Dat van die dokters heb je ni van mij.quote:
weet ik maar daar had ik geen zin in.quote:Op zondag 16 april 2006 15:00 schreef foetre het volgende:
Ach oefening baard kunst maar dis al de 2e keer achter mekaar dat ie ni helemaal klopt![]()
En je mag de Topictitel trouwens zelf verzinnen wout dan weet je dat alvast.
ps
[..]
Dat van die dokters heb je ni van mij.
Het is vaak hoe meer hoe beter maar het effect van dokters extra neemt wel iets af.
Of het een waailap is bedoel je??quote:Op zondag 16 april 2006 15:00 schreef Outpost76 het volgende:
Waaiboom spits gekocht of niet?? Ik heb hellaas geen geld voor een duurdere.![]()
![]()
Lijkt me sterk dat 2e maar dat word een ja/nee kwestie.quote:Op zondag 16 april 2006 15:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
weet ik maar daar had ik geen zin in.
van die dokters heb ik van jou via msn. Maar mischien was je dronken.![]()
![]()
Waailap waaiboom whats in the name!quote:Op zondag 16 april 2006 15:05 schreef foetre het volgende:
[..]
Of het een waailap is bedoel je??
DIt zijn je laatste transfers:
16-04-2006 Gekocht Dion Schøler van AC Razor 2 000 ¤ 210
16-04-2006 Gekocht Raúl Urizar van FCPotto 1 000 ¤ 280
16-04-2006 Gekocht Foppe den Ouden van Varen Boys 2 000 ¤ 590
Probeer nou is te sparen wout dat je uit het rood komt!
Dan kan je straks een echte goede versterking kopen en niet weer 3 matige amateurs das mijn mening dan.
Of is het gewoon aanvulling voor je b team ?stop dan bij 23 man (incl coach)
Dats wel lekker idd!quote:Op zondag 16 april 2006 15:08 schreef ASSpirine het volgende:
16-04-2006 Je supporters hebben hun clubkaart voor het komend seizoen weer betaald. Je ontvangt hiervoor in totaal 40 890 ¤.
16-04-2006 De competitie is afgelopen en de plaats waar je geëindigd bent geeft je recht op 30 000 ¤ aan prijzengeld.
Kapitaal: 6 399 538 ¤ (6 468 353) ¤
That's how it's done
Ok maar hou het dan op 23 man (incl trainer) en niet meer je betaald anders weer xtra salaris etc.quote:Op zondag 16 april 2006 15:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waailap waaiboom whats in the name!![]()
Ik heb gewoon nog wat spelers erbij gekocht voor mn b team. all1 is die foppe volgens ht ratings goed genoeg voor mn A team.![]()
je bent vooral van de skilltrades of niet?quote:Op zondag 16 april 2006 15:08 schreef ASSpirine het volgende:
16-04-2006 Je supporters hebben hun clubkaart voor het komend seizoen weer betaald. Je ontvangt hiervoor in totaal 40 890 ¤.
16-04-2006 De competitie is afgelopen en de plaats waar je geëindigd bent geeft je recht op 30 000 ¤ aan prijzengeld.
Kapitaal: 6 399 538 ¤ (6 468 353) ¤
That's how it's done
Heb ik al:quote:Op zondag 16 april 2006 15:11 schreef foetre het volgende:
[..]
Ok maar hou het dan op 23 man (incl trainer) en niet meer je betaald anders weer xtra salaris etc.
Blessures kan je wel opvangen door iemand 2 keer te laten spelen (tenminste dat doe ik)
Neem 2 dokters aan voor die blessures.
yupquote:Op zondag 16 april 2006 15:11 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
je bent vooral van de skilltrades of niet?
quote:16-04-2006 Je supporters hebben hun clubkaart voor het komend seizoen weer betaald. Je ontvangt hiervoor in totaal 53 580 ¤.
16-04-2006 De competitie is afgelopen en de plaats waar je geëindigd bent geeft je recht op 60 000 ¤ aan prijzengeld.
M'n YP dus.. jammer dat ik deze speler niet een weekje later gepulled hadquote:Matthew Bilderdijk (110817516) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 240
Loon: 560 ¤/week
Eigenaar: FC Uddel
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos
Hoezo dat frits? Worden ze binnenkort een jaartje ouder?quote:Op zondag 16 april 2006 15:48 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
M'n YP dus.. jammer dat ik deze speler niet een weekje later gepulled had
Me toe !quote:Op zondag 16 april 2006 15:39 schreef Flappekz het volgende:
Ik wens iedereen die vanavond een beslissende wedstrijd heeft heel veel succes
en:quote:Eugène Verhaar (110818418) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
20 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 2 290
Loon: 2 180 ¤/week
Eigenaar: Sys rq
Conditie: rampzalig Keepen: redelijk
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
Jeujquote:16-04-2006 Je supporters hebben hun clubkaart voor het komend seizoen weer betaald. Je ontvangt hiervoor in totaal 38 430 ¤.
Bijna de magische grensquote:Kapitaal: 5 958 848 ¤ (5 978 651) ¤
quote:16-04-2006 Je supporters hebben hun clubkaart voor het komend seizoen weer betaald. Je ontvangt hiervoor in totaal 14 220 ¤.
quote:Kapitaal: -214 264 ¤ (-198 180) ¤
sorry, maar dit moet ook even, jeukt teveel aan mn gevoel voor goed nederlandsquote:Op zondag 16 april 2006 15:00 schreef foetre het volgende:
Ach oefening baard kunst maar dis al de 2e keer achter mekaar dat ie ni helemaal klopt![]()
En je mag de Topictitel trouwens zelf verzinnen wout dan weet je dat alvast.
ps
[..]
Dat van die dokters heb je ni van mij.
Het is vaak hoe meer hoe beter maar het effect van dokters extra neemt wel iets af.
quote:Op zondag 16 april 2006 17:41 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
sorry, maar dit moet ook even, jeukt teveel aan mn gevoel voor goed nederlands
oefening, baarden en kunsten hebben echt nix met elkaar te maken
Bekijk wedstrijd: HT Livequote:Op zondag 16 april 2006 17:41 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
enfin, vanavond grote wedstrijd, komt allen kijken![]()
als je goed kijkt foetre, dan is het andere team geen counterteam normaalgesproken.quote:Op zondag 16 april 2006 17:47 schreef foetre het volgende:
[..]
Bekijk wedstrijd: HT Live
Datum: 16-04-2006 om 20:00
MatchID: 70196124
Stadion: Ik Speel Nog Liever Op Een Weiland!
Ik heb al een kaartje gekocht,ik ben benieuwd
Leuk counterteam-counterteam![]()
Je hebt gelijk ik moest ff verder kijken als me neus lang is.quote:Op zondag 16 april 2006 18:07 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
als je goed kijkt foetre, dan is het andere team geen counterteam normaalgesproken.
in fact, ik hoop echt dat ie niet gaat counteren, zou mooi balen zijn, dan kan ie namelijk een aardige hoeveelheid en def een attack genereren![]()
ik denk toch wel dat ie 3-5-2 gaat doen, zoals ie 'meestal' doet. lijkt erop alsof ie alleen ze toevlucht tot CA neemt als ie ziet dat ie middenveld gaat verliezen. en das geen risico tegen mijquote:Op zondag 16 april 2006 18:14 schreef foetre het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ik moest ff verder kijken als me neus lang is.
Maar wat denk jij dat ie gaat doen dan?Hij heeft namelijk elke formatie de laatste tijd wel gespeeld.
Trouwens wel een pittige poule als je hier in terecht komt.
ja idd,quote:Op zondag 16 april 2006 18:22 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
ik denk toch wel dat ie 3-5-2 gaat doen, zoals ie 'meestal' doet. lijkt erop alsof ie alleen ze toevlucht tot CA neemt als ie ziet dat ie middenveld gaat verliezen. en das geen risico tegen mij
Zoek het uit zou ik zeggenquote:Op zondag 16 april 2006 18:41 schreef Ruudt het volgende:
Wat is ongeveer het loon van kale middenvelders van 17 t/m 19 die bijna stijgen van redelijk naar goed?
Hangt er natuurlijk vanaf hoe kaal ze zijn.quote:Op zondag 16 april 2006 18:41 schreef Ruudt het volgende:
Wat is ongeveer het loon van kale middenvelders van 17 t/m 19 die bijna stijgen van redelijk naar goed?
quote:Fanclub: 500 leden
quote:16-04-2006 Je bent gepromoveerd naar een hogere divisie en je hebt 10% meer supporters erbij gekregen. De nieuwe supporters hebben totaal 1 380 ¤ voor hun clubkaart betaald.
16-04-2006 Je supporters hebben hun clubkaart voor het komend seizoen weer betaald. Je ontvangt hiervoor in totaal 13 620 ¤.
16-04-2006 De competitie is afgelopen en de plaats waar je geëindigd bent geeft je recht op 45 000 ¤ aan prijzengeld.
16-04-2006 Je hebt 10 000 ¤ ontvangen omdat je kampioen of gepromoveerd bent.
quote:15-04-2006 Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 5 950 ¤
15-04-2006 Je ontvangt voor deze speler: 3 400 ¤. Dit is een voormalige jeugdspeler van je die is doorverkocht.
quote:
wat een medelevenquote:Op zondag 16 april 2006 20:09 schreef foetre het volgende:
De counteraanval leek de favoriete strategie te zijn van Holloway. Holloway schakelde voortdurend perfect om van verdediging naar aanval en in de 3e minuut brak Carl Klepp bij zo'n counter door in het centrum en scoorde de 0 - 1.
VK!!!!!!!!!!
quote:Middenveld: redelijk (zeer hoog)
Rechterverdediging: briljant (hoog)
Centrale verdediging: wereldklasse (heel laag)
Linkerverdediging: goed (heel laag)
Rechteraanval: matig (heel laag)
Centrale aanval: zwak (laag)
Linkeraanval: matig (heel laag)
Lekker verdeeld dan.quote:Rechterverdediging: briljant (hoog)
Centrale verdediging: wereldklasse (heel laag)
Linkerverdediging: goed (heel laag)
quote:Op zondag 16 april 2006 21:33 schreef -J-D- het volgende:
[afbeelding]
Eindstand van vorig seizoen
[afbeelding]
Eindstand van dit seizoen
Wederom winnaar van de Fok-Hattrick voetbalpoules
Roep dat maar in het Centrale PSV topic.quote:Op zondag 16 april 2006 21:37 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
kuch, kuch, kampioen van de armoed
Ja Daar kwam ik ook achter! Ikke t niet meer snappen!quote:Op zondag 16 april 2006 21:40 schreef twi het volgende:
Ik zit nu in een nieuwe competitie, XI.344
Is dat definitief? Aangezien ik volgens het schema naar IX zou gaan
Een vrouw in de competitie!quote:susan's boys
16-04-2006 om 21:07 HI BOYS
gi allen,
hoop dat dit een leuk seizoen wordt, ik zie dat er wat sterke teams in zitten. Ik train verdedigen en speel vaak op de zounter als het nodig is.
hoop dat het gezellig wordt op het forum
groetje en tot over 2 weken als de 1e wedstrijd begint
Daar had je dat "susan" niet voor nodig, alvast lekker vertellen hoe ze speelt en wat ze traintquote:
Iddquote:Op zondag 16 april 2006 21:47 schreef twi het volgende:
[..]
Daar had je dat "susan" niet voor nodig, alvast lekker vertellen hoe ze speelt en wat ze traint
In je nieuwe competitie moet je tegen Alkmaar AZ, Alkmaar Alkmaar Zaanstreekquote:Op zondag 16 april 2006 21:48 schreef Verbal_Kint het volgende:
dankjewel![]()
![]()
magnificent central defence , lol
V hier aj kum!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Je was r snel bij JDquote:Op zondag 16 april 2006 21:41 schreef -J-D- het volgende:
Nee, morgen komen er nog veel wijzigingen
JD, mijn held, wat moeten we hier zonder 'm. Had 'm dat Van der Schaafje zelfs bijna niet geguntquote:
ik heb geen strafschop nemers ingesteldquote:Het hoosde de hele dag, waardoor de 25435 toeschouwers in realnec Arena een wedstrijd op een doorweekt veld te zien kregen. realnec startte in een strategische 3-5-2-opstelling. In de basis stonden: Verbļudskis - Ebneter, Tikhomirov, Claesson - Boari, Brokaar, Jonsson, Vinterhult, Paulsson - Kresic, Broekman.
Minnertsga startte in een strategische 3-5-2-opstelling. In de basis stonden: von Freyhold - Szélesi, Jonasson, Geldhof - Murphy, Graßler, Lucio, Verhoeff, Imbach - Kusters, Sabãu.
realnec leek zich te concentreren op de centrumaanval. Minnertsga leek zich te concentreren op de centrumaanval. realnec kwam bijna op voorsprong in de 2e minuut, toen Kalle Paulsson doorbrak. Door een gebrek aan concentratie schoot hij echter ver naast. Bogdan Sabãu, die normaal op zijn snelheid vertrouwt, bakte er op het natte gras weinig van. Niels Broekman van realnec probeerde telkens door te breken via het midden, maar liep keer op keer stuk op de verdediging van de bezoekers. Niels Broekman bracht realnec met 1 - 0 aan de leiding toen hij succesvol de centrale verdediging uitkapte en de bal onhoudbaar rechts van de keeper inknalde. Rust: met een stand van 1 - 0 gingen de spelers naar de kleedkamer. realnec had met 60 procent balbezit een veldoverwicht.
Een reeks goede acties in het midden leidde in de 71e minuut tot een kansrijk schot van net buiten het strafschopgebied, maar Rainer von Freyhold verrichtte een spectaculaire redding, zodat realnec de voorsprong niet verder kon uitbouwen. Tvrtko Kresic had in de 72e minuut moeten scoren, maar geweldig keeperswerk van Rainer von Freyhold bracht uitkomst voor de bezoekers. Na 83 minuten in de wedstrijd zag Minnertsga-speler Ulrik Szélesi dat de centrale verdediging van de tegenstander verkeerd stond opgesteld en met een leep schot scoorde hij de 1 - 1. Met 59 procent balbezit was realnec in deze helft de sterkste ploeg.
Na de reguliere 90 minuten volgde een zenuwslopende verlenging. Minnertsga-speler Tobias Graßler kreeg geel na een zware overtreding.
Eigen schuld, had ik hem maar een moeten laten nemenquote:
quote:Micha Kusters (56152172)
20 jaar, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 56 120
Loon: 13 940 ¤/week
Eigenaar: K.F.C. Minnertsga
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: reusachtig Spelhervatting: zwak
Doelpunten in carrière: 40