Hooguit slecht voor je nachtrust met dat stofzuiger geluid.quote:Op donderdag 6 april 2006 00:02 schreef Sharkdoggie het volgende:
Zou het slecht zijn om een Xbox 360 een nachtje aan te laten om te downloaden? Gewoon voor een uurtje of 8.
Ik vind het rustgevend. Zou er hele dag naar kunnen luisteren.quote:Op donderdag 6 april 2006 00:05 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hooguit slecht voor je nachtrust met dat stofzuiger geluid.
FLAME!!!111eins!!!quote:Op donderdag 6 april 2006 00:05 schreef peristilius het volgende:
[..]
zonder DVDquote:Op donderdag 6 april 2006 00:05 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik heb die demo niet, maar ben wel blij dat ik hem besteld hebquote:Op donderdag 6 april 2006 01:12 schreef Frasier het volgende:
Net even de X360 demo van Tomb Raider Legend gespeelt. Damn dat ziet er goed uit zeg. Ik ben echt blij dat ik 'm besteld heb.
Meen je dat nou echt? Ik vond het er lelijk uit zien. Opgekalefaterde Xbox graphics. Ja, mooi water hoor, leuke textures. Maar niks bijzonders. 6,5.quote:Op donderdag 6 april 2006 01:12 schreef Frasier het volgende:
Net even de X360 demo van Tomb Raider Legend gespeelt. Damn dat ziet er goed uit zeg. Ik ben echt blij dat ik 'm besteld heb.
quote:Op woensdag 5 april 2006 23:51 schreef devv05 het volgende:
Niet nog een titel voor dat gare spel. Tomb Raider verdiende 'm!
Wanneer haal jij dan een 360?quote:Op donderdag 6 april 2006 01:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die last die ik altijd heb van die waterballonnen en die Oblivion reclames
Ik slaap niet in m'n woonkamerquote:Op donderdag 6 april 2006 00:05 schreef peristilius het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |