quote:Middenveld: redelijk (zeer hoog)
Rechterverdediging: briljant (hoog)
Centrale verdediging: wereldklasse (heel laag)
Linkerverdediging: goed (heel laag)
Rechteraanval: matig (heel laag)
Centrale aanval: zwak (laag)
Linkeraanval: matig (heel laag)
Lekker verdeeld dan.quote:Rechterverdediging: briljant (hoog)
Centrale verdediging: wereldklasse (heel laag)
Linkerverdediging: goed (heel laag)
quote:Op zondag 16 april 2006 21:33 schreef -J-D- het volgende:
[afbeelding]
Eindstand van vorig seizoen
[afbeelding]
Eindstand van dit seizoen
Wederom winnaar van de Fok-Hattrick voetbalpoules
Roep dat maar in het Centrale PSV topic.quote:Op zondag 16 april 2006 21:37 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
kuch, kuch, kampioen van de armoed
Ja Daar kwam ik ook achter! Ikke t niet meer snappen!quote:Op zondag 16 april 2006 21:40 schreef twi het volgende:
Ik zit nu in een nieuwe competitie, XI.344
Is dat definitief? Aangezien ik volgens het schema naar IX zou gaan
Een vrouw in de competitie!quote:susan's boys
16-04-2006 om 21:07 HI BOYS
gi allen,
hoop dat dit een leuk seizoen wordt, ik zie dat er wat sterke teams in zitten. Ik train verdedigen en speel vaak op de zounter als het nodig is.
hoop dat het gezellig wordt op het forum
groetje en tot over 2 weken als de 1e wedstrijd begint
Daar had je dat "susan" niet voor nodig, alvast lekker vertellen hoe ze speelt en wat ze traintquote:
Iddquote:Op zondag 16 april 2006 21:47 schreef twi het volgende:
[..]
Daar had je dat "susan" niet voor nodig, alvast lekker vertellen hoe ze speelt en wat ze traint
In je nieuwe competitie moet je tegen Alkmaar AZ, Alkmaar Alkmaar Zaanstreekquote:Op zondag 16 april 2006 21:48 schreef Verbal_Kint het volgende:
dankjewel![]()
![]()
magnificent central defence , lol
V hier aj kum!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Je was r snel bij JDquote:Op zondag 16 april 2006 21:41 schreef -J-D- het volgende:
Nee, morgen komen er nog veel wijzigingen
JD, mijn held, wat moeten we hier zonder 'm. Had 'm dat Van der Schaafje zelfs bijna niet geguntquote:
ik heb geen strafschop nemers ingesteldquote:Het hoosde de hele dag, waardoor de 25435 toeschouwers in realnec Arena een wedstrijd op een doorweekt veld te zien kregen. realnec startte in een strategische 3-5-2-opstelling. In de basis stonden: Verbļudskis - Ebneter, Tikhomirov, Claesson - Boari, Brokaar, Jonsson, Vinterhult, Paulsson - Kresic, Broekman.
Minnertsga startte in een strategische 3-5-2-opstelling. In de basis stonden: von Freyhold - Szélesi, Jonasson, Geldhof - Murphy, Graßler, Lucio, Verhoeff, Imbach - Kusters, Sabãu.
realnec leek zich te concentreren op de centrumaanval. Minnertsga leek zich te concentreren op de centrumaanval. realnec kwam bijna op voorsprong in de 2e minuut, toen Kalle Paulsson doorbrak. Door een gebrek aan concentratie schoot hij echter ver naast. Bogdan Sabãu, die normaal op zijn snelheid vertrouwt, bakte er op het natte gras weinig van. Niels Broekman van realnec probeerde telkens door te breken via het midden, maar liep keer op keer stuk op de verdediging van de bezoekers. Niels Broekman bracht realnec met 1 - 0 aan de leiding toen hij succesvol de centrale verdediging uitkapte en de bal onhoudbaar rechts van de keeper inknalde. Rust: met een stand van 1 - 0 gingen de spelers naar de kleedkamer. realnec had met 60 procent balbezit een veldoverwicht.
Een reeks goede acties in het midden leidde in de 71e minuut tot een kansrijk schot van net buiten het strafschopgebied, maar Rainer von Freyhold verrichtte een spectaculaire redding, zodat realnec de voorsprong niet verder kon uitbouwen. Tvrtko Kresic had in de 72e minuut moeten scoren, maar geweldig keeperswerk van Rainer von Freyhold bracht uitkomst voor de bezoekers. Na 83 minuten in de wedstrijd zag Minnertsga-speler Ulrik Szélesi dat de centrale verdediging van de tegenstander verkeerd stond opgesteld en met een leep schot scoorde hij de 1 - 1. Met 59 procent balbezit was realnec in deze helft de sterkste ploeg.
Na de reguliere 90 minuten volgde een zenuwslopende verlenging. Minnertsga-speler Tobias Graßler kreeg geel na een zware overtreding.
Eigen schuld, had ik hem maar een moeten laten nemenquote:
quote:Micha Kusters (56152172)
20 jaar, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 56 120
Loon: 13 940 ¤/week
Eigenaar: K.F.C. Minnertsga
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: reusachtig Spelhervatting: zwak
Doelpunten in carrière: 40