quote:Op woensdag 19 april 2006 20:32 schreef stefmans het volgende:
met counter kan ik hem wel pakken schat ik in![]()
quote:Op woensdag 19 april 2006 20:23 schreef Flappekz het volgende:
De bekerwedstrijden zijn bekend! Ik speel tegen DutchDynamite (148145), vorige seizoen tweede geworden in VII. Met een beetje countergeluk moet hij te pakken zijn.
Wat wordt t nou jongensquote:Op woensdag 19 april 2006 20:24 schreef Klapdeur het volgende:
Leuk beker is bekend, ik moet tegen een counter hufter
quote:Op woensdag 19 april 2006 18:44 schreef pekel het volgende:
Who cares. Zullen vast nog wel van die meelopers daar zitten..
Het was idd een leuke wedstrijd.quote:Op woensdag 19 april 2006 19:20 schreef twi het volgende:
Heb met 4-1 gewonnen van Egamer. Had wel wat hoger uit mogen vallen, heb 4 kansen gemist.
Overigens kwam ik gisteren pas deze site tegen:
http://www.hattricktoday.org/Viewer/index.php
Ziet er leuk uit
conditie kun je net zo goed minimaal goed pakken is net zo duurquote:Op woensdag 19 april 2006 21:15 schreef twi het volgende:
Ja, doe iets aan je middenveldDie is rampzalig (heel laag), en daarmee ga je niet zo heel veel winnen
Had je vandaag je A-elftal, of je jonkies opgesteld? Ik gewoon m'n A elftal, train toch conditie. Paar spelers met redelijk positiespel / redelijk passen / redelijk conditie zal al flink wat toevoegen aan je middenveld.
Ok, bedankt.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:15 schreef twi het volgende:
Ja, doe iets aan je middenveldDie is rampzalig (heel laag), en daarmee ga je niet zo heel veel winnen
Had je vandaag je A-elftal, of je jonkies opgesteld? Ik gewoon m'n A elftal, train toch conditie. Paar spelers met redelijk positiespel / redelijk passen / redelijk conditie zal al flink wat toevoegen aan je middenveld.
Ik keek zo voor de grap in een Xe divisie, zaten er 7 bots in. Dan ben je ook blij als speler.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:10 schreef Tomhoog het volgende:
wel veel botteams waren er trouwens als er 2!divisies zijn verdwenen.
conditie voor je middenveld vind ik moet minstens uitstekend zijn met goed positiespel en als bij skil passen.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:18 schreef stefmans het volgende:
[..]
conditie kun je net zo goed minimaal goed pakken is net zo duur![]()
Ik heb in de IX div nog steeds 2 bot teams in mn poule.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:22 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Ik keek zo voor de grap in een Xe divisie, zaten er 7 bots in. Dan ben je ook blij als speler.![]()
Ik had er gister ook nog 3, en vandaag nog 1. Misschien wordt het nog aangevuld voordat het nieuwe seizoen begint. Maar voor het aantal gebruikers voldoet volgens mij 9 divisies, dus de X zal wel een bot-competitie worden.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb in de IX div nog steeds 2 bot teams in mn poule.![]()
![]()
beker stadion inkomsten etc.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:32 schreef Lemming22 het volgende:
Hmm ik moet in de beker tegen een 6e klasser met flink betere ratings dan die van mij zijn. Dus ik kan na 1 ronde weer friendlies spelen![]()
Wat me wel opviel aan mijn tegenstander:
Totaal gekochte spelers: 2 115 000 ¤
Totaal verkochte spelers: 46 000 ¤
Verschil: -2 069 000 ¤
Waar haalt hij die 2 miljoen vandaan??? Hij speelt al wel sinds halverwege 2003, maar als je nauwelijks spelers verkoopt kan je toch ook geen 2 miljoen aan inkomsten gehad hebben?![]()
tuurlijk wel, je speelt 2 wekelijks een thuiswedstrijd..quote:Op woensdag 19 april 2006 21:32 schreef Lemming22 het volgende:
Hmm ik moet in de beker tegen een 6e klasser met flink betere ratings dan die van mij zijn. Dus ik kan na 1 ronde weer friendlies spelen![]()
Wat me wel opviel aan mijn tegenstander:
Totaal gekochte spelers: 2 115 000 ¤
Totaal verkochte spelers: 46 000 ¤
Verschil: -2 069 000 ¤
Waar haalt hij die 2 miljoen vandaan??? Hij speelt al wel sinds halverwege 2003, maar als je nauwelijks spelers verkoopt kan je toch ook geen 2 miljoen aan inkomsten gehad hebben?![]()
2 miljoen / (3 jaar x 52 weken) = 12.8 k / weekquote:Op woensdag 19 april 2006 21:34 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
tuurlijk wel, je speelt 2 wekelijks een thuiswedstrijd..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |