En hoe meer ik er bij krijg, hoe sneller ik inloopquote:Op dinsdag 9 mei 2006 02:39 schreef Daemon19 het volgende:
Speler verkocht en gekocht en gelukkig geen TS hit!
Twi je hoeft niet blij te zijn met 11 supporters, betekent alleen maar dat je ver achter loopt qua supporters voor je divisie..
Waarom mag hij dan niet blij zijn met 11 supporters??quote:Op dinsdag 9 mei 2006 02:39 schreef Daemon19 het volgende:
Speler verkocht en gekocht en gelukkig geen TS hit!
Twi je hoeft niet blij te zijn met 11 supporters, betekent alleen maar dat je ver achter loopt qua supporters voor je divisie..
ja ok. Maar dan moet je niet beginnen over de eerlijkheid van de wedstrijd, en daar begon je over.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:29 schreef Lennox het volgende:
[..]
Als je mijn andere posts in de gaten had gehouden, dan weet je dat ik de zwakte van mijn team goed ken. Ik heb er bewust voor gekozen, waarom? Omdat ik aan het eind van het seizoen minimaal 8 miljoen ga ophalen en dat is als de markt heeeel zwak is. Daarvan zal minimaal 2 miljoen opgaan aan andere trainees, en van het andere geld worden 2 uitmuntend spitsen , 1 nieuwe mid en 1 nieuwe vleugel aangeschaft. Een plan van aanpak heb ik dus wel en dat ik 1 jaar voor spek en bonen mee doe vind ik geen probleem.
Ik zou erom gaan vechten op het Leidseplein!quote:Op maandag 8 mei 2006 23:59 schreef Daemon19 het volgende:
Edit: voor de ajax-fans onder ons en de Blind-aanhangers: http://www.dannymoetblijven.nl/
Sorry JD!![]()
Ik denk idd dat je hem moet kunnen hebben z'n aanval en verdediging zijn niet egt bijzonder.quote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 08:42 schreef Lemming22 het volgende:
Scheelt dat zo veel dan? Het is bijna één heel niveau hoger... Bij mij gaat het van slecht (heel laag) naar slecht (hoog). Maargoed, ik pak hem gewoon
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:02 schreef foetre het volgende:
[..]
![]()
volgens mij had hij uit waardeloos(heel hoog) thuis slecht ( heel laag)
das maar 1 subniveau.
Of lees ik het verkeerd?
Hey je hebt het wel tegen de Vinnie Jones award winnaar van het afgelopen seizoen hè...quote:
Sowquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:47 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Hey je hebt het wel tegen de Vinnie Jones award winnaar van het afgelopen seizoen hè...
He nu ga je egt te ver gast!!!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:51 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Sowdie awards stellen voor mij niets voor
Prijs: 273kquote:Michael Mac Braoin (114482707)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en matig leiderschapscapaciteiten.
Nationaliteit: Ireland
Total Skill Index (TSI): 750
Loon: 792 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Red Daemons
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Spelmaken: goed Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
Bij hoeveel loon stijgt een kale middenvelder dan ongeveer?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:54 schreef Daemon19 het volgende:
Gezien zn loon denk ik het ook en dat matig verdedigen is zeer leuk bij het doorverkopen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |