Dat van die dokters heb je ni van mij.quote:
weet ik maar daar had ik geen zin in.quote:Op zondag 16 april 2006 15:00 schreef foetre het volgende:
Ach oefening baard kunst maar dis al de 2e keer achter mekaar dat ie ni helemaal klopt![]()
En je mag de Topictitel trouwens zelf verzinnen wout dan weet je dat alvast.
ps
[..]
Dat van die dokters heb je ni van mij.
Het is vaak hoe meer hoe beter maar het effect van dokters extra neemt wel iets af.
Of het een waailap is bedoel je??quote:Op zondag 16 april 2006 15:00 schreef Outpost76 het volgende:
Waaiboom spits gekocht of niet?? Ik heb hellaas geen geld voor een duurdere.![]()
![]()
Lijkt me sterk dat 2e maar dat word een ja/nee kwestie.quote:Op zondag 16 april 2006 15:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
weet ik maar daar had ik geen zin in.
van die dokters heb ik van jou via msn. Maar mischien was je dronken.![]()
![]()
Waailap waaiboom whats in the name!quote:Op zondag 16 april 2006 15:05 schreef foetre het volgende:
[..]
Of het een waailap is bedoel je??
DIt zijn je laatste transfers:
16-04-2006 Gekocht Dion Schųler van AC Razor 2 000 ¤ 210
16-04-2006 Gekocht Raśl Urizar van FCPotto 1 000 ¤ 280
16-04-2006 Gekocht Foppe den Ouden van Varen Boys 2 000 ¤ 590
Probeer nou is te sparen wout dat je uit het rood komt!
Dan kan je straks een echte goede versterking kopen en niet weer 3 matige amateurs das mijn mening dan.
Of is het gewoon aanvulling voor je b team ?stop dan bij 23 man (incl coach)
Dats wel lekker idd!quote:Op zondag 16 april 2006 15:08 schreef ASSpirine het volgende:
16-04-2006 Je supporters hebben hun clubkaart voor het komend seizoen weer betaald. Je ontvangt hiervoor in totaal 40 890 ¤.
16-04-2006 De competitie is afgelopen en de plaats waar je geėindigd bent geeft je recht op 30 000 ¤ aan prijzengeld.
Kapitaal: 6 399 538 ¤ (6 468 353) ¤
That's how it's done
Ok maar hou het dan op 23 man (incl trainer) en niet meer je betaald anders weer xtra salaris etc.quote:Op zondag 16 april 2006 15:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waailap waaiboom whats in the name!![]()
Ik heb gewoon nog wat spelers erbij gekocht voor mn b team. all1 is die foppe volgens ht ratings goed genoeg voor mn A team.![]()
je bent vooral van de skilltrades of niet?quote:Op zondag 16 april 2006 15:08 schreef ASSpirine het volgende:
16-04-2006 Je supporters hebben hun clubkaart voor het komend seizoen weer betaald. Je ontvangt hiervoor in totaal 40 890 ¤.
16-04-2006 De competitie is afgelopen en de plaats waar je geėindigd bent geeft je recht op 30 000 ¤ aan prijzengeld.
Kapitaal: 6 399 538 ¤ (6 468 353) ¤
That's how it's done
Heb ik al:quote:Op zondag 16 april 2006 15:11 schreef foetre het volgende:
[..]
Ok maar hou het dan op 23 man (incl trainer) en niet meer je betaald anders weer xtra salaris etc.
Blessures kan je wel opvangen door iemand 2 keer te laten spelen (tenminste dat doe ik)
Neem 2 dokters aan voor die blessures.
yupquote:Op zondag 16 april 2006 15:11 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
je bent vooral van de skilltrades of niet?
quote:16-04-2006 Je supporters hebben hun clubkaart voor het komend seizoen weer betaald. Je ontvangt hiervoor in totaal 53 580 ¤.
16-04-2006 De competitie is afgelopen en de plaats waar je geėindigd bent geeft je recht op 60 000 ¤ aan prijzengeld.
M'n YP dus.. jammer dat ik deze speler niet een weekje later gepulled hadquote:Matthew Bilderdijk (110817516) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 240
Loon: 560 ¤/week
Eigenaar: FC Uddel
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos
Hoezo dat frits? Worden ze binnenkort een jaartje ouder?quote:Op zondag 16 april 2006 15:48 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
M'n YP dus.. jammer dat ik deze speler niet een weekje later gepulled had
Me toe !quote:Op zondag 16 april 2006 15:39 schreef Flappekz het volgende:
Ik wens iedereen die vanavond een beslissende wedstrijd heeft heel veel succes
en:quote:Eugčne Verhaar (110818418) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
20 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 2 290
Loon: 2 180 ¤/week
Eigenaar: Sys rq
Conditie: rampzalig Keepen: redelijk
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
Jeujquote:16-04-2006 Je supporters hebben hun clubkaart voor het komend seizoen weer betaald. Je ontvangt hiervoor in totaal 38 430 ¤.
Bijna de magische grensquote:Kapitaal: 5 958 848 ¤ (5 978 651) ¤
quote:16-04-2006 Je supporters hebben hun clubkaart voor het komend seizoen weer betaald. Je ontvangt hiervoor in totaal 14 220 ¤.
quote:Kapitaal: -214 264 ¤ (-198 180) ¤
sorry, maar dit moet ook even, jeukt teveel aan mn gevoel voor goed nederlandsquote:Op zondag 16 april 2006 15:00 schreef foetre het volgende:
Ach oefening baard kunst maar dis al de 2e keer achter mekaar dat ie ni helemaal klopt![]()
En je mag de Topictitel trouwens zelf verzinnen wout dan weet je dat alvast.
ps
[..]
Dat van die dokters heb je ni van mij.
Het is vaak hoe meer hoe beter maar het effect van dokters extra neemt wel iets af.
quote:Op zondag 16 april 2006 17:41 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
sorry, maar dit moet ook even, jeukt teveel aan mn gevoel voor goed nederlands
oefening, baarden en kunsten hebben echt nix met elkaar te maken
Bekijk wedstrijd: HT Livequote:Op zondag 16 april 2006 17:41 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
enfin, vanavond grote wedstrijd, komt allen kijken![]()
als je goed kijkt foetre, dan is het andere team geen counterteam normaalgesproken.quote:Op zondag 16 april 2006 17:47 schreef foetre het volgende:
[..]
Bekijk wedstrijd: HT Live
Datum: 16-04-2006 om 20:00
MatchID: 70196124
Stadion: Ik Speel Nog Liever Op Een Weiland!
Ik heb al een kaartje gekocht,ik ben benieuwd
Leuk counterteam-counterteam![]()
Je hebt gelijk ik moest ff verder kijken als me neus lang is.quote:Op zondag 16 april 2006 18:07 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
als je goed kijkt foetre, dan is het andere team geen counterteam normaalgesproken.
in fact, ik hoop echt dat ie niet gaat counteren, zou mooi balen zijn, dan kan ie namelijk een aardige hoeveelheid en def een attack genereren![]()
ik denk toch wel dat ie 3-5-2 gaat doen, zoals ie 'meestal' doet. lijkt erop alsof ie alleen ze toevlucht tot CA neemt als ie ziet dat ie middenveld gaat verliezen. en das geen risico tegen mijquote:Op zondag 16 april 2006 18:14 schreef foetre het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ik moest ff verder kijken als me neus lang is.
Maar wat denk jij dat ie gaat doen dan?Hij heeft namelijk elke formatie de laatste tijd wel gespeeld.
Trouwens wel een pittige poule als je hier in terecht komt.
ja idd,quote:Op zondag 16 april 2006 18:22 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
ik denk toch wel dat ie 3-5-2 gaat doen, zoals ie 'meestal' doet. lijkt erop alsof ie alleen ze toevlucht tot CA neemt als ie ziet dat ie middenveld gaat verliezen. en das geen risico tegen mij
Zoek het uit zou ik zeggenquote:Op zondag 16 april 2006 18:41 schreef Ruudt het volgende:
Wat is ongeveer het loon van kale middenvelders van 17 t/m 19 die bijna stijgen van redelijk naar goed?
Hangt er natuurlijk vanaf hoe kaal ze zijn.quote:Op zondag 16 april 2006 18:41 schreef Ruudt het volgende:
Wat is ongeveer het loon van kale middenvelders van 17 t/m 19 die bijna stijgen van redelijk naar goed?
quote:Fanclub: 500 leden
quote:16-04-2006 Je bent gepromoveerd naar een hogere divisie en je hebt 10% meer supporters erbij gekregen. De nieuwe supporters hebben totaal 1 380 ¤ voor hun clubkaart betaald.
16-04-2006 Je supporters hebben hun clubkaart voor het komend seizoen weer betaald. Je ontvangt hiervoor in totaal 13 620 ¤.
16-04-2006 De competitie is afgelopen en de plaats waar je geėindigd bent geeft je recht op 45 000 ¤ aan prijzengeld.
16-04-2006 Je hebt 10 000 ¤ ontvangen omdat je kampioen of gepromoveerd bent.
quote:15-04-2006 Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 5 950 ¤
15-04-2006 Je ontvangt voor deze speler: 3 400 ¤. Dit is een voormalige jeugdspeler van je die is doorverkocht.
quote:
wat een medelevenquote:Op zondag 16 april 2006 20:09 schreef foetre het volgende:
De counteraanval leek de favoriete strategie te zijn van Holloway. Holloway schakelde voortdurend perfect om van verdediging naar aanval en in de 3e minuut brak Carl Klepp bij zo'n counter door in het centrum en scoorde de 0 - 1.
VK!!!!!!!!!!
quote:Middenveld: redelijk (zeer hoog)
Rechterverdediging: briljant (hoog)
Centrale verdediging: wereldklasse (heel laag)
Linkerverdediging: goed (heel laag)
Rechteraanval: matig (heel laag)
Centrale aanval: zwak (laag)
Linkeraanval: matig (heel laag)
Lekker verdeeld dan.quote:Rechterverdediging: briljant (hoog)
Centrale verdediging: wereldklasse (heel laag)
Linkerverdediging: goed (heel laag)
quote:Op zondag 16 april 2006 21:33 schreef -J-D- het volgende:
[afbeelding]
Eindstand van vorig seizoen
[afbeelding]
Eindstand van dit seizoen
Wederom winnaar van de Fok-Hattrick voetbalpoules
Roep dat maar in het Centrale PSV topic.quote:Op zondag 16 april 2006 21:37 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
kuch, kuch, kampioen van de armoed
Ja Daar kwam ik ook achter! Ikke t niet meer snappen!quote:Op zondag 16 april 2006 21:40 schreef twi het volgende:
Ik zit nu in een nieuwe competitie, XI.344
Is dat definitief? Aangezien ik volgens het schema naar IX zou gaan
Een vrouw in de competitie!quote:susan's boys
16-04-2006 om 21:07 HI BOYS
gi allen,
hoop dat dit een leuk seizoen wordt, ik zie dat er wat sterke teams in zitten. Ik train verdedigen en speel vaak op de zounter als het nodig is.
hoop dat het gezellig wordt op het forum
groetje en tot over 2 weken als de 1e wedstrijd begint
Daar had je dat "susan" niet voor nodig, alvast lekker vertellen hoe ze speelt en wat ze traintquote:
Iddquote:Op zondag 16 april 2006 21:47 schreef twi het volgende:
[..]
Daar had je dat "susan" niet voor nodig, alvast lekker vertellen hoe ze speelt en wat ze traint
In je nieuwe competitie moet je tegen Alkmaar AZ, Alkmaar Alkmaar Zaanstreekquote:Op zondag 16 april 2006 21:48 schreef Verbal_Kint het volgende:
dankjewel![]()
![]()
magnificent central defence , lol
V hier aj kum!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Je was r snel bij JDquote:Op zondag 16 april 2006 21:41 schreef -J-D- het volgende:
Nee, morgen komen er nog veel wijzigingen
JD, mijn held, wat moeten we hier zonder 'm. Had 'm dat Van der Schaafje zelfs bijna niet geguntquote:
ik heb geen strafschop nemers ingesteldquote:Het hoosde de hele dag, waardoor de 25435 toeschouwers in realnec Arena een wedstrijd op een doorweekt veld te zien kregen. realnec startte in een strategische 3-5-2-opstelling. In de basis stonden: Verbļudskis - Ebneter, Tikhomirov, Claesson - Boari, Brokaar, Jonsson, Vinterhult, Paulsson - Kresic, Broekman.
Minnertsga startte in een strategische 3-5-2-opstelling. In de basis stonden: von Freyhold - Szélesi, Jonasson, Geldhof - Murphy, Graßler, Lucio, Verhoeff, Imbach - Kusters, Sabću.
realnec leek zich te concentreren op de centrumaanval. Minnertsga leek zich te concentreren op de centrumaanval. realnec kwam bijna op voorsprong in de 2e minuut, toen Kalle Paulsson doorbrak. Door een gebrek aan concentratie schoot hij echter ver naast. Bogdan Sabću, die normaal op zijn snelheid vertrouwt, bakte er op het natte gras weinig van. Niels Broekman van realnec probeerde telkens door te breken via het midden, maar liep keer op keer stuk op de verdediging van de bezoekers. Niels Broekman bracht realnec met 1 - 0 aan de leiding toen hij succesvol de centrale verdediging uitkapte en de bal onhoudbaar rechts van de keeper inknalde. Rust: met een stand van 1 - 0 gingen de spelers naar de kleedkamer. realnec had met 60 procent balbezit een veldoverwicht.
Een reeks goede acties in het midden leidde in de 71e minuut tot een kansrijk schot van net buiten het strafschopgebied, maar Rainer von Freyhold verrichtte een spectaculaire redding, zodat realnec de voorsprong niet verder kon uitbouwen. Tvrtko Kresic had in de 72e minuut moeten scoren, maar geweldig keeperswerk van Rainer von Freyhold bracht uitkomst voor de bezoekers. Na 83 minuten in de wedstrijd zag Minnertsga-speler Ulrik Szélesi dat de centrale verdediging van de tegenstander verkeerd stond opgesteld en met een leep schot scoorde hij de 1 - 1. Met 59 procent balbezit was realnec in deze helft de sterkste ploeg.
Na de reguliere 90 minuten volgde een zenuwslopende verlenging. Minnertsga-speler Tobias Graßler kreeg geel na een zware overtreding.
Eigen schuld, had ik hem maar een moeten laten nemenquote:
quote:Micha Kusters (56152172)
20 jaar, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Koppen
Total Skill Index (TSI): 56 120
Loon: 13 940 ¤/week
Eigenaar: K.F.C. Minnertsga
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: reusachtig Spelhervatting: zwak
Doelpunten in carričre: 40
Hattricks in carričre: 3
Competitiedoelpunten dit seizoen: 9
Bekerdoelpunten dit seizoen: 2
Wacht maar tot morgenavondquote:Op zondag 16 april 2006 22:40 schreef Flappekz het volgende:
Oke....dus als ik het goed begrijp is deze indeling nog niet definitief?
Ik ook, maar ik stijg toch liever naar IX dan naar XI.quote:Op zondag 16 april 2006 22:44 schreef Flappekz het volgende:
Jammer, ik zou in deze dik kampioen worden....Nu blijf ik benieuwd
Ik ook lijkt nergens op deze teams (met alle respect) er zitten teams tussen die hebben gemiddeld nog niet 1,5 ster. echt niet te geloven!quote:Op zondag 16 april 2006 22:44 schreef Flappekz het volgende:
Jammer, ik zou in deze dik kampioen worden....Nu blijf ik benieuwd
Beschamend inderdaad. Degene die als enige nog wat tegenstand zal bieden is degene die is gepromoveerd vanuit XIIquote:Op zondag 16 april 2006 22:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ook lijkt nergens op deze teams (met alle respect) er zitten teams tussen die hebben gemiddeld nog niet 1,5 ster. echt niet te geloven!![]()
Oh?quote:Op zondag 16 april 2006 17:41 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
sorry, maar dit moet ook even, jeukt teveel aan mn gevoel voor goed nederlands
oefening, baarden en kunsten hebben echt nix met elkaar te maken
enfin, vanavond grote wedstrijd, komt allen kijken![]()
yp kut, komt een 17jarige excellent PM in week 1
Dat klopt ja.. vorig jaar één speelronde meegedaan ofzoquote:Op zondag 16 april 2006 21:33 schreef -J-D- het volgende:
[afbeelding]
Eindstand van vorig seizoen
[afbeelding]
Eindstand van dit seizoen
Wederom winnaar van de Fok-Hattrick voetbalpoules
Voor zover ik weet worden je trainies er sneller door opgeleid. Voor de rest heeft t weinig voordeel. Foetre heeft ook nog steeds een matig coach hij heeft formidabele trainies. Het maakt maar weinig uit dus ik zou er all1 geld in steken als je genoeg geld hebt om een goed coach te kopen zonder rood te staan.quote:Op maandag 17 april 2006 04:03 schreef twi het volgende:
Jongens, ik sta na volgende week zo'n 60k in de min, of als het meezit ga ik richting de zwarte cijfers. Heb een matig coach met goed leiderschap, is het het waard om me in de schulden te steken voor een redelijk coach met slecht leiderschap?
Massol pikquote:Op maandag 17 april 2006 10:17 schreef Yankee_One het volgende:
Haha![]()
Ik heb nu 4 nieuwe teams in mijn divisie waaronder 1 BOT, maar 2 van die actieve gebruikers hebben een team vol met waailappen. De andere traint scoren, maar zijn a trainees stellen nog weinig voor.
Ik heb nu nog 2 BOTS in de competitie, ik ben benieuwd wat daar voor in de plaats gaat komen.
Fritsquote:Op zondag 16 april 2006 23:04 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Oh?
[afbeelding]
Kunstenaar
[afbeelding]
Kunstenaar
[afbeelding]
Kunstenaar
Het beeld van een kunstenaar is wel een oud mannetje met een baard, een petje en in de hand een kwast. Oefening is daar ook wel mee te combineren. So what's the fucking problem?
Sorry moest ook even
Ik kan zoveel meer geld binnenhalen......quote:Totale capaciteit: 12000
Fanclub: 1053 leden
ik heb aan het begin van komend seizoen ongeveer 1,7 miljoen ter beschikking. Hiervan moet een uitmuntend spits en 2 trainees worden gehaald. Waarschijnlijk beiden hoog redelijk met redelijk/goed passen.quote:Op maandag 17 april 2006 14:12 schreef Lennox het volgende:
Kapitaal: -42 836 ¤ (175 464) ¤
In de eerste week moet ik een nieuwe trainee kopen. Zal wel 17 jaar redelijk worden. Meer zal er voor 175k niet inzitten vermoed ik?
Of ik moet er zelf een pullen natuurlijk
888 fanclub leden nu
Tja, wat dat betreft heb je het slimmer gedaan dan mij.quote:Op maandag 17 april 2006 14:23 schreef Lennox het volgende:
Ik heb een dikke 4 miljoen in mijn A verdediging zitten. (4.7 miljoen geloof ik). Dit seizoen zal ik waarschijnlijk niet promoveren, maar ik train die gasten nog 2 levels omhoog dit seizoen. Wordt leuk cashen dus.
Ik hoop dat ik een goed def pull (17 jr) dan zou ik gelukkig zijn
wtf,quote:Op maandag 17 april 2006 14:39 schreef macondo het volgende:
uitverkoop van een heel team:
mariannekes (322075)
Dus kortom, ze weten niet wanneer de nieuwe indeling komt.quote:Update 17/04/06:
Na de net gespeelde qualificatiewedstrijden is het nu voor iedereen duidelijk in welke reeks hij zou terechtkomen, moest het een normaal seizoen zijn. Daarbij zijn de reekstabellen reeds aangepast zoals elk jaar:
- Dat wil zeggen dat op zondag 15 van een seizoen (dit is nu 16/04/06) de rechtstreeks gepromoveerden en gedegradeerden reeds in hun nieuwe reeks zichtbaar zijn.
- Zoals elk seizoen, moeten de winnaars/verliezers van een qualificatiewedstrijd geduldig wachten op zondag 16 van een seizoen (23/04/06 voor seizoen 15) vooraleer ze hun naam officieel in deze reekstabellen (zouden) zien blinken. Via de link op hun teampagina kunnen zij echter ook al zien in welke reeks zij (zouden) gaan terechtkomen.
Nogmaals, tot nog toe is dit dus helemaal niet anders dan de situatie die zich normaal op het einde van een seizoen afspeelt.
Maar vanaf nu gaat 'het' dus vroeg of laat gebeuren: De 'Grote Hervorming' is immer één van de volgende events die nu nog moet plaatsvinden. Echter, op dit moment hebben wij nog geen bevestiging gekregen van wanneer dit precies zal gebeuren.
Wilde speculaties op de diverse forums zullen er altijd zijn, doch deze zijn niet gebaseerd op vaststaande feiten of bevestigingen van de HT-ontwikkelaars:
- Dat het nu voor elk moment is: het zou kunnen, alle noodzakelijke gegevens zijn immers beschikbaar, en een aantal extra teams is ook gebotifieerd alvorens de quali's werden berekend.
- Dat het zeker voor woensdag moet gebeuren omwille van de bekerloting: ook dit zou kunnen, doch men kan de bekerloting evengoed woensdag doen zoals normaal en later gewoon een keer opnieuw runnen, nadat de hervorming heeft plaatsgegrepen. Dit zou natuurlijk tijdelijk wat extra onduidelijkheid opleveren, maar is niet onoverkomelijk en misschien ook noodzakelijk omdat de loting wellicht toch uitzonderlijk op een andere manier gaat gebeuren, al is ook dit tot nog toe niet bevestigd.
- Dat het zeker voor zondag moet gebeuren, want dan zijn de officiėle reekstabellen toch altijd beschikbaar: zeer waarschijnlijk wel, temeer daar op die zondag ook alle wedstrijd-ID's gecreėerd worden en het vergeefse moeite zou zijn dit voor de hervorming te doen en nadien nog eens. Maar je weet maar nooit ...
Besluit: het kan voor elk moment zijn, maar het zou ook nog tot volgend weekend kunnen duren. Het is dus kwestie van nog wat geduld uit te oefenen, en regelmatig 'ns te komen kijken.
Uiteraard houden wij u bij nieuwe ontwikkelingen zo goed en zo snel mogelijk op de hoogte.
Yep, dat was mijn gedachte ook ... Ik ben echt heel erg benieuwdquote:Op maandag 17 april 2006 17:49 schreef komrad het volgende:
Gevolg: ik denk dat de alle competities geshuffeld worden
quote:17-04-2006 Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 25 000 ¤
17-04-2006 Je ontvangt voor deze speler: 100 000 ¤. Dit is een voormalige jeugdspeler van je die is doorverkocht.
quote:
16-04-2006 Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 87 500 ¤
quote:13-04-2006 Je ontvangt voor deze speler: 57 240 ¤. Dit is een voormalige jeugdspeler van je die is doorverkocht.
Tis dus nog steeds niet anders!quote:Op maandag 17 april 2006 10:50 schreef Outpost76 het volgende:
ik zit ook nog steeds in de zelfde. Ik ben benieuwd of t anders is als ik vanavond terug kom.![]()
Beetje jammer komrad.quote:Op maandag 17 april 2006 19:34 schreef komrad het volgende:
ik vrees dat niemand je kan helpen outpost, aangezien alleen HT's en wellicht GM's meer weten
Dat had ik niet gezien\gelezen!quote:Op maandag 17 april 2006 19:50 schreef twi het volgende:
Nee, dat houdt het niet in. Eerder in dit topic is er een bericht gequote dat de hele opschoning nog moet gebeuren, en dat het nog wel zo'n week zou kunnen duren.
IK zal er over op houden!quote:Op maandag 17 april 2006 19:52 schreef Ruudt het volgende:
Ik irriteer me mateloos aan al die berichten hier over die opschoning.
Ja, en nog wat research gedaan. Ik ga me niet in de schulden steken voor een coach, maar wacht wel totdat ik 2 ton in kas heb voor een goed coach.quote:Op maandag 17 april 2006 19:57 schreef Outpost76 het volgende:
Heb je nog wat gehad aan mn reactie over je coach?![]()
Sorry maar zo vrolijk vind ik m niet!quote:Op maandag 17 april 2006 20:12 schreef Tomhoog het volgende:
de hattrick cartoon!!
[afbeelding]
onder gemeenschap
ok dan heeft mn advies nog enig nut gehad want dat is wat ik ook zei!quote:Op maandag 17 april 2006 20:07 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, en nog wat research gedaan. Ik ga me niet in de schulden steken voor een coach, maar wacht wel totdat ik 2 ton in kas heb voor een goed coach.
En dat zonder hulp van buiten af! ?quote:Op maandag 17 april 2006 20:05 schreef Oldbie het volgende:
Denk je dat jezelf goed bezig bent in Hattrick? Kijk dan eens naar Ekvilibristerne (404098).
Hij begon in VII in Denemarken. Promoveerde 6 seizoenen op rij door kampioen te worden en is nu kampioen van Denemarken.
![]()
Misschien moet je nog maar eens proberen om niet 3 posts achter elkaar te doen ofzo, dat leest best vervelend. Gewoon lekker alles in 1 post gooien!quote:Op maandag 17 april 2006 20:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En dat zonder hulp van buiten af! ?zo niet dan ........
Petje af!!!! erg goed!!!
![]()
Sorryquote:Op maandag 17 april 2006 20:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Misschien moet je nog maar eens proberen om niet 3 posts achter elkaar te doen ofzo, dat leest best vervelend. Gewoon lekker alles in 1 post gooien!![]()
EDIT: En je zorgt er zo alleen maar voor dat het topic nog harder gaat...
Een kwestie van een beetje kopieren en plakken...puzzelen maar!quote:Op maandag 17 april 2006 20:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sorry![]()
Als jij me kan uitleggen hoe ik in 1 bericht 3 mensen kan quoten zal ik t proberen!![]()
Sorry maar das ingewikkelder dan de manier waar ik t op doe.quote:Op maandag 17 april 2006 20:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Een kwestie van een beetje kopieren en plakken...puzzelen maar!![]()
ach, ik mis geen penalties meer in ieder gevalquote:Op maandag 17 april 2006 22:37 schreef komrad het volgende:
hoi grumps
hoe is het met de SP training?
quote:Op maandag 17 april 2006 22:46 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ach, ik mis geen penalties meer in ieder geval
quote:Update 17/04/06:
Na de net gespeelde qualificatiewedstrijden is het nu voor iedereen duidelijk in welke reeks hij zou terechtkomen, moest het een normaal seizoen zijn. Daarbij zijn de reekstabellen reeds aangepast zoals elk jaar:
- Dat wil zeggen dat op zondag 15 van een seizoen (dit is nu 16/04/06) de rechtstreeks gepromoveerden en gedegradeerden reeds in hun nieuwe reeks zichtbaar zijn.
- Zoals elk seizoen, moeten de winnaars/verliezers van een qualificatiewedstrijd geduldig wachten op zondag 16 van een seizoen (23/04/06 voor seizoen 15) vooraleer ze hun naam officieel in deze reekstabellen (zouden) zien blinken. Via de link op hun teampagina kunnen zij echter ook al zien in welke reeks zij (zouden) gaan terechtkomen.
Nogmaals, tot nog toe is dit dus helemaal niet anders dan de situatie die zich normaal op het einde van een seizoen afspeelt.
Maar vanaf nu gaat 'het' dus vroeg of laat gebeuren: De 'Grote Hervorming' is immer één van de volgende events die nu nog moet plaatsvinden. Echter, op dit moment hebben wij nog geen bevestiging gekregen van wanneer dit precies zal gebeuren.
Wilde speculaties op de diverse forums zullen er altijd zijn, doch deze zijn niet gebaseerd op vaststaande feiten of bevestigingen van de HT-ontwikkelaars:
- Dat het nu voor elk moment is: het zou kunnen, alle noodzakelijke gegevens zijn immers beschikbaar, en een aantal extra teams is ook gebotifieerd alvorens de quali's werden berekend.
- Dat het zeker voor woensdag moet gebeuren omwille van de bekerloting: ook dit zou kunnen, doch men kan de bekerloting evengoed woensdag doen zoals normaal en later gewoon een keer opnieuw runnen, nadat de hervorming heeft plaatsgegrepen. Dit zou natuurlijk tijdelijk wat extra onduidelijkheid opleveren, maar is niet onoverkomelijk en misschien ook noodzakelijk omdat de loting wellicht toch uitzonderlijk op een andere manier gaat gebeuren, al is ook dit tot nog toe niet bevestigd.
- Dat het zeker voor zondag moet gebeuren, want dan zijn de officiėle reekstabellen toch altijd beschikbaar: zeer waarschijnlijk wel, temeer daar op die zondag ook alle wedstrijd-ID's gecreėerd worden en het vergeefse moeite zou zijn dit voor de hervorming te doen en nadien nog eens. Maar je weet maar nooit ...
Besluit: het kan voor elk moment zijn, maar het zou ook nog tot volgend weekend kunnen duren. Het is dus kwestie van nog wat geduld uit te oefenen, en regelmatig 'ns te komen kijken.
Uiteraard houden wij u bij nieuwe ontwikkelingen zo goed en zo snel mogelijk op de hoogte.
Zit nog in dezelfde divisie, vanmiddag maar eens zien wat de omvorming brengt, nu eerst eten.quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:36 schreef halleekes het volgende:
ben benieuwd...ben benieuwd
Geloof dat hier nog geen antwoord op was gegevenquote:Op maandag 17 april 2006 17:58 schreef MacMauser het volgende:
Ik heb eigenlijk een vraagje over de beker: Speel je als lager geklasseerd team altijd thuis de 1ste ronde? En zo ja, kun je ook PIC spelen voor de beker? (MIjn teamgeest zou dan kunnen stijgen voor eerste competitiewedstrijd waardoor je tegen een normaal gesproken vergelijkbaar team wellicht kunt winnen..)
ik heb bijna en keer een 6de klasser er bijna uitgkregen doordat ik op MOTS speelde en hij op PIC, en hij mij en beetje zwaar onderschattequote:Op dinsdag 18 april 2006 13:37 schreef Klapdeur het volgende:
[..]
Geloof dat hier nog geen antwoord op was gegeven
Degene die het laagst geklasseerd staat speelt thuis. In de beker kan je PICen. Hierdoor gaat je teamgeest inderdaad omhoog en heb je dus een voordeel voor je volgende wedstrijd.
MOTS in beker is beetje nutteloos. Dat extra geld voor 1 ronde is misschien leuk, maar beter alles op de competitie (in lagere klassen)quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:40 schreef stefmans het volgende:
[..]
ik heb bijna en keer een 6de klasser er bijna uitgkregen doordat ik op MOTS speelde en hij op PIC, en hij mij en beetje zwaar onderschatte![]()
van mij is ook klaarquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:07 schreef Lennox het volgende:
[..]
MOTS in beker is beetje nutteloos. Dat extra geld voor 1 ronde is misschien leuk, maar beter alles op de competitie (in lagere klassen)
Mijn competitie is trouwens klaar. Ziet er een stuk beter uit dan eerst![]()
ik zal eens kijkenquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:39 schreef ExCibular het volgende:
Ik heb een uitstekend spits voor je, loopt woensdag af. Kan ook op de vleugel uit de voeten en heeft als specialiteit koppen.
Hattrick gaat net down bij mij, maar mijn Teamnaam staat onder mijn avatarquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:43 schreef ExCibular het volgende:
Wat is je teamnaam/ID? En om welke formi PM gaat het?
Ik heb er voor volgend seizoen een goede formi nodig of een uitmuntend.
18-04-2006 om 14:44 (Global)quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:46 schreef stefmans het volgende:
[..]
Hattrick gaat net down bij mij, maar mijn Teamnaam staat onder mijn avatar![]()
Speler ID : 66116015![]()
Jammer van zn ervaringquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:02 schreef stefmans het volgende:
Jarmo Someroja (110579857)
21 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die opvliegend en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Suomi
Total Skill Index (TSI): 3 970
Loon: 2 940 ¤/week
Eigenaar: Rotta-apina
Conditie: waardeloos Keepen: goed
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
mijn nieuwe keeper![]()
85k mooie keeper dacht ik![]()
same thoughts. Ik heb er 1 van 23, zal ongeveer even hoog zitten en ook vorige week gekocht. 23 jaar slecht ervaring en 86k. Dat koop ik dan lieverquote:
jup dat is waar, maar ik heb al genoeg andere spelers met ervaring erbijquote:
Ik zou nog even wachten, er zitten een hoop fouten in.. kan bijv. V.120 niet zien:quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:27 schreef macondo het volgende:
Divisie VII 179 is het geworden.. Beetje apart, lijken een beetje gelijkwaardige teams. Eens kijken hoe ver ik kom, anders maar een trainingsseizoen van maken...
meeste 18 jarige kale goeds hebben een tsi van 100-500...deze zit al duidelijk hoger op 800 loopt af over 2 uurtjesquote:Jerónimo Albergaria (77446566)
18 jaar, zwak in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: Portugal
Total Skill Index (TSI): 800
Loon: 792 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC__Paniek
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
Doelpunten in carričre: 0
Hattricks in carričre: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:35 schreef twi het volgende:
Ik hoop dat ze nog bezig zijn want na promotie zit ik in IX.396 met 4 botteams, 2 teams waarvan er eentje slechts 3 spelers opstelt en de andere overal niet eens aan 1 ster per plek komt, en de derde ook nauwelijks tegenstand zal bieden
Ach, aan de andere kant is het ook wel prima zo. Kan ik me echt een jaar gaan richten op trainen en het populair worden bij m'n supporters
Zat trouwens in XII, toen tijdelijk in XI, nu dus weer 2 divisies omhoog.
Ze hebben echt een paar enorm vreemde programmeurs in dienst daar bij dat Hattrickquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:40 schreef maniack28 het volgende:Ze zijn nog aant schuiven.. schijnt dat de volgorde niet VI.1 VI.2 is, maar VI.1 VI.10 VI.110 etc etc. de volgorde waarin de bots worden doorgeschoven is dus alfabetisch geordend en niet numeriek
![]()
idd... ik wil ook doorschuiven, naar een VI met gemiddeld 140 hatstats ipv 180quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:43 schreef twi het volgende:
[..]
Ze hebben echt een paar enorm vreemde programmeurs in dienst daar bij dat Hattrick
Denk het wel... schijnt dat de cache moeite heeft alle juiste dingen weer te geven, dus over een paar uur zou er meer duidelijkheid moeten zijn.quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:55 schreef Lennox het volgende:
en gaat dat per divisie Maniack ?
Ik als nr 1 uit IX zal dan ook doorgeschoven worden volgens jou?
Het is nu echt een onoverzichtelijke bende geworden zeg.....
quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:09 schreef MyImmortal het volgende:
ik merk het dat ze nog bezig zijn, er is opeens een andere nummer 1 in de comp, even hem analyseren
volgens mij doen ze maar wat... teams die 7e eindigden in VI staan nu opeens in een hogere VI op de eerste plaats en met andere teams gebeurd weer helemaal niks... ik zie het welquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:14 schreef Lennox het volgende:
als ik er 20 opgeschoven wordt kom ik bij een maatje in de competitie
quote:Van: HT-Tjecken
Aan: Iedereen 5662107.1
18-04-2006 om 16:19
Yep, a new editorial is out containing a lot of information from behind the scenes as well as some nice uptime promises for Supporters, price information and the launch of probably the best ad-policy in the world for a free game. Please read and give me your comments in this thread.![]()
voor 86 kquote:Fabricio Baturro (66223088)
21 jaar, slecht in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Nationaliteit: Espańa
Total Skill Index (TSI): 1 170
Loon: 1 056 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC__Paniek
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: rampzalig
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: uitstekend Spelhervatting: slecht
Doelpunten in carričre: 0
Hattricks in carričre: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
quote:Update 18/04/06:
We beginnen bij het begin. De HTs hebben ons (en wij dan ook jullie, dat spreekt voor zich) steeds zo goed mogelijk trachten in te lichten over het systeem voor de vervanging van de bots. De initiėle info, die op den duur voor iedereen duidelijk was, berichtte over het heropvissen van teams aan de hand van hun ranking, en deze ranking was gebaseerd op de prestaties na de competitie, mét inachtname van de wisselingen bij promotie/degradatie.
Het gevolg was dat de beste 7es tot zelfs de 8es die dus degradeerden meer kans maakten om terug een klasse te stijgen dan teams die een quali verloren. Discussie over eerlijkheid laten (en lieten) we in het midden, per slot van rekening was er om bepaalde redenen voor dit systeem gekozen, en we zouder er sowieso moeten mee leren leven. Ik denk ook dat het gros van de community zich hier ondertussen mee verzoend had.
Tot eenieders verbazing (de onze niet in het minst) lezen we sinds vanmorgen een ander bericht op de system info. Gelukkig zijn de HTs wel zo fair om toe te geven dat het niet zo gepland was, anders zou het nog lijken of wij de info altijd verkeerdelijk hebben geļnterpreteerd en doorgegeven. Ondertussen zijn de expansies in de lagere divisies doorgevoerd en zijn nieuwe teamrankings berekend.
Wat ligt nu aan de basis van de nieuwe rankings?
- Niet de eigen ranking of de ranking die je hebt overgenomen van je opponent en die gebaseerd was op plaats, punten, doelsaldo, gemaakte doelpunten.
- Wel een ranking die gebaseerd is op huidige plaats in de klasse én (verrassend) op reeks-ID. Hoe lager uw reeks, hoe hoger uw ranking (= lager getalleke).
Waarom deze wending?
De recentste estimaties van de HT-programmeurs hebben uitgewezen dat de oorspronkelijke werkwijze een zware impact zou hebben op de benodigde tijd voor de herberekening, dat ze wellicht veel fouten zou introduceren en het ook een hypotheek zou leggen op een eenvoudige herberekening van de cupranking om tot een eerlijke bekerloting over te gaan.
De huidige werkwijze zou daarentegen garanties bieden op doorzichtigheid en heel belangrijk ook op snelheid.
Moeten wij ons nu massaal genaaid voelen?
Tja, een beetje bezorgdheid en ontgoocheling bij de users die al voorbarig op een extra promotie gerekend hadden, zal aanvankelijk wel overheersen, daar kan ik zeker inkomen.
Maar misschien moeten we het even vanop afstand proberen te bekijken: er is niets abnormaals gebeurd tot nu. Iedereen is in de reeks terechtgekomen waarin hij thuishoorde na een normaal seizoen. Al de rest is extra (of het een geschenk is, laat ik in het midden, want dat hangt van de eigen verwachtingen en ambities af) en is dus bij voorbaat niets waarop je écht 'recht' hebt.
Mijns inziens heeft het dan ook geen zin je hierover op te boeien en te beginnen klagen. Dit helpt ons niet vooruit, want het staat vast dat we toch met het huidig geļmplementeerde systeem zullen moeten leven. Het zij zo.
Ik kan niet anders dan in naam van de HTs onze excuses aan te bieden voor onterecht opgewekte verwachtingen, en ik hoop dat jullie begrijpen dat een foutloze afwerking bij het verwijderen van de bots op het laatste moment als prioritair is beschouwd geworden tegenover een mogelijks 'eerlijker' systeem van heropvissing. In beide gevallen kan dit aanleiding geven tot klachten of ongelukkig worden ...
Ik stel voor dat we dit niet aan ons hart gaan laten komen. Ons dagelijkse spelplezier zal hier niet door afnemen, toch? ;-)
Update #2 van 18/04/06:
De bekerloting zal nog steeds na de 'Grote Hervorming' gebeuren. Het is - zoals hierboven reeds aangehaald - één van de redenen om te kiezen om de ranking niet opnieuw te berekenen volgens het eerder uitgelegde systeem met inbegrip van punten, doelsaldo, enzovoort. Een herberekening van de ranking van verleden week zou enorm veel tijd in beslag nemen om daaruit een juiste bekerloting te distilleren. En dan hebben we het nog niet over alle kleinere issues en bugs die de kop op zouden kunnen steken wanneer we begin te jongleren met zogenaamd 'oude data'.
Hoe zal de bekerloting er nu concreet uitzien?
Wel, heel eenvoudig. Het laatste team dat meedoet, is het team dat strakjes op de zevende plaats zal staan in reeks VIII.1368. Dit team speelt tegen de huidige nummer 1 in Ie klasse (onze kampioen dus). De vice-kampioen gaat op bezoek bij het team dat na hervorming op plaats 7 in VIII.1367 staat, enzovoort.
Wie valt dus uit de boot in Belgiė/Nederland?
Alle 8e geklasseerde teams uit VIIIe + alle teams uit IXe en eventueel lagere klassen die behouden zouden blijven. Alle teams die op plaats 7 in reeksen VIII.1369-VIII.2048 gepositioneerd zijn.
netjes... +/- 50k onder de normale prijsquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:39 schreef halleekes het volgende:
net in alle comotie met de competitieveranderingen op de TL een koopje gedaan:
[..]
voor 86 k
woei 4 dagen extra supporterquote:18-04-2006
Hattrick is een geweldig spel, maar er kan nog van alles worden gedaan om het nóg beter te maken. Laten we het er eens over hebben in welke richting onze plannen gaan.
Volgend jaar viert Hattrick zijn 10e verjaardag als internetspel. Het begon als eenmanswinkeltje en is jarenlang voortgezet als het troetelproject van een klein groepje fans, die er feitelijk twee banen op nahielden om Hattrick aan de gang te houden. Geen enkel probleem, want het was toen leuk en dat is het nu nog steeds, maar ergens onderweg is er toch een hele hoop veranderd. De meest gebruikers van nu verwachten van Hattrick dat het even goed functioneert als enige andere grote website en zien misschien niet in dat we nog steeds een klein team zijn, met beperkte middelen, dat zijn best doet om voor elkaar te boksen wat essentieel is voor een gratis spel waarin zo min mogelijk wordt geadverteerd. Echter, met de groei zijn er ook nieuwe verantwoordelijkheden ontstaan, niet alleen tegenover onze gebruikers, maar ook ten opzichte van onze werknemers. Daarom wilden we graag het een en ander uitleggen over de economisch verantwoorde groeiplannen voor onze organisatie, in relatie tot wat jullie van ons eisen.
Investeren in de Hattrick-site
Onze geschiedenis wijst uit dat we de neiging hadden om nogal laat te reageren op performanceproblemen en hardwarebeperkingen, en dat kwam simpelweg door het feit dat we op die manier de kosten een beetje in de hand konden houden. De afgelopen ruim twee jaar, na Zwarte Vrijdag in 2003, toen Hattrick moest terugvallen op een backupkopie van het spel, hebben we heel veel werk van onze technische systemen gemaakt. Daarmee is Hattrick veiliger en zekerder geworden, maar voldoende was dat niet zoals de problemen eerder dit jaar hebben uitgewezen. We kunnen onmogelijk garanderen dat zulke dingen nooit meer gebeuren, maar tegen de juiste prijs kunnen we wel maatregelen nemen om potentieel risico vroeger te onderkennen, het sneller af te handelen en waarschijnlijk ook de totale spelervaring van onze gebruikers op te krikken. Dat betekent een afscheid van onze aloude filosofie, die er vaak op neerkwam dat we kortstondige ongemakken maar voor lief namen om tijd te vinden voor langere-termijnoplossingen. In de toekomst kunnen jullie op deze gebieden van ons verbetering verwachten.
Nieuwe partners en teamleden
Om de betrouwbaarheid en ontwikkelingssnelheid van Hattrick een zet in de goede richting te geven, voegen we drie volledige banen aan het HT-team toe. Op 3 mei treedt HT-Berg aan, die zich geheel aan onze 40 servers gaat wijden, om pro-actief aan de minimalisering van potentiėle problemen te werken en zorg te dragen voor voldoende capaciteit. HT-David is zojuist benoemd tot projectmanager van het ontwikkelingsteam. Sollicitatieprocedures zijn aan de gang voor nog een feature-ontwikkelaar voor het spel.
Voorts zijn we een technische partnerschap aangegaan met Intel. Hun hardware gebruikten we al vele jaren en het is een fijn gevoel ze nu aan boord te hebben als officiėle partner. We krijgen hierdoor toegang tot betere support en tot hardware-upgrades. Het moge duidelijk zijn dat de voorbereiding op toekomstige groei zeer gediend is met dit partnerschap.
Uptime-overzicht voor Supporters
Alweer, het is onmogelijk garanties te geven aangaande onze toekomstige performance, maar vertrouw erop dat we in de toekomst de performancekwestie systematischer en professioneler gaan aanpakken. Als symbool daarvan, en als gebaar naar onze Supporters, wordt een uptimegarantie voor Supporters toegevoegd. Elke maand sturen we de Supporters een overzicht toe van de uptime (de productieve tijd) in die afgelopen maand. Elk Supporterabonnement wordt vervolgens verlengd met de eventuele downtime van die maand. Simpeler gezegd: als de site plat ligt, hoef je er tenminste niet voor te betalen. Zo wordt de performance voor iedereen inzichtelijker, en het stelt ons een klein beetje meer aansprakelijk voor de site en de uptime.
Deze bonus gaat met terugwerkende kracht in voor alle huidige Hattrick Supporters, als compensatie voor de vele downtime in maart. Alle Supporters krijgen daarom vier dagen abonnement toegevoegd aan hun account. De uptime van april is tot nu toe 100 procent.
Hattrick Supporter en advertenties
Technologie alleen is niet zaligmakend, reden waarom we ook meer gaan doen aan het speldesign. Verderop in de week komen enkele nieuwe features uit, waarin Hattrick Supporter centraal staat. Ook, en dat is voor het eerst sinds de introductie van deze dienst vijf jaar geleden, gaat de prijs voor Supporter omhoog, van 19,50 naar 24,80 per jaar. Het grootste deel van de prijsverhoging is inflatiecorrectie, die voor onze streken 19% bedraagt sinds vaststelling van de prijs in juni 2001. Prijsverhogingen zijn nooit erg populair, maar we hebben het nodig om de performance van de site te verbeteren, en we weten dat veel Supporters die hoog in het vaandel hebben.
Onze reclamepolitiek wordt geėvalueerd. Idealiter kunnen we het spel aantrekkelijker maken door efficiėnter gebruik van advertentieruimte. Vorige week, bij het herontwerp, hebben we voor Supporters de bannerruimte verkleind. Bovendien zullen we Supporters vanaf nu geen banners meer laten zien die geen relatie met Hattrick hebben, alleen nog voor eigen producten, gemeenschapsevenementen of campagnes van Hattrickpartners. Niet-Supporters blijven de traditionele banner bovenin zien. Daaraan moet worden toegevoegd dat we, om alle redenen die hierboven staan opgesomd, voor niet-Supporters ons reclamebeleid onder de loep hebben liggen. Wees gerust, het gaat daarbij niet om meer ruimtebeslag dan nu, of om pop-ups of spam maar bijvoorbeeld dynamischer tekstreclame zou tot de mogelijkheden kunnen behoren.
Interactie met de gemeenschap
De komende maanden gaan we actiever aan de gang met polls om uit te vinden wat de gemeenschap over diverse dingen denkt: van de spelervaring op zich tot technische kwesties en de gevoelens die leven over het spelmanagement. Daarmee zoeken we een uitbreiding van de "normale" manier om de tevredenheid van de gebruikers te peilen, die eigenlijk puur via de forums liep. Bij de groei van Hattrick hebben we middelen nodig om erachter te komen wat de echte gevoelens van de grote groep tegenover het spel zijn.
Al met al kijken we uit naar een jaar van vele verbeteringen op alle gebieden van Hattrick. Bij onze 10e verjaardag volgend jaar hopen we in een fantastische vorm te steken.
ff kijken of ik dat ook nog ff snel kan doenquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:51 schreef twi het volgende:
Ben ik blij dat ik net een paar dagen geleden mijn abonnement heb verlengd met een jaarScheelt toch weer 5 euro
Nee maar volgens mij heeft dat ook nog ni zoveel zin.Er staan bij mij nog 3 bots en kan me eigen team ni eens in me divisie vinden dus.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:03 schreef Lemming22 het volgende:
Iemand al bekenden, of medefokkers in de poule? Ik zit in VIII.1146, en volgens mij geen bekenden..
Een erg zware poule, maarja ik kom ook net uit de X gerold en heb er net mijn eerste volledige seizoen opzitten. Maarja we zien wel waar het schip strandt
Zo ben er ook weer. Weekendje Texel gedaan en daar aan toeristenshit gedaanquote:Op zondag 16 april 2006 17:15 schreef Lennox het volgende:
Zo ben er ook weer. Weekendje antwerpen gedaan en daar aan antwerpen open meegedaan
YP was niks. Nu wachten op nieuwe competitie indeling. Ben benieuwd wat ze in petto hebben. Hoop op een paar PM en scoren trainers. Lekker de counter hufter gaan uithangen.
Mn comp gezien?quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:24 schreef komrad het volgende:
er shuffeld werkelijk vanalles, prijsverhoging
die had ik ff laten zitten tot alles goed werkt
quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:35 schreef Wackyduck het volgende:
maar mijn competitieforum heet XIII.691, dus het zit nog niet allemaal even lekker.![]()
Ja, je zal maar in een heel hoog genummerde 9 zitten, dan ben je echt op forum XVI.123 ofzo.quote:
Ik won vorig seizoen van een 5e klasser door te PICCEN en door pressie te spelen, 1-1 reguliere speeltijd en 2 minuten daarna won ik met 2-1 door een penaltyquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:40 schreef stefmans het volgende:
[..]
ik heb bijna en keer een 6de klasser er bijna uitgkregen doordat ik op MOTS speelde en hij op PIC, en hij mij en beetje zwaar onderschatte![]()
altijd lekker die extra inkomstenquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:27 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Volgend seizoen voor het eerst Beker
idd, heerlijk om je weer een beetje uit die tussenseizoen dip te halenquote:
somebody went to collegequote:Op dinsdag 18 april 2006 17:41 schreef Klapdeur het volgende:
[..]
Ik won vorig seizoen van een 5e klasser door te PICCEN en door pressie te spelen, 1-1 reguliere speeltijd en 2 minuten daarna won ik met 2-1 door een penalty
graag een beetje tegenstand mag welquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:34 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Mn comp gezien?
Max hatstats/gemiddelde hatstats/teamnaam
215/188.7 Nopke '03
203/179.4 PROUD of the EAST
198/178.5 phoenix rezel
176/162.9 SambaKroonjuweeltjes
177/161.0 da elcondor
147/130.6 V.F.M Lunenborg
133/119.5 ausucom
ruilen![]()
http://netherlands.alltidhattrick.org/ en zoeken naar die teamsquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:58 schreef Klapdeur het volgende:
![]()
Bij mij komen 5 nieuwe teams in de divisie, maar waar kan ik nu precies zien hoeveel HATstats elk team heeft?
Het zou me echt niet verbazen als ze gewoon allemaal met de hand zitten te klikken, schuiven en deleten daar bij Hattrickquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:41 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Ja, je zal maar in een heel hoog genummerde 9 zitten, dan ben je echt op forum XVI.123 ofzo.![]()
Ze hebben dus gewoon extra divisie's eronder gecreėerd en van daaruit gaan schuiven. Ik ben benieuwd hoe dat dan komend seizoen met de promoties gaat.![]()
wat denk jij te gaan halen dan qua hatstats? No way dat ik gemiddeld op 180 uit ga komen... max 170 gemiddeld, denk eerder in de richting van 160... kortom, een plek bij de eerste 3/4 is het doel...quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:01 schreef komrad het volgende:
[..]
graag een beetje tegenstand mag wel
ik heb trouwens nog niet eens gekeken wat die teams waard zijn
quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:05 schreef twi het volgende:
[..]
Het zou me echt niet verbazen als ze gewoon allemaal met de hand zitten te klikken, schuiven en deleten daar bij Hattrick
goede kans? Jij gaat gewoon promoveren man...quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:08 schreef foetre het volgende:
Mooi ik sta er nu tussen en de bots zijn eruit!!!
Volgens mij maak ik een goede kans om weer te promoveren.
Competitie: VIII.829 (45367)
Land: Nederland
Divisie: 8 van de 12
1. FC Deventer Pinda's 3-5-2-Middenveld: waardeloos (zeer hoog) 100 hatstats
2. United Black Panthe 4-4-2-Middenveld: slecht (hoog 141 hatstats
3. Lukida Sportverenig 3-5-2 Middenveld: waardeloos (zeer hoog) 111 hatstats
4. Unbeatable 5-3-2-Middenveld: waardeloos (laag) 118 hatstats
5. rebellion2 4-4-2-Middenveld: rampzalig (zeer hoog) 107 hatstats
6. hylke's boys 3-5-2 Middenveld: waardeloos (hoog) 99 hatstats
7. Geronnimoooo 4-5-1Middenveld: slecht (heel laag) 111 hatstats
8. zakdoek 4-4-2 Middenveld: waardeloos (laag) 77 hatstats
mijn record tot nu toe was ergens in de 190 maar ik heb daarna mijn beste def en aanvaller verkocht.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:05 schreef maniack28 het volgende:
[..]
wat denk jij te gaan halen dan qua hatstats? No way dat ik gemiddeld op 180 uit ga komen... max 170 gemiddeld, denk eerder in de richting van 160... kortom, een plek bij de eerste 3/4 is het doel...
quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:16 schreef twi het volgende:
Die hatstats, zijn dat op AlltidHattrick die AH-punten?
pff, dit niveau is wel erg laagquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:36 schreef stefmans het volgende:
mijn comp heeft met hatstats dit:
stef666army: 113
tijntje rules: 94
Shaker's Eleven: 99
The+Kreemers 89
roeffie: 87
FCBierdaard 81
Rag naar voren 85
En een team is nieuw![]()
idd, en die ratings zijn nog van mij toen ik nog geen uitstekend spits erbij had en een goedkeeper dus ik heb er wel zin inquote:
Ik ben nog aan het nadenken of ik mijn keeper moet vervangen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:41 schreef stefmans het volgende:
[..]
idd, en die ratings zijn nog van mij toen ik nog geen uitstekend spits erbij had en een goedkeeper dus ik heb er wel zin in![]()
Hij zit hoog in zijn keepenstat en haalt momenteel 3,5*quote:Yarko Schoonderbeek (37069433) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
24 jaar, uitstekend in vorm, gezond
Ik spreek Nederlands!
Een populair persoon die opvliegend en berucht is.
Hij heeft zwak ervaring en is een matig leider.
Total Skill Index (TSI): 2 810
Loon: 2 280 ¤/week
Conditie: uitstekend Keepen: redelijk
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: waardeloos
Scoren: rampzalig Spelhervatting: zwak
ik had iets soortgelijks, maar die heb ik vervangen door een goedquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:46 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het nadenken of ik mijn keeper moet vervangen.
Momenteel speel ik met dit:
[..]
Hij zit hoog in zijn keepenstat en haalt momenteel 3,5*
Misschien dat ik hem vervang komend seizoen als ik nog geld heb. Zijn vervanger moet dan uitstekend zijn en een beetje ervaring hebben...
Is ook veel beter voor de inkomsten denk ik. Ze zijn nog volop in de weer met IX, maar ik kan me zo voorstellen dat het echt bar weinig toeschouwers trekt als je 8 keer tegen een bot moet spelen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:51 schreef MacMauser het volgende:
Je kunt beter in een sterke league zitten dan in een zwakke. Dat is de eerste 2 speelronden als je dik wint nog wel leuk, maar daarna echt niet meer.
Mijn klasse (div X) was vorig jaar volgend Altid Hattrick de 2de sterkste en dat was echt super om in te spelen. Amper kans om te piccen en contstant spanning. Toen 2de eindigen gaf me wel ene kick..
Volgens mij een gemiddelde van beiden, want als ik naar de AH-punten kijk hangen de hier gepostte waarden een beetje tussen de maximale en de gemiddelde waarden inquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:51 schreef Klapdeur het volgende:
Doen jullie de max waarden of gemiddelde waarden?
ik heb gewoon de hoogste van ieder team gepaktquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:51 schreef Klapdeur het volgende:
Doen jullie de max waarden of gemiddelde waarden?
dat maakt geen verschil, als je wint krijg je supporters en zo krijg je je stadion volquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:52 schreef twi het volgende:
[..]
Is ook veel beter voor de inkomsten denk ik. Ze zijn nog volop in de weer met IX, maar ik kan me zo voorstellen dat het echt bar weinig toeschouwers trekt als je 8 keer tegen een bot moet spelen.
Die site is ook niet up-to-date. Volgens die site heb ik een keeper in m'n team die ik in januari heb verkochtquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:03 schreef maniack28 het volgende:
[..]
http://netherlands.alltidhattrick.org/ en zoeken naar die teams
tip: sla de pagina's op, kan je het verloop van vorig seizoen terugzien
Ja, maar de supporters van de tegenstander hebben daar ook mee te maken. Wanneer die bij beiden hoog zijn, zijn de toeschouwers een heel stuk hoger. Was bij mij toch wel een verdubbeling tegen "populaire" tegenstanders.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:53 schreef stefmans het volgende:
[..]
dat maakt geen verschil, als je wint krijg je supporters en zo krijg je je stadion vol![]()
Hij houdt alle spelers bij die gedurende het seizoen in je team hebben gespeeldquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:55 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Die site is ook niet up-to-date. Volgens die site heb ik een keeper in m'n team die ik in januari heb verkocht
dat is waar, maar als je blijft winnen krijg je dat stadion ook volquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:56 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, maar de supporters van de tegenstander hebben daar ook mee te maken. Wanneer die bij beiden hoog zijn, zijn de toeschouwers een heel stuk hoger. Was bij mij toch wel een verdubbeling tegen "populaire" tegenstanders.
Heeft denk ik weinig te maken met de nummer 6, maar meer met het aantal supporters. Als de nummer 6 nog steeds veel supporters heeft, zullen er nog wel veel toeschouwers komen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:02 schreef Yankee_One het volgende:
Wanneer je tegen de nummer 6 speelt komen er minder mensen kijken dan wanneer je tegen de nummer 2 speelt. Maar vermindert het aantal toeschouwers ook weer wanneer die nummer 6 een bot is?
Je zou zeggen van wel, maar ik heb het vorig seizoen niet kunnen zien in mijn eigen divisie...
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | 1. FC Twente 04-------------129 2. FC Astma------------------126 3. AFC Mighty Condors-----142 4. The Gunners 07----------123 5. bosjes'mannen------------147 6. AFC Asch-----------------128 7. vv grote berg--------------150 8. ibk-leeuwarden------------125 |
Tja, maar ik denk dat je dan 'gehandel' gaat krijgen. Spelers net te duur overkopen enzo...quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:04 schreef twi het volgende:
[..]
Heeft denk ik weinig te maken met de nummer 6, maar meer met het aantal supporters. Als de nummer 6 nog steeds veel supporters heeft, zullen er nog wel veel toeschouwers komen.
Vind het trouwens jammer dat de Hattrick-supporters die supporter zijn van je team niet als een paar extra supporters tellen. Zou wel grappig zijn
Hmm weird, ik zie hem ook niet staan op je teampaginaquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:06 schreef Ciscus het volgende:
Ik kan mijn ranking nergens vinden....help! 1009500
Ze zullen er wel mee bezig zijn dan....ik sta nu in een Bot-competitie geplaatst, waarbij elk team 2 keer vernoemd staat. Eigenlijk dus ik en 3 botteams (geen bezwaar tegen overigens!)quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:08 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Hmm weird, ik zie hem ook niet staan op je teampagina
Beetje spanning is ook wel leukquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:10 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ze zullen er wel mee bezig zijn dan....ik sta nu in een Bot-competitie geplaatst, waarbij elk team 2 keer vernoemd staat. Eigenlijk dus ik en 3 botteams (geen bezwaar tegen overigens!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |