3 999 999 ¤quote:Op woensdag 10 mei 2006 02:33 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
![]()
kosten? loon? specialties? bijstats? leeftijd?
Kun je over twisten... Ik heb ook even rondgekoekeloerd... En je ziet ze ook voor 5 miljoen gaan... Bovendien worden de spelers als je nog hoger gaat vaak weer wat goedkoper...quote:Op woensdag 10 mei 2006 08:28 schreef Grumpey het volgende:
te duur
ik zag een nederlander van 29 met redelijk passen verkocht worden voor 2.888.888 gisteravond. Had hem ook gebookmarked, maar heb het er nog niet voor over.
Daar ben ik eik ook wel benieuwd naar of ik het vol kan houden met loon enz...quote:Op woensdag 10 mei 2006 02:33 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
![]()
kosten? loon? specialties? bijstats? leeftijd?
Ook mee eens... Goed genoeg over de prijs. Eik ben ik wel benieuwd of ik het op deze manier vol ga houdenquote:Op woensdag 10 mei 2006 10:11 schreef Grumpey het volgende:
ja ok, mee eens. Maar ik zou echt niet meer meer dan 3 miljoen voor een speler neerleggen, puur omdat de geldontwaarding het hoogst is bij dure spelers. 3,5 miljoen is de bovengrens voor mij.
(Behalve voor keepers dan)
Ach zonder risico is het spelletje ook niks aan...quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:21 schreef Grumpey het volgende:
je gaat voor de zo dicht mogelijk langs de afgrond-taktiek?
Er zit nu leuker wedstrijdcommentaar tussen dan afgelopen seizoen. Ik vind het wel een verbetering eigenlijk...quote:Met een pass vanuit de verdediging lanceert Wurdsje een fenomenale counter door het midden. Guido Ait wil het helemaal alleen doen, maar mikt de bal op de goed uitgekomen keeper. Zijn ploegmaat staat met de handen in de lucht en begrijpt het niet, hij stond volledig vrij...
Gekocht voor 4k, hopen dat hij snel stijgtquote:Slađan Bo¨ković (114644392)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider.
Nationaliteit: Srbija i Crna Gora
Total Skill Index (TSI): 540
Loon: 720 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: nicker100
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Nu ff kijken welke 20 jarige waailaptrainies eruitgaanquote:Bennie van der Wilt (114697938)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 750
Loon: 640 ¤/week
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:42 schreef foetre het volgende:
@VK:
Ik denk dat je het meest kan bereiken met 4-3-3 counter spitsen trainen je heb dan lekker veel variatie op je middenveld en je hebt natuurlijk al een fantastischeachterhoede.
Ik was al van plan om dat over 3 seizoenen te gaan trainen dus het is voor mij wel ideaal als je het voortouw neemt.![]()
terug zwemmen zeker?quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:46 schreef DSanka het volgende:
Ik heb mijn spelers laten roeien naar de faroer eilanden voor de vriendschappelijke wedstrijd van vandaag. Dit als straf training voor de wanprestatie van afgelopen weekend. (al blijf ik van mening dat het aan de MatchEngine ligt)
Dit dacht foetre eigenlijk:quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:42 schreef foetre het volgende:
Ik was al van plan om dat over 3 seizoenen te gaan trainen dus het is voor mij wel ideaal als je het voortouw neemt.![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |