Ik ben een Imperial met warrior als sign en spellsword als class... Maar ik weet eigenlijk niet of dat wel een handige combinatie is.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:05 schreef Wessiej het volgende:
Wat heb je gekozen?
Ik heb er nu al 3 en een half uur opzitten, een record voor mij op de eerste dag.
Top spel.
Maak van iets negatiefs iets positiefs.quote:
WHAHAHAHAHAHHquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:22 schreef Robhimself.2 het volgende:
Goed, ik liet mijn personage even in een stoel zitten, bleek ie al die tijd geen broek aan te hebben!!
quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:22 schreef Robhimself.2 het volgende:
Goed, ik liet mijn personage even in een stoel zitten, bleek ie al die tijd geen broek aan te hebben!!
In de winkel halen terwijl ik hem opgestuurd krijg voor de review?quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:16 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Maak van iets negatiefs iets positiefs.
Waarom haal je de games dan niet op in de winkel.
Is toch een stuk makkelijker.
En je woont zo te zien vlakbij Groningen.
Heb de mijne niet bij bart smit besteld, me xb360 komt er wel vandaanquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:13 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Daarom heb ik m'n oblivion dus besteld bij Zuiderparkcomputers, die kloterige Bart Smit heeft nooit wat en de Marskramer heeft geloof ik 2 360 spellen staan. Blij dat ik binnekort naar Den Bosch verhuis, heb ik tenminste wat keus voor m'n games-zaken![]()
Ik zit ook in groningen, waarom krijg ik hem morgen pas? Ik heb heb hem bij dim.plus besteld, krijg er wel 25% korting op, en op een ander spel though.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:56 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
In de winkel halen terwijl ik hem opgestuurd krijg voor de review?. Dat had ik wel gedaan als ik de review niet had hoeven doen, ging ik ook gelijk voor de CE uiteraard (en die krijg je niet natuurlijk van de dev's
).
Groningen.![]()
Heb ik ook gehad iddquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:22 schreef Robhimself.2 het volgende:
Ik krijg het idee dat er op woensdag hier in het Noorden niet zo veel geleverd wordt...?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:04 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ik zit ook in groningen, waarom krijg ik hem morgen pas? Ik heb heb hem bij dim.plus besteld, krijg er wel 25% korting op, en op een ander spel.
Net als in WoW, geen?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:06 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad idd!
Wat is het nut eigenlijk van gaan zitten?
Ik zat op een paard en zag dat ik geen broek en geen schoenen aan had.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:06 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad idd!
Wat is het nut eigenlijk van gaan zitten?
Mn xbox bij bartsmit.com besteld omdat die mutsen bij ons m'n bestelling kwijt warenquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb de mijne niet bij bart smit besteld, me xb360 komt er wel vandaan
heb ik omdat ik na 9 uur had besteld op vrijdag, tot dinsdag moeten wachten, toch erg goed geregeld.
maar waar woon je ergens in boxtel? ook oost ?
Ik weet niet, je naam komt me half bekend voor, mja je emailquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:42 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Mn xbox bij bartsmit.com besteld omdat die mutsen bij ons m'n bestelling kwijt waren(wel launch dag gehad).
Nog geen Oblivion gezien hier jammergenoeg... zal wel vrijdag of zaterdag worden![]()
(en ja ook Oost)
Leuk. Astropop was ook al beschikbaar zag ik, maar ik kom er allemaal niet aan toe met Oblivionquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:06 schreef gijsje79 het volgende:
Ben nu de demo aan het downen van Blazing Angels.
Staat op Marktplaats.
gaat alleen extreeeeem langzaam nuquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:06 schreef gijsje79 het volgende:
Staat op Marktplaats.
Thanx!quote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:06 schreef gijsje79 het volgende:
Staat op Marktplaats.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |