Leuk, maar zal me niet lang kunnen boeien denk ik. Grafisch ook maar middelmatig vind ik.quote:
dat heb ik ook, ik vind hem ook te arcade eigenlijkquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:30 schreef Frasier het volgende:
[..]
Leuk, maar zal me niet lang kunnen boeien denk ik. Grafisch ook maar middelmatig vind ik.
Middelmatig?! Ik vind deze game er geweldig uitzien, en de sfeer is ook super. Echt een next gen. titel grafisch en qua gameplay. Ik vind hem helemaal top.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:30 schreef Frasier het volgende:
[..]
Leuk, maar zal me niet lang kunnen boeien denk ik. Grafisch ook maar middelmatig vind ik.
zeker de amerikaanse marketplace of niet?quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:06 schreef gijsje79 het volgende:
Ben nu de demo aan het downen van Blazing Angels.
Staat op Marktplaats.
Volgens mij niet hoor.quote:Op donderdag 23 maart 2006 08:03 schreef masterdave het volgende:
[..]
zeker de amerikaanse marketplace of niet?
Ff gespeeld kan bij ook niet echt boeien.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:38 schreef kepler het volgende:
[..]
dat heb ik ook, ik vind hem ook te arcade eigenlijk
Beetje alsof je een Garfiel pocket aan het lezen bent inderdaadquote:Op donderdag 23 maart 2006 10:29 schreef =HellFire= het volgende:
Jeetje, nog steeds Comic Sans lettertype bij Blazing Angels? Hoe halen ze het in hun hoofd?. Dacht dat het een mankement van m'n debug review copy was.. pfff.....
Naja, vandaag Oblivion dan maar.
Precies. Ingesproken teksten zijn ook zwaar stereotiep en kloppen vaak van geen kanten. Geen idee hoe het menu er in de demo uitziet maar de review debug versie had nog wel eens last van bugs/glitches, teksten die door andere dingen heenlopen, een kaal level-selectie scherm en ga zo maar door.quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Beetje alsof je een Garfiel pocket aan het lezen bent inderdaad
quote:Publisher Eidos has announced today that its upcoming government-toppling action title Just Cause will also make an appearance on Xbox 360 this fall, in addition to the previously confirmed releases for PC, Xbox and PS2.
Developed by Avalanche Studios, Just Cause offers a volatile mix of political turmoil, weapons of mass destruction, rebel factions and drug cartels all bubbling away nicely under the relentless sun of tropical South American island, San Esperito.
You slip into the cunning shoes of undercover CIA operative Rico Rodriguez as he's air-dropped to the beautiful - but not particularly tourist friendly - Esperito in an assignment to overthrow the dodgy government as it becomes an increasing threat to world peace.
Over 300 missions will be featured and a variety of land, sea and air vehicles will be at your disposal for getting around the island - which consists of mountain, beach, jungle, city and village areas.
Rodriguez will apparently be able to use any scheming methods he chooses to destabilize and ultimately rid Esperito of its crooked leaders, whether it's aiding rebel forces, sparking an uprising amongst the population or by fanning the flames of friction between the island's various rival factions. In other words, making muchas problemas.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:26 schreef twi het volgende:
Spel wat ik overigens liever vandaag dan morgen op de X360 zie: Midtown Madness 4. Goh, wat zou dat tof zijn.
Ik wil Freelancer 2 op de 360quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:26 schreef twi het volgende:
Spel wat ik overigens liever vandaag dan morgen op de X360 zie: Midtown Madness 4. Goh, wat zou dat tof zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |