1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | VII.141 Max waarden 1. FC Twente 04 129 2. FC Astma 126 3. AFC Mighty Condors142 4. The Gunners 07 123 5. bosjes'mannen 147 6. AFC Asch 128 7. vv grote berg 150 8. ibk-leeuwarden 125 |
en wat is je beleid dan?quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:22 schreef maniack28 het volgende:
tgv
ik heb mn traineebeleid ook al opgesteld..... verwacht zo'n 2-2.5 miljoen beschikbaar te hebben voor een wonderbaarlijk winger oid
Ik had het tegen jou jaquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:34 schreef Klapdeur het volgende:
Lennox, als je het tegen mij hebt, mijn doel is ook helemaal niet om te promoveren. Ik vind zelf dat mijn team daar nog lang niet klaar voor is!
quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:52 schreef twi het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens, dat jullie met pijn in jullie hart afscheid nemen van spelers?
Met pijn in mijn hart word hopelijk mijn sterspeler vanavond verkochtquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:52 schreef twi het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens, dat jullie met pijn in jullie hart afscheid nemen van spelers?
ja hoe krijg je zo'n lijstje dus?quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:16 schreef -J-D- het volgende:
Hoi.
Ik wil het ook wel weten. Zal zelfbouw zijn?quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:20 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ja hoe krijg je zo'n lijstje dus?![]()
Dat ik nog steeds een matig coach heb!!!quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:27 schreef twi het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd naar de dingen waar jullie het minst trots op zijn, de domme beslissingen uit jullie Hattrick carriere? Voor mij is het, het op de transferlijst zetten van de verkeerde speler (spits), zodat ik 'm terug moest kopen voor meer dan 90 000 en een flink percentage te moeten betalen. Om de week erna te beslissen toch maar te stoppen met het trainen van spitsenNiemand wilde 'm toen hebben, en hij is ook voor 3000 verkocht ofzo
Echte blunders heb ik (nog) niet gemaakt. Wel een hoop foutjes. Zo had ik pas dit seizoen het trainingsprincipe door, het hele seizoen daarvoor heb ik verkloot. Gevolg is dat ik een stukje achter loop tegenover mijn mede-fok!-VIII-ersquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:27 schreef twi het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd naar de dingen waar jullie het minst trots op zijn, de domme beslissingen uit jullie Hattrick carriere? Voor mij is het, het op de transferlijst zetten van de verkeerde speler (spits), zodat ik 'm terug moest kopen voor meer dan 90 000 en een flink percentage te moeten betalen. Om de week erna te beslissen toch maar te stoppen met het trainen van spitsenNiemand wilde 'm toen hebben, en hij is ook voor 3000 verkocht ofzo
Mijn grootste blunders waren in het begin spelers kopen die eigenlijk niet beter waren als die ik al had toen ik mijn team kreeg. Maar ik vond het gewoon leuk om spelers te kopen. Dus eigelijk gewoon geld weggooienquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:27 schreef twi het volgende:
Hopelijk gooien ze mij daar dan snel in, heb me net aangemeld namelijk. Of sta je niet in de laagste divisie?quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:49 schreef Outpost76 het volgende:
Mijn comp is nog niet compleet er zijn pas 4 teams (incl mijn team) die geen bots zijn.![]()
Teveel spelers gekocht en verkocht omdat ik ga bieden zonder eerst de tijd te nemen te kijken of er betere spelers zijn die ook betaalbaar zijn.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:27 schreef twi het volgende:
Ligt eraan, ze zijn nu alles op aan het schonen. Dus ik denk dat ze de hoogste XI doorschuiven naar X en jou daar dan ergens tussen voegenquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:51 schreef Thieske het volgende:
[..]
Hopelijk gooien ze mij daar dan snel in, heb me net aangemeld namelijk. Of sta je niet in de laagste divisie?
Nee ik ben begonnen dit jaar februarie in de 12e div en ben nu gepromoveerd naar de 9e. (aardig sprongetje dankzij hattrick)quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:51 schreef Thieske het volgende:
[..]
Hopelijk gooien ze mij daar dan snel in, heb me net aangemeld namelijk. Of sta je niet in de laagste divisie?
Alvast wat kleine tips.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:51 schreef Thieske het volgende:
[..]
Dankje.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:56 schreef twi het volgende:
[..]
Alvast wat kleine tips.
1. Neem een redelijk coach met slecht leiderschap, niet andersom.
2. Kies de training en pas daar je tactiek op aan. Train je middenvelders, speel dan 4-5-1 of 3-5-2, zodat je 2 x 5 middenvelders kunt trainen.
3. Haal een paar 17-jarige spelers met het liefst "redelijk" als niveau van de trainingsvorm die je kiest. Train je positiespel, haal dan "redelijk" positiespel, train je verdedigers, "redelijk" verdedigen. Etc.
4. Ontsla spelers die gewoon nergens meer hebben dan "matig", zeker als ze ouder zijn dan 20. Niemand koopt ze en ze kosten je wel salaris.
Dat dacht ik de laatste keer ook, ging het ook fout.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:23 schreef komrad het volgende:
de leagues zijn wel definitief volgens HT, of het een walk in the park is, kan je zelf het beste beoordelen
Met 4 bots?quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:23 schreef komrad het volgende:
de leagues zijn wel definitief volgens HT, of het een walk in the park is, kan je zelf het beste beoordelen
als je met PM trainers te doen hebt wel, heb je met een 5xx team te maken zou ik naar defratings, aanvalsratings en counterrating kijkenquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:26 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat dacht ik de laatste keer ook, ging het ook fout.
Het beste is toch om naar de sterkte van het middenveld van de tegenstander te kijken?
of even naar de hatstats kijken net zo makkelijkquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:26 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat dacht ik de laatste keer ook, ging het ook fout.
Het beste is toch om naar de sterkte van het middenveld van de tegenstander te kijken?
je moest eens weten hoe vaak ik met >30 hatstats meer verloren heb, ligt erg aan het systeem. Met name deftrainers moeten niet slechts naar de hatstats kijkenquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:29 schreef stefmans het volgende:
[..]
of even naar de hatstats kijken net zo makkelijk![]()
ja maar het is dan ook een indicatie he, naar de 1ste wedstrijd van het seizoen weet je precies wat je moet doen en wat je te doen staatquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:31 schreef komrad het volgende:
[..]
je moest eens weten hoe vaak ik met >30 hatstats meer verloren heb, ligt erg aan het systeem. Met name deftrainers moeten niet slechts naar de hatstats kijken
OMG....in mijn poule ben ik vooralsnog 1 van de twee kampioenskandidaten...bij jou zou ik hooguit vierde worden...quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:32 schreef KaheemSaid het volgende:
1. Fc Arkendonk Max. 108 Gem. 99.5
[black]2. Easthim Max. 137 Gem. 120.9[/black]
3. F.C amarah Max. 151 Gem. 131.1
4. PSV Leusden/Achterveld Max. 114 Gem. 103.1
5. Reduzum Stars Max. 123 Gem. 109.6
6. vv Peko Max. 112 Gem. 105.6
7. fc mirakel Max. 128 Gem. 117.1
8. The BercKiieesS__ Max. 85 Gem. 70.5
De nummer 3 is een behoorlijke kluif voor de rest moet het wel te doen zijn, zien wat we er van bakken. Geen fouten meer dit seizoen.
Dat weet ik, maar de niveauverschillen tussen de verschillende VIII-poules zijn, zoals al eerder gezegd, heel erg groot.quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:43 schreef komrad het volgende:
ach iedereen speelt op zijn/haar eigen niveau, het vergelijken met een ander heeft dan ook niet zo heel veel zin
Lezen, lezen veel lezen. That's what you have to do!quote:www.hottrick.org lezen, daar staat uitgebreide starters info
dat geldt ook voor de VI's en de IV'squote:Op dinsdag 18 april 2006 21:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar de niveauverschillen tussen de verschillende VIII-poules zijn, zoals al eerder gezegd, heel erg groot.
halverwege het seizoen 3 stijgers eruit, 1 sp spits erbij en 2x redelijk van 17quote:
bij PM <-> PM (3-5-2 tegen 3-5-2) zijn ze t handigst, de hatstats. de loddarstats zijn in principe nauwkeuriger, houden ook rekening met de line-up. loddar stats worden ook weergegeven bij Foxtrickquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:32 schreef stefmans het volgende:
[..]
ja maar het is dan ook een indicatie he, naar de 1ste wedstrijd van het seizoen weet je precies wat je moet doen en wat je te doen staatIk zeg niet dat je je moet blindstaren op Hatstats
2E? ik zou geen genoegen nemen met minder als een 1e plek!quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:20 schreef twisteddlogic het volgende:
Ik hoop in mijn nieuwe competitie 2e te worden
Ik heb ook een slechte aanval (LA slecht laag,CA matig + RA waardeloos laag) alleen haal ik op middenveld slecht hoog en hij +- waardeloos +.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:31 schreef Lennox het volgende:
hij heeft een super slechte aanval. Dus aanvallende verdedigers (CV) en je middenveld hoger krijgen dan die van hem. Zal met 4-4-2 niet al te moeilijk zijn.
En je coach nog, je hebt het druk.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:39 schreef foetre het volgende:
[..]
Ik heb ook een slechte aanval (LA slecht laag,CA matig + RA waardeloos laag) alleen haal ik op middenveld slecht hoog en hij +- waardeloos +.
Word egt tijd dat ik wat betere wingers ga kopen.
THNX VKquote:Op woensdag 19 april 2006 00:26 schreef Verbal_Kint het volgende:
ligt er aan of ie countert foetre
maar def teams (532) zijn meestal te pakken op hun slechte aanval, zorg dus dat hij er geen maakt en dat je genoeg balbezit hebt om zelf wel te scoren. aanvallende defs ben ik niet zon fan van, maar misschien nodig voor een goed middenveld. normaal zou ik zeggen met drie IMs, twee aanvallend en goede winger en je verdediging laten verdedigen
ik ben benieuwd, prijzen voor supporter gaan ook 19% omhoog, naar 24,80/jaar. maar dat vind ik niet vreemd, die prijs staat er al jaren. voor meer kwaliteit wil ik best betalenquote:Later this week, we will introduce some new features for the game, with a new version of Hattrick Supporter as the centrepiece.
Het zal gaan tussen de degradant en de 2 t/m 6 ...quote:
Competitie: VI.652 (18127)
Land: Nederland
Divisie: 6 van de 10
Team Gespeeld Goals Punten
1. Stakker United A2
2. Panna Power
3. Mariarade
4. 'mach'ester United
5. muchisimo
6. Forgotten Legacy
7. ltc5
8. Cape Trib
door de ratings na een wedstrijd gewoon als een getal te zien, en deze bijelkaar op te tellen. Poor (high) is dan bijvoorbeeld 15 htstats, poor (very high) 16 etc etc.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:29 schreef DJqbl5 het volgende:
Mijn hoogste aantal hatstats van vorig seizoen is 146. Wat houdt dit nou in?? En vooral hoe wordt het berekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |