Zo ben er ook weer. Weekendje Texel gedaan en daar aan toeristenshit gedaanquote:Op zondag 16 april 2006 17:15 schreef Lennox het volgende:
Zo ben er ook weer. Weekendje antwerpen gedaan en daar aan antwerpen open meegedaan
YP was niks. Nu wachten op nieuwe competitie indeling. Ben benieuwd wat ze in petto hebben. Hoop op een paar PM en scoren trainers. Lekker de counter hufter gaan uithangen.
Mn comp gezien?quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:24 schreef komrad het volgende:
er shuffeld werkelijk vanalles, prijsverhoging
die had ik ff laten zitten tot alles goed werkt
quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:35 schreef Wackyduck het volgende:
maar mijn competitieforum heet XIII.691, dus het zit nog niet allemaal even lekker.![]()
Ja, je zal maar in een heel hoog genummerde 9 zitten, dan ben je echt op forum XVI.123 ofzo.quote:
Ik won vorig seizoen van een 5e klasser door te PICCEN en door pressie te spelen, 1-1 reguliere speeltijd en 2 minuten daarna won ik met 2-1 door een penaltyquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:40 schreef stefmans het volgende:
[..]
ik heb bijna en keer een 6de klasser er bijna uitgkregen doordat ik op MOTS speelde en hij op PIC, en hij mij en beetje zwaar onderschatte![]()
altijd lekker die extra inkomstenquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:27 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Volgend seizoen voor het eerst Beker
idd, heerlijk om je weer een beetje uit die tussenseizoen dip te halenquote:
somebody went to collegequote:Op dinsdag 18 april 2006 17:41 schreef Klapdeur het volgende:
[..]
Ik won vorig seizoen van een 5e klasser door te PICCEN en door pressie te spelen, 1-1 reguliere speeltijd en 2 minuten daarna won ik met 2-1 door een penalty
graag een beetje tegenstand mag welquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:34 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Mn comp gezien?
Max hatstats/gemiddelde hatstats/teamnaam
215/188.7 Nopke '03
203/179.4 PROUD of the EAST
198/178.5 phoenix rezel
176/162.9 SambaKroonjuweeltjes
177/161.0 da elcondor
147/130.6 V.F.M Lunenborg
133/119.5 ausucom
ruilen![]()
http://netherlands.alltidhattrick.org/ en zoeken naar die teamsquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:58 schreef Klapdeur het volgende:
![]()
Bij mij komen 5 nieuwe teams in de divisie, maar waar kan ik nu precies zien hoeveel HATstats elk team heeft?
Het zou me echt niet verbazen als ze gewoon allemaal met de hand zitten te klikken, schuiven en deleten daar bij Hattrickquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:41 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Ja, je zal maar in een heel hoog genummerde 9 zitten, dan ben je echt op forum XVI.123 ofzo.![]()
Ze hebben dus gewoon extra divisie's eronder gecreëerd en van daaruit gaan schuiven. Ik ben benieuwd hoe dat dan komend seizoen met de promoties gaat.![]()
wat denk jij te gaan halen dan qua hatstats? No way dat ik gemiddeld op 180 uit ga komen... max 170 gemiddeld, denk eerder in de richting van 160... kortom, een plek bij de eerste 3/4 is het doel...quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:01 schreef komrad het volgende:
[..]
graag een beetje tegenstand mag wel
ik heb trouwens nog niet eens gekeken wat die teams waard zijn
quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:05 schreef twi het volgende:
[..]
Het zou me echt niet verbazen als ze gewoon allemaal met de hand zitten te klikken, schuiven en deleten daar bij Hattrick
goede kans? Jij gaat gewoon promoveren man...quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:08 schreef foetre het volgende:
Mooi ik sta er nu tussen en de bots zijn eruit!!!
Volgens mij maak ik een goede kans om weer te promoveren.
Competitie: VIII.829 (45367)
Land: Nederland
Divisie: 8 van de 12
1. FC Deventer Pinda's 3-5-2-Middenveld: waardeloos (zeer hoog) 100 hatstats
2. United Black Panthe 4-4-2-Middenveld: slecht (hoog 141 hatstats
3. Lukida Sportverenig 3-5-2 Middenveld: waardeloos (zeer hoog) 111 hatstats
4. Unbeatable 5-3-2-Middenveld: waardeloos (laag) 118 hatstats
5. rebellion2 4-4-2-Middenveld: rampzalig (zeer hoog) 107 hatstats
6. hylke's boys 3-5-2 Middenveld: waardeloos (hoog) 99 hatstats
7. Geronnimoooo 4-5-1Middenveld: slecht (heel laag) 111 hatstats
8. zakdoek 4-4-2 Middenveld: waardeloos (laag) 77 hatstats
mijn record tot nu toe was ergens in de 190 maar ik heb daarna mijn beste def en aanvaller verkocht.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:05 schreef maniack28 het volgende:
[..]
wat denk jij te gaan halen dan qua hatstats? No way dat ik gemiddeld op 180 uit ga komen... max 170 gemiddeld, denk eerder in de richting van 160... kortom, een plek bij de eerste 3/4 is het doel...
quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:16 schreef twi het volgende:
Die hatstats, zijn dat op AlltidHattrick die AH-punten?
pff, dit niveau is wel erg laagquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:36 schreef stefmans het volgende:
mijn comp heeft met hatstats dit:
stef666army: 113
tijntje rules: 94
Shaker's Eleven: 99
The+Kreemers 89
roeffie: 87
FCBierdaard 81
Rag naar voren 85
En een team is nieuw![]()
idd, en die ratings zijn nog van mij toen ik nog geen uitstekend spits erbij had en een goedkeeper dus ik heb er wel zin inquote:
Ik ben nog aan het nadenken of ik mijn keeper moet vervangen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:41 schreef stefmans het volgende:
[..]
idd, en die ratings zijn nog van mij toen ik nog geen uitstekend spits erbij had en een goedkeeper dus ik heb er wel zin in![]()
Hij zit hoog in zijn keepenstat en haalt momenteel 3,5*quote:Yarko Schoonderbeek (37069433) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
24 jaar, uitstekend in vorm, gezond
Ik spreek Nederlands!
Een populair persoon die opvliegend en berucht is.
Hij heeft zwak ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 2 810
Loon: 2 280 ¤/week
Conditie: uitstekend Keepen: redelijk
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: waardeloos
Scoren: rampzalig Spelhervatting: zwak
ik had iets soortgelijks, maar die heb ik vervangen door een goedquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:46 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het nadenken of ik mijn keeper moet vervangen.
Momenteel speel ik met dit:
[..]
Hij zit hoog in zijn keepenstat en haalt momenteel 3,5*
Misschien dat ik hem vervang komend seizoen als ik nog geld heb. Zijn vervanger moet dan uitstekend zijn en een beetje ervaring hebben...
Is ook veel beter voor de inkomsten denk ik. Ze zijn nog volop in de weer met IX, maar ik kan me zo voorstellen dat het echt bar weinig toeschouwers trekt als je 8 keer tegen een bot moet spelen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:51 schreef MacMauser het volgende:
Je kunt beter in een sterke league zitten dan in een zwakke. Dat is de eerste 2 speelronden als je dik wint nog wel leuk, maar daarna echt niet meer.
Mijn klasse (div X) was vorig jaar volgend Altid Hattrick de 2de sterkste en dat was echt super om in te spelen. Amper kans om te piccen en contstant spanning. Toen 2de eindigen gaf me wel ene kick..
Volgens mij een gemiddelde van beiden, want als ik naar de AH-punten kijk hangen de hier gepostte waarden een beetje tussen de maximale en de gemiddelde waarden inquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:51 schreef Klapdeur het volgende:
Doen jullie de max waarden of gemiddelde waarden?
ik heb gewoon de hoogste van ieder team gepaktquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:51 schreef Klapdeur het volgende:
Doen jullie de max waarden of gemiddelde waarden?
dat maakt geen verschil, als je wint krijg je supporters en zo krijg je je stadion volquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:52 schreef twi het volgende:
[..]
Is ook veel beter voor de inkomsten denk ik. Ze zijn nog volop in de weer met IX, maar ik kan me zo voorstellen dat het echt bar weinig toeschouwers trekt als je 8 keer tegen een bot moet spelen.
Die site is ook niet up-to-date. Volgens die site heb ik een keeper in m'n team die ik in januari heb verkochtquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:03 schreef maniack28 het volgende:
[..]
http://netherlands.alltidhattrick.org/ en zoeken naar die teams
tip: sla de pagina's op, kan je het verloop van vorig seizoen terugzien
Ja, maar de supporters van de tegenstander hebben daar ook mee te maken. Wanneer die bij beiden hoog zijn, zijn de toeschouwers een heel stuk hoger. Was bij mij toch wel een verdubbeling tegen "populaire" tegenstanders.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:53 schreef stefmans het volgende:
[..]
dat maakt geen verschil, als je wint krijg je supporters en zo krijg je je stadion vol![]()
Hij houdt alle spelers bij die gedurende het seizoen in je team hebben gespeeldquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:55 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Die site is ook niet up-to-date. Volgens die site heb ik een keeper in m'n team die ik in januari heb verkocht
dat is waar, maar als je blijft winnen krijg je dat stadion ook volquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:56 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, maar de supporters van de tegenstander hebben daar ook mee te maken. Wanneer die bij beiden hoog zijn, zijn de toeschouwers een heel stuk hoger. Was bij mij toch wel een verdubbeling tegen "populaire" tegenstanders.
Heeft denk ik weinig te maken met de nummer 6, maar meer met het aantal supporters. Als de nummer 6 nog steeds veel supporters heeft, zullen er nog wel veel toeschouwers komen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:02 schreef Yankee_One het volgende:
Wanneer je tegen de nummer 6 speelt komen er minder mensen kijken dan wanneer je tegen de nummer 2 speelt. Maar vermindert het aantal toeschouwers ook weer wanneer die nummer 6 een bot is?
Je zou zeggen van wel, maar ik heb het vorig seizoen niet kunnen zien in mijn eigen divisie...
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | 1. FC Twente 04-------------129 2. FC Astma------------------126 3. AFC Mighty Condors-----142 4. The Gunners 07----------123 5. bosjes'mannen------------147 6. AFC Asch-----------------128 7. vv grote berg--------------150 8. ibk-leeuwarden------------125 |
Tja, maar ik denk dat je dan 'gehandel' gaat krijgen. Spelers net te duur overkopen enzo...quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:04 schreef twi het volgende:
[..]
Heeft denk ik weinig te maken met de nummer 6, maar meer met het aantal supporters. Als de nummer 6 nog steeds veel supporters heeft, zullen er nog wel veel toeschouwers komen.
Vind het trouwens jammer dat de Hattrick-supporters die supporter zijn van je team niet als een paar extra supporters tellen. Zou wel grappig zijn
Hmm weird, ik zie hem ook niet staan op je teampaginaquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:06 schreef Ciscus het volgende:
Ik kan mijn ranking nergens vinden....help! 1009500
Ze zullen er wel mee bezig zijn dan....ik sta nu in een Bot-competitie geplaatst, waarbij elk team 2 keer vernoemd staat. Eigenlijk dus ik en 3 botteams (geen bezwaar tegen overigens!)quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:08 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Hmm weird, ik zie hem ook niet staan op je teampagina
Beetje spanning is ook wel leukquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:10 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ze zullen er wel mee bezig zijn dan....ik sta nu in een Bot-competitie geplaatst, waarbij elk team 2 keer vernoemd staat. Eigenlijk dus ik en 3 botteams (geen bezwaar tegen overigens!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |