Wacht maar tot morgenavondquote:Op zondag 16 april 2006 22:40 schreef Flappekz het volgende:
Oke....dus als ik het goed begrijp is deze indeling nog niet definitief?
Ik ook, maar ik stijg toch liever naar IX dan naar XI.quote:Op zondag 16 april 2006 22:44 schreef Flappekz het volgende:
Jammer, ik zou in deze dik kampioen worden....Nu blijf ik benieuwd
Ik ook lijkt nergens op deze teams (met alle respect) er zitten teams tussen die hebben gemiddeld nog niet 1,5 ster. echt niet te geloven!quote:Op zondag 16 april 2006 22:44 schreef Flappekz het volgende:
Jammer, ik zou in deze dik kampioen worden....Nu blijf ik benieuwd
Beschamend inderdaad. Degene die als enige nog wat tegenstand zal bieden is degene die is gepromoveerd vanuit XIIquote:Op zondag 16 april 2006 22:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ook lijkt nergens op deze teams (met alle respect) er zitten teams tussen die hebben gemiddeld nog niet 1,5 ster. echt niet te geloven!![]()
Oh?quote:Op zondag 16 april 2006 17:41 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
sorry, maar dit moet ook even, jeukt teveel aan mn gevoel voor goed nederlands
oefening, baarden en kunsten hebben echt nix met elkaar te maken
enfin, vanavond grote wedstrijd, komt allen kijken![]()
yp kut, komt een 17jarige excellent PM in week 1
Dat klopt ja.. vorig jaar één speelronde meegedaan ofzoquote:Op zondag 16 april 2006 21:33 schreef -J-D- het volgende:
[afbeelding]
Eindstand van vorig seizoen
[afbeelding]
Eindstand van dit seizoen
Wederom winnaar van de Fok-Hattrick voetbalpoules
Voor zover ik weet worden je trainies er sneller door opgeleid. Voor de rest heeft t weinig voordeel. Foetre heeft ook nog steeds een matig coach hij heeft formidabele trainies. Het maakt maar weinig uit dus ik zou er all1 geld in steken als je genoeg geld hebt om een goed coach te kopen zonder rood te staan.quote:Op maandag 17 april 2006 04:03 schreef twi het volgende:
Jongens, ik sta na volgende week zo'n 60k in de min, of als het meezit ga ik richting de zwarte cijfers. Heb een matig coach met goed leiderschap, is het het waard om me in de schulden te steken voor een redelijk coach met slecht leiderschap?
Massol pikquote:Op maandag 17 april 2006 10:17 schreef Yankee_One het volgende:
Haha![]()
Ik heb nu 4 nieuwe teams in mijn divisie waaronder 1 BOT, maar 2 van die actieve gebruikers hebben een team vol met waailappen. De andere traint scoren, maar zijn a trainees stellen nog weinig voor.
Ik heb nu nog 2 BOTS in de competitie, ik ben benieuwd wat daar voor in de plaats gaat komen.
Fritsquote:Op zondag 16 april 2006 23:04 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Oh?
[afbeelding]
Kunstenaar
[afbeelding]
Kunstenaar
[afbeelding]
Kunstenaar
Het beeld van een kunstenaar is wel een oud mannetje met een baard, een petje en in de hand een kwast. Oefening is daar ook wel mee te combineren. So what's the fucking problem?
Sorry moest ook even
Ik kan zoveel meer geld binnenhalen......quote:Totale capaciteit: 12000
Fanclub: 1053 leden
ik heb aan het begin van komend seizoen ongeveer 1,7 miljoen ter beschikking. Hiervan moet een uitmuntend spits en 2 trainees worden gehaald. Waarschijnlijk beiden hoog redelijk met redelijk/goed passen.quote:Op maandag 17 april 2006 14:12 schreef Lennox het volgende:
Kapitaal: -42 836 ¤ (175 464) ¤
In de eerste week moet ik een nieuwe trainee kopen. Zal wel 17 jaar redelijk worden. Meer zal er voor 175k niet inzitten vermoed ik?
Of ik moet er zelf een pullen natuurlijk
888 fanclub leden nu
Tja, wat dat betreft heb je het slimmer gedaan dan mij.quote:Op maandag 17 april 2006 14:23 schreef Lennox het volgende:
Ik heb een dikke 4 miljoen in mijn A verdediging zitten. (4.7 miljoen geloof ik). Dit seizoen zal ik waarschijnlijk niet promoveren, maar ik train die gasten nog 2 levels omhoog dit seizoen. Wordt leuk cashen dus.
Ik hoop dat ik een goed def pull (17 jr) dan zou ik gelukkig zijn
wtf,quote:Op maandag 17 april 2006 14:39 schreef macondo het volgende:
uitverkoop van een heel team:
mariannekes (322075)
Dus kortom, ze weten niet wanneer de nieuwe indeling komt.quote:Update 17/04/06:
Na de net gespeelde qualificatiewedstrijden is het nu voor iedereen duidelijk in welke reeks hij zou terechtkomen, moest het een normaal seizoen zijn. Daarbij zijn de reekstabellen reeds aangepast zoals elk jaar:
- Dat wil zeggen dat op zondag 15 van een seizoen (dit is nu 16/04/06) de rechtstreeks gepromoveerden en gedegradeerden reeds in hun nieuwe reeks zichtbaar zijn.
- Zoals elk seizoen, moeten de winnaars/verliezers van een qualificatiewedstrijd geduldig wachten op zondag 16 van een seizoen (23/04/06 voor seizoen 15) vooraleer ze hun naam officieel in deze reekstabellen (zouden) zien blinken. Via de link op hun teampagina kunnen zij echter ook al zien in welke reeks zij (zouden) gaan terechtkomen.
Nogmaals, tot nog toe is dit dus helemaal niet anders dan de situatie die zich normaal op het einde van een seizoen afspeelt.
Maar vanaf nu gaat 'het' dus vroeg of laat gebeuren: De 'Grote Hervorming' is immer één van de volgende events die nu nog moet plaatsvinden. Echter, op dit moment hebben wij nog geen bevestiging gekregen van wanneer dit precies zal gebeuren.
Wilde speculaties op de diverse forums zullen er altijd zijn, doch deze zijn niet gebaseerd op vaststaande feiten of bevestigingen van de HT-ontwikkelaars:
- Dat het nu voor elk moment is: het zou kunnen, alle noodzakelijke gegevens zijn immers beschikbaar, en een aantal extra teams is ook gebotifieerd alvorens de quali's werden berekend.
- Dat het zeker voor woensdag moet gebeuren omwille van de bekerloting: ook dit zou kunnen, doch men kan de bekerloting evengoed woensdag doen zoals normaal en later gewoon een keer opnieuw runnen, nadat de hervorming heeft plaatsgegrepen. Dit zou natuurlijk tijdelijk wat extra onduidelijkheid opleveren, maar is niet onoverkomelijk en misschien ook noodzakelijk omdat de loting wellicht toch uitzonderlijk op een andere manier gaat gebeuren, al is ook dit tot nog toe niet bevestigd.
- Dat het zeker voor zondag moet gebeuren, want dan zijn de officiële reekstabellen toch altijd beschikbaar: zeer waarschijnlijk wel, temeer daar op die zondag ook alle wedstrijd-ID's gecreëerd worden en het vergeefse moeite zou zijn dit voor de hervorming te doen en nadien nog eens. Maar je weet maar nooit ...
Besluit: het kan voor elk moment zijn, maar het zou ook nog tot volgend weekend kunnen duren. Het is dus kwestie van nog wat geduld uit te oefenen, en regelmatig 'ns te komen kijken.
Uiteraard houden wij u bij nieuwe ontwikkelingen zo goed en zo snel mogelijk op de hoogte.
Yep, dat was mijn gedachte ook ... Ik ben echt heel erg benieuwdquote:Op maandag 17 april 2006 17:49 schreef komrad het volgende:
Gevolg: ik denk dat de alle competities geshuffeld worden
quote:17-04-2006 Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 25 000 ¤
17-04-2006 Je ontvangt voor deze speler: 100 000 ¤. Dit is een voormalige jeugdspeler van je die is doorverkocht.
quote:
16-04-2006 Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 87 500 ¤
quote:13-04-2006 Je ontvangt voor deze speler: 57 240 ¤. Dit is een voormalige jeugdspeler van je die is doorverkocht.
Tis dus nog steeds niet anders!quote:Op maandag 17 april 2006 10:50 schreef Outpost76 het volgende:
ik zit ook nog steeds in de zelfde. Ik ben benieuwd of t anders is als ik vanavond terug kom.![]()
Beetje jammer komrad.quote:Op maandag 17 april 2006 19:34 schreef komrad het volgende:
ik vrees dat niemand je kan helpen outpost, aangezien alleen HT's en wellicht GM's meer weten
Dat had ik niet gezien\gelezen!quote:Op maandag 17 april 2006 19:50 schreef twi het volgende:
Nee, dat houdt het niet in. Eerder in dit topic is er een bericht gequote dat de hele opschoning nog moet gebeuren, en dat het nog wel zo'n week zou kunnen duren.
IK zal er over op houden!quote:Op maandag 17 april 2006 19:52 schreef Ruudt het volgende:
Ik irriteer me mateloos aan al die berichten hier over die opschoning.
Ja, en nog wat research gedaan. Ik ga me niet in de schulden steken voor een coach, maar wacht wel totdat ik 2 ton in kas heb voor een goed coach.quote:Op maandag 17 april 2006 19:57 schreef Outpost76 het volgende:
Heb je nog wat gehad aan mn reactie over je coach?![]()
Sorry maar zo vrolijk vind ik m niet!quote:Op maandag 17 april 2006 20:12 schreef Tomhoog het volgende:
de hattrick cartoon!!
[afbeelding]
onder gemeenschap
ok dan heeft mn advies nog enig nut gehad want dat is wat ik ook zei!quote:Op maandag 17 april 2006 20:07 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, en nog wat research gedaan. Ik ga me niet in de schulden steken voor een coach, maar wacht wel totdat ik 2 ton in kas heb voor een goed coach.
En dat zonder hulp van buiten af! ?quote:Op maandag 17 april 2006 20:05 schreef Oldbie het volgende:
Denk je dat jezelf goed bezig bent in Hattrick? Kijk dan eens naar Ekvilibristerne (404098).
Hij begon in VII in Denemarken. Promoveerde 6 seizoenen op rij door kampioen te worden en is nu kampioen van Denemarken.
![]()
Misschien moet je nog maar eens proberen om niet 3 posts achter elkaar te doen ofzo, dat leest best vervelend. Gewoon lekker alles in 1 post gooien!quote:Op maandag 17 april 2006 20:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En dat zonder hulp van buiten af! ?zo niet dan ........
Petje af!!!! erg goed!!!
![]()
Sorryquote:Op maandag 17 april 2006 20:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Misschien moet je nog maar eens proberen om niet 3 posts achter elkaar te doen ofzo, dat leest best vervelend. Gewoon lekker alles in 1 post gooien!![]()
EDIT: En je zorgt er zo alleen maar voor dat het topic nog harder gaat...
Een kwestie van een beetje kopieren en plakken...puzzelen maar!quote:Op maandag 17 april 2006 20:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sorry![]()
Als jij me kan uitleggen hoe ik in 1 bericht 3 mensen kan quoten zal ik t proberen!![]()
Sorry maar das ingewikkelder dan de manier waar ik t op doe.quote:Op maandag 17 april 2006 20:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Een kwestie van een beetje kopieren en plakken...puzzelen maar!![]()
ach, ik mis geen penalties meer in ieder gevalquote:Op maandag 17 april 2006 22:37 schreef komrad het volgende:
hoi grumps
hoe is het met de SP training?
quote:Op maandag 17 april 2006 22:46 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ach, ik mis geen penalties meer in ieder geval
quote:Update 17/04/06:
Na de net gespeelde qualificatiewedstrijden is het nu voor iedereen duidelijk in welke reeks hij zou terechtkomen, moest het een normaal seizoen zijn. Daarbij zijn de reekstabellen reeds aangepast zoals elk jaar:
- Dat wil zeggen dat op zondag 15 van een seizoen (dit is nu 16/04/06) de rechtstreeks gepromoveerden en gedegradeerden reeds in hun nieuwe reeks zichtbaar zijn.
- Zoals elk seizoen, moeten de winnaars/verliezers van een qualificatiewedstrijd geduldig wachten op zondag 16 van een seizoen (23/04/06 voor seizoen 15) vooraleer ze hun naam officieel in deze reekstabellen (zouden) zien blinken. Via de link op hun teampagina kunnen zij echter ook al zien in welke reeks zij (zouden) gaan terechtkomen.
Nogmaals, tot nog toe is dit dus helemaal niet anders dan de situatie die zich normaal op het einde van een seizoen afspeelt.
Maar vanaf nu gaat 'het' dus vroeg of laat gebeuren: De 'Grote Hervorming' is immer één van de volgende events die nu nog moet plaatsvinden. Echter, op dit moment hebben wij nog geen bevestiging gekregen van wanneer dit precies zal gebeuren.
Wilde speculaties op de diverse forums zullen er altijd zijn, doch deze zijn niet gebaseerd op vaststaande feiten of bevestigingen van de HT-ontwikkelaars:
- Dat het nu voor elk moment is: het zou kunnen, alle noodzakelijke gegevens zijn immers beschikbaar, en een aantal extra teams is ook gebotifieerd alvorens de quali's werden berekend.
- Dat het zeker voor woensdag moet gebeuren omwille van de bekerloting: ook dit zou kunnen, doch men kan de bekerloting evengoed woensdag doen zoals normaal en later gewoon een keer opnieuw runnen, nadat de hervorming heeft plaatsgegrepen. Dit zou natuurlijk tijdelijk wat extra onduidelijkheid opleveren, maar is niet onoverkomelijk en misschien ook noodzakelijk omdat de loting wellicht toch uitzonderlijk op een andere manier gaat gebeuren, al is ook dit tot nog toe niet bevestigd.
- Dat het zeker voor zondag moet gebeuren, want dan zijn de officiële reekstabellen toch altijd beschikbaar: zeer waarschijnlijk wel, temeer daar op die zondag ook alle wedstrijd-ID's gecreëerd worden en het vergeefse moeite zou zijn dit voor de hervorming te doen en nadien nog eens. Maar je weet maar nooit ...
Besluit: het kan voor elk moment zijn, maar het zou ook nog tot volgend weekend kunnen duren. Het is dus kwestie van nog wat geduld uit te oefenen, en regelmatig 'ns te komen kijken.
Uiteraard houden wij u bij nieuwe ontwikkelingen zo goed en zo snel mogelijk op de hoogte.
Zit nog in dezelfde divisie, vanmiddag maar eens zien wat de omvorming brengt, nu eerst eten.quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:36 schreef halleekes het volgende:
ben benieuwd...ben benieuwd
Geloof dat hier nog geen antwoord op was gegevenquote:Op maandag 17 april 2006 17:58 schreef MacMauser het volgende:
Ik heb eigenlijk een vraagje over de beker: Speel je als lager geklasseerd team altijd thuis de 1ste ronde? En zo ja, kun je ook PIC spelen voor de beker? (MIjn teamgeest zou dan kunnen stijgen voor eerste competitiewedstrijd waardoor je tegen een normaal gesproken vergelijkbaar team wellicht kunt winnen..)
ik heb bijna en keer een 6de klasser er bijna uitgkregen doordat ik op MOTS speelde en hij op PIC, en hij mij en beetje zwaar onderschattequote:Op dinsdag 18 april 2006 13:37 schreef Klapdeur het volgende:
[..]
Geloof dat hier nog geen antwoord op was gegeven
Degene die het laagst geklasseerd staat speelt thuis. In de beker kan je PICen. Hierdoor gaat je teamgeest inderdaad omhoog en heb je dus een voordeel voor je volgende wedstrijd.
MOTS in beker is beetje nutteloos. Dat extra geld voor 1 ronde is misschien leuk, maar beter alles op de competitie (in lagere klassen)quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:40 schreef stefmans het volgende:
[..]
ik heb bijna en keer een 6de klasser er bijna uitgkregen doordat ik op MOTS speelde en hij op PIC, en hij mij en beetje zwaar onderschatte![]()
van mij is ook klaarquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:07 schreef Lennox het volgende:
[..]
MOTS in beker is beetje nutteloos. Dat extra geld voor 1 ronde is misschien leuk, maar beter alles op de competitie (in lagere klassen)
Mijn competitie is trouwens klaar. Ziet er een stuk beter uit dan eerst![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |