Nee joh?quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
Iemand al bij de bart smit geweest?
is de enigste winkel die we hier hebben, kwa games..
ook wel de marskramer, maar stelt niet veel voor
Of is er iemand in Den Bosch of Eindhoven, bij winkels geweest?
Woon jij ook in Boxtel ofzo?quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
Iemand al bij de bart smit geweest?
is de enigste winkel die we hier hebben, kwa games..
ook wel de marskramer, maar stelt niet veel voor
Of is er iemand in Den Bosch of Eindhoven, bij winkels geweest?
en je vraag was?quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:01 schreef zatoichi het volgende:
Verder nog een vraagje; ik heb CoD2 gisteren op veteran uitgespeeld, heb wel de won the war achievement, alle veteran missie achievements, maar niet war hardenend. Frustrerend....
lol jaquote:
en waar heb jij het over?quote:
Daarom heb ik m'n oblivion dus besteld bij Zuiderparkcomputers, die kloterige Bart Smit heeft nooit wat en de Marskramer heeft geloof ik 2 360 spellen staan. Blij dat ik binnekort naar Den Bosch verhuis, heb ik tenminste wat keus voor m'n games-zakenquote:
Ja,quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:16 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
ik heb een vraagje ik zit te twijfellen tussen een xbox360 en een ps3.
(heb geen zin om te wachten dus wordt waarschijnlijk eerst genoemde)
een paar vraagjes
zit er al wel een scartkabel bij een premiumpakket
zit bij de draadloze controller wel al een play en charche kit. (en anders zijn dat standaart penlites)
kan ik ook een goedkopere wifi usb netwerkadapter erin steken.
Hoe krijg ik bestanden van mijn pc naar mijn xbox gestreamt? (en welke codecs ondersteunt hij)
met scart bedoel ik standart scart zodat ik hem op mijn non hdtv kan aansluiten.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:16 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ja,
nee,
volgens mij niet
Niet, althans je moet een windows media center pc hebben.
quote:Digitaal entertainment: laat je muziek, foto's, video en tv een ware metamorfose ondergaan. Je kunt direct naar dvd-films met Progressieve Scan kijken zonder dat daar enige extra's voor nodig zijn. Je kunt muziek naar de hard-drive van de Xbox 360 overbrengen en je nieuwste digitale foto's delen met je vrienden. Zodra je verbinding maakt, streamt de Xbox 360 de digitale media die zijn opgeslagen op je mp3-speler, digitale camera, multimedia-pc of een willekeurige pc met Microsoft® Windows® XP.
Heb jij hem nog niet dan?quote:
*snik* bedankt...quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:38 schreef Tumble het volgende:
Ash ik heb medelijden met je...
55 euroquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:39 schreef Ash het volgende:
[..]
*snik* bedankt...
Wat hebben jullie trouwens betaald voor de Collector's Edition van Oblivion? ikzelf 69.95.
Hier lag ie volgens mij ook al in de winkel.quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:54 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Heb jij hem nog niet dan?. Ik mocht het trouwens helemaal niet zeggen van de winkelier omdat hij hem een dag te vroeg verkocht, maar nu heb ik het toch al gedaan.
Weer een dag zonder rekeningen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:05 schreef =HellFire= het volgende:
Fuckin post is niet langsgeweest..
.
Ik ben een Imperial met warrior als sign en spellsword als class... Maar ik weet eigenlijk niet of dat wel een handige combinatie is.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:05 schreef Wessiej het volgende:
Wat heb je gekozen?
Ik heb er nu al 3 en een half uur opzitten, een record voor mij op de eerste dag.
Top spel.
Maak van iets negatiefs iets positiefs.quote:
WHAHAHAHAHAHHquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:22 schreef Robhimself.2 het volgende:
Goed, ik liet mijn personage even in een stoel zitten, bleek ie al die tijd geen broek aan te hebben!!
quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:22 schreef Robhimself.2 het volgende:
Goed, ik liet mijn personage even in een stoel zitten, bleek ie al die tijd geen broek aan te hebben!!
In de winkel halen terwijl ik hem opgestuurd krijg voor de review?quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:16 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Maak van iets negatiefs iets positiefs.
Waarom haal je de games dan niet op in de winkel.
Is toch een stuk makkelijker.
En je woont zo te zien vlakbij Groningen.
Heb de mijne niet bij bart smit besteld, me xb360 komt er wel vandaanquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:13 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Daarom heb ik m'n oblivion dus besteld bij Zuiderparkcomputers, die kloterige Bart Smit heeft nooit wat en de Marskramer heeft geloof ik 2 360 spellen staan. Blij dat ik binnekort naar Den Bosch verhuis, heb ik tenminste wat keus voor m'n games-zaken![]()
Ik zit ook in groningen, waarom krijg ik hem morgen pas? Ik heb heb hem bij dim.plus besteld, krijg er wel 25% korting op, en op een ander spel though.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:56 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
In de winkel halen terwijl ik hem opgestuurd krijg voor de review?. Dat had ik wel gedaan als ik de review niet had hoeven doen, ging ik ook gelijk voor de CE uiteraard (en die krijg je niet natuurlijk van de dev's
).
Groningen.![]()
Heb ik ook gehad iddquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:22 schreef Robhimself.2 het volgende:
Ik krijg het idee dat er op woensdag hier in het Noorden niet zo veel geleverd wordt...?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:04 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ik zit ook in groningen, waarom krijg ik hem morgen pas? Ik heb heb hem bij dim.plus besteld, krijg er wel 25% korting op, en op een ander spel.
Net als in WoW, geen?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:06 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad idd!
Wat is het nut eigenlijk van gaan zitten?
Ik zat op een paard en zag dat ik geen broek en geen schoenen aan had.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:06 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad idd!
Wat is het nut eigenlijk van gaan zitten?
Mn xbox bij bartsmit.com besteld omdat die mutsen bij ons m'n bestelling kwijt warenquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb de mijne niet bij bart smit besteld, me xb360 komt er wel vandaan
heb ik omdat ik na 9 uur had besteld op vrijdag, tot dinsdag moeten wachten, toch erg goed geregeld.
maar waar woon je ergens in boxtel? ook oost ?
Ik weet niet, je naam komt me half bekend voor, mja je emailquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:42 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Mn xbox bij bartsmit.com besteld omdat die mutsen bij ons m'n bestelling kwijt waren(wel launch dag gehad).
Nog geen Oblivion gezien hier jammergenoeg... zal wel vrijdag of zaterdag worden![]()
(en ja ook Oost)
Leuk. Astropop was ook al beschikbaar zag ik, maar ik kom er allemaal niet aan toe met Oblivionquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:06 schreef gijsje79 het volgende:
Ben nu de demo aan het downen van Blazing Angels.
Staat op Marktplaats.
gaat alleen extreeeeem langzaam nuquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:06 schreef gijsje79 het volgende:
Staat op Marktplaats.
Thanx!quote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:06 schreef gijsje79 het volgende:
Staat op Marktplaats.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |