mot je wel opschietenquote:Op maandag 8 mei 2006 23:21 schreef Daemon19 het volgende:
Ik d8 dat degene die als laatste poste het nieuwe topic zou openen..
Moet je het wel op elke pagina in dit topic doen he!quote:Op maandag 8 mei 2006 23:24 schreef Verbal_Kint het volgende:
Skilltrade v/d week: ¤ 438.246 winst!
zo goed Daemon?
quote:Op maandag 8 mei 2006 23:25 schreef Grumpey het volgende:
wilde net switchen, maar denk dat ik nog even weekje wacht.
dus er is weer meer hoop CA'ers
Als je mijn andere posts in de gaten had gehouden, dan weet je dat ik de zwakte van mijn team goed ken. Ik heb er bewust voor gekozen, waarom? Omdat ik aan het eind van het seizoen minimaal 8 miljoen ga ophalen en dat is als de markt heeeel zwak is. Daarvan zal minimaal 2 miljoen opgaan aan andere trainees, en van het andere geld worden 2 uitmuntend spitsen , 1 nieuwe mid en 1 nieuwe vleugel aangeschaft. Een plan van aanpak heb ik dus wel en dat ik 1 jaar voor spek en bonen mee doe vind ik geen probleem.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:49 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Op het 1e gezicht vind ik het niet meer dan logisch. Als je aanval maar 31 htstats haalt, dan mag je jezelf geen goed CA-team noemen en heb je het niet begrepen. gem. haalt hij 38 in elke linie (ik weet niet wat hij echt deed) en dan is zijn verdediging gewoon al sterker. Daarnaast heeft ie middenveld. Jij krijgt 2 CA-kansen gemiddeld gezien, waarvan er 1 in zal gaan vermoed ik. En hij krijgt 4/5 kansen waar er 2 van in gaan.
niet meer dan terecht dus. Hoever zat ik er naast?
edit: moraal van het verhaal. Omdat je zo'n uberverdediging hebt, is htstats een beetje verdraait en verbergt het eigenlijk de zwakte van de rest van je team. Maar dat betekend niet dat ie er wel is --> oftewel, fix een betere aanval.
quote:Op maandag 8 mei 2006 23:25 schreef Grumpey het volgende:
wilde net switchen, maar denk dat ik nog even weekje wacht.
Overigens is wing attack waarschijnlijk te weinig winstgevend uit 1e berekeningen, dus er is weer meer hoop CA'ers
precies en korte termijn denken kan je niet eeuwig volhouden in de combinatie met presterenquote:Op maandag 8 mei 2006 23:53 schreef Daemon19 het volgende:
Optimaal trainen..
Training is lange termijn, opstelling is korte termijn..
Iemand had blijkbaar de <pre> weggehaald, waardoor het topic niet meer goed gecopy-paste werd. Dat kan alleen als 'ie in een <pre> staat (en dus soort van gequote, in de wiki). Hoort nu weer te werken. Welke lul heeft 'm weggehaald?quote:
ik had er 7 erbij, wel wat beterquote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:38 schreef ASSpirine het volgende:
3 supporters bijgekomen, is ook niet veel zeg...
En hoe meer ik er bij krijg, hoe sneller ik inloopquote:Op dinsdag 9 mei 2006 02:39 schreef Daemon19 het volgende:
Speler verkocht en gekocht en gelukkig geen TS hit!
Twi je hoeft niet blij te zijn met 11 supporters, betekent alleen maar dat je ver achter loopt qua supporters voor je divisie..
Waarom mag hij dan niet blij zijn met 11 supporters??quote:Op dinsdag 9 mei 2006 02:39 schreef Daemon19 het volgende:
Speler verkocht en gekocht en gelukkig geen TS hit!
Twi je hoeft niet blij te zijn met 11 supporters, betekent alleen maar dat je ver achter loopt qua supporters voor je divisie..
ja ok. Maar dan moet je niet beginnen over de eerlijkheid van de wedstrijd, en daar begon je over.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:29 schreef Lennox het volgende:
[..]
Als je mijn andere posts in de gaten had gehouden, dan weet je dat ik de zwakte van mijn team goed ken. Ik heb er bewust voor gekozen, waarom? Omdat ik aan het eind van het seizoen minimaal 8 miljoen ga ophalen en dat is als de markt heeeel zwak is. Daarvan zal minimaal 2 miljoen opgaan aan andere trainees, en van het andere geld worden 2 uitmuntend spitsen , 1 nieuwe mid en 1 nieuwe vleugel aangeschaft. Een plan van aanpak heb ik dus wel en dat ik 1 jaar voor spek en bonen mee doe vind ik geen probleem.
Ik zou erom gaan vechten op het Leidseplein!quote:Op maandag 8 mei 2006 23:59 schreef Daemon19 het volgende:
Edit: voor de ajax-fans onder ons en de Blind-aanhangers: http://www.dannymoetblijven.nl/
Sorry JD!![]()
Ik denk idd dat je hem moet kunnen hebben z'n aanval en verdediging zijn niet egt bijzonder.quote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 08:42 schreef Lemming22 het volgende:
Scheelt dat zo veel dan? Het is bijna één heel niveau hoger... Bij mij gaat het van slecht (heel laag) naar slecht (hoog). Maargoed, ik pak hem gewoon
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:02 schreef foetre het volgende:
[..]
![]()
volgens mij had hij uit waardeloos(heel hoog) thuis slecht ( heel laag)
das maar 1 subniveau.
Of lees ik het verkeerd?
Hey je hebt het wel tegen de Vinnie Jones award winnaar van het afgelopen seizoen hè...quote:
Sowquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:47 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Hey je hebt het wel tegen de Vinnie Jones award winnaar van het afgelopen seizoen hè...
He nu ga je egt te ver gast!!!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:51 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Sowdie awards stellen voor mij niets voor
Prijs: 273kquote:Michael Mac Braoin (114482707)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en matig leiderschapscapaciteiten.
Nationaliteit: Ireland
Total Skill Index (TSI): 750
Loon: 792 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Red Daemons
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Spelmaken: goed Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
Bij hoeveel loon stijgt een kale middenvelder dan ongeveer?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:54 schreef Daemon19 het volgende:
Gezien zn loon denk ik het ook en dat matig verdedigen is zeer leuk bij het doorverkopen..
even zelf actief zoeken op TL en je vind zelf dat soort grenswaarden, dat hoeft niet perse uitgebreid op een openbaar forum gespamt te worden aangezien er dan helemaal niets meer uit te zoeken valt binnen hattrick voor sommigen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:54 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Bij hoeveel loon stijgt een kale middenvelder dan ongeveer?
En vind je waardeloos conditie niet erg laag?
Alleen jammer van zijn waardeloos conditiequote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:54 schreef Daemon19 het volgende:
Gezien zn loon denk ik het ook en dat matig verdedigen is zeer leuk bij het doorverkopen..
daarvoor hebben ze de spoiler tag uitgevondenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:57 schreef Grumpey het volgende:
[..]
even zelf actief zoeken op TL en je vind zelf dat soort grenswaarden, dat hoeft niet perse uitgebreid op een openbaar forum gespamt te worden aangezien er dan helemaal niets meer uit te zoeken valt binnen hattrick voor sommigen.
Weer een redelijk/matig 17jarig def gekocht voor 30k. Maar nu ik zo mn trainees tel, heb ik er 11, 3 van 17 en 8 van 18.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:42 schreef komrad het volgende:
nog 1 trainee zoeken voor morgen en dan hopen dat mijn tegenstanders spelers gaat sparen
Hoe kaler hoe beter toch? Dan kan je zien of hij goed hoog zit, met een uitstekende conditie word dat naar mijn idee alweer moeilijker.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:07 schreef Daemon19 het volgende:
Ja klopt, maar je kan niet alles hebben en ik hoop hier snel winst op te maken..
Mag iemand anders hem conditietraining geven..
Lijkt er idd wel op. Ik zou kiezen voor minimaal 22 spelers, maar goedquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:02 schreef Klapdeur het volgende:
Dan speel je in friendlies met dezelfde spelers? Wat doe je dan als er een geblesseerd raakt?
Hmmz...momenteel heb ik 21 spelers, waarvan dus 11 trainees. Verder ff geen geld meer, dus t wordt tijd dat er wat trainees gaan stijgen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:04 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Lijkt er idd wel op. Ik zou kiezen voor minimaal 22 spelers, maar goed
Oftewel kut inkoop beleidquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:10 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hmmz...momenteel heb ik 21 spelers, waarvan dus 11 trainees. Verder ff geen geld meer, dus t wordt tijd dat er wat trainees gaan stijgen.
quote:
Was het maar kut...quote:
op verzoekquote:Op maandag 8 mei 2006 23:24 schreef Verbal_Kint het volgende:
zo goed Daemon?
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:51 schreef SuperWeber het volgende:
Ik heb btw maar een extra-terrestrial middenvelder aangeschaft...
Kijken of ik daar wat mee kan
quote:De fantastische techniek van Bonobo11-speler Ralf van Schaffelaer was te veel voor zijn boomlange opponent Nicasio Iquiapaza, die het slachtoffer van een panna werd. De vernedering was compleet toen Ralf van Schaffelaer vervolgens ook nog eens de 0 - 1 scoorde.
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:51 schreef SuperWeber het volgende:
Ik heb btw maar een extra-terrestrial middenvelder aangeschaft...
Kijken of ik daar wat mee kan
3 999 999 ¤quote:Op woensdag 10 mei 2006 02:33 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
![]()
kosten? loon? specialties? bijstats? leeftijd?
Kun je over twisten... Ik heb ook even rondgekoekeloerd... En je ziet ze ook voor 5 miljoen gaan... Bovendien worden de spelers als je nog hoger gaat vaak weer wat goedkoper...quote:Op woensdag 10 mei 2006 08:28 schreef Grumpey het volgende:
te duur
ik zag een nederlander van 29 met redelijk passen verkocht worden voor 2.888.888 gisteravond. Had hem ook gebookmarked, maar heb het er nog niet voor over.
Daar ben ik eik ook wel benieuwd naar of ik het vol kan houden met loon enz...quote:Op woensdag 10 mei 2006 02:33 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
![]()
kosten? loon? specialties? bijstats? leeftijd?
Ook mee eens... Goed genoeg over de prijs. Eik ben ik wel benieuwd of ik het op deze manier vol ga houdenquote:Op woensdag 10 mei 2006 10:11 schreef Grumpey het volgende:
ja ok, mee eens. Maar ik zou echt niet meer meer dan 3 miljoen voor een speler neerleggen, puur omdat de geldontwaarding het hoogst is bij dure spelers. 3,5 miljoen is de bovengrens voor mij.
(Behalve voor keepers dan)
Ach zonder risico is het spelletje ook niks aan...quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:21 schreef Grumpey het volgende:
je gaat voor de zo dicht mogelijk langs de afgrond-taktiek?
Er zit nu leuker wedstrijdcommentaar tussen dan afgelopen seizoen. Ik vind het wel een verbetering eigenlijk...quote:Met een pass vanuit de verdediging lanceert Wurdsje een fenomenale counter door het midden. Guido Ait wil het helemaal alleen doen, maar mikt de bal op de goed uitgekomen keeper. Zijn ploegmaat staat met de handen in de lucht en begrijpt het niet, hij stond volledig vrij...
Gekocht voor 4k, hopen dat hij snel stijgtquote:Slađan Bo¨ković (114644392)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider.
Nationaliteit: Srbija i Crna Gora
Total Skill Index (TSI): 540
Loon: 720 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: nicker100
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Nu ff kijken welke 20 jarige waailaptrainies eruitgaanquote:Bennie van der Wilt (114697938)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 750
Loon: 640 ¤/week
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:42 schreef foetre het volgende:
@VK:
Ik denk dat je het meest kan bereiken met 4-3-3 counter spitsen trainen je heb dan lekker veel variatie op je middenveld en je hebt natuurlijk al een fantastischeachterhoede.
Ik was al van plan om dat over 3 seizoenen te gaan trainen dus het is voor mij wel ideaal als je het voortouw neemt.![]()
terug zwemmen zeker?quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:46 schreef DSanka het volgende:
Ik heb mijn spelers laten roeien naar de faroer eilanden voor de vriendschappelijke wedstrijd van vandaag. Dit als straf training voor de wanprestatie van afgelopen weekend. (al blijf ik van mening dat het aan de MatchEngine ligt)
Dit dacht foetre eigenlijk:quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:42 schreef foetre het volgende:
Ik was al van plan om dat over 3 seizoenen te gaan trainen dus het is voor mij wel ideaal als je het voortouw neemt.![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |