1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | VII.141 Max waarden 1. FC Twente 04 129 2. FC Astma 126 3. AFC Mighty Condors142 4. The Gunners 07 123 5. bosjes'mannen 147 6. AFC Asch 128 7. vv grote berg 150 8. ibk-leeuwarden 125 |
en wat is je beleid dan?quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:22 schreef maniack28 het volgende:
tgv
ik heb mn traineebeleid ook al opgesteld..... verwacht zo'n 2-2.5 miljoen beschikbaar te hebben voor een wonderbaarlijk winger oid
Ik had het tegen jou jaquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:34 schreef Klapdeur het volgende:
Lennox, als je het tegen mij hebt, mijn doel is ook helemaal niet om te promoveren. Ik vind zelf dat mijn team daar nog lang niet klaar voor is!
quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:52 schreef twi het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens, dat jullie met pijn in jullie hart afscheid nemen van spelers?
Met pijn in mijn hart word hopelijk mijn sterspeler vanavond verkochtquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:52 schreef twi het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens, dat jullie met pijn in jullie hart afscheid nemen van spelers?
ja hoe krijg je zo'n lijstje dus?quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:16 schreef -J-D- het volgende:
Hoi.
Ik wil het ook wel weten. Zal zelfbouw zijn?quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:20 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ja hoe krijg je zo'n lijstje dus?![]()
Dat ik nog steeds een matig coach heb!!!quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:27 schreef twi het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd naar de dingen waar jullie het minst trots op zijn, de domme beslissingen uit jullie Hattrick carriere? Voor mij is het, het op de transferlijst zetten van de verkeerde speler (spits), zodat ik 'm terug moest kopen voor meer dan 90 000 en een flink percentage te moeten betalen. Om de week erna te beslissen toch maar te stoppen met het trainen van spitsenNiemand wilde 'm toen hebben, en hij is ook voor 3000 verkocht ofzo
Echte blunders heb ik (nog) niet gemaakt. Wel een hoop foutjes. Zo had ik pas dit seizoen het trainingsprincipe door, het hele seizoen daarvoor heb ik verkloot. Gevolg is dat ik een stukje achter loop tegenover mijn mede-fok!-VIII-ersquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:27 schreef twi het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd naar de dingen waar jullie het minst trots op zijn, de domme beslissingen uit jullie Hattrick carriere? Voor mij is het, het op de transferlijst zetten van de verkeerde speler (spits), zodat ik 'm terug moest kopen voor meer dan 90 000 en een flink percentage te moeten betalen. Om de week erna te beslissen toch maar te stoppen met het trainen van spitsenNiemand wilde 'm toen hebben, en hij is ook voor 3000 verkocht ofzo
Mijn grootste blunders waren in het begin spelers kopen die eigenlijk niet beter waren als die ik al had toen ik mijn team kreeg. Maar ik vond het gewoon leuk om spelers te kopen. Dus eigelijk gewoon geld weggooienquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:27 schreef twi het volgende:
Hopelijk gooien ze mij daar dan snel in, heb me net aangemeld namelijk. Of sta je niet in de laagste divisie?quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:49 schreef Outpost76 het volgende:
Mijn comp is nog niet compleet er zijn pas 4 teams (incl mijn team) die geen bots zijn.![]()
Teveel spelers gekocht en verkocht omdat ik ga bieden zonder eerst de tijd te nemen te kijken of er betere spelers zijn die ook betaalbaar zijn.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:27 schreef twi het volgende:
Ligt eraan, ze zijn nu alles op aan het schonen. Dus ik denk dat ze de hoogste XI doorschuiven naar X en jou daar dan ergens tussen voegenquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:51 schreef Thieske het volgende:
[..]
Hopelijk gooien ze mij daar dan snel in, heb me net aangemeld namelijk. Of sta je niet in de laagste divisie?
Nee ik ben begonnen dit jaar februarie in de 12e div en ben nu gepromoveerd naar de 9e. (aardig sprongetje dankzij hattrick)quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:51 schreef Thieske het volgende:
[..]
Hopelijk gooien ze mij daar dan snel in, heb me net aangemeld namelijk. Of sta je niet in de laagste divisie?
Alvast wat kleine tips.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:51 schreef Thieske het volgende:
[..]
Dankje.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:56 schreef twi het volgende:
[..]
Alvast wat kleine tips.
1. Neem een redelijk coach met slecht leiderschap, niet andersom.
2. Kies de training en pas daar je tactiek op aan. Train je middenvelders, speel dan 4-5-1 of 3-5-2, zodat je 2 x 5 middenvelders kunt trainen.
3. Haal een paar 17-jarige spelers met het liefst "redelijk" als niveau van de trainingsvorm die je kiest. Train je positiespel, haal dan "redelijk" positiespel, train je verdedigers, "redelijk" verdedigen. Etc.
4. Ontsla spelers die gewoon nergens meer hebben dan "matig", zeker als ze ouder zijn dan 20. Niemand koopt ze en ze kosten je wel salaris.
Dat dacht ik de laatste keer ook, ging het ook fout.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:23 schreef komrad het volgende:
de leagues zijn wel definitief volgens HT, of het een walk in the park is, kan je zelf het beste beoordelen
Met 4 bots?quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:23 schreef komrad het volgende:
de leagues zijn wel definitief volgens HT, of het een walk in the park is, kan je zelf het beste beoordelen
als je met PM trainers te doen hebt wel, heb je met een 5xx team te maken zou ik naar defratings, aanvalsratings en counterrating kijkenquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:26 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat dacht ik de laatste keer ook, ging het ook fout.
Het beste is toch om naar de sterkte van het middenveld van de tegenstander te kijken?
of even naar de hatstats kijken net zo makkelijkquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:26 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat dacht ik de laatste keer ook, ging het ook fout.
Het beste is toch om naar de sterkte van het middenveld van de tegenstander te kijken?
je moest eens weten hoe vaak ik met >30 hatstats meer verloren heb, ligt erg aan het systeem. Met name deftrainers moeten niet slechts naar de hatstats kijkenquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:29 schreef stefmans het volgende:
[..]
of even naar de hatstats kijken net zo makkelijk![]()
ja maar het is dan ook een indicatie he, naar de 1ste wedstrijd van het seizoen weet je precies wat je moet doen en wat je te doen staatquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:31 schreef komrad het volgende:
[..]
je moest eens weten hoe vaak ik met >30 hatstats meer verloren heb, ligt erg aan het systeem. Met name deftrainers moeten niet slechts naar de hatstats kijken
OMG....in mijn poule ben ik vooralsnog 1 van de twee kampioenskandidaten...bij jou zou ik hooguit vierde worden...quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:32 schreef KaheemSaid het volgende:
1. Fc Arkendonk Max. 108 Gem. 99.5
[black]2. Easthim Max. 137 Gem. 120.9[/black]
3. F.C amarah Max. 151 Gem. 131.1
4. PSV Leusden/Achterveld Max. 114 Gem. 103.1
5. Reduzum Stars Max. 123 Gem. 109.6
6. vv Peko Max. 112 Gem. 105.6
7. fc mirakel Max. 128 Gem. 117.1
8. The BercKiieesS__ Max. 85 Gem. 70.5
De nummer 3 is een behoorlijke kluif voor de rest moet het wel te doen zijn, zien wat we er van bakken. Geen fouten meer dit seizoen.
Dat weet ik, maar de niveauverschillen tussen de verschillende VIII-poules zijn, zoals al eerder gezegd, heel erg groot.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:43 schreef komrad het volgende:
ach iedereen speelt op zijn/haar eigen niveau, het vergelijken met een ander heeft dan ook niet zo heel veel zin
Lezen, lezen veel lezen. That's what you have to do!quote:www.hottrick.org lezen, daar staat uitgebreide starters info
dat geldt ook voor de VI's en de IV'squote:Op dinsdag 18 april 2006 21:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar de niveauverschillen tussen de verschillende VIII-poules zijn, zoals al eerder gezegd, heel erg groot.
halverwege het seizoen 3 stijgers eruit, 1 sp spits erbij en 2x redelijk van 17quote:
bij PM <-> PM (3-5-2 tegen 3-5-2) zijn ze t handigst, de hatstats. de loddarstats zijn in principe nauwkeuriger, houden ook rekening met de line-up. loddar stats worden ook weergegeven bij Foxtrickquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:32 schreef stefmans het volgende:
[..]
ja maar het is dan ook een indicatie he, naar de 1ste wedstrijd van het seizoen weet je precies wat je moet doen en wat je te doen staatIk zeg niet dat je je moet blindstaren op Hatstats
2E? ik zou geen genoegen nemen met minder als een 1e plek!quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:20 schreef twisteddlogic het volgende:
Ik hoop in mijn nieuwe competitie 2e te worden
Ik heb ook een slechte aanval (LA slecht laag,CA matig + RA waardeloos laag) alleen haal ik op middenveld slecht hoog en hij +- waardeloos +.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:31 schreef Lennox het volgende:
hij heeft een super slechte aanval. Dus aanvallende verdedigers (CV) en je middenveld hoger krijgen dan die van hem. Zal met 4-4-2 niet al te moeilijk zijn.
En je coach nog, je hebt het druk.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:39 schreef foetre het volgende:
[..]
Ik heb ook een slechte aanval (LA slecht laag,CA matig + RA waardeloos laag) alleen haal ik op middenveld slecht hoog en hij +- waardeloos +.
Word egt tijd dat ik wat betere wingers ga kopen.
THNX VKquote:Op woensdag 19 april 2006 00:26 schreef Verbal_Kint het volgende:
ligt er aan of ie countert foetre
maar def teams (532) zijn meestal te pakken op hun slechte aanval, zorg dus dat hij er geen maakt en dat je genoeg balbezit hebt om zelf wel te scoren. aanvallende defs ben ik niet zon fan van, maar misschien nodig voor een goed middenveld. normaal zou ik zeggen met drie IMs, twee aanvallend en goede winger en je verdediging laten verdedigen
ik ben benieuwd, prijzen voor supporter gaan ook 19% omhoog, naar 24,80/jaar. maar dat vind ik niet vreemd, die prijs staat er al jaren. voor meer kwaliteit wil ik best betalenquote:Later this week, we will introduce some new features for the game, with a new version of Hattrick Supporter as the centrepiece.
Het zal gaan tussen de degradant en de 2 t/m 6 ...quote:
Competitie: VI.652 (18127)
Land: Nederland
Divisie: 6 van de 10
Team Gespeeld Goals Punten
1. Stakker United A2
2. Panna Power
3. Mariarade
4. 'mach'ester United
5. muchisimo
6. Forgotten Legacy
7. ltc5
8. Cape Trib
door de ratings na een wedstrijd gewoon als een getal te zien, en deze bijelkaar op te tellen. Poor (high) is dan bijvoorbeeld 15 htstats, poor (very high) 16 etc etc.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:29 schreef DJqbl5 het volgende:
Mijn hoogste aantal hatstats van vorig seizoen is 146. Wat houdt dit nou in?? En vooral hoe wordt het berekend?
Grumpel, je hebt het over P-stats, waar komen die dingen vandaan dan wel waar kan ik ze vinden.quote:Op woensdag 19 april 2006 10:07 schreef Grumpey het volgende:
[..]
nog betere indicatie van winst geeft P-stats, die het in 85% van de gevallen kan voorspellen. Deze berekening houdt ook rekening met gespeelde taktiek en overschatting middenveld.
met foxtrick, een extensie van firefox speciaal voor hattrick. Gratis, en ideaal. Daarnaast zijn er nog wel meer sites die het gebruiken. Alltid heeft gekozen voor loddarstats geloof ik, een soortgelijke stat.quote:Op woensdag 19 april 2006 10:29 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Grumpel, je hebt het over P-stats, waar komen die dingen vandaan dan wel waar kan ik ze vinden.
1 team is gewoon veel sterker als mij, dan ga ik geen overdreven doelstellingen stellenquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:28 schreef foetre het volgende:
[..]
2E? ik zou geen genoegen nemen met minder als een 1e plek!
Zolang je weinig 3-4-3 teams tegen je hebtquote:Op woensdag 19 april 2006 10:46 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ideaal, ik zou 5-3-2 verdedigers gaan doen als ik jou was. Een goede CA doet wonderen
Ik gebruik Foxtrick ook en ik kan blind zijn maar ik kan geen Pstats vinden al staat het wel aangevinkt in mijn Foxtrick menu.quote:Op woensdag 19 april 2006 10:45 schreef Grumpey het volgende:
[..]
met foxtrick, een extensie van firefox speciaal voor hattrick. Gratis, en ideaal. Daarnaast zijn er nog wel meer sites die het gebruiken. Alltid heeft gekozen voor loddarstats geloof ik, een soortgelijke stat.
Ziet er leuk uitquote:19-04-2006
Met veel genoegen kondigen wij bij dezen een grote herziening aan van Hattrick Supporter, met vele gloednieuwe features en verbeteringen van een paar oudere.
Vernieuwd: Hattrick Supporter
Hattrick Supporter is voor ons heel belangrijk: deze op vrijwillige basis aan te schaffen betaalde dienst maakt het mogelijk om Hattrick als gratis spel aan de bieden aan de grote meerderheid van onze gebruikers. Het is en blijft onze overtuiging dat het altijd mogelijk moet zijn om van Hattrick te genieten zonder ervoor te moeten betalen en dat betalende gebruikers geen spelvoordelen dienen te hebben boven niet-betalende. In plaats daarvan richt Hattrick Supporter zich op andersoortige uitbreiding van de spelbeleving. Federaties, bookmarks, het laatste nieuws, nieuwsbrieven, wedstrijdtenues, een clublogo - ziedaar enkele van de extra's die het Supporterschap biedt. Het moment is aangebroken om een paar spannende toevoegingen aan die lijst te doen.
De Eregalerij
Lopen jouw veteranen nog altijd rond bij je club, ook al komen ze niet meer aan spelen toe in je A-team? Misschien wordt het dan tijd om ze een mooi afscheid te bereiden met een plaats in de Eregalerij van je club. Spelers die je hiermee in het zonnetje wilt zetten zijn niet meer inzetbaar voor je team, maar ze blijven in deze virtuele werkelijkheid voortleven als ereleden van de club, en je kunt zien hoe ze het er in de burgermaatschappij vanaf brengen. En wie weet of ze in de toekomst niet beschikbaar zijn voor een benefiet of een demonstratiewedstrijd ofzo!
Tenuedesign
Vanaf nu wordt een veel hogere graad van individualisering mogelijk met de nieuwe Supporter Match Kit Designer. Ontwerp je wedstrijdtenues geheel zelfstandig, ofwel door uit te gaan van een aantal basisdesigns ofwel door pixel voor pixel je eigen inspiratie te volgen. Het tenue is zowel zichtbaar bij je wedstrijden als op je clubpagina.
Trainingsrapport
Wanneer is je topverdediger ook alweer voor het laatst gestegen in passen? En waar is zo'n managersassistentieprogramma (3x woordwaarde) eigenlijk goed voor? Met de nieuwe feature van het trainingsrapport biedt Supporter een bondige update bij elke keer dat een speler van je club een nieuw vaardigheidsniveau bereikt, of, ietwat pijnlijker, als hij een niveau daalt. Het trainingsrapport legt bovendien een archief aan van de ontwikkeling van je speler over het afgelopen seizoen kan reuze handig zijn bij de planning van je trainingsschema.
Meer supporterslotjes
De beperking tot vijf supporterslots is lang geleden vastgelegd, om de eenvoudige reden dat het onze wens was om het supporteren van een andere club exclusief en betekenisvol te houden. Al die jaren dat je speelt, kom je echter nieuwe mensen tegen, met wie je bevriend raakt of die je bewondert. Daarom breken we dit systeem nu open en wordt het mogelijk meer medespelers te supporteren. Het aantal supporterslotjes wordt verhoogd naar acht, en aan het begin van elk seizoen doen we daar voor iedereen die op dat moment Supporter heeft als beloning een extra slot bij!
Federatie-MODs
De federaties zijn een uitermate belangrijk onderdeel van Hattrick en vele federaties zijn werkelijk heel groot geworden. Om het beheer over grote federaties te vergemakkelijken hebben we de mogelijkheid toegevoegd om aan vertrouwde federatieleden bepaalde modereerrechten toe te kennen op het federatieforum. Vergeleken met de rechten van onze "echte" MODs is hun macht tamelijk beperkt, maar naar ons inzien zullen bij uitstek de grote Hattrick-federaties er baat bij vinden. Fed-MODs kunnen posts wissen en topics op het federatieforum hernoemen.
Laatste Nieuws volgt ook de forums!
Heeft er iemand geantwoord op je laatste forumpost? Nu krijg je daarvan automatisch bericht in je Laatste Nieuws. Dat zal vooral van pas komen als je op de forums verschillende discussies tegelijk probeert te volgen.
Vlaggetjesverzameling
Er is voor Supporters een nieuwe vlaggetjesverzameling toegevoegd, namelijk van de plekken waar de eigen kweek van je club zich momenteel ophoudt.
Verwijder meer bookmarks tegelijk
Een kleine toevoeging aan het beheer van je bookmarks is de nieuwe mogelijkheid om hele categorieën bookmarks tegelijk te verwijderen, in plaats van één bookmark per keer. Een tijdwinnertje voor de bookmarkfans onder jullie!
Maandelijks uptime-verslag
Iedere maand rapporteren we een evaluatie van de performance van de Hattrick-site. Hoewel Supporters niet echt betalen om aan dit spel mee te doen, willen we toch laten zien dat het onze ambitie is om de site voor onze gebruikers op elk gewenst moment aan de praat te houden. Als uitdrukking daarvan wordt je Supporterschap aan het eind van elke maand verlengd met dezelfde tijd dat de site ongepland heeft platgelegen in de voorafgaande maand.
quote:19-04-2006 om 09:59 (Global)
During the clean up of friendlies, a couple of friendlies that shouldn't have gotten deleted was deleted. Affected teams will need to reschedule a new friendly, if possible.
/ HT-Team
19-04-2006 om 09:52 (Global)
It was possible to schedule friendlies for next week before the cup match creation took place. These friendlies have now been removed, and will be automatically removed in the future when the cup matches are created.
/ HT-Team
quote:Op woensdag 19 april 2006 09:34 schreef Lemming22 het volgende:
Waar kan je die leuke lijstjes vinden met hatstats? Ik heb op alltidhattrick gekeken, maar daar staat over mijn nieuwe poule nog niets op...
Nee, de lijstjes zijn gebaseerd op de resultaten van vorig seizoen. Omdat jouw divisie wss behoorlijk gehusseld is, zal je alle teams apart moeten opzoekenquote:
Leiderschap/ervaring => future coach?quote:Op woensdag 19 april 2006 13:17 schreef stefmans het volgende:
Er zit nu alweer een waarschijnlijke cheater in mijn comp, verkocht een speler met tsi van 90 voor 386k maar ik ga eens even kijken wat hij verder op de markt doet als hij weer zoiets doet meld ik het even bij een GM
Cheaters![]()
Hmm mooi is dat, dan ga ik maar gewoon op mijn gevoel af of ik erin kan blijven. En dat gevoel zegt dat dat niet gaat lukkenquote:Op woensdag 19 april 2006 13:06 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Nee, de lijstjes zijn gebaseerd op de resultaten van vorig seizoen. Omdat jouw divisie wss behoorlijk gehusseld is, zal je alle teams apart moeten opzoeken
Dat opzoeken is zo gebeurd hoorquote:Op woensdag 19 april 2006 13:18 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Hmm mooi is dat, dan ga ik maar gewoon op mijn gevoel af of ik erin kan blijven. En dat gevoel zegt dat dat niet gaat lukken![]()
Ik heb zojuist ook Foxtrick geinstalleerd op mijn firefox.. maar wat kan ik er mee, en hoe vind ik de functies? Kan wel wat configureren maar zie helemaal niets van praktische toepassingen.quote:Op woensdag 19 april 2006 12:49 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik gebruik Foxtrick ook en ik kan blind zijn maar ik kan geen Pstats vinden al staat het wel aangevinkt in mijn Foxtrick menu.
Allebei niet, daar had ik eerst al naar gekeken, het enige wat het kon zijn was een SP-speler maar dan zou die ook wel heel kaal zijnquote:Op woensdag 19 april 2006 13:18 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Leiderschap/ervaring => future coach?
pomp je verdediging op, en je passing van je verdedigers. Daarnaast moet je een geniale aanval hebben, vooral op plaatsen waar zijn verdediging het zwakst is (en bij een 3-5-2 speler is er altijd wel 1 zwak punt in de verdediging). Het middenveld is leuk meegenomen maar niet je prioriteit.quote:Op woensdag 19 april 2006 10:54 schreef macondo het volgende:
Dat counterattack werkt bij mij niet zo goed.. wat moet ik doen om het te verbeteren, meer passing skills?
even opnieuw browser openen en opnieuw inloggen?quote:Op woensdag 19 april 2006 13:27 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik heb zojuist ook Foxtrick geinstalleerd op mijn firefox.. maar wat kan ik er mee, en hoe vind ik de functies? Kan wel wat configureren maar zie helemaal niets van praktische toepassingen.
Je kan dit opzoeken door op die site de team-ID nummers van je tegenstanders in te vullen. Dit moet 1 voor 1.quote:Op woensdag 19 april 2006 13:18 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Hmm mooi is dat, dan ga ik maar gewoon op mijn gevoel af of ik erin kan blijven. En dat gevoel zegt dat dat niet gaat lukken![]()
quote:Haaije van Grinsven (60516170)
21 jaar, redelijk in vorm, gezond
Ik spreek Nederlands!
Een controversieel persoon die kalm en rechtvaardig is.
Hij heeft slecht ervaring en is een goed leider.
Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 19 230
Loon: 5 184 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Mangekyo
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: wonderbaarlijk Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk
hij moet wel spelen, anders gaat zijn ervaring niet omhoog, toch?quote:Op woensdag 19 april 2006 14:11 schreef Klapdeur het volgende:
Teveel betaald? ¤ 83000 voor future coach
Marius Tudor (8592556)
30 jaar, goed in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: Bulgaria
Total Skill Index (TSI): 620
Loon: 744 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Yoko Dragons
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Ik wil hem ook opstellen, het liefst het hele seizoen. Misschien dat hij nog een level stijgt met ervaring zodat hij goed ervaring krijgt. Als een speler zondags speelt doet hij toch meer ervaring op, dan dat hij op de woensdag in een friendly speelt?quote:Op woensdag 19 april 2006 14:23 schreef halleekes het volgende:
[..]
hij moet wel spelen, anders gaat zijn ervaring niet omhoog, toch?
heej als we gaan zeiken verlies je weer een supporter hoorquote:Op woensdag 19 april 2006 14:24 schreef maniack28 het volgende:
Jonge jonge jonge.. wat zijn ze weer aan het prutsen:
Een hele hoop friendlies zijn 5 min voor het begin verdwenen. Matchid bestaat niet meer. Geen communicatie van de HT kant af, zoals altijd... en het lijkt erop dat een hoop mensen training gaan mislopen. Hopelijk gebeurd er vanavond niet precies hetzelfde.
Verder zitten er bugs in de nieuwe supporterfeatures:
- na het editten van je tenue is de kleur van de tenue in het spelersoverzicht veranderd en niet hetzelfde als de kleur van je maintenue
- als spelers in de Eregalerij komen kan je hun beste wedstrijd + statistkieken + hoogtepunten e.d. niet meer terugvinden.
Ik snap echt niet waar ze mee bezig zijn. Als je een beetje nadenkt, dan doe je gewoon eerst de herindeling en als dat helemaal klaar is (incl. loting beker) ga je pas die andere dingen invoeren. Ze lopen nu over in de bugs.. mensen zijn de dupe van fouten in de herindeling, fouten bij verwijderen friendlys etc. etc. en ze geven geen feedback, helemaal niks noppes nada...
Dit is geen zeiken, dit is de waarheid.quote:Op woensdag 19 april 2006 14:30 schreef Grumpey het volgende:
[..]
heej als we gaan zeiken verlies je weer een supporter hoor![]()
![]()
![]()
Klopt woensdag 0.1 p (internationale oefen 0.2),Bekerduel 2 p.compi 1 p.quote:Op woensdag 19 april 2006 14:29 schreef Klapdeur het volgende:
[..]
Ik wil hem ook opstellen, het liefst het hele seizoen. Misschien dat hij nog een level stijgt met ervaring zodat hij goed ervaring krijgt. Als een speler zondags speelt doet hij toch meer ervaring op, dan dat hij op de woensdag in een friendly speelt?
Je hebt wel een beetje gelijk maniack.quote:Op woensdag 19 april 2006 14:39 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dit is geen zeiken, dit is de waarheid.
Ze maken een grote fout bij het herindelen en vervolgens gaan ze ook nog een nieuwe feature inbrengen met veel bugs en verder verdwijnen er friendlies... sorry, maar dit kan voorkomen worden als je een plan hebt, niet alles tegelijk wilt en er bent voor je mensen (m.a.w. meteen berichten sturen over wat er gaande is).
Hij heeft toch gewoon gelijk, ze moeten dit soort dingen 1 voor 1 aanpakken.quote:Op woensdag 19 april 2006 14:41 schreef foetre het volgende:
[..]
Je hebt wel een beetje gelijk maniack.
Ik zou gewoon afwachten tot de 30e als de compi begint.Als het dan allemaal ok is nou prachtig,zo niet dan kunnen we gaan klagen.
Nee, dat is niet ok.. want er zijn dus mensen die deze week GEEN training krijgen omdat er friendly's gedelete zijn. En aan tegemoetkomingen doen ze niet dus het is gewoon pech gehad voor die mensen. En de reden dat dit gebeurd is omdat alles zo nodig tegelijk moet......quote:Op woensdag 19 april 2006 14:41 schreef foetre het volgende:
[..]
Je hebt wel een beetje gelijk maniack.
Ik zou gewoon afwachten tot de 30e als de compi begint.Als het dan allemaal ok is nou prachtig,zo niet dan kunnen we gaan klagen.
Ja ok je hebt gelijk.quote:Op woensdag 19 april 2006 14:44 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Nee, dat is niet ok.. want er zijn dus mensen die deze week GEEN training krijgen omdat er friendly's gedelete zijn. En aan tegemoetkomingen doen ze niet dus het is gewoon pech gehad voor die mensen. En de reden dat dit gebeurd is omdat alles zo nodig tegelijk moet......
En het seizoen begint de 26e (beker) al
Meestal een uur of 2 daarna bekend.... gokje: 21.00 uurquote:Op woensdag 19 april 2006 14:48 schreef foetre het volgende:
[..]
Ja ok je hebt gelijk.
De bekerloting is vandaag maar wanneer word dat gedaan ?Voor, tijdens of na de oefenwedstrijden?Dit word namelijk me debuut in de nationale beker![]()
Gelukkig wel!Heb wel zin in weer een wedstrijdje tegen 11 waailappenquote:Op woensdag 19 april 2006 15:15 schreef stefmans het volgende:
Mijn friendly tegen foetre staat er nog gewoon![]()
Jah ik kan geen blessure gebruiken, maar ja dat hoort er allemaal bij he. Ik neem aan dat je countertquote:Op woensdag 19 april 2006 15:20 schreef foetre het volgende:
[..]
Gelukkig wel!Heb wel zin in weer een wedstrijdje tegen 11 waailappen![]()
Haha neehoor succes en ik hoop 0 blessures voor beide teams want dat kunnen we niet gebruiken!
Wat denk jezelf?jou mid is gemiddeld slechter als de mijnequote:Op woensdag 19 april 2006 15:22 schreef stefmans het volgende:
[..]
Jah ik kan geen blessure gebruiken, maar ja dat hoort er allemaal bij he. Ik neem aan dat je countert![]()
1 2 3 | perongeluk ingezet, meer als 3 miljoen waard, reaaaaal gekloot. |
B-trainees hequote:Op woensdag 19 april 2006 15:26 schreef foetre het volgende:
[..]
Wat denk jezelf?jou mid is gemiddeld slechter als de mijne![]()
quote:Op woensdag 19 april 2006 15:25 schreef foetre het volgende:
Iemand nog wat van Deamon gehoord?
Hij zou afgelopen weekend ze FokHattrick Intervieuw posten maar ik heb niks gezien of gehoord.
Op HT mail reageerd hij ook niet terwijl die wel online is geweest.
Ik geef hem tot 30 april anders beginnen we gewoon weer per 1 mei met een intervieuw.
Opschieten! Ik wil aan de gang.quote:Wachtlijst
Er staan momenteel 5 gebruikers op de wachtlijst van jouw land. Gisteren hebben 223 mensen in jouw land hun team toegewezen gekregen. De laatste van hen had zich ingeschreven op 2006-04-11 19:17:00.
Zodra jij aan de beurt bent om een team toegewezen te krijgen, zul je door ons hiervan op de hoogte gesteld worden middels een e-mail.
al goed ingelezen, en wat wil je gaan trainen?quote:
helemaal correctos.quote:Op woensdag 19 april 2006 15:45 schreef MyImmortal het volgende:
voor de scoren trainers of mensen die er een goede kijk op hebben kies maar
Stel je begint met scoren trainen, is het dan nog noodzakelijk om mids met passing te kopen? is je aanval dan niet al sterk genoeg eigenlijk? Want om goeie mids te halen en met passing, ga ik me blauw aan betalen.......
Ben bezig, zal waarschijnlijk conditie worden, tenminste lees overal dat dat belangrijk is voor m'n middenvelders.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:04 schreef stefmans het volgende:
[..]
al goed ingelezen, en wat wil je gaan trainen?![]()
Je gaat toch ook nog wel wat anders trainen neem ik aan, Middenvelders, verdedigers, wingers of spitsen?quote:Ben bezig, zal waarschijnlijk conditie worden, tenminste lees overal dat dat belangrijk is voor m'n middenvelders.
Ja belangrijk voor je mids ,maar wat word je vaste programma bv spitsen verdedigen mid?quote:Op woensdag 19 april 2006 16:10 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ben bezig, zal waarschijnlijk conditie worden, tenminste lees overal dat dat belangrijk is voor m'n middenvelders.
Ja en verzwakt je def ietsquote:Op woensdag 19 april 2006 16:11 schreef stefmans het volgende:
als je een verdediger hebt met redelijk PM en je zet deze aanvallend versterkt deze dan de middenveld ratings?
Ehm. Een heel seizoen conditie trainen is niet aan te radenquote:Op woensdag 19 april 2006 16:10 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ben bezig, zal waarschijnlijk conditie worden, tenminste lees overal dat dat belangrijk is voor m'n middenvelders.
ah ok thanks,dat van die aanvallende verdedigers heb ik eigenlijk niet eens over nagedachtquote:Op woensdag 19 april 2006 16:07 schreef Grumpey het volgende:
[..]
helemaal correctos.
Veel slimmer is een mid die ook wat kan verdedigen (redelijk ofzo). Deze zijn goedkoper, en je kan ze als offensive defender gebruiken. Handig bij 3-5-2 tegenstanders![]()
Conditie is iets voor het tussenseizoen, wanneer je maar 1 wedstrijd per week speelt. Beetje de minder populaire training gedurende het echte seizoen. Ook passen is eigenlijk meer heel leuk voor erbij, hoor ik van iedereen, maar geen "hoofdstat". Conditie bouw je op in het tussenseizoen, en volgens mij blijft het dan gedurende het seizoen op niveau (of wordt het zelfs na het spelen van meer wedstrijden beter).quote:Op woensdag 19 april 2006 16:10 schreef Thieske het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 april 2006 16:07 schreef Grumpey het volgende:
[..]
helemaal correctos.
Veel slimmer is een mid die ook wat kan verdedigen (redelijk ofzo). Deze zijn goedkoper, en je kan ze als offensive defender gebruiken. Handig bij 3-5-2 tegenstanders![]()
dat lijkt me wel het verstandigst anders moet je zo veel nieuwe spelers aantrekken...quote:Op woensdag 19 april 2006 16:18 schreef Thieske het volgende:
Ik geloof dat dit een spelletje gaat worden met vallen en opstaan.
Maar wat ik zou moeten gaan trainen hangt toch vooral af van wat voor spelers ik toegewezen krijg neem ik aan?
Eigenlijk weet je nu nog niet wat je moet trainen of je moet nu en bepaald idee hebben wat je wil doenquote:Op woensdag 19 april 2006 16:18 schreef Thieske het volgende:
Maar wat ik zou moeten gaan trainen hangt toch vooral af van wat voor spelers ik toegewezen krijg neem ik aan?
Niet egt,gewoon bedenken hoe wil ik gaan spelen waar zie ik de meeste toekomst iin.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:18 schreef Thieske het volgende:
Hangt meer af van welke trainees je voor een redelijk bedrag kunt kopen. Je moet een paar 17-jarige talenten kopen met een bepaalde kwaliteit in een bepaalde hoofdstat. Voor de lagere divisies is eigenlijk een "redelijk" het hoogst haalbare. Die kosten van 0 tot 20 000, afhankelijk van wat ze nog meer kunnen. Je moet in de spelregels (Help > Spelregels > Training) even kijken wel type training voor welke spelers geldt. Hoe meer spelers je traint, hoe beter het is.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:18 schreef Thieske het volgende:
Heb gehoord dat 20 eigenlijk al gewoon oud is, kan je beter een iets slechtere 17-jarige kopen. En dan het liefste met ingang van (volgens mij) aankomende maandag, zodat ze niet direct verjaren en de week erop 18 zijn.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:21 schreef foetre het volgende:
[..]
Niet egt,gewoon bedenken hoe wil ik gaan spelen waar zie ik de meeste toekomst iin.
Die linie allemaal jonkies inkopen 17-20
Maar daar kun je als nieuweling met misschien net 300k op je bankrekening nou niet echt aan beginnen te denken. Althans, voor mij zijn ze onbetaalbaar. Zeker als je ook nog een "redelijk" of zelfs "goed" trainer wil hebbenquote:Op woensdag 19 april 2006 16:31 schreef Lennox het volgende:
20 is niet te oud. Als iemand een 22 jarige reusachtig spits traint, dan kan ik daar ook inkomen. 20 jaar redelijk gaan trainen is nutteloos imho.
Ik train komend seizoen ook voor het eerst 4 20- jarigen, maar die gaan naar wereldklasse / wonderbaarlijk. Dan moet het kunnen vind ik zelf.
Tering!! wat ben jij allemaal van plan?quote:Op woensdag 19 april 2006 16:37 schreef MyImmortal het volgende:
dat is idd zo, 20 jarigen aantrekken op redelijk skill is vrij nutteloos, maar als ze hogere skill hebben, waarom niet
btw ik hou uitverkoop, kom eens kijkenteamID: 147389
Te pretentieus, en zonde van je supportersquote:Op woensdag 19 april 2006 16:38 schreef -J-D- het volgende:
ik zit er aan te denken om mn teamnaam te veranderen, Hoolieganzen is now known as FC Fok!-Hattrick
Hoe klinkt het?
Nietquote:Op woensdag 19 april 2006 16:38 schreef -J-D- het volgende:
ik zit er aan te denken om mn teamnaam te veranderen, Hoolieganzen is now known as FC Fok!-Hattrick
Hoe klinkt het?
wil eens iets anders dan positiespel gaan trainenquote:Op woensdag 19 april 2006 16:39 schreef foetre het volgende:
[..]
Tering!! wat ben jij allemaal van plan?
FC van der Schaafquote:Op woensdag 19 april 2006 16:41 schreef -J-D- het volgende:
Supps. heb ik niet
Hmmmz, ik blijf brainstormen. De naam moet veranderen.
van der schaafquote:
Waar woon je? Adres?quote:
ben ik totaal met je eensquote:Op woensdag 19 april 2006 16:42 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Waar woon je? Adres?
Ik moet je even onder 4 ogen (waaronder binnenkort 2 blauwe) spreken.
Met een e erbij dusquote:Op woensdag 19 april 2006 16:44 schreef twi het volgende:
Een heel eind uit de buurt
Nee joh, je bent bekend als de Hooliganzen, gewoon houden
Oh, dan vind ik dat je je naam moet veranderen in Hooliganzen, in plaats van Hoolieganzen. Nu stop ik met slowchattenquote:Op woensdag 19 april 2006 16:48 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Met een e erbij dusHoolieganzen.
Maar bekend? Ben ik bekend?
Dan wil ik wel een handtekening van mezelf!
Voor hoeveel?quote:Op woensdag 19 april 2006 17:12 schreef stefmans het volgende:
Victorin Wilhelm (72130220)
21 jaar, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 1 690
Loon: 816 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: stef666army
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: uitstekend Spelhervatting: zwak
mijn nieuwe spits![]()
187 000 ¤quote:
het is tussenseizoen, woensdag en iedereen is na pasen weer aan het werk, wat verwacht je?quote:Op woensdag 19 april 2006 17:17 schreef pekel het volgende:
Niemand komt op IRC tijdens de finale?
De federatie begint wel erg inactief te wordenMisschien kunnen de "bazen" hier ff iets aan doen?
kan goedkoperquote:
ik was al de hele middag rond aan het kijken maar alle kale uitstekend gingen al voor 150k of meer weg. Dus voor 1 met zwak verdedigen slecht passen moest je al boven de 200k. En ik ga ook niet op 10k meer of minder kijken eigenlijkquote:Op woensdag 19 april 2006 17:21 schreef maniack28 het volgende:
[..]
kan goedkoperwss heb je betaald voor zn tsi => hoge tsi door uitstekend conditie. Volgende keer zou ik wat beter observeren en ook meteen eentje met onvoorspelbaar, snel of koppen kopen. Technisch is niet zo super
Richtprijs voor een dergelijke speler is 140-150k (van 19 dan, want die heb ik veel geskilltrade).
zwak verdedigen is niet belangrijkquote:Op woensdag 19 april 2006 17:25 schreef stefmans het volgende:
[..]
ik was al de hele middag rond aan het kijken maar alle kale uitstekend gingen al voor 150k of meer weg. Dus voor 1 met zwak verdedigen slecht passen moest je al boven de 200k. En ik ga ook niet op 10k meer of minder kijken eigenlijk![]()
Over die specialty, daar kijk ik eigenlijk nooit specifiek na alleen als ze koppen hebben dat is wel fijn omdat ik 2 hogen SP spelers heb![]()
Ja ok, maar het ziet er mooier uit als slecht verdedigenquote:Op woensdag 19 april 2006 17:26 schreef maniack28 het volgende:
[..]
zwak verdedigen is niet belangrijk
Maar de TL staat tegenwoordig zo vol met spelers met bijstats dat je er bijna niet meer omheen kan, kale spelers worden onderhand zeldzaam.quote:Op woensdag 19 april 2006 17:30 schreef maniack28 het volgende:
nee, het is zinloos, want het kost je dus meer geld net als die uitstekend conditie. Het is aangetoond dat de prijs voor spelers met dezelfde hoofdstat (in dit geval scoren en bijstat passen) stijgt naarmate het aantal bijstats (dus de tsi) toeneemt. Je kan dus beter een speler hebben die in alles waardeloos is en uitstekend scoren en slecht passen heeft dan eentje met allerlei bijstats. Ze zullen evengoed presteren alleen die met waardeloos kost bijv. 50k minder
je moet gewoon een beetje zoeken..quote:Op woensdag 19 april 2006 17:32 schreef stefmans het volgende:
[..]
Maar de TL staat tegenwoordig zo vol met spelers met bijstats dat je er bijna niet meer omheen kan, kale spelers worden onderhand zeldzaam.
dat is waarquote:Op woensdag 19 april 2006 17:33 schreef maniack28 het volgende:
[..]
je moet gewoon een beetje zoeken..als ik uitstekend/slecht kan verkopen met dezelfde stats voor 150k, kan jij ze ook inkopen voor die prijs
dat is zeer rot ja met je trainingquote:Op woensdag 19 april 2006 17:46 schreef Wackyduck het volgende:
Denk ik thuis te komen en even mijn friendly te bekijken, is die hele friendly verwijderd.![]()
Fijn is dat zeg.![]()
Ik train conditie, dus dan is het niet zo heel erg voor de training.quote:Op woensdag 19 april 2006 17:48 schreef stefmans het volgende:
[..]
dat is zeer rot ja met je training![]()
Ik snap er ook geen hol van .Teringspitsen SCHIET DIE BAL ERIN!!!!quote:Op woensdag 19 april 2006 18:05 schreef stefmans het volgende:
foetre heeft al 4 kansen gemisten ik nog geen 1 gecreerd
![]()
bijna elke wedstrijd heb ik wel zo'n event. nu train ik def en is het dus extra riskant als een van mijn trainees dit overkomt. is dit te voorkomen met een 'betere' aanvoerder?quote:Freek-Jan Briekeling kreeg na een domme actie de wind van voren van zijn medespelers. Door te weinig ervaring verloor hij de bal in de 30e minuut en kon een tegenstander bijna scoren.
dalijk krijg ik nog kansenquote:Op woensdag 19 april 2006 18:07 schreef foetre het volgende:
[..]
Ik snap er ook geen hol van .Teringspitsen SCHIET DIE BAL ERIN!!!!
dat is inderdaad niet zo handig neequote:Op woensdag 19 april 2006 18:16 schreef Flappekz het volgende:
Beetje jammer pekel. Eerst vragen of iedereen op irc komt voor de finale, en vervolgens aan het begin van de tweede helft zelf vandoor gaan..![]()
[18:12:10] <Flappekz> 3-0
[18:13:11] (pekel) wedstrijd is gespeeld
[18:13:13] (pekel) groeten
[18:13:15] * pekel has quit IRC (Quit: Fok!-Hattrick script by Johan-Derksen)
wat een slechte verliezerquote:Op woensdag 19 april 2006 18:16 schreef stefmans het volgende:
[..]
dat is inderdaad niet zo handig nee![]()
quote:JD zegt:
je bent geen waardig verliezer
Pekel geniet:
who cares
Pekel geniet:
volgend seizoen nieuwe kansen in de finale
JD zegt:
heel Fok-Hattrick kotst je uit
quote:Op woensdag 19 april 2006 15:49 schreef Grumpey het volgende:
Voor de Fokcup-finale, ik ben waarschijnlijk pas aanwezig ergens achterin de 2e helft.
Uiteraard verwacht ik dan minimaal 3-0 op scoreboard te zien staan he![]()
quote:19-04-2006 Ngang-elizwe Grumede ontvoerd door vv Emmen
Ngang-elizwe Grumede, de speler van Grumpelix, is door onze gewaardeerde supporterskern ontvoerd. Dit vanwege zijn aapbewegingen richting het supportersvak van vv Emmen. Behalve dit schijnt het ook zo te zijn dat enkele harde kern-aanhangers van vv Emmen richting Nijmegen gaan om rivaal Hoolieganzen op te zoeken.
1? Bij mij geen1quote:Op woensdag 19 april 2006 18:50 schreef twi het volgende:
Er is in mijn competitie wel 1 team wat deze week ook een vriendschappelijke wedstrijd speelt
Als ik dit seizoen niet promoveer, dan stop ik met Hattrick spelen.
Hij had bij mij vorige week 2 spelers er uit geschopt!quote:Op woensdag 19 april 2006 18:57 schreef stefmans het volgende:
0-0 nog steeds.
Maar foetre schopt wel en trainee eruit![]()
ja maar en trainee is voor mij zowat heilig, hij had er beter en verdediger uit kunnen trappen die heb ik genoegquote:Op woensdag 19 april 2006 19:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hij had bij mij vorige week 2 spelers er uit geschopt!Gelukkig was t van mn B team.
![]()
quote]Op woensdag 19 april 2006 19:01 schreef stefmans het volgende:quote:Op woensdag 19 april 2006 18:57 schreef stefmans het volgende:
0-0 nog steeds.
Maar foetre schopt wel en trainee eruit![]()
quote:Op woensdag 19 april 2006 19:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
United Black Panther - stef666army (77 minuten gespeeld) 0 - 0
56 minuten: stef666army zag zich gedwongen tot wisselen, omdat Mattias Tjäderbratt na zo te zijn aangepakt niet meer verder kon. Hij werd vervangen door Jordyn Delaney.
zei je wat stefmans![]()
![]()
stelletje schoppers ook. Mijn spelers zijn teminste echte lievertjesquote:Op woensdag 19 april 2006 19:06 schreef Outpost76 het volgende:
United Black Panther - stef666army (81 minuten gespeeld) 0 - 0
78 minuten: Toen Joshua Hayward in de 78e minuut weer een keiharde tackle maakte, kon de scheidsrechter niets anders doen dan de speler van Panthers een tweede gele kaart geven, waardoor hij alvast kon gaan douchen.
WTF, je hebt RKDEO en FC RKDEOquote:Op woensdag 19 april 2006 19:12 schreef Outpost76 het volgende:
FC RKDEO - Krayn's eleven (115 minuten gespeeld) 0 - 0![]()
Als dat geen penalties worden!![]()
All1 moet ik zo weg!kan ik t niet live zien!
![]()
Wat ja blijkbaar dat wist ik nog nietquote:Op woensdag 19 april 2006 19:14 schreef twi het volgende:
[..]
WTF, je hebt RKDEO en FC RKDEOClubgenoot?
Vorig seizoen ook al in het tussenseizoen he, toen gingen de topics ook zo hard.quote:Op woensdag 19 april 2006 19:11 schreef Yankee_One het volgende:
Zeg, we gaan toch niet een topic in één dag volspammen
Ik dacht dat we in het tussenseizoen zaten
Das niet zo mooi stefmans en dat in t tussenseizoen! foetrequote:
Heb hetzelfde hier. Zit je dan als kampioen van XII en ben je geen steek verder als de nummer 8 van dezelfde competitiequote:Op woensdag 19 april 2006 19:46 schreef Wackyduck het volgende:
In mijn nieuwe 9e klasse zitten volgens mij een aantal mensen die net spelen en dan nog 2 die wat langer spelen, maar niet echt goede eindstanden in de XI of XII hadden.![]()
Een van mijn competitie genoten heeft vandaag voor 183k 5 spelers gekocht, dus ik ben benieuwd hoe lang hij het financieel gaat uitzingen.quote:Op woensdag 19 april 2006 19:47 schreef twi het volgende:
[..]
Heb hetzelfde hier. Zit je dan als kampioen van XII en ben je geen steek verder als de nummer 8 van dezelfde competitie
Zou ik m'n naam veranderen naar RKC Zuid-Holland? Denken ze dat ze tegen een botteam moeten en gaan ze tegen me PICcen
Dat is bij mij ook zo. Maar dat geeft niet als ze maar verliezen van mij vind ik t goed!quote:Op woensdag 19 april 2006 19:46 schreef Wackyduck het volgende:
In mijn nieuwe 9e klasse zitten volgens mij een aantal mensen die net spelen en dan nog 2 die wat langer spelen, maar niet echt goede eindstanden in de XI of XII hadden.![]()
Rechterverdediging: uitstekend (laag)quote:Op woensdag 19 april 2006 19:32 schreef Lennox het volgende:
Rechterverdediging: formidabel (oud)
Centrale verdediging: goddelijk (oud)
Linkerverdediging: formidabel (oud)
whehe
He zullen we ff oefenen volgende week? ik speel nl ook in de IX divquote:Op woensdag 19 april 2006 19:47 schreef twi het volgende:
[..]
Heb hetzelfde hier. Zit je dan als kampioen van XII en ben je geen steek verder als de nummer 8 van dezelfde competitie
Zou ik m'n naam veranderen naar RKC Zuid-Holland? Denken ze dat ze tegen een botteam moeten en gaan ze tegen me PICcen
Heb al een friendly geregeld met een VII. Ik ga vanaf nu echt tegen hogere teams oefenen zodat ik wat geld in 't laatje krijg. Geld is me even iets belangrijker dan de lol voor die vriendschappelijke wedstrijdenquote:Op woensdag 19 april 2006 20:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
He zullen we ff oefenen volgende week? ik speel nl ook in de IX div![]()
410quote:Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 410 ¤ aan entreegeld.
Dan zul je voor volgende week een andere wedstrijd moeten regelen binnenkort...Jouw tegenstander uit VII speelt dan namelijk voor de bekerquote:Op woensdag 19 april 2006 20:06 schreef twi het volgende:
[..]
Heb al een friendly geregeld met een VII. Ik ga vanaf nu echt tegen hogere teams oefenen zodat ik wat geld in 't laatje krijg. Geld is me even iets belangrijker dan de lol voor die vriendschappelijke wedstrijdenToch een belangrijke doelstelling voor me dit jaar
Ah, wat een domme lul danquote:Op woensdag 19 april 2006 20:07 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan zul je voor volgende week een andere wedstrijd moeten regelen binnenkort...Jouw tegenstander uit VII speelt dan namelijk voor de beker![]()
Hij had mij uitgedaagdquote:Op woensdag 19 april 2006 20:09 schreef MyImmortal het volgende:
je kan sowieso niemand meer uitdagen van 8 of hoger, die spelen dan allemaal beker
Niet allemaal. Degenen die als 8ste gepositioneerd staan in de alle poules van VIII, en degenen die als 7de gepositioneerd staan in de tweede helft van de poules in VIII (dus VIII.1025 en lager (?)) spelen geen beker.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:09 schreef MyImmortal het volgende:
je kan sowieso niemand meer uitdagen van 8 of hoger, die spelen dan allemaal beker
Speel dan tegen mij of durf je niet???quote:Op woensdag 19 april 2006 20:11 schreef twi het volgende:
[..]
Hij had mij uitgedaagdWeer zo'n domme fout van Hattrick. Dat ze dat dan gewoon afschermen. Nee hoor, nu moet ik weer wachten totdat ze dat weer regelen...
Ok dan ben benieuwd twi!quote:Op woensdag 19 april 2006 20:22 schreef twi het volgende:
Dan speel ik wel tegen je, OutpostLijkt me leuk. Heb geen angst
Ik stuur je wel een uitdaging als mijn uitdaging is gecancelled.
quote:Op woensdag 19 april 2006 20:32 schreef stefmans het volgende:
met counter kan ik hem wel pakken schat ik in![]()
quote:Op woensdag 19 april 2006 20:23 schreef Flappekz het volgende:
De bekerwedstrijden zijn bekend! Ik speel tegen DutchDynamite (148145), vorige seizoen tweede geworden in VII. Met een beetje countergeluk moet hij te pakken zijn.
Wat wordt t nou jongensquote:Op woensdag 19 april 2006 20:24 schreef Klapdeur het volgende:
Leuk beker is bekend, ik moet tegen een counter hufter
quote:Op woensdag 19 april 2006 18:44 schreef pekel het volgende:
Who cares. Zullen vast nog wel van die meelopers daar zitten..
Het was idd een leuke wedstrijd.quote:Op woensdag 19 april 2006 19:20 schreef twi het volgende:
Heb met 4-1 gewonnen van Egamer. Had wel wat hoger uit mogen vallen, heb 4 kansen gemist.
Overigens kwam ik gisteren pas deze site tegen:
http://www.hattricktoday.org/Viewer/index.php
Ziet er leuk uit
conditie kun je net zo goed minimaal goed pakken is net zo duurquote:Op woensdag 19 april 2006 21:15 schreef twi het volgende:
Ja, doe iets aan je middenveldDie is rampzalig (heel laag), en daarmee ga je niet zo heel veel winnen
Had je vandaag je A-elftal, of je jonkies opgesteld? Ik gewoon m'n A elftal, train toch conditie. Paar spelers met redelijk positiespel / redelijk passen / redelijk conditie zal al flink wat toevoegen aan je middenveld.
Ok, bedankt.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:15 schreef twi het volgende:
Ja, doe iets aan je middenveldDie is rampzalig (heel laag), en daarmee ga je niet zo heel veel winnen
Had je vandaag je A-elftal, of je jonkies opgesteld? Ik gewoon m'n A elftal, train toch conditie. Paar spelers met redelijk positiespel / redelijk passen / redelijk conditie zal al flink wat toevoegen aan je middenveld.
Ik keek zo voor de grap in een Xe divisie, zaten er 7 bots in. Dan ben je ook blij als speler.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:10 schreef Tomhoog het volgende:
wel veel botteams waren er trouwens als er 2!divisies zijn verdwenen.
conditie voor je middenveld vind ik moet minstens uitstekend zijn met goed positiespel en als bij skil passen.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:18 schreef stefmans het volgende:
[..]
conditie kun je net zo goed minimaal goed pakken is net zo duur![]()
Ik heb in de IX div nog steeds 2 bot teams in mn poule.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:22 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Ik keek zo voor de grap in een Xe divisie, zaten er 7 bots in. Dan ben je ook blij als speler.![]()
Ik had er gister ook nog 3, en vandaag nog 1. Misschien wordt het nog aangevuld voordat het nieuwe seizoen begint. Maar voor het aantal gebruikers voldoet volgens mij 9 divisies, dus de X zal wel een bot-competitie worden.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb in de IX div nog steeds 2 bot teams in mn poule.![]()
![]()
beker stadion inkomsten etc.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:32 schreef Lemming22 het volgende:
Hmm ik moet in de beker tegen een 6e klasser met flink betere ratings dan die van mij zijn. Dus ik kan na 1 ronde weer friendlies spelen![]()
Wat me wel opviel aan mijn tegenstander:
Totaal gekochte spelers: 2 115 000 ¤
Totaal verkochte spelers: 46 000 ¤
Verschil: -2 069 000 ¤
Waar haalt hij die 2 miljoen vandaan??? Hij speelt al wel sinds halverwege 2003, maar als je nauwelijks spelers verkoopt kan je toch ook geen 2 miljoen aan inkomsten gehad hebben?![]()
tuurlijk wel, je speelt 2 wekelijks een thuiswedstrijd..quote:Op woensdag 19 april 2006 21:32 schreef Lemming22 het volgende:
Hmm ik moet in de beker tegen een 6e klasser met flink betere ratings dan die van mij zijn. Dus ik kan na 1 ronde weer friendlies spelen![]()
Wat me wel opviel aan mijn tegenstander:
Totaal gekochte spelers: 2 115 000 ¤
Totaal verkochte spelers: 46 000 ¤
Verschil: -2 069 000 ¤
Waar haalt hij die 2 miljoen vandaan??? Hij speelt al wel sinds halverwege 2003, maar als je nauwelijks spelers verkoopt kan je toch ook geen 2 miljoen aan inkomsten gehad hebben?![]()
2 miljoen / (3 jaar x 52 weken) = 12.8 k / weekquote:Op woensdag 19 april 2006 21:34 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
tuurlijk wel, je speelt 2 wekelijks een thuiswedstrijd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |