Das niet zo mooi stefmans en dat in t tussenseizoen! foetrequote:
Heb hetzelfde hier. Zit je dan als kampioen van XII en ben je geen steek verder als de nummer 8 van dezelfde competitiequote:Op woensdag 19 april 2006 19:46 schreef Wackyduck het volgende:
In mijn nieuwe 9e klasse zitten volgens mij een aantal mensen die net spelen en dan nog 2 die wat langer spelen, maar niet echt goede eindstanden in de XI of XII hadden.![]()
Een van mijn competitie genoten heeft vandaag voor 183k 5 spelers gekocht, dus ik ben benieuwd hoe lang hij het financieel gaat uitzingen.quote:Op woensdag 19 april 2006 19:47 schreef twi het volgende:
[..]
Heb hetzelfde hier. Zit je dan als kampioen van XII en ben je geen steek verder als de nummer 8 van dezelfde competitie
Zou ik m'n naam veranderen naar RKC Zuid-Holland? Denken ze dat ze tegen een botteam moeten en gaan ze tegen me PICcen
Dat is bij mij ook zo. Maar dat geeft niet als ze maar verliezen van mij vind ik t goed!quote:Op woensdag 19 april 2006 19:46 schreef Wackyduck het volgende:
In mijn nieuwe 9e klasse zitten volgens mij een aantal mensen die net spelen en dan nog 2 die wat langer spelen, maar niet echt goede eindstanden in de XI of XII hadden.![]()
Rechterverdediging: uitstekend (laag)quote:Op woensdag 19 april 2006 19:32 schreef Lennox het volgende:
Rechterverdediging: formidabel (oud)
Centrale verdediging: goddelijk (oud)
Linkerverdediging: formidabel (oud)
whehe
He zullen we ff oefenen volgende week? ik speel nl ook in de IX divquote:Op woensdag 19 april 2006 19:47 schreef twi het volgende:
[..]
Heb hetzelfde hier. Zit je dan als kampioen van XII en ben je geen steek verder als de nummer 8 van dezelfde competitie
Zou ik m'n naam veranderen naar RKC Zuid-Holland? Denken ze dat ze tegen een botteam moeten en gaan ze tegen me PICcen
Heb al een friendly geregeld met een VII. Ik ga vanaf nu echt tegen hogere teams oefenen zodat ik wat geld in 't laatje krijg. Geld is me even iets belangrijker dan de lol voor die vriendschappelijke wedstrijdenquote:Op woensdag 19 april 2006 20:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
He zullen we ff oefenen volgende week? ik speel nl ook in de IX div![]()
410quote:Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 410 ¤ aan entreegeld.
Dan zul je voor volgende week een andere wedstrijd moeten regelen binnenkort...Jouw tegenstander uit VII speelt dan namelijk voor de bekerquote:Op woensdag 19 april 2006 20:06 schreef twi het volgende:
[..]
Heb al een friendly geregeld met een VII. Ik ga vanaf nu echt tegen hogere teams oefenen zodat ik wat geld in 't laatje krijg. Geld is me even iets belangrijker dan de lol voor die vriendschappelijke wedstrijdenToch een belangrijke doelstelling voor me dit jaar
Ah, wat een domme lul danquote:Op woensdag 19 april 2006 20:07 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan zul je voor volgende week een andere wedstrijd moeten regelen binnenkort...Jouw tegenstander uit VII speelt dan namelijk voor de beker![]()
Hij had mij uitgedaagdquote:Op woensdag 19 april 2006 20:09 schreef MyImmortal het volgende:
je kan sowieso niemand meer uitdagen van 8 of hoger, die spelen dan allemaal beker
Niet allemaal. Degenen die als 8ste gepositioneerd staan in de alle poules van VIII, en degenen die als 7de gepositioneerd staan in de tweede helft van de poules in VIII (dus VIII.1025 en lager (?)) spelen geen beker.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:09 schreef MyImmortal het volgende:
je kan sowieso niemand meer uitdagen van 8 of hoger, die spelen dan allemaal beker
Speel dan tegen mij of durf je niet???quote:Op woensdag 19 april 2006 20:11 schreef twi het volgende:
[..]
Hij had mij uitgedaagdWeer zo'n domme fout van Hattrick. Dat ze dat dan gewoon afschermen. Nee hoor, nu moet ik weer wachten totdat ze dat weer regelen...
Ok dan ben benieuwd twi!quote:Op woensdag 19 april 2006 20:22 schreef twi het volgende:
Dan speel ik wel tegen je, OutpostLijkt me leuk. Heb geen angst
Ik stuur je wel een uitdaging als mijn uitdaging is gecancelled.
quote:Op woensdag 19 april 2006 20:32 schreef stefmans het volgende:
met counter kan ik hem wel pakken schat ik in![]()
quote:Op woensdag 19 april 2006 20:23 schreef Flappekz het volgende:
De bekerwedstrijden zijn bekend! Ik speel tegen DutchDynamite (148145), vorige seizoen tweede geworden in VII. Met een beetje countergeluk moet hij te pakken zijn.
Wat wordt t nou jongensquote:Op woensdag 19 april 2006 20:24 schreef Klapdeur het volgende:
Leuk beker is bekend, ik moet tegen een counter hufter
quote:Op woensdag 19 april 2006 18:44 schreef pekel het volgende:
Who cares. Zullen vast nog wel van die meelopers daar zitten..
Het was idd een leuke wedstrijd.quote:Op woensdag 19 april 2006 19:20 schreef twi het volgende:
Heb met 4-1 gewonnen van Egamer. Had wel wat hoger uit mogen vallen, heb 4 kansen gemist.
Overigens kwam ik gisteren pas deze site tegen:
http://www.hattricktoday.org/Viewer/index.php
Ziet er leuk uit
conditie kun je net zo goed minimaal goed pakken is net zo duurquote:Op woensdag 19 april 2006 21:15 schreef twi het volgende:
Ja, doe iets aan je middenveldDie is rampzalig (heel laag), en daarmee ga je niet zo heel veel winnen
Had je vandaag je A-elftal, of je jonkies opgesteld? Ik gewoon m'n A elftal, train toch conditie. Paar spelers met redelijk positiespel / redelijk passen / redelijk conditie zal al flink wat toevoegen aan je middenveld.
Ok, bedankt.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:15 schreef twi het volgende:
Ja, doe iets aan je middenveldDie is rampzalig (heel laag), en daarmee ga je niet zo heel veel winnen
Had je vandaag je A-elftal, of je jonkies opgesteld? Ik gewoon m'n A elftal, train toch conditie. Paar spelers met redelijk positiespel / redelijk passen / redelijk conditie zal al flink wat toevoegen aan je middenveld.
Ik keek zo voor de grap in een Xe divisie, zaten er 7 bots in. Dan ben je ook blij als speler.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:10 schreef Tomhoog het volgende:
wel veel botteams waren er trouwens als er 2!divisies zijn verdwenen.
conditie voor je middenveld vind ik moet minstens uitstekend zijn met goed positiespel en als bij skil passen.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:18 schreef stefmans het volgende:
[..]
conditie kun je net zo goed minimaal goed pakken is net zo duur![]()
Ik heb in de IX div nog steeds 2 bot teams in mn poule.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:22 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Ik keek zo voor de grap in een Xe divisie, zaten er 7 bots in. Dan ben je ook blij als speler.![]()
Ik had er gister ook nog 3, en vandaag nog 1. Misschien wordt het nog aangevuld voordat het nieuwe seizoen begint. Maar voor het aantal gebruikers voldoet volgens mij 9 divisies, dus de X zal wel een bot-competitie worden.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb in de IX div nog steeds 2 bot teams in mn poule.![]()
![]()
beker stadion inkomsten etc.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:32 schreef Lemming22 het volgende:
Hmm ik moet in de beker tegen een 6e klasser met flink betere ratings dan die van mij zijn. Dus ik kan na 1 ronde weer friendlies spelen![]()
Wat me wel opviel aan mijn tegenstander:
Totaal gekochte spelers: 2 115 000 ¤
Totaal verkochte spelers: 46 000 ¤
Verschil: -2 069 000 ¤
Waar haalt hij die 2 miljoen vandaan??? Hij speelt al wel sinds halverwege 2003, maar als je nauwelijks spelers verkoopt kan je toch ook geen 2 miljoen aan inkomsten gehad hebben?![]()
tuurlijk wel, je speelt 2 wekelijks een thuiswedstrijd..quote:Op woensdag 19 april 2006 21:32 schreef Lemming22 het volgende:
Hmm ik moet in de beker tegen een 6e klasser met flink betere ratings dan die van mij zijn. Dus ik kan na 1 ronde weer friendlies spelen![]()
Wat me wel opviel aan mijn tegenstander:
Totaal gekochte spelers: 2 115 000 ¤
Totaal verkochte spelers: 46 000 ¤
Verschil: -2 069 000 ¤
Waar haalt hij die 2 miljoen vandaan??? Hij speelt al wel sinds halverwege 2003, maar als je nauwelijks spelers verkoopt kan je toch ook geen 2 miljoen aan inkomsten gehad hebben?![]()
2 miljoen / (3 jaar x 52 weken) = 12.8 k / weekquote:Op woensdag 19 april 2006 21:34 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
tuurlijk wel, je speelt 2 wekelijks een thuiswedstrijd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |