Kom je nog in badquote:Op zondag 8 januari 2006 21:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sorry voor de TT, ik wist even niks beters
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Ik las al zoiets jaquote:Op zondag 8 januari 2006 21:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mijn Teddybear Christmas dinges was geen succes onder de douche.
Gelukkig alleen z'n hoofdje opgeofferd.
Ik kom 'm snel proberenquote:Op zondag 8 januari 2006 21:39 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik las al zoiets jaik heb hem vandaag gebruikt, in bad is hij heerlijk!
Das vervelend!quote:Op zondag 8 januari 2006 21:54 schreef moussy het volgende:
Het ziet er allemaal uit om bijna je tanden in te gaan zetten, maar ik durf het echt niet te kopen omdat ik voor echt héél veel dingen allergisch ben qua zeepies en smeersels
ha dat weet ik dus nietquote:Op zondag 8 januari 2006 21:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Das vervelend!
Maar, bij alle producten op de site staan de ingredienten vermeld. Dus als je nou zo'n beetje weet waar je niet tegen kan, zou je producten uit kunnen zoeken waar dat niet in zit!
Jungle is idd fijnquote:Op zondag 8 januari 2006 21:52 schreef snopprinses het volgende:
gisteren jungle voor het eerst gebruikt..die werkt echt perfect!
heerlijk dingetje
Mijn huid is ook best gevoelig maar met Lush nog niet echt last gehad van ietsquote:Op zondag 8 januari 2006 21:54 schreef moussy het volgende:
Het ziet er allemaal uit om bijna je tanden in te gaan zetten, maar ik durf het echt niet te kopen omdat ik voor echt héél veel dingen allergisch ben qua zeepies en smeersels
Dat is ook leukquote:Op zondag 8 januari 2006 22:00 schreef moussy het volgende:
[..]
ha dat weet ik dus nietmisschien dat ik mn kinderen maar eens ga verpesten met lush
Als je wat mensen hier lief aankijkt kun je vast wel wat proefjes opgestuurd krijgenquote:Op zondag 8 januari 2006 22:00 schreef moussy het volgende:
[..]
ha dat weet ik dus nietmisschien dat ik mn kinderen maar eens ga verpesten met lush
Als je wat dingen wil proberen geef dan gewoon een gil en dan wil ik wel proefjes opsturen zodat je het uit kan proberen.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:00 schreef moussy het volgende:
[..]
Zoek eens op google op Bertie, dan vind je het wel. Het is een discon. Evenals Sod trouwens, en Fuel binnenkort.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:15 schreef Beessie-Jen het volgende:
meaghan wat is picasso? is enige wat ik op de site niet kan vinden?
Gaaf!quote:Op zondag 8 januari 2006 23:02 schreef snopprinses het volgende:
ik heb mn avatar een beetje aangepast
Knap hoorquote:Op zondag 8 januari 2006 23:05 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik was in een creatieve bui, morgenochtend ff wat strakker maken
Ik vind hem leuk!!quote:Op zondag 8 januari 2006 23:05 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik was in een creatieve bui, morgenochtend ff wat strakker maken
Nou met ervaring zou ik al heel blij zijn hoor, maar wel heelquote:Op zondag 8 januari 2006 22:23 schreef Anitra het volgende:
[..]
Als je wat dingen wil proberen geef dan gewoon een gil en dan wil ik wel proefjes opsturen zodat je het uit kan proberen.
Nee, Oxford street is het in ieder geval niet, dat is net de enige straat waar ik zeker de naam van weetquote:Op maandag 9 januari 2006 10:29 schreef Klare het volgende:
Zou misschien Oxford Street kunnen zijn....maar ik heb nog even om er precies achter te komen!
Jij hebt mooi haarquote:Op maandag 9 januari 2006 13:14 schreef debby1973 het volgende:
ik heb van mijzelf erg donker haar dus dan geeft het alleen een rode gloed.:
even aanklikken, dan zie je de foto
[[url=http://img210.imageshack.us/img210/2043/waterpomp0310dz.th.jpg]afbeelding][/URL]
Alleen wel oppassen als je ooit je haar chemisch gekleurd hebt!
Ik ben vorige week ook in Londen geweest en die op regentstreet is erg makkelijk te vinden! Tijdens het shoppen ben ik ook nog 2 andere tegen gekomen maar ik ben zoon zeef dat ik niet meer precies weet waarquote:Op maandag 9 januari 2006 10:39 schreef vriendinnie het volgende:
Heb even op de site van Lush gekeken, op Regent Street zit idd een Lush winkel dus daar ben ik geweest. Dan kun je gewoon bij Metro Station Piccadilly Circus uitstappen en dan loop je zo Regent Street in. Dan moet de winkel na ongeveer 5 minuten lopen aan de rechterkant zitten.
Volgens de site zijn er trouwens meerdere winkels in Londen (als ik het goed gezien heb) dus dat moet het helemaal makkelijk maken. Dit is overigens de enige die ik ben tegengekomen en ik heb toch heel wat afgewinkeld toen
Wat vond je van de geur? Ik heb het eens geprobeerd (proefje) maar ik vond het zo vies ruiken, dat ik het zo snel mogelijk uitgewassen heb. Alleen bleef de geur nog in mijn haar zittenquote:Op maandag 9 januari 2006 12:15 schreef flugeltje het volgende:
Heb dit weekend een haarmasker geprobeerd. H'suan Wen Hua. Werkt prima, denk niet dat mijn haar ooit zo zacht is geweest
Ik heb hier nog een proefje liggen van een Lush deo (gekregen in de winkel), ongebruikt. Ik kan het je wel sturen als je wilt? Het lijkt mij niet fijn namelijkquote:Op maandag 9 januari 2006 15:00 schreef Bob. het volgende:
hebben mensen hier trouwens ervaring met de lush deo's? zijn die fijn?
De babyshampoo vind ik super! Je hebt een klein beetje nodig en het spoelt heel makkelijk uit.quote:Op maandag 9 januari 2006 09:09 schreef moussy het volgende:
[..]
Nou met ervaring zou ik al heel blij zijn hoor, maar wel heelje aanbod
![]()
Heb jij ervaring met de babyshampoo, Cas is aan nieuwe shampoo toe en zijn oude vertrouwde kan ik nergens meer kopen.
Mama caca is bij mij heel mooi geworden. Ik heb redelijk donker haar van mezelf, maar er zat een mooie rooie glans over heen.quote:Op maandag 9 januari 2006 12:20 schreef snopprinses het volgende:
heeft iemand al ervaringen gehad met Mama Caca of Ocean Salt?
oeh graagquote:Op maandag 9 januari 2006 15:50 schreef Elefes het volgende:
Ik heb hier nog een proefje liggen van een Lush deo (gekregen in de winkel), ongebruikt. Ik kan het je wel sturen als je wilt? Het lijkt mij niet fijn namelijk
hm dat is jammer.. nou dan zal ik toch maar een keertje naar Amsterdam moetenquote:Op maandag 9 januari 2006 16:58 schreef debby1973 het volgende:
Hij is geldig in alle lush winkels. Verder is hij op internet niet geldig op de nederlandse site maar wel op de engelse site.
Ik hoop dat je ermee overweg kan want het is net gelei en glibbert tussen je tanden en de tandenborstel door en ik had er alleen maar ruzie meequote:Op maandag 9 januari 2006 15:52 schreef zwahiel het volgende:
Black Coal tandenpoets (wat is dat een mini tube!)
Geen wonder dat het zo'n mini tube isquote:Op maandag 9 januari 2006 17:16 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ermee overweg kan want het is net gelei en glibbert tussen je tanden en de tandenborstel door en ik had er alleen maar ruzie mee
Het is Krystal. Ruikt op zich wel lekker, maar ik kan nog niets met het idee van een solid deo, de fles vind ik te makkelijkquote:
Ook ik zal honger moeten lijdenquote:Op maandag 9 januari 2006 15:52 schreef zwahiel het volgende:
Jawel dat wordt even minder eten deze laatste weken tot de stufi
Ik ben zojuist bij Lush in Den Bosch geweest
*knipknip*
Wat raar dat dat niet mocht? Ik dacht dat de kerstspullen juist free gifts waren..quote:Op maandag 9 januari 2006 17:59 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Ook ik zal honger moeten lijden![]()
Heb net gekocht: The Blond (heerlijk, ik heb die geur gemist!), Sleepy head & Dream Time (ook die geur... en het werkt ook), Sweet Japanese Girl, Elixer (voor Anitra) en als free gift een flesje Tramp
Als Free Gift mocht ik trouwens maar uit een beperkt aantal dingen kiezen! Vond het een beetje flauw. Stukje snowcake mocht bijvoorbeeld niet![]()
Jij bent een van de vips daarquote:Op maandag 9 januari 2006 19:22 schreef Skaai het volgende:
Maar 't gekke was, ik kon ook uit niet-kerst producten kiezen, zoals de poeders en 2 kleine soorten douche gels. Beetje vreemd. Maar ik was dan ook weer stom en trok mijn mond niet open.
Ja en zodra ik de deur uit liep trokken ze de poeders en douchegels snel uit het schap en gooiden die achter de balie, weddenquote:
Euh ja, ik ging even langs Lush omdat ik vergeten was Dreamcream en Ultrabland te bestellen en om toch nog maar Herbalism te halen omdat Aqua Marina zo tegenviel. Ultrabland was op, maar ik kwam terug met:quote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 19:57 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Hollywood, Wiccy en AD liggen nog in de kofferbak, anders ruikt m'n moeder dat ik weer bij Lush ben geweest.![]()
ik heb vorige week een think pink bruisbal gratis gekregenquote:Op maandag 9 januari 2006 20:21 schreef vriendinnie het volgende:
Ik hoor jullie erg vaak over proefjes en gratis producten. Daar word ik uiteraard nieuwsgierig van en vraag me dan ook af hoe en wanneer je die krijgt?
Nee, rare dingen hebben ze er niet. Wel hebben ze de nieuwe producten altijd eerder dan wij hier, dus misschien heb je daar dan wel iets wat we hier nog niet hebben. Enneh, goedkoper is het idnerdaad ja. Ik was vandaag m'n kortingsbon dus vergeten. Ik heb er twee zelfs nog. Stom he, hij lag gewoon nog thuis in de discondoos.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:19 schreef CherryLips het volgende:
![]()
Oh, ik ben een verlanglijstje aan het maken voor Londen want ik heb nog een 10% kortingsbon enzo en in Londen geef ik anders nooit geld uitMaar ik dacht altijd dat ze in Engeland ook andere producten hadden dan hier maar ik heb nog niks raars gezien? Sommige dingen zijn wel wat goedkoper maar ze hebben er niks aparts ofzo, of kijk ik scheel op de website? (goed mogelijk).
Ja, en ik weet al wat!!! *nieuw krantje heeft*quote:Op maandag 9 januari 2006 20:34 schreef CherryLips het volgende:
Oja, want er gaan wat artikelen uit, dus daar moet ook weer wat voor in de plaats komen he
Gratis producten krijg je soms bij acties, als ze een nieuw product hebben krijg je het weleens ergens bij, of zoals nu met Free 05 dat je een gratis product krijgt bij een besteding van meer den 25 euro.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:21 schreef vriendinnie het volgende:
Ik hoor jullie erg vaak over proefjes en gratis producten. Daar word ik uiteraard nieuwsgierig van en vraag me dan ook af hoe en wanneer je die krijgt?
quote:Op maandag 9 januari 2006 20:39 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ja, en ik weet al wat!!! *nieuw krantje heeft*
quote:Op maandag 9 januari 2006 20:39 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ja, en ik weet al wat!!! *nieuw krantje heeft*
oh die wil ik hebbenquote:Op maandag 9 januari 2006 20:52 schreef Maeghan het volgende:
Romance in a stone Ballistic voor Valentijnsdag met gedichtjes erin. Ruikt naar sinaasappel, sinaasappelbloesem, mandarijn en dat met rozen.
Die ontbreekt in het lijstjequote:Op maandag 9 januari 2006 20:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wanneer zou die choco/honing mb er zijn?
Ik ben weer te enthousiastquote:Op maandag 9 januari 2006 21:08 schreef Maeghan het volgende:
Het zal wel even duren tot ie daadwerkelijk in de winkels ligt. Dat was met de jellies en buttercreams ook zo.
Dat duurde toch een paar maanden?quote:Op maandag 9 januari 2006 21:08 schreef Maeghan het volgende:
Het zal wel even duren tot ie daadwerkelijk in de winkels ligt. Dat was met de jellies en buttercreams ook zo.
Nou, dan weet ik nu echt zeker dat ik deze geweldig lekker vindquote:Mange Too: massagebar, ruikt naar Honey Trap
Ja, in Italie hebben ze inderdaad meerdere producten die we hier niet hebben. Naar is dat, want ze verzenden dus ook niet naar het buitenland. Als je iets niet herkent roep je maar.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:09 schreef noekje het volgende:
Er zijn hier toch mensen naar Italië geweest en nu was ik aan het kijken wat nou de verschillen waren. Nu zie ik dat er een Edizioni Limitate is. Lekker makkelijk want die stonden gewoon op één page maar ik zag ook een zeep die ik niet ken dus nu ben ik benieuwd of er nog meer produkten zijn die we hier niet hebben. De namen zijn ook zo anders.
Die heb ikquote:Op maandag 9 januari 2006 21:23 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ja, in Italie hebben ze inderdaad meerdere producten die we hier niet hebben. Naar is dat, want ze verzenden dus ook niet naar het buitenland. Als je iets niet herkent roep je maar.
Karma Coccola is een Karma bath melt in de vorm van een piramide, volgens mij hebben we die hier niet maar ik ben geen karmakenner
Geen idee eigenlijk... Het heet daar gewoon "Semivuoi", ik ken geen andere naam.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:30 schreef Maeghan het volgende:
Ja, is dat hetzelfde als No 1 Seed Soap? Want dat wist ik dus niet, maar zo klonk het wel vond ik.
Die ken ik niet? Maar Semivuoi ruikt erg fris. Ik heb me er vanmorgen mee gewassenquote:Op maandag 9 januari 2006 21:30 schreef Maeghan het volgende:
Ja, is dat hetzelfde als No 1 Seed Soap? Want dat wist ik dus niet, maar zo klonk het wel vond ik.
Ik vertel ook maar niet wat ik gekocht heb. Al snapt ze het toch een beetje (ik laat haar ook gewoon dingen proberen en dat vind ze wel leuk natuurlijkquote:Op maandag 9 januari 2006 20:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jouw moeder zou familie kunnen zijn van de mijne
Waarom hebben wij dat allemaal niet (ik wil ook een beautycase voor mijn Lush spulletjes, en mooie bewaardoosjes)quote:Op maandag 9 januari 2006 21:23 schreef Maeghan het volgende:
En ze hebben daar T-shirts, handdoeken, ballisticbewaarkokers en een beautycase te koop.
Voor scrub is hij zeker goed! Verder gebruik ik elke zeep als scheerzeepquote:Op maandag 9 januari 2006 21:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het meisje in de winkel in Rome raadde hem aan als scrub/scheer-zeepje. Benen mee inzepen en scheren maar
Mijn moeder heeft net zoveel of misschien wel meer Lush dan ikquote:Op maandag 9 januari 2006 21:35 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik vertel ook maar niet wat ik gekocht heb. Al snapt ze het toch een beetje (ik laat haar ook gewoon dingen proberen en dat vind ze wel leuk natuurlijk), ik kreeg wel de opmerking dat ik "al een hele doos vol" had (en het is nog maar een klein mandje
).
En de website ziet er heel erg amateuristisch uitquote:Op maandag 9 januari 2006 21:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb af en toe het idee dat ze met de Nederlandse Lush maar wat aanrommelen
Acties verlopen chaotisch, de prijzen liggen (stukken) hoger, de website is nooit up-to-date en we missen een hoop producten.
Jammer hoor...
quote:Op maandag 9 januari 2006 21:38 schreef Vava het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft net zoveel of misschien wel meer Lush dan ik![]()
Helemaal eens. Het is eigenlijk een beetje triest hoe die website er uit ziet, als ik heel eerlijk benquote:Op maandag 9 januari 2006 21:39 schreef Vava het volgende:
[..]
En de website ziet er heel erg amateuristisch uit
Ze had zelfs eerder iets van Lush dan ikquote:Op maandag 9 januari 2006 21:41 schreef Elefes het volgende:Dat probeer ik ook te bereiken
Kan zij voor mij nieuwe dingen uitproberen en kan ik daar leuke cadeaus shoppen
Ik heb haar voor kerst een Karma BBS gegeven, maar ze is nog niet in bad geweest. Waylander Rhassoul vond ze wel lekker, en die is nu bijna op.
Veel te rommelig, onduidelijk enz..quote:Helemaal eens. Het is eigenlijk een beetje triest hoe die website er uit ziet, als ik heel eerlijk ben
Ook een heel geklik voor je bent waar je wilt zijn.
En je moet opzij scrollen om de hele pagina te kunnen lezen... Dat kan toch écht niet meer anno 2006 vind ik.quote:
Een vriendin van me is redelijk fan van Soap Story, dus ik heb haar uitgemaakt voor heiden en haar verwezen naar de Lush website, maar ze vond de website slecht dus dan zal de zeep ook wel niet beter zijnquote:Op maandag 9 januari 2006 21:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En je moet opzij scrollen om de hele pagina te kunnen lezen... Dat kan toch écht niet meer anno 2006 vind ik.
Inderdaadquote:Op maandag 9 januari 2006 21:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een vriendin van me is redelijk fan van Soap Story, dus ik heb haar uitgemaakt voor heiden en haar verwezen naar de Lush website, maar ze vond de website slecht dus dan zal de zeep ook wel niet beter zijn
Je website is je visitekaartje. En de vertaling.
Ik denk dat die website gemaakt is door iemand die een 19 inch scherm heeft, dan past hij wel in het scherm. Is niet echt nagedacht over het feit dat de meeste mensen een kleiner scherm hebben....quote:Op maandag 9 januari 2006 21:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En je moet opzij scrollen om de hele pagina te kunnen lezen... Dat kan toch écht niet meer anno 2006 vind ik.
Ja, daar heb ik ze al eens over gemaild. En ra ra, wat was daarop hun antwoord? Helemaal niets!!! Juist ja!quote:Op maandag 9 januari 2006 21:57 schreef Elefes het volgende:
[..]
Inderdaad
Misschien moeten we het ze eens duidelijk maken dat dit écht niet kan. En als dank natuurlijk een verrassing krijgen daar voor
Dat is wel matig zegquote:Op maandag 9 januari 2006 21:59 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik ze al eens over gemaild. En ra ra, wat was daarop hun antwoord? Helemaal niets!!! Juist ja!
Ik zat eraan te denken om voor het tijdschrift van m'n studievereniging (van Engels) een stuk over Lush te schrijvenquote:Op maandag 9 januari 2006 21:57 schreef Elefes het volgende:
[..]
Inderdaad
Misschien moeten we het ze eens duidelijk maken dat dit écht niet kan. En als dank natuurlijk een verrassing krijgen daar voor
Zeer matigquote:
Volgens mij is het verloop onder het personeel redelijk hoog... Ik weet het niet. Hoop het wel, maar gezien de chaos die ze af en toe uitstralen vrees ik van alles.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:01 schreef Elefes het volgende:
[..]
Zeer matigMaar misschien zullen ze het zelf ook wel gezien hebben..
Gaat het wel goed met de Lush winkels in Nederland?
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:04 schreef Maeghan het volgende:
Ach, ik heb ze toch ook eens gemaild over de slechte vertaling en spelfouten in de NL Lush Times, dat ik dat best wilde vertalen (studeer Engels/Vertalen) en toen kreeg ik een reactie dat dat niet nodig was. Nou, daar dacht ik anders over hoor =P
Inderdaad.. Het komt me niet echt over als een goedlopende organisatie eigenlijk. Beetje jammer, want er valt zoveel uit te halen. Als je ziet wat het in andere landen doet?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Volgens mij is het verloop onder het personeel redelijk hoog... Ik weet het niet. Hoop het wel, maar gezien de chaos die ze af en toe uitstralen vrees ik van alles.
Wat ondankbaar eigenlijkquote:Op maandag 9 januari 2006 22:04 schreef Maeghan het volgende:
Ach, ik heb ze toch ook eens gemaild over de slechte vertaling en spelfouten in de NL Lush Times, dat ik dat best wilde vertalen (studeer Engels/Vertalen) en toen kreeg ik een reactie dat dat niet nodig was. Nou, daar dacht ik anders over hoor =P
Inderdaadquote:Op maandag 9 januari 2006 22:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
En dat is jammer, want volgens mij is er veel meer rendement uit te halen.
ik ga je morgen ff mailen (mail staat op de andere pc en die staat al uit)quote:Op maandag 9 januari 2006 22:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
E.T., de Free '05 actie begón op 29-12! Dus het kan nog wel denk ik.
Ik moet de Rockstar nog bij je halen! Maar heb een "nieuwe oude" pc en ben je mailadres kwijt!
Super! Dank!quote:Op maandag 9 januari 2006 22:36 schreef E.T. het volgende:
[..]
ik ga je morgen ff mailen (mail staat op de andere pc en die staat al uit)
Veel zegquote:Op maandag 9 januari 2006 22:33 schreef Maeghan het volgende:
http://p097.ezboard.com/f(...)age?topicID=59.topic
Hier kun je precies mijn volledige klachtenlijst vinden over de (spel)fouten op de site. De gewichten hebben ze wel toegevoegd, en overal is "Nieuw" weggehaald, EPEROR is veranderd in EMPEROR en LIPE LIME is veranderd in LIP LIME. Verder is alles hetzelfde gebleven ben ik bang.
Gewoon doen! Welterusten!quote:Op maandag 9 januari 2006 22:37 schreef Maeghan het volgende:
Hm, zal ik nog in bad gaan?
Welterusten in ieder geval!
haarlem hebben ze er nog een boelquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:39 schreef lotje11 het volgende:
He maeghan waar ben je naar de lush geweest dat ze nog hollywood hadden???Hier hebben ze die dus ook al niet meer.....
Lotje, Esther wilde nog weten of je de Champagne jellie wilde van haarquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:03 schreef lotje11 het volgende:
Hmm, thanx MM, misschien toch eens een vrij dagje naar het Noorden
Het mailen naar Lush NL haalt dus niets uit. Aangezien jij goed bent in Engels is het wellicht een idee om een mail te sturen naar het hoofdkantoor... Daar kun je de klachten over de chaos, aangepaste free-acties, prijzen en amateuristische website natuurlijk ook kwijt.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:33 schreef Maeghan het volgende:
http://p097.ezboard.com/f(...)age?topicID=59.topic
Hier kun je precies mijn volledige klachtenlijst vinden over de (spel)fouten op de site. De gewichten hebben ze wel toegevoegd, en overal is "Nieuw" weggehaald, EPEROR is veranderd in EMPEROR en LIPE LIME is veranderd in LIP LIME. Verder is alles hetzelfde gebleven ben ik bang.
Oh, ik had ook al op Lushalicious mijn champagne Jelli te ruil aangeboden aan Lotje. Dan ga ik hem anders op een algemene swap zetten.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:05 schreef PeRi het volgende:
[..]
Lotje, Esther wilde nog weten of je de Champagne jellie wilde van haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |