Tis dus nog steeds niet anders!quote:Op maandag 17 april 2006 10:50 schreef Outpost76 het volgende:
ik zit ook nog steeds in de zelfde. Ik ben benieuwd of t anders is als ik vanavond terug kom.![]()
Beetje jammer komrad.quote:Op maandag 17 april 2006 19:34 schreef komrad het volgende:
ik vrees dat niemand je kan helpen outpost, aangezien alleen HT's en wellicht GM's meer weten
Dat had ik niet gezien\gelezen!quote:Op maandag 17 april 2006 19:50 schreef twi het volgende:
Nee, dat houdt het niet in. Eerder in dit topic is er een bericht gequote dat de hele opschoning nog moet gebeuren, en dat het nog wel zo'n week zou kunnen duren.
IK zal er over op houden!quote:Op maandag 17 april 2006 19:52 schreef Ruudt het volgende:
Ik irriteer me mateloos aan al die berichten hier over die opschoning.
Ja, en nog wat research gedaan. Ik ga me niet in de schulden steken voor een coach, maar wacht wel totdat ik 2 ton in kas heb voor een goed coach.quote:Op maandag 17 april 2006 19:57 schreef Outpost76 het volgende:
Heb je nog wat gehad aan mn reactie over je coach?![]()
Sorry maar zo vrolijk vind ik m niet!quote:Op maandag 17 april 2006 20:12 schreef Tomhoog het volgende:
de hattrick cartoon!!
[afbeelding]
onder gemeenschap
ok dan heeft mn advies nog enig nut gehad want dat is wat ik ook zei!quote:Op maandag 17 april 2006 20:07 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, en nog wat research gedaan. Ik ga me niet in de schulden steken voor een coach, maar wacht wel totdat ik 2 ton in kas heb voor een goed coach.
En dat zonder hulp van buiten af! ?quote:Op maandag 17 april 2006 20:05 schreef Oldbie het volgende:
Denk je dat jezelf goed bezig bent in Hattrick? Kijk dan eens naar Ekvilibristerne (404098).
Hij begon in VII in Denemarken. Promoveerde 6 seizoenen op rij door kampioen te worden en is nu kampioen van Denemarken.
![]()
Misschien moet je nog maar eens proberen om niet 3 posts achter elkaar te doen ofzo, dat leest best vervelend. Gewoon lekker alles in 1 post gooien!quote:Op maandag 17 april 2006 20:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En dat zonder hulp van buiten af! ?zo niet dan ........
Petje af!!!! erg goed!!!
![]()
Sorryquote:Op maandag 17 april 2006 20:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Misschien moet je nog maar eens proberen om niet 3 posts achter elkaar te doen ofzo, dat leest best vervelend. Gewoon lekker alles in 1 post gooien!![]()
EDIT: En je zorgt er zo alleen maar voor dat het topic nog harder gaat...
Een kwestie van een beetje kopieren en plakken...puzzelen maar!quote:Op maandag 17 april 2006 20:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sorry![]()
Als jij me kan uitleggen hoe ik in 1 bericht 3 mensen kan quoten zal ik t proberen!![]()
Sorry maar das ingewikkelder dan de manier waar ik t op doe.quote:Op maandag 17 april 2006 20:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Een kwestie van een beetje kopieren en plakken...puzzelen maar!![]()
ach, ik mis geen penalties meer in ieder gevalquote:Op maandag 17 april 2006 22:37 schreef komrad het volgende:
hoi grumps
hoe is het met de SP training?
quote:Op maandag 17 april 2006 22:46 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ach, ik mis geen penalties meer in ieder geval
quote:Update 17/04/06:
Na de net gespeelde qualificatiewedstrijden is het nu voor iedereen duidelijk in welke reeks hij zou terechtkomen, moest het een normaal seizoen zijn. Daarbij zijn de reekstabellen reeds aangepast zoals elk jaar:
- Dat wil zeggen dat op zondag 15 van een seizoen (dit is nu 16/04/06) de rechtstreeks gepromoveerden en gedegradeerden reeds in hun nieuwe reeks zichtbaar zijn.
- Zoals elk seizoen, moeten de winnaars/verliezers van een qualificatiewedstrijd geduldig wachten op zondag 16 van een seizoen (23/04/06 voor seizoen 15) vooraleer ze hun naam officieel in deze reekstabellen (zouden) zien blinken. Via de link op hun teampagina kunnen zij echter ook al zien in welke reeks zij (zouden) gaan terechtkomen.
Nogmaals, tot nog toe is dit dus helemaal niet anders dan de situatie die zich normaal op het einde van een seizoen afspeelt.
Maar vanaf nu gaat 'het' dus vroeg of laat gebeuren: De 'Grote Hervorming' is immer één van de volgende events die nu nog moet plaatsvinden. Echter, op dit moment hebben wij nog geen bevestiging gekregen van wanneer dit precies zal gebeuren.
Wilde speculaties op de diverse forums zullen er altijd zijn, doch deze zijn niet gebaseerd op vaststaande feiten of bevestigingen van de HT-ontwikkelaars:
- Dat het nu voor elk moment is: het zou kunnen, alle noodzakelijke gegevens zijn immers beschikbaar, en een aantal extra teams is ook gebotifieerd alvorens de quali's werden berekend.
- Dat het zeker voor woensdag moet gebeuren omwille van de bekerloting: ook dit zou kunnen, doch men kan de bekerloting evengoed woensdag doen zoals normaal en later gewoon een keer opnieuw runnen, nadat de hervorming heeft plaatsgegrepen. Dit zou natuurlijk tijdelijk wat extra onduidelijkheid opleveren, maar is niet onoverkomelijk en misschien ook noodzakelijk omdat de loting wellicht toch uitzonderlijk op een andere manier gaat gebeuren, al is ook dit tot nog toe niet bevestigd.
- Dat het zeker voor zondag moet gebeuren, want dan zijn de officiële reekstabellen toch altijd beschikbaar: zeer waarschijnlijk wel, temeer daar op die zondag ook alle wedstrijd-ID's gecreëerd worden en het vergeefse moeite zou zijn dit voor de hervorming te doen en nadien nog eens. Maar je weet maar nooit ...
Besluit: het kan voor elk moment zijn, maar het zou ook nog tot volgend weekend kunnen duren. Het is dus kwestie van nog wat geduld uit te oefenen, en regelmatig 'ns te komen kijken.
Uiteraard houden wij u bij nieuwe ontwikkelingen zo goed en zo snel mogelijk op de hoogte.
Zit nog in dezelfde divisie, vanmiddag maar eens zien wat de omvorming brengt, nu eerst eten.quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:36 schreef halleekes het volgende:
ben benieuwd...ben benieuwd
Geloof dat hier nog geen antwoord op was gegevenquote:Op maandag 17 april 2006 17:58 schreef MacMauser het volgende:
Ik heb eigenlijk een vraagje over de beker: Speel je als lager geklasseerd team altijd thuis de 1ste ronde? En zo ja, kun je ook PIC spelen voor de beker? (MIjn teamgeest zou dan kunnen stijgen voor eerste competitiewedstrijd waardoor je tegen een normaal gesproken vergelijkbaar team wellicht kunt winnen..)
ik heb bijna en keer een 6de klasser er bijna uitgkregen doordat ik op MOTS speelde en hij op PIC, en hij mij en beetje zwaar onderschattequote:Op dinsdag 18 april 2006 13:37 schreef Klapdeur het volgende:
[..]
Geloof dat hier nog geen antwoord op was gegeven
Degene die het laagst geklasseerd staat speelt thuis. In de beker kan je PICen. Hierdoor gaat je teamgeest inderdaad omhoog en heb je dus een voordeel voor je volgende wedstrijd.
MOTS in beker is beetje nutteloos. Dat extra geld voor 1 ronde is misschien leuk, maar beter alles op de competitie (in lagere klassen)quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:40 schreef stefmans het volgende:
[..]
ik heb bijna en keer een 6de klasser er bijna uitgkregen doordat ik op MOTS speelde en hij op PIC, en hij mij en beetje zwaar onderschatte![]()
van mij is ook klaarquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:07 schreef Lennox het volgende:
[..]
MOTS in beker is beetje nutteloos. Dat extra geld voor 1 ronde is misschien leuk, maar beter alles op de competitie (in lagere klassen)
Mijn competitie is trouwens klaar. Ziet er een stuk beter uit dan eerst![]()
ik zal eens kijkenquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:39 schreef ExCibular het volgende:
Ik heb een uitstekend spits voor je, loopt woensdag af. Kan ook op de vleugel uit de voeten en heeft als specialiteit koppen.
Hattrick gaat net down bij mij, maar mijn Teamnaam staat onder mijn avatarquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:43 schreef ExCibular het volgende:
Wat is je teamnaam/ID? En om welke formi PM gaat het?
Ik heb er voor volgend seizoen een goede formi nodig of een uitmuntend.
18-04-2006 om 14:44 (Global)quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:46 schreef stefmans het volgende:
[..]
Hattrick gaat net down bij mij, maar mijn Teamnaam staat onder mijn avatar![]()
Speler ID : 66116015![]()
Jammer van zn ervaringquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:02 schreef stefmans het volgende:
Jarmo Someroja (110579857)
21 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die opvliegend en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Suomi
Total Skill Index (TSI): 3 970
Loon: 2 940 ¤/week
Eigenaar: Rotta-apina
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: waardeloos Keepen: goed
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
mijn nieuwe keeper![]()
85k mooie keeper dacht ik![]()
same thoughts. Ik heb er 1 van 23, zal ongeveer even hoog zitten en ook vorige week gekocht. 23 jaar slecht ervaring en 86k. Dat koop ik dan lieverquote:
jup dat is waar, maar ik heb al genoeg andere spelers met ervaring erbijquote:
Ik zou nog even wachten, er zitten een hoop fouten in.. kan bijv. V.120 niet zien:quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:27 schreef macondo het volgende:
Divisie VII 179 is het geworden.. Beetje apart, lijken een beetje gelijkwaardige teams. Eens kijken hoe ver ik kom, anders maar een trainingsseizoen van maken...
meeste 18 jarige kale goeds hebben een tsi van 100-500...deze zit al duidelijk hoger op 800 loopt af over 2 uurtjesquote:Jerónimo Albergaria (77446566)
18 jaar, zwak in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: Portugal
Total Skill Index (TSI): 800
Loon: 792 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC__Paniek
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:35 schreef twi het volgende:
Ik hoop dat ze nog bezig zijn want na promotie zit ik in IX.396 met 4 botteams, 2 teams waarvan er eentje slechts 3 spelers opstelt en de andere overal niet eens aan 1 ster per plek komt, en de derde ook nauwelijks tegenstand zal bieden
Ach, aan de andere kant is het ook wel prima zo. Kan ik me echt een jaar gaan richten op trainen en het populair worden bij m'n supporters
Zat trouwens in XII, toen tijdelijk in XI, nu dus weer 2 divisies omhoog.
Ze hebben echt een paar enorm vreemde programmeurs in dienst daar bij dat Hattrickquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:40 schreef maniack28 het volgende:Ze zijn nog aant schuiven.. schijnt dat de volgorde niet VI.1 VI.2 is, maar VI.1 VI.10 VI.110 etc etc. de volgorde waarin de bots worden doorgeschoven is dus alfabetisch geordend en niet numeriek
![]()
idd... ik wil ook doorschuiven, naar een VI met gemiddeld 140 hatstats ipv 180quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:43 schreef twi het volgende:
[..]
Ze hebben echt een paar enorm vreemde programmeurs in dienst daar bij dat Hattrick
Denk het wel... schijnt dat de cache moeite heeft alle juiste dingen weer te geven, dus over een paar uur zou er meer duidelijkheid moeten zijn.quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:55 schreef Lennox het volgende:
en gaat dat per divisie Maniack ?
Ik als nr 1 uit IX zal dan ook doorgeschoven worden volgens jou?
Het is nu echt een onoverzichtelijke bende geworden zeg.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |