Mijn CoD2 ligt echt al 1.5 maand bij iemand anders, vroeg al maand geleden of ik terug kon hebben, gaat die gast naar, weet ik veel welk land, voor een pokertoernooi, kan ik nog langer wachten. >_<quote:Op woensdag 22 maart 2006 08:08 schreef masterdave het volgende:
Kep een stomme vraag, wat betekent tvp?
Werkt de patch overigens?kep zelf geen cod2, maar vond het wel lullig voor de mensen die um wel hadden en dan schijtbagger op online konden spelen
Klinkt goed binnenkort es kijken.quote:Op woensdag 22 maart 2006 08:09 schreef jorienvdherik het volgende:
Ja net getest... geen lag , lobbys aanmaken, mappen keuze
quote:Op woensdag 22 maart 2006 08:08 schreef masterdave het volgende:
Werkt de patch overigens?kep zelf geen cod2, maar vond het wel lullig voor de mensen die um wel hadden en dan schijtbagger op online konden spelen
Sorry voor de tweede post maar kan om de een of andere reden die hierboven niet meer aanpassen...quote:Op woensdag 22 maart 2006 08:08 schreef masterdave het volgende:
Nee,... het is een hele slechte tvpquote:Op woensdag 22 maart 2006 09:38 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Heb je m binnen of ben je gewoon nog bezig met hypen?![]()
Daar wachtte ik ook op......... slecht van Rare... zou in December al moeten komen. Komt denk ik niet meerquote:Op woensdag 22 maart 2006 09:55 schreef Fliepke het volgende:
Kameo moet volgens mij ook nog steeds zijn co-op patch krijgen. Dat ze er even lekker in stikken
http://xbox360.ign.com/articles/693/693239p3.htmlquote:Op woensdag 22 maart 2006 09:55 schreef Fliepke het volgende:
Kameo moet volgens mij ook nog steeds zijn co-op patch krijgen. Dat ze er even lekker in stikken
Lekker bevestigend die laatste zinquote:IGN: At E3 2005, Microsoft said that Kameo: Elements of Power would feature an online co-operative element. But as we both know, the game offers only offline cooperative play. Giving it an online cooperative feature would be fantastic. Please tell us about your future online co-op plans if there are any, and what they entail.
George Andreas: You might be hearing something very soon.
Al komt ie morgen, ik heb helemaal geen zin meer in Kameoquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:21 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Daar wachtte ik ook op......... slecht van Rare... zou in December al moeten komen. Komt denk ik niet meer
Hij werkt echt goed hier. Ik nog totaal geen lag gezienquote:Op woensdag 22 maart 2006 08:08 schreef masterdave het volgende:
Hee cool!quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:07 schreef GokuSFE het volgende:
Ik lees net dat er voor PGR3 nieuwe auto's en achievements aankomen![]()
met die patch dus waarschijnlijk welquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mooi, cod2 heb ik pas gekocht, vond wel wazig dat je geen map kon kiezen, en speltype..
Kameo komt vandaag binnen
mooi mooi mooi !
Heb de retail debug kopie ook al tijdje liggen, maar daar mankeert helaas nog wel het een en ander aan. 8,5 is hoog trouwens, ik zou het een 8,0 max geven from what I've seen at the momennt.quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
Blazing Angels toch niet uitgesteld???
http://reviews.teamxbox.c(...)quadrons-of-WWII/p1/
Review van TeamXBOX. Een 8.5.
Das een mooi cijfer.
HEEL VEEL PLEZIER STRAKSquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:30 schreef Tumble het volgende:
OBLIVION !!!!!! (doet een chandler dansje)
jongens hij is TE Gek
maar ehm ja wel een tikje overwhelming as in wat moet ik kiezen voor ras birthsign whatever
maar ik heb hem dus binnen
Aan die HD kabel zitten male connectors, ken ook weinig (lees geen) tv's waar je female connectors in kan stoppenquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:16 schreef American_Nightmare het volgende:
Vraagje; Die HD-kabel zitten daar male of female aansluitingen aan? Ik wil eigenlijk m'n 10 meter lange componentkabel (male-connectoren) erin douwen.
waar gekocht?quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:30 schreef Tumble het volgende:
OBLIVION !!!!!! (doet een chandler dansje)
jongens hij is TE Gek
maar ehm ja wel een tikje overwhelming as in wat moet ik kiezen voor ras birthsign whatever
maar ik heb hem dus binnen
Wat had je dan verwacht, een kabel van 10 meter?quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:54 schreef American_Nightmare het volgende:
Ze gaan er dus voor het gemak maar vanuit dat hun kabel lang genoeg is voor iedereen. Ik moet dus een verloopstukje kopen en daar weer mijn kabel inpluggen.De HD-kabel van de classic xbox had wel female connectoren en daar kon je dan een eigen of de bijgeleverde componentkabel op aansluiten.
Zit er wel standaard een optische audioaansluiting op de 360?
Een connector met extra kabel van 1 meter ofzo.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:57 schreef twi het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht, een kabel van 10 meter?Voor 99,9% van de consumenten is 'ie lang genoeg, Die 0,1% moet maar lekker zelf verlengen.
Optische audio aansluiting zit op het blokje van de HD kabel. Overigens aan de kant waar 'ie de X360 in gaat, dus veel plezier met het kopen van 10 meter optische kabel
Jullie doen niet aan mobiele telefoons zeker?quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:31 schreef Mystikvm het volgende:
Als het allemaal goed gaat komt mijn vriendin binnen nu en 10 minuten thuis met de game (Oblivion) die ze opgepikt heeft bij Nedgame. Althans, hun website zei dat ze hem binnen hadden, dus dat hoop ik dan maar.
Nee joh?quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
Iemand al bij de bart smit geweest?
is de enigste winkel die we hier hebben, kwa games..
ook wel de marskramer, maar stelt niet veel voor
Of is er iemand in Den Bosch of Eindhoven, bij winkels geweest?
Woon jij ook in Boxtel ofzo?quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
Iemand al bij de bart smit geweest?
is de enigste winkel die we hier hebben, kwa games..
ook wel de marskramer, maar stelt niet veel voor
Of is er iemand in Den Bosch of Eindhoven, bij winkels geweest?
en je vraag was?quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:01 schreef zatoichi het volgende:
Verder nog een vraagje; ik heb CoD2 gisteren op veteran uitgespeeld, heb wel de won the war achievement, alle veteran missie achievements, maar niet war hardenend. Frustrerend....
lol jaquote:
en waar heb jij het over?quote:
Daarom heb ik m'n oblivion dus besteld bij Zuiderparkcomputers, die kloterige Bart Smit heeft nooit wat en de Marskramer heeft geloof ik 2 360 spellen staan. Blij dat ik binnekort naar Den Bosch verhuis, heb ik tenminste wat keus voor m'n games-zakenquote:
Ja,quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:16 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
ik heb een vraagje ik zit te twijfellen tussen een xbox360 en een ps3.
(heb geen zin om te wachten dus wordt waarschijnlijk eerst genoemde)
een paar vraagjes
zit er al wel een scartkabel bij een premiumpakket
zit bij de draadloze controller wel al een play en charche kit. (en anders zijn dat standaart penlites)
kan ik ook een goedkopere wifi usb netwerkadapter erin steken.
Hoe krijg ik bestanden van mijn pc naar mijn xbox gestreamt? (en welke codecs ondersteunt hij)
met scart bedoel ik standart scart zodat ik hem op mijn non hdtv kan aansluiten.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:16 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ja,
nee,
volgens mij niet
Niet, althans je moet een windows media center pc hebben.
quote:Digitaal entertainment: laat je muziek, foto's, video en tv een ware metamorfose ondergaan. Je kunt direct naar dvd-films met Progressieve Scan kijken zonder dat daar enige extra's voor nodig zijn. Je kunt muziek naar de hard-drive van de Xbox 360 overbrengen en je nieuwste digitale foto's delen met je vrienden. Zodra je verbinding maakt, streamt de Xbox 360 de digitale media die zijn opgeslagen op je mp3-speler, digitale camera, multimedia-pc of een willekeurige pc met Microsoft® Windows® XP.
Heb jij hem nog niet dan?quote:
*snik* bedankt...quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:38 schreef Tumble het volgende:
Ash ik heb medelijden met je...
55 euroquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:39 schreef Ash het volgende:
[..]
*snik* bedankt...
Wat hebben jullie trouwens betaald voor de Collector's Edition van Oblivion? ikzelf 69.95.
Hier lag ie volgens mij ook al in de winkel.quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:54 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Heb jij hem nog niet dan?. Ik mocht het trouwens helemaal niet zeggen van de winkelier omdat hij hem een dag te vroeg verkocht, maar nu heb ik het toch al gedaan.
Weer een dag zonder rekeningen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:05 schreef =HellFire= het volgende:
Fuckin post is niet langsgeweest..
.
Ik ben een Imperial met warrior als sign en spellsword als class... Maar ik weet eigenlijk niet of dat wel een handige combinatie is.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:05 schreef Wessiej het volgende:
Wat heb je gekozen?
Ik heb er nu al 3 en een half uur opzitten, een record voor mij op de eerste dag.
Top spel.
Maak van iets negatiefs iets positiefs.quote:
WHAHAHAHAHAHHquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:22 schreef Robhimself.2 het volgende:
Goed, ik liet mijn personage even in een stoel zitten, bleek ie al die tijd geen broek aan te hebben!!
quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:22 schreef Robhimself.2 het volgende:
Goed, ik liet mijn personage even in een stoel zitten, bleek ie al die tijd geen broek aan te hebben!!
In de winkel halen terwijl ik hem opgestuurd krijg voor de review?quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:16 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Maak van iets negatiefs iets positiefs.
Waarom haal je de games dan niet op in de winkel.
Is toch een stuk makkelijker.
En je woont zo te zien vlakbij Groningen.
Heb de mijne niet bij bart smit besteld, me xb360 komt er wel vandaanquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:13 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Daarom heb ik m'n oblivion dus besteld bij Zuiderparkcomputers, die kloterige Bart Smit heeft nooit wat en de Marskramer heeft geloof ik 2 360 spellen staan. Blij dat ik binnekort naar Den Bosch verhuis, heb ik tenminste wat keus voor m'n games-zaken![]()
Ik zit ook in groningen, waarom krijg ik hem morgen pas? Ik heb heb hem bij dim.plus besteld, krijg er wel 25% korting op, en op een ander spel though.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:56 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
In de winkel halen terwijl ik hem opgestuurd krijg voor de review?. Dat had ik wel gedaan als ik de review niet had hoeven doen, ging ik ook gelijk voor de CE uiteraard (en die krijg je niet natuurlijk van de dev's
).
Groningen.![]()
Heb ik ook gehad iddquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:22 schreef Robhimself.2 het volgende:
Ik krijg het idee dat er op woensdag hier in het Noorden niet zo veel geleverd wordt...?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:04 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ik zit ook in groningen, waarom krijg ik hem morgen pas? Ik heb heb hem bij dim.plus besteld, krijg er wel 25% korting op, en op een ander spel.
Net als in WoW, geen?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:06 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad idd!
Wat is het nut eigenlijk van gaan zitten?
Ik zat op een paard en zag dat ik geen broek en geen schoenen aan had.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:06 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad idd!
Wat is het nut eigenlijk van gaan zitten?
Mn xbox bij bartsmit.com besteld omdat die mutsen bij ons m'n bestelling kwijt warenquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb de mijne niet bij bart smit besteld, me xb360 komt er wel vandaan
heb ik omdat ik na 9 uur had besteld op vrijdag, tot dinsdag moeten wachten, toch erg goed geregeld.
maar waar woon je ergens in boxtel? ook oost ?
Ik weet niet, je naam komt me half bekend voor, mja je emailquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:42 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Mn xbox bij bartsmit.com besteld omdat die mutsen bij ons m'n bestelling kwijt waren(wel launch dag gehad).
Nog geen Oblivion gezien hier jammergenoeg... zal wel vrijdag of zaterdag worden![]()
(en ja ook Oost)
Leuk. Astropop was ook al beschikbaar zag ik, maar ik kom er allemaal niet aan toe met Oblivionquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:06 schreef gijsje79 het volgende:
Ben nu de demo aan het downen van Blazing Angels.
Staat op Marktplaats.
gaat alleen extreeeeem langzaam nuquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:06 schreef gijsje79 het volgende:
Staat op Marktplaats.
Thanx!quote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:06 schreef gijsje79 het volgende:
Staat op Marktplaats.
Leuk, maar zal me niet lang kunnen boeien denk ik. Grafisch ook maar middelmatig vind ik.quote:
dat heb ik ook, ik vind hem ook te arcade eigenlijkquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:30 schreef Frasier het volgende:
[..]
Leuk, maar zal me niet lang kunnen boeien denk ik. Grafisch ook maar middelmatig vind ik.
Middelmatig?! Ik vind deze game er geweldig uitzien, en de sfeer is ook super. Echt een next gen. titel grafisch en qua gameplay. Ik vind hem helemaal top.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:30 schreef Frasier het volgende:
[..]
Leuk, maar zal me niet lang kunnen boeien denk ik. Grafisch ook maar middelmatig vind ik.
zeker de amerikaanse marketplace of niet?quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:06 schreef gijsje79 het volgende:
Staat op Marktplaats.
Volgens mij niet hoor.quote:Op donderdag 23 maart 2006 08:03 schreef masterdave het volgende:
[..]
zeker de amerikaanse marketplace of niet?
Ff gespeeld kan bij ook niet echt boeien.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:38 schreef kepler het volgende:
[..]
dat heb ik ook, ik vind hem ook te arcade eigenlijk
Beetje alsof je een Garfiel pocket aan het lezen bent inderdaadquote:Op donderdag 23 maart 2006 10:29 schreef =HellFire= het volgende:
Jeetje, nog steeds Comic Sans lettertype bij Blazing Angels? Hoe halen ze het in hun hoofd?. Dacht dat het een mankement van m'n debug review copy was.. pfff.....
Naja, vandaag Oblivion dan maar.
Precies. Ingesproken teksten zijn ook zwaar stereotiep en kloppen vaak van geen kanten. Geen idee hoe het menu er in de demo uitziet maar de review debug versie had nog wel eens last van bugs/glitches, teksten die door andere dingen heenlopen, een kaal level-selectie scherm en ga zo maar door.quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Beetje alsof je een Garfiel pocket aan het lezen bent inderdaad
quote:Publisher Eidos has announced today that its upcoming government-toppling action title Just Cause will also make an appearance on Xbox 360 this fall, in addition to the previously confirmed releases for PC, Xbox and PS2.
Developed by Avalanche Studios, Just Cause offers a volatile mix of political turmoil, weapons of mass destruction, rebel factions and drug cartels all bubbling away nicely under the relentless sun of tropical South American island, San Esperito.
You slip into the cunning shoes of undercover CIA operative Rico Rodriguez as he's air-dropped to the beautiful - but not particularly tourist friendly - Esperito in an assignment to overthrow the dodgy government as it becomes an increasing threat to world peace.
Over 300 missions will be featured and a variety of land, sea and air vehicles will be at your disposal for getting around the island - which consists of mountain, beach, jungle, city and village areas.
Rodriguez will apparently be able to use any scheming methods he chooses to destabilize and ultimately rid Esperito of its crooked leaders, whether it's aiding rebel forces, sparking an uprising amongst the population or by fanning the flames of friction between the island's various rival factions. In other words, making muchas problemas.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:26 schreef twi het volgende:
Spel wat ik overigens liever vandaag dan morgen op de X360 zie: Midtown Madness 4. Goh, wat zou dat tof zijn.
Ik wil Freelancer 2 op de 360quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:26 schreef twi het volgende:
Spel wat ik overigens liever vandaag dan morgen op de X360 zie: Midtown Madness 4. Goh, wat zou dat tof zijn.
Welke is de tweede dan?quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:50 schreef Bastard het volgende:
Zijn ook weer 2 nieuwe arcade games te downloaden
YEPquote:
Saai? Ik weet wel betere woorden dan saai.quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:26 schreef Slofsky het volgende:
Het is erg jammer om te zien dat er bij Blazing Angels grafisch nauwelijks verschil is tussen de Xbox- en de Xbox 360-versie. Heb ongeveer een maand geleden een previewcopy van Blazing Angels voor de Xbox gespeeld, en ik zou het verschil niet eens kunnen benoemen. Overigens nog steeds erg spijtig dat men niet is afgestapt van dat saaie lettertype.
Ach, de tekst wordt tenminste nog voorgelezenquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:35 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Saai? Ik weet wel betere woorden dan saai.![]()
Ik ook maar moet eerst naar school en dan naar m'n werk en daarna ga ik uitquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:00 schreef zatoichi het volgende:
Vanmiddag ga ik Oblivion ophalen
Ik weet niet of ik dan nog tijd heb om op Fok! te posten....
Ik wacht gewoon op de postbode, hopelijk vandaag binnenquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:05 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ik ook maar moet eerst naar school en dan naar m'n werk en daarna ga ik uit![]()
dunno, niemand op fok erover gehoord en zelf ook geen last gehadquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:31 schreef xstatic1975 het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die crashende xbox360's door die xbox live update/GRAW online gedoe?! Ik hoor/lees daar niks meer van, al opgelost?!
Whahaha ja inderdaad!quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:58 schreef Tain het volgende:
Gewoon alle spellen kopen en als je dan nog steeds geld hebt de spellen die je al hebt weer dubbel kopen
Ik vind hem ook best leukquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:03 schreef piet_pelle het volgende:
Jeetje wat zijn jullie negatief over Blazing angels, ik vond hem supergaaf. En de graphics ook. Ik was juist verrast door de sfeer door o.a. de stemmen, en het lettertype is me echt helemaal niet opgevallen.
Voor zo'n grote wereld zien de dorpjes en omgevingen er toch juist mooi uit?
Zo groot is de wereld niet eens, en alles heeft wel ERG weinig detail hoor. De 360 kan veel, en veel meer.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:03 schreef piet_pelle het volgende:
Jeetje wat zijn jullie negatief over Blazing angels, ik vond hem supergaaf. En de graphics ook. Ik was juist verrast door de sfeer door o.a. de stemmen, en het lettertype is me echt helemaal niet opgevallen.
Voor zo'n grote wereld zien de dorpjes en omgevingen er toch juist mooi uit?
ik heb toevallig net een weekje geleden in een simulator gevlogen, dus de besturing voelde echt extreeeem arcade aan. Maar na een paar minuten wennen vliegt het wel lekker makkelijk en dat is misschien wel beter voor de gameplay.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:12 schreef piet_pelle het volgende:
Je kan de stemmen opvatten als kinderachtig maar ook als cartoony, om je wat meer in de mood te krijgen. Wel jammer dat de moffen niet duits maar engels met een duits accent praten trouwens.
Ik denk dat deze game leuker is om te doen dan G-rev wat me te serieus lijkt. Maar dat is natuurlijk afhankelijk waar je smaak naar uit gaat.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:22 schreef Bastard het volgende:
Verkapt kijk-mij-eens-in-een-simulator-vliegen-post
Juist op een HD-TV zie je pixels goed, op een gewone tv niet. Ook is mijn ervaring dat platte beeldschermen er ook pixeliger uitzien dan gewone SD tv's.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:45 schreef MuseMuse het volgende:
Ik heb 2 vraagjes:
Laatst heb ik op e xbox360 PGR3 gespeeld bij de FRS, wat me daar opviel was dat er nogal veel kartelige randjes opzitten? hoort dat zo? zou een beetje jammer zijn..
En is het verschil tussen een gewone oude tv en een LCD HD-TV erg groot? (zonder xbox is er natuurlijk verschil, maar maakt xbox360 dat verschil zeg maar "groter"?)
die karteltjes blijven dus iig. en jij zeg dus eigelijk dat een gewone tv "beter" is?quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:48 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Juist op een HD-TV zie je pixels goed, op een gewone tv niet. Ook is mijn ervaring dat platte beeldschermen er ook pixeliger uitzien dan gewone SD tv's.
Vergeet ook niet dat je thuis niet zo dicht op je scherm zit als bij een demopodquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:45 schreef MuseMuse het volgende:
Ik heb 2 vraagjes:
Laatst heb ik op e xbox360 PGR3 gespeeld bij de FRS, wat me daar opviel was dat er nogal veel kartelige randjes opzitten? hoort dat zo? zou een beetje jammer zijn..
En is het verschil tussen een gewone oude tv en een LCD HD-TV erg groot? (zonder xbox is er natuurlijk verschil, maar maakt xbox360 dat verschil zeg maar "groter"?)
Tsja iig beter dan die tv's van de demopods. Daar zien de games er pixelig uit, bij mij thuis niet. De verdere verschillen weet ik niet maar dit valt me gewoon op.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:50 schreef MuseMuse het volgende:
[..]
die karteltjes blijven dus iig. en jij zeg dus eigelijk dat een gewone tv "beter" is?
een gewone tv "beter" dan een HDTV is gewoon dikke onzinquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:50 schreef MuseMuse het volgende:
[..]
die karteltjes blijven dus iig. en jij zeg dus eigelijk dat een gewone tv "beter" is?
Alles is Cho zijn schuld, stomme hyperquote:
Onzin.... goede plasma of lcd met component aansluiting en 720P of 1020I instellingen OWNED een CRT tv met RGB aansluiting !quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:48 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Juist op een HD-TV zie je pixels goed, op een gewone tv niet. Ook is mijn ervaring dat platte beeldschermen er ook pixeliger uitzien dan gewone SD tv's.
er is al een fifaquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:58 schreef piet_pelle het volgende:
*net de nieuwe 360 tv commercial gezien heeft*
wow ik heb dus de offciele WK 2006 video game console. Betekent dat dat we nog een fifa kunnen verwachten?
nog een Niet dat ik daar op zit te wachten.quote:
Volgens mij maakt het wel veel verschil of je een goede Plasma/LCD hebt of een goedkoop onding met een nog lagere resolutie dan PAL.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:59 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Onzin.... goede plasma of lcd met component aansluiting en 720P of 1020I instellingen OWNED een CRT tv met RGB aansluiting !
ik ook krijg hem morgen.quote:
volgens tweakers hebben ze bij de demo pods de tv`s niet goed ingesteld (of de xbox360).quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:22 schreef twi het volgende:
Ik moet zeggen dat ik pas in de mediamarkt PGR3 heb gedaan en inderdaad ook niet goed werd van al die hoekjes, kieren, blokjes en witte vlakken die je ziet. Vraag me af of het aan de instellingen van de TV lag, of dat PGR3 gewoon lelijk is op een HDTV. Maar ik stond erachter en dacht "blij dat ik nog effe een gewone TV heb".
ik wil er geen er varing mee hebben ik wil een cheap ass stikje gebruikenquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:42 schreef Strolie75 het volgende:
Zijn er mensen die ervaring hebben met de Xbox 360 Wireless Network Adaptor?
Werkt het een beetje?
[afbeelding]
hmm als ik dan toch een nieuwe tv moest gaan kopen dan ook gelijk HD en er ¤600+ aan uitgevenquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:44 schreef jorienvdherik het volgende:
morgen misschien ff kijken of de rgb kabel van 360 er is van joytech en misschien nieuwe tv er bij van 61 cm ? 300 euro ?
als hij hdmi ondersteuntquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:47 schreef MuseMuse het volgende:
zou het niet mogelijk zijn om je xbox aan te sluiten aan je monitor![]()
ouders betalenquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:48 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
hmm als ik dan toch een nieuwe tv moest gaan kopen dan ook gelijk HD en er ¤600+ aan uitgeven
quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:23 schreef twi het volgende:
Omdat het breedbeeld LCD's zijnJe hebt toch wel eens gehoord van dat begrip toch? Breedbeeld?
ja oke op die manier, maar is toch nog intenser als het heel hoog zou zijnquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:23 schreef twi het volgende:
Omdat het breedbeeld LCD's zijnJe hebt toch wel eens gehoord van dat begrip toch? Breedbeeld?
Het is juist intenser als het breder is, kijk maar naar bioscoopformaat, das pas breed.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja oke op die manier, maar is toch nog intenser als het heel hoog zou zijn
mm 61cm is breed genoeg maar je hebt gelijk het lijkt wel of ze steeds breder worden.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:04 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ouders betalen
zag er wel 1 voor 1000 staan
en 1 echte hele brede die was echt meesterlijk
maar waarom zijn die hd-tv zo laag
philips lg panel
http://www.fotoklein.nl/pdf/Advertentieweek12.pdf
Hij is wel duur ja. Maar goed, een kabel door de gang en de woonkamer trekken is ook geen optie.quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:44 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
ik wil er geen er varing mee hebben ik wil een cheap ass stikje gebruiken![]()
niet zo`n ding van ¤80
Niets meer aan toe tevoegen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:01 schreef Sjotime het volgende:
Ja... kippenvel
http://xboxyde.com/news_2695_en.html
Zozo, ben erg geinterreseerd.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:01 schreef Sjotime het volgende:
Ja... kippenvel
Toch wel erg interessant. Heb tot nu toe alleen PGR3 en DOA4, dus een spel zoals Tomb Raider is een erg aangename afwisseling qua gameplay.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:01 schreef Sjotime het volgende:
Ja... kippenvel
ik weiger die te kopenquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:37 schreef H.Flick het volgende:
Ik kon de CE ook nergens vinden. Maar ik ben ook heel blij met mijn standaard editie!
Dimplus levert bijna altijd.....quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:44 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik weiger die te kopen
Wat is dat toch met publishers en CE's ??? iedereen wil die klote CE, brengen ze er maar een paar op de markt
Net als die premium 360 ... kijk hoeveel coretards er zijn tegenover premium gamers....
En vandaag ben ik erachter gekomen waarom ik normaal gesproken nooit reserveer...
De winkel waar ik em had gereserveert krijgt die klote CE geeneens, alleen de standaard editiesmijn kans op een CE
Goed zoeken? zoals ik al zei ben ik in iedere winkel geweest die ook maar een beetje elektronica verkoopt, NERGENS hadden ze emquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:19 schreef jorienvdherik het volgende:
mensen moet is goed zoeken (A)
In ieder geval een game om te leverenquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zelfs een game kunnen ze niet goed leveren
Ja, hiero een slachtoffer!quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:31 schreef xstatic1975 het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die crashende xbox360's door die xbox live update/GRAW online gedoe?! Ik hoor/lees daar niks meer van, al opgelost?!
Heb je hem nou toch voor de PC gekocht?quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:00 schreef Retuobak het volgende:
Bij de dynabyte hier lagen 8 360 CE's en 4 PC CE's (nu 3 PC CE's dan)
zit boek bij ofzoquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:36 schreef Frasier het volgende:
Wat is er zo speciaal aan de CE edition? Ik heb net de gewone gekocht en de eerste indruk is goed.
Ik heb hem en hij werkt geweldig!quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:42 schreef Strolie75 het volgende:
Zijn er mensen die ervaring hebben met de Xbox 360 Wireless Network Adaptor?
Werkt het een beetje?
[afbeelding]
Boek met de geschiedenis, een making of en een munt.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:36 schreef Frasier het volgende:
Wat is er zo speciaal aan de CE edition? Ik heb net de gewone gekocht en de eerste indruk is goed.
PC is goedkoper, draait op vergelijkbare settings met de 360 versie (alleen dan in 1280x1024 ipv SDTV reso) en heeft later de mogelijkheid tot mods. Redelijk makkelijke keus dus.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:57 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Heb je hem nou toch voor de PC gekocht?Je zou toch voor de Xbox360 versie gaan?
En daar zit je dan irritant op je bureaustoel achter je te kleine beeldschermpje met kut controls en matig geluid... Je moet het de 10 euro maar waard vindenquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:10 schreef Retuobak het volgende:
[..]
PC is goedkoper, draait op vergelijkbare settings met de 360 versie (alleen dan in 1280x1024 ipv SDTV reso) en heeft later de mogelijkheid tot mods. Redelijk makkelijke keus dus.
Whoehahhaha!quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:35 schreef Gamedemon het volgende:
ik ben klaar met oblivion, ik koop em niet meer.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 07:21 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ach, we weten allemaal dat ie hem toch wel alsnog koopt zodra hij de CE ergens ziet liggen
Ik vind dat ie hem zonder CE ook zou moeten halen...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 07:21 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ach, we weten allemaal dat ie hem toch wel alsnog koopt zodra hij de CE ergens ziet liggen
Heb de CE gezien.... mooi ding hoor. Echt een heftige CE. Zit een betaalmunt bij die je in die wereld gebruikt en een dik boek idd..... tevens een making off dvd... extra waarde is leuk maar idd niet nodig.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vind dat ie hem zonder CE ook zou moeten halen...
Leuk zon CE.. maar hoe vaak blader je dat boek dan door![]()
Die munt is dan wel weer coolquote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:29 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Heb de CE gezien.... mooi ding hoor. Echt een heftige CE. Zit een betaalmunt bij die je in die wereld gebruikt en een dik boek idd..... tevens een making off dvd... extra waarde is leuk maar idd niet nodig.
Staat leuk in de kast naast mijn andere CE'squote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:29 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Heb de CE gezien.... mooi ding hoor. Echt een heftige CE. Zit een betaalmunt bij die je in die wereld gebruikt en een dik boek idd..... tevens een making off dvd... extra waarde is leuk maar idd niet nodig.
Stop je die munt dan in je xbox?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:29 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Die munt komt mooi naast mijn gouden tientje te liggenquote:
Met die review ben ik het totaal niet eens, het is geen 9 waard dit spel, maar om nou te zeggen dat het zo laag waard is nee.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:54 schreef Dromer het volgende:
IGN review van blazing angels: http://xbox360.ign.com/articles/697/697947p1.html
Reviewer heeft ook gelijk!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:40 schreef =HellFire= het volgende:
Een 6,8 met zo'n beargumenteerde review vind ik best aardig hoor.
Had het wel een beetje verwacht.... lijkt me erg saai worden op den duur.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:54 schreef Dromer het volgende:
IGN review van blazing angels: http://xbox360.ign.com/articles/697/697947p1.html
Nou had ik vanochtend maar even tijd, dus heb maar heel snel door de review gekeken(lees de rating) en hier op m'n werk is het ign netwerk geblokkeerd, maar wat ik zo snel zag, gaf hij als reden dat je niets anders doet dan vliegtuigen neerschieten en bommen gooien.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:40 schreef =HellFire= het volgende:
Een 6,8 met zo'n beargumenteerde review vind ik best aardig hoor.
Hehe, duidelijk dat wij het niet eens gaan worden over deze gamequote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:28 schreef =HellFire= het volgende:
Secret Weapons over Normandy vond ik ook leuk ,maar zou ik niet hoger geven dan een 7,5. Zelfde geldt voor BA. Deze game is ook een beetje een The Outfit maar dan in de lucht.
Ik moet Burnout:Revenge nog uitpakkenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:48 schreef Strolie75 het volgende:
GRAW gehaald, en een wireless networking adaptor
Nu al een backlog
Dit is mijn eerste console zonder backlog (nog welquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:48 schreef Strolie75 het volgende:
Nu al een backlog
Jullie review? Kzit bij Gamer.nl en niet bij FOK!-gamesquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:43 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Hehe, duidelijk dat wij het niet eens gaan worden over deze gameMaar goed zal non the less toch jullie review weer met plezier gaan lezen, wanneer deze er is uiteraard.
Ga je schamen, ik ben momenteel bezig om overal gold te halen met de races die ik gehaald heb. De game mag dan eenvoudig zijn om door te spelen, om alle achievements te halen en overal gold moet je toch wel erg veel oefenen. Sommige races zijn erg pittig, met name de time trials.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:55 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ik moet Burnout:Revenge nog uitpakken![]()
Omdat het knaagt als ik weet dat er CE's zjn en ik zit met zo'n single disc dingquote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vind dat ie hem zonder CE ook zou moeten halen...
Leuk zon CE.. maar hoe vaak blader je dat boek dan door![]()
Prima, strolie had er net nog 1 in zn handen, Nieuw Vennep.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:21 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Omdat het knaagt als ik weet dat er CE's zjn en ik zit met zo'n single disc ding
Zelfde als met DVD's, heb wel eens wat via internet besteld, blijkt dat er ook een 2 disc versie is dan ga ik terug naar de winkel om em te ruilen of de 2 disc versie te kopen.
Noem het een tik, ik wil gewoon die CE's hebben
Nieuw vennep ookquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Prima, strolie had er net nog 1 in zn handen, Nieuw Vennep.
... of je toch niet ff belt naar nieuwe vennep en vraagt of ze hem wil posten voor je zeker?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:31 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Nieuw vennep ook
das me te ver weg, ik kan er 1 regelen bij een winkel in utrecht, maar nu twijfel ik...
ik heb ook GRAW gekochtquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:48 schreef Strolie75 het volgende:
Nu al een backlog
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
... of je toch niet ff belt naar nieuwe vennep en vraagt of ze hem wil posten voor je zeker?
Ik heb er 25 jaar gewoond, denk wel dat ik het weet te vindenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja je weet wel, die rotonde en voetbalveld naast de snelweg
Ik wilde net vragen wat die gamecube screens daar dedenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:40 schreef Retuobak het volgende:
Next-gen ZOMG
XBOX 9.5!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111oneoneone
Oh ik dacht dat ik het Oblivion topic aan had geklikt.. ikquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:52 schreef Morthill het volgende:
Damn, dit was irritant. Moet een race winnen zonder te crashen om een auto vrij te spelen, ik crash in de allerlaatste seconde >_<
Paarden racequote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ik het Oblivion topic aan had geklikt.. ik![]()
![]()
Ja ik weet dat jij van gamer.nl bent, dat bedoelde ik ook met jullie review.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:02 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Jullie review? Kzit bij Gamer.nl en niet bij FOK!-games. Maar voor de rest, tja, ik gun het de Romenen (want die zijn verantwoordelijk voor deze game) wel, een mooie 8. Maar er zitten gewoon enkele rare dingetjes waarvan ik denk, tja...
Overigens heb ik een debugcopy (in case you didnt know) en geen retail review dus ik kan ook niet online waardoor je dus de helft van de fun mist.
Nee, 360 topic, close enough. Maar Burnout is ook een 360 gamequote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ik het Oblivion topic aan had geklikt.. ik![]()
![]()
Debug is aparte 360. En ja, gewone DVD-R's. Heel karig soms.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:55 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Ja ik weet dat jij van gamer.nl bent, dat bedoelde ik ook met jullie review.Dat je die debugversie had wist ik, maar wist niet dat je daar niet mee online kon spelen.
Hoe zien die debug discs er eigenlijk uit? Zien ze er hetzelfde uit als de retail discs of zien ze er gewoon uit als dvd-r's?
YEP!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:59 schreef MaxPowered het volgende:
Binnenkort ga ik hem ook aanschaffen... T wordt tijd
Maar nog een vraagje:
Kan ik een USB-stick aansluiten op de xbox-360 en de MP3's die daar opstaan afspelen?
thx
m@x
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:44 schreef Fillipe het volgende:
Zit nog te twijfelen Oblivion voor PC of X360... Mmm lastig.
Ze zeggen dat dit de RPG is waar de andere RPG's een voorbeeld aan zouden moeten nemen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:03 schreef twi het volgende:
Verdomme vieze kut hypers, nu zit ik ook te twijfelen maar ik trap er echt niet in
Stufi héquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:55 schreef Tain het volgende:
Geld binnen en even hier rondgekeken voor de CE van Oblivion ->
studiefinancieringquote:
Ja weet ik, maar dat krijg ik al 3 jaar niet meerquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:12 schreef Morthill het volgende:
[..]
studiefinanciering
Ben "eindelijk" Dominator in Burnout. Nu nog 150 sterren voor Elite ranking.
Ah vandaag kwam de studiefinanciering weer binnen en aangezien jij zei dat je weer geld had ...quote:
De mijne is nog steeds sealedquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:12 schreef Morthill het volgende:
Ben "eindelijk" Dominator in Burnout. Nu nog 150 sterren voor Elite ranking.
Ja, ik moet toch wat in afwachting van Oblivion. Als die klote postbode nu eens langs kwam. Naja, Burnout begint na dik 5.5 uur non stop ook wat te vervelen. Heb inmiddels 2 super auto's vrijgespeeld, heb je ook niks aan want ze gaan zo snel dat zodra je de CPU's achter je laat je ze eigenlijk nooit meer terug ziet en dus weinig punten scoort.quote:
ik hoop voor je dat jij hem wel krijgt, mijn bestelling was vertraagd.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:16 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, ik moet toch wat in afwachting van Oblivion. Als die klote postbode nu eens langs kwam.
zuiderpark-computersquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:18 schreef quantas het volgende:
[..]
ik hoop voor je dat jij hem wel krijgt, mijn bestelling was vertraagd.
als ik vragen mag: waar heb jij oblivion dan besteld?
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:22 schreef Morthill het volgende:
[..]
zuiderpark-computers
Hij is gisteren verzonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |