk in vorm, gezond
Ik spreek Español!
Een aangenaam persoon die temperamentvol en rechtvaardig is.
Hij heeft goed ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: Chile
Total Skill Index (TSI): 130
Loon: 648 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Mangekyo
Waarschuwingen: 2
Fysiek: fit
Conditie: redelijk Keepen: waardeloos
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
Hij moet eerst 16 weken in je team zitten..quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:40 schreef MyImmortal het volgende:
aangezien een speler van mij gestegen is in ervaring en dus direct tot future coach gemaakt kan worden, deze in de aanbiedingiemand interesse?
klopt, die andere speler is van mijn begin team, die zit er al een paar seizoenen in, vandaar dat hij direct mijn coach kan worden. en op deze zou ik nog 10 weken moeten wachten, dus deze gaat er weer uitquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:45 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Hij moet eerst 16 weken in je team zitten..
Uhm...quote:
inderdaad geniaal bij die drive-inquote:Op woensdag 31 mei 2006 23:48 schreef fabianf het volgende:
[..]
Uhm...
Als je mijn "And then?"-opmerking niet begreep zou ik die film toch maar eens heel hard nog een keer gaan bekijken.
Haha, je hebt gelijk.. Mijn fout..quote:Op woensdag 31 mei 2006 23:48 schreef fabianf het volgende:
[..]
Uhm...
Als je mijn "And then?"-opmerking niet begreep zou ik die film toch maar eens heel hard nog een keer gaan bekijken.
Haha, met dat aziatische vrouwtje!quote:
Heb je de linkervleugel naar het midden gezet? Dat kan het daar wellicht nog wat versterken.quote:Op donderdag 1 juni 2006 01:09 schreef twi het volgende:Kortom, hij komt aan mijn linkerkant in de verdediging er met 1 heel niveau overheen. Bovendien is zijn middenveld 2 subniveau's sterker.
Ik kan hem echter over mijn hele aanval aan, vooral gefocussed op zijn rechterkant waar ik 2 hele niveau's beter ben en ook centraal ben ik iets sterker.
Mag ik nu toch een overwinning verwachten, of blijft 't door zijn sterke middenveld peentjes zweten?
Ik zou 2 centrale verdedigers (de linker naar de vleugels en de rechter normaal) opstellen en een linkervleugelverdediger (uiteraard op verdedigend). Waardeloos (heel laag) op je rechterverdediging haal je ook wel zonder een verdediger op de rechtsbackpositie.quote:Op donderdag 1 juni 2006 01:09 schreef twi het volgende:
AND THEN AND THEN AND THEN AND THEN AND THEN!
...
And theeeeeeeeeeennnnnnnnnnn
Sorry
Ontopic: Ik krijg een moeilijke wedstrijd komend weekend, uit bij een van m'n 2 concurrenten. Zijn stats in een thuiswedstrijd:
guldin forever
4-4-2
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)
Middenveld: waardeloos (hoog)
Rechterverdediging: zwak (heel laag)
Centrale verdediging: matig (heel laag)
Linkerverdediging: slecht (zeer hoog)
Rechteraanval: matig (zeer hoog)
Centrale aanval: slecht (laag)
Linkeraanval: waardeloos (heel laag)
HatStats 98
LoddarStats 3.49
PStats 10.05
Mijn team na aankopen, aangepast op hem (accenten op linker verdediging en rechter aanval):
FC de Twietjes
3-5-2
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: uitstekend
Middenveld: waardeloos (laag)
Rechterverdediging: slecht (hoog)
Centrale verdediging: zwak (zeer laag)
Linkerverdediging: zwak (zeer hoog)]
Rechteraanval: matig (zeer hoog)
Centrale aanval: matig (zeer hoog)
Linkeraanval: zwak (laag)
Kortom, hij komt aan mijn linkerkant in de verdediging er met 1 heel niveau overheen. Bovendien is zijn middenveld 2 subniveau's sterker.
Ik kan hem echter over mijn hele aanval aan, vooral gefocussed op zijn rechterkant waar ik 2 hele niveau's beter ben en ook centraal ben ik iets sterker.
Mag ik nu toch een overwinning verwachten, of blijft 't door zijn sterke middenveld peentjes zweten?
Totalisator-VerPoratoriumquote:
Maakt niet uit voor mijquote:30-05-2006 Aanpassing toeschouwers
We zijn niet helemaal tevreden met de toeschouwersaantallen. Daarom hebben we besloten de formules lichtjes aan te passen, zodat er wat meer publiek komt opdagen als de supporters tevreden zijn en wat minder in het omgekeerde geval. De invloed van de tegenstander op het aantal toeschouwers zal ook niet meer zo groot zijn. De wijzigingen worden van kracht halfweg het seizoen, op 16 juni
YP gisteren verkocht voor 99kquote:31-05-2006 Je hebt een speler verkocht en 92 070 ¤ ontvangen.
M'n supporters zijn eigenlijk altijd in de wolken, pas toen het een paar wedstrijden minder ging waren ze zelfs nog content, dus denk dat ik er alleen maar baat bij heb..quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:55 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Maakt niet uit voor mijdie 30k haal ik met gemak... eind van het seizoen meteen maar naar 40k ivm loonkosten e.d.
Skilltrade, week ervoor gekocht voor 39kquote:31-05-2006 Je hebt een speler verkocht en 98 222 ¤ ontvangen.
quote:01-06-2006 Je hebt een speler gekocht en 15 000 ¤ transfergeld betaald, alsook 744 ¤ als vooruitbetaald loon van zijn eerste week.
Voor 15kquote:Frédéric Infanger (117070461)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die gebalanceerd en oprecht is.
Heeft rampzalig ervaring en slecht leiderschapscapaciteiten.
Nationaliteit: Schweiz
Total Skill Index (TSI): 500
Loon: 744 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: nicker100
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Spelmaken: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Zn conditie hakt er wel lekker in natuurlijkquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:20 schreef maniack28 het volgende:
Ik twijfel twi, maar hij zou kunnen poppen ja.. excl is ie 620 toch?
Twi?quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:20 schreef maniack28 het volgende:
Ik twijfel twi, maar hij zou kunnen poppen ja.. excl is ie 620 toch?
quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:59 schreef Grumpey het volgende:
totaal verneukte pindanoot
(overigens is hier nog eens een leuke poll over gehouden op het echte fokhattrickforum!)
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:52 schreef fabianf het volgende:
TVP-Verkiezing
Zoals velen onder u vast niet ontgaan zal zijn, was er de afgelopen tijd de mogelijkheid om een stem uit te brengen. En wel op de betekenis van TVP.
Hier zijn de resultaten van de poll:
Trein Van Peter 1 (5%)
Tieten Van Pamela 4 (22%)
Traag Voor Pensioenvoorzieningsbegrippen 1 (5%)
Te Veel Plaatjes 1 (5%)
Totaal Verlamde Penis 5 (27%)
Te Vette Pannenkoek 2 (11%)
Terug Van Pechgehad 1 (5%)
Tering Venijnige Paashaas 1 (5%)
Turk Voor Plezier 1 (5%)
Taart Voor Papa 1 (5%)
Zoals het een goede songfestivalfinale betaamt heeft iedereen punten gekregen, maar er kan er maar 1 de beste zijn: Totaal Verlamde Penis. Wij willen componist Robar2nd bedanken voor deze geweldige inzending.
Enige waar we nu nog op zoek naar zijn is iemand die het ten uitvoering wil brengen gepaard gaande met een fotoshoot. Geïnteresseerden kunnen zich melden via HT-mail naar Robar2nd.
Is er geen forum?quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:14 schreef jde_kok het volgende:
ja maar dan doet hij het ook nog niet goed... Krijg ook een andere error melding. Code 13 of zoiets.
quote:18/1/2005 When I click on next match -> line-up -> login, HTR crashes. Is this a bug?
This bug is confirmed. Please login first, then go to next match. This bug will only appear when the download window is still open when you click on login. 1
8/1/2005 After installation, when I want to download,I get runtime error 424, Object required...
Uncheck the [ ] compare option and see if that works. No idea why that fails again though.
1/12/2004 I downloaded the full install but when I try to run setup it complains about files missing.
The install download is a zip file. If you have WinXP, it will show you this zip as if it were a folder; but the setup cannot understand that. The simple solution is to extract the zip to a real folder, and the run the setup from there.
30/11/2004 I get login errors lately, why is that?
You probably installed Windows XP SP2, which has much stricter Firewall settings. Go to the firewall settings, and tell it that HTR is ok!
30/11/2004 When I try to download my data I get Error 404. What is wrong?
It means you're still using an old version! :-) Version 1.13 and older can only work with hrf files, but those were disabled on October 1st. Please install the latest version and you should be fine!
30/11/2004 I get error 457 on startup, how can I fix that?
When you download during a walkover, Hattrick temporarily shows the same match twice: once as finished, once as ongoing. Sadly, HTR version 2.1 couldn't handle that; HTR 2.2 is OK. Alternatively, remove or rename the \xml directory in C:\Program Files\HTRatings and you should be fine too.
4/11/2004 I have the run-time error '339'. (Component 'MSFLXGRD.OCX' or one of its dependencies not correctly registered: a file is missing or invalid). What I can do about it?
You're missing the FlexGrid Active-X file. You can fix this by downloading and installing the Full Install.
Ja, ik snap alleen nog steeds niet waarom mijn Tieten Van Pamela niet gewonnen heeftquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:59 schreef Grumpey het volgende:
totaal verneukte pindanoot
(overigens is hier nog eens een leuke poll over gehouden op het echte fokhattrickforum!)
Omdat er alleen echte homo's meegestemd hebben.quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:06 schreef SuperWeber het volgende:
Ja, ik snap alleen nog steeds niet waarom mijn Tieten Van Pamela niet gewonnen heeft
Bij mij gingen de tieten toch echt voor een penis.. dus ik heb toch op een kakkerlak gestemd..quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:06 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ja, ik snap alleen nog steeds niet waarom mijn Tieten Van Pamela niet gewonnen heeft
Lekker hoor die hockey dozen in lekkere korte rokjes!!!!!quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:14 schreef Mokkaboon het volgende:
ik heb niet eens gestemd... was toen wss nog wat minder actief hier...
oh wat kijk ik trouwens uit naar het weekend!!
kga op hockey toernooi naar het no-no toernooi in veghel...
bier en tieten!! tralalalala bier en tieten!! traaaa lalalalalala![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We moesten dit jaar weer tegen taurus (delftse studenten voetban club) voetballen en daar zit ook een hockey club. Altijd als wij moeten spelen is er ook een wedstrijd meiden hockey bezig. Erg gemeen zo kunnen we toch niet op t voetballen letten!?quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:24 schreef Mokkaboon het volgende:
Hockeymeiden zijn vaak lekkerrrrrrrrr hoor!!!
En ik train nog een dames team ook! Krijg toch wel gemengde gevoelens als ik ze zie rennen
Persoonlijk zit ik dan te genieten, maar professioneel als trainer moet ik het negeren...
Ach ik sluit dan een compromis met mezelf... geniet van de binnen kant en sta niet met een stomme grijns langs het veld...
YP?quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:56 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
YP gisteren verkocht voor 99k
2.25 miljoen, je doet me er een groot plezier mee als je hem overneemt. Loopt 19:36 uur vanavond afquote:Carlo Bizzarri (37159002)
23 jaar, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Heeft slecht ervaring en waardeloos leiderschapscapaciteiten.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: Schweiz
Total Skill Index (TSI): 22 980
Loon: 15 192 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Kristiansund
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Spelmaken: wereldklasse Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
1390k. Loopt iets voor 8'en afquote:Cédric Creusot [Staat op de transfermarkt] [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 5 700, 20 jaar, redelijk in vorm
Heeft slecht ervaring en is een zwak leider
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: briljant
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Voor mij ook niet meerquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:59 schreef komrad het volgende:
neeuh, niet goed genoeg
Ik heb al 4 defs.. dus nee, sorry.. wil je mijn mid overkopenquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:59 schreef Lennox het volgende:
[..]
1390k. Loopt iets voor 8'en af
Leuke jonge def . 5* op de vleugel en al een klein beetje ervaring in de pocket (al tijdje terug dat hij naar slecht ging)
*klopt zakken leeg* Helaas. 200k in de + (zonder de verkoop van die pik). Dus aan die 2,2 mil kom ik nooitquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:04 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik heb al 4 defs.. dus nee, sorry.. wil je mijn mid overkopenhij moet er echt uit... dan kan ik vanavond nog een mid en winger kopen en zondag weer ouderwets pwnen
HAha.. das waar ookquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:05 schreef Lennox het volgende:
[..]
*klopt zakken leeg* Helaas. 200k in de + (zonder de verkoop van die pik). Dus aan die 2,2 mil kom ik nooit
Mijn prioriteiten zijn ook spitsen aan het eind vh seizoen. Met zo n mid kom ik in VIII aan een te hoog mid
![]()
quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:54 schreef maniack28 het volgende:
Iemand interesse:
[..]
2.25 miljoen, je doet me er een groot plezier mee als je hem overneemt. Loopt 19:36 uur vanavond af
Sorry geen geld voor!quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:59 schreef Lennox het volgende:
[..]
1390k. Loopt iets voor 8'en af
Leuke jonge def . 5* op de vleugel en al een klein beetje ervaring in de pocket (al tijdje terug dat hij naar slecht ging)
YP net voor 150k verkochtquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:56 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
YP gisteren verkocht voor 99k
Die hoop ik vanavond binnen te slepenquote:Markus Davidsson (52801272)
22 jaar, zwak in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Heeft slecht ervaring en zwak leiderschapscapaciteiten.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 69 460
Loon: 53 928 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC OlPa
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: buitenaards Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Lees pagina 12 van de 13 (of de 2e helft van pagina 6 van de 7) van deel 155!quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:48 schreef komrad het volgende:
kan je de tt even toelichten VK
Ga jij maar eens zoeken naar Nederlandse spelers, met koppen, min uitstekend conditie, minimaal slecht ervaring en tussen de 21 en 23 jaar... ik wens je succes want die vind je niet of ze kosten een half tot een heel miljoen meer. Dan maar 10k extra per week betalen....quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:58 schreef komrad het volgende:
ik zou je toch echt aanraden met dit soort spelers nederlanders te nemen, 54k per week is nogal namelijk
Ach.. hij kost nu maar 3 mil... (als ik hem voor dat bedrag meekrijg natuurlijk)quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:23 schreef komrad het volgende:
moet je hem dan perse nu hebben? Over een paar weken zijn ze voor stukken minder te krijgen
Ik vraag me dat af. Zelf pot ik nu ook wat geld op om aan het eind van het seizoen uit te geven, maar stel dat iedereen nu zo gaat redeneren (aan het eind vh seizoen is alles goedkoper, dus wacht ik nog even...)quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:23 schreef komrad het volgende:
moet je hem dan perse nu hebben? Over een paar weken zijn ze voor stukken minder te krijgen
Ik wil gewoon 2x reusachtig, 1x buitenaardsquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:28 schreef komrad het volgende:
ach je kan ook een niveautje minder verkiezen, reusachtig is ook nog best aardig
quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:54 schreef maniack28 het volgende:
duh
Njah... ik list hem toch maar..... om 20.01.. dan kan hij bij mij meespelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |