Kom je nog in badquote:Op zondag 8 januari 2006 21:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sorry voor de TT, ik wist even niks beters
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Ik las al zoiets jaquote:Op zondag 8 januari 2006 21:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mijn Teddybear Christmas dinges was geen succes onder de douche.
Gelukkig alleen z'n hoofdje opgeofferd.
Ik kom 'm snel proberenquote:Op zondag 8 januari 2006 21:39 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik las al zoiets jaik heb hem vandaag gebruikt, in bad is hij heerlijk!
Das vervelend!quote:Op zondag 8 januari 2006 21:54 schreef moussy het volgende:
Het ziet er allemaal uit om bijna je tanden in te gaan zetten, maar ik durf het echt niet te kopen omdat ik voor echt héél veel dingen allergisch ben qua zeepies en smeersels
ha dat weet ik dus nietquote:Op zondag 8 januari 2006 21:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Das vervelend!
Maar, bij alle producten op de site staan de ingredienten vermeld. Dus als je nou zo'n beetje weet waar je niet tegen kan, zou je producten uit kunnen zoeken waar dat niet in zit!
Jungle is idd fijnquote:Op zondag 8 januari 2006 21:52 schreef snopprinses het volgende:
gisteren jungle voor het eerst gebruikt..die werkt echt perfect!
heerlijk dingetje
Mijn huid is ook best gevoelig maar met Lush nog niet echt last gehad van ietsquote:Op zondag 8 januari 2006 21:54 schreef moussy het volgende:
Het ziet er allemaal uit om bijna je tanden in te gaan zetten, maar ik durf het echt niet te kopen omdat ik voor echt héél veel dingen allergisch ben qua zeepies en smeersels
Dat is ook leukquote:Op zondag 8 januari 2006 22:00 schreef moussy het volgende:
[..]
ha dat weet ik dus nietmisschien dat ik mn kinderen maar eens ga verpesten met lush
Als je wat mensen hier lief aankijkt kun je vast wel wat proefjes opgestuurd krijgenquote:Op zondag 8 januari 2006 22:00 schreef moussy het volgende:
[..]
ha dat weet ik dus nietmisschien dat ik mn kinderen maar eens ga verpesten met lush
Als je wat dingen wil proberen geef dan gewoon een gil en dan wil ik wel proefjes opsturen zodat je het uit kan proberen.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:00 schreef moussy het volgende:
[..]
Zoek eens op google op Bertie, dan vind je het wel. Het is een discon. Evenals Sod trouwens, en Fuel binnenkort.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:15 schreef Beessie-Jen het volgende:
meaghan wat is picasso? is enige wat ik op de site niet kan vinden?
Gaaf!quote:Op zondag 8 januari 2006 23:02 schreef snopprinses het volgende:
ik heb mn avatar een beetje aangepast
Knap hoorquote:Op zondag 8 januari 2006 23:05 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik was in een creatieve bui, morgenochtend ff wat strakker maken
Ik vind hem leuk!!quote:Op zondag 8 januari 2006 23:05 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik was in een creatieve bui, morgenochtend ff wat strakker maken
Nou met ervaring zou ik al heel blij zijn hoor, maar wel heelquote:Op zondag 8 januari 2006 22:23 schreef Anitra het volgende:
[..]
Als je wat dingen wil proberen geef dan gewoon een gil en dan wil ik wel proefjes opsturen zodat je het uit kan proberen.
Nee, Oxford street is het in ieder geval niet, dat is net de enige straat waar ik zeker de naam van weetquote:Op maandag 9 januari 2006 10:29 schreef Klare het volgende:
Zou misschien Oxford Street kunnen zijn....maar ik heb nog even om er precies achter te komen!
Jij hebt mooi haarquote:Op maandag 9 januari 2006 13:14 schreef debby1973 het volgende:
ik heb van mijzelf erg donker haar dus dan geeft het alleen een rode gloed.:
even aanklikken, dan zie je de foto
[[url=http://img210.imageshack.us/img210/2043/waterpomp0310dz.th.jpg]afbeelding][/URL]
Alleen wel oppassen als je ooit je haar chemisch gekleurd hebt!
Ik ben vorige week ook in Londen geweest en die op regentstreet is erg makkelijk te vinden! Tijdens het shoppen ben ik ook nog 2 andere tegen gekomen maar ik ben zoon zeef dat ik niet meer precies weet waarquote:Op maandag 9 januari 2006 10:39 schreef vriendinnie het volgende:
Heb even op de site van Lush gekeken, op Regent Street zit idd een Lush winkel dus daar ben ik geweest. Dan kun je gewoon bij Metro Station Piccadilly Circus uitstappen en dan loop je zo Regent Street in. Dan moet de winkel na ongeveer 5 minuten lopen aan de rechterkant zitten.
Volgens de site zijn er trouwens meerdere winkels in Londen (als ik het goed gezien heb) dus dat moet het helemaal makkelijk maken. Dit is overigens de enige die ik ben tegengekomen en ik heb toch heel wat afgewinkeld toen
Wat vond je van de geur? Ik heb het eens geprobeerd (proefje) maar ik vond het zo vies ruiken, dat ik het zo snel mogelijk uitgewassen heb. Alleen bleef de geur nog in mijn haar zittenquote:Op maandag 9 januari 2006 12:15 schreef flugeltje het volgende:
Heb dit weekend een haarmasker geprobeerd. H'suan Wen Hua. Werkt prima, denk niet dat mijn haar ooit zo zacht is geweest
Ik heb hier nog een proefje liggen van een Lush deo (gekregen in de winkel), ongebruikt. Ik kan het je wel sturen als je wilt? Het lijkt mij niet fijn namelijkquote:Op maandag 9 januari 2006 15:00 schreef Bob. het volgende:
hebben mensen hier trouwens ervaring met de lush deo's? zijn die fijn?
De babyshampoo vind ik super! Je hebt een klein beetje nodig en het spoelt heel makkelijk uit.quote:Op maandag 9 januari 2006 09:09 schreef moussy het volgende:
[..]
Nou met ervaring zou ik al heel blij zijn hoor, maar wel heelje aanbod
![]()
Heb jij ervaring met de babyshampoo, Cas is aan nieuwe shampoo toe en zijn oude vertrouwde kan ik nergens meer kopen.
Mama caca is bij mij heel mooi geworden. Ik heb redelijk donker haar van mezelf, maar er zat een mooie rooie glans over heen.quote:Op maandag 9 januari 2006 12:20 schreef snopprinses het volgende:
heeft iemand al ervaringen gehad met Mama Caca of Ocean Salt?
oeh graagquote:Op maandag 9 januari 2006 15:50 schreef Elefes het volgende:
Ik heb hier nog een proefje liggen van een Lush deo (gekregen in de winkel), ongebruikt. Ik kan het je wel sturen als je wilt? Het lijkt mij niet fijn namelijk
hm dat is jammer.. nou dan zal ik toch maar een keertje naar Amsterdam moetenquote:Op maandag 9 januari 2006 16:58 schreef debby1973 het volgende:
Hij is geldig in alle lush winkels. Verder is hij op internet niet geldig op de nederlandse site maar wel op de engelse site.
Ik hoop dat je ermee overweg kan want het is net gelei en glibbert tussen je tanden en de tandenborstel door en ik had er alleen maar ruzie meequote:Op maandag 9 januari 2006 15:52 schreef zwahiel het volgende:
Black Coal tandenpoets (wat is dat een mini tube!)
Geen wonder dat het zo'n mini tube isquote:Op maandag 9 januari 2006 17:16 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ermee overweg kan want het is net gelei en glibbert tussen je tanden en de tandenborstel door en ik had er alleen maar ruzie mee
Het is Krystal. Ruikt op zich wel lekker, maar ik kan nog niets met het idee van een solid deo, de fles vind ik te makkelijkquote:
Ook ik zal honger moeten lijdenquote:Op maandag 9 januari 2006 15:52 schreef zwahiel het volgende:
Jawel dat wordt even minder eten deze laatste weken tot de stufi
Ik ben zojuist bij Lush in Den Bosch geweest
*knipknip*
Wat raar dat dat niet mocht? Ik dacht dat de kerstspullen juist free gifts waren..quote:Op maandag 9 januari 2006 17:59 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Ook ik zal honger moeten lijden![]()
Heb net gekocht: The Blond (heerlijk, ik heb die geur gemist!), Sleepy head & Dream Time (ook die geur... en het werkt ook), Sweet Japanese Girl, Elixer (voor Anitra) en als free gift een flesje Tramp
Als Free Gift mocht ik trouwens maar uit een beperkt aantal dingen kiezen! Vond het een beetje flauw. Stukje snowcake mocht bijvoorbeeld niet![]()
Jij bent een van de vips daarquote:Op maandag 9 januari 2006 19:22 schreef Skaai het volgende:
Maar 't gekke was, ik kon ook uit niet-kerst producten kiezen, zoals de poeders en 2 kleine soorten douche gels. Beetje vreemd. Maar ik was dan ook weer stom en trok mijn mond niet open.
Ja en zodra ik de deur uit liep trokken ze de poeders en douchegels snel uit het schap en gooiden die achter de balie, weddenquote:
Euh ja, ik ging even langs Lush omdat ik vergeten was Dreamcream en Ultrabland te bestellen en om toch nog maar Herbalism te halen omdat Aqua Marina zo tegenviel. Ultrabland was op, maar ik kwam terug met:quote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 19:57 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Hollywood, Wiccy en AD liggen nog in de kofferbak, anders ruikt m'n moeder dat ik weer bij Lush ben geweest.![]()
ik heb vorige week een think pink bruisbal gratis gekregenquote:Op maandag 9 januari 2006 20:21 schreef vriendinnie het volgende:
Ik hoor jullie erg vaak over proefjes en gratis producten. Daar word ik uiteraard nieuwsgierig van en vraag me dan ook af hoe en wanneer je die krijgt?
Nee, rare dingen hebben ze er niet. Wel hebben ze de nieuwe producten altijd eerder dan wij hier, dus misschien heb je daar dan wel iets wat we hier nog niet hebben. Enneh, goedkoper is het idnerdaad ja. Ik was vandaag m'n kortingsbon dus vergeten. Ik heb er twee zelfs nog. Stom he, hij lag gewoon nog thuis in de discondoos.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:19 schreef CherryLips het volgende:
![]()
Oh, ik ben een verlanglijstje aan het maken voor Londen want ik heb nog een 10% kortingsbon enzo en in Londen geef ik anders nooit geld uitMaar ik dacht altijd dat ze in Engeland ook andere producten hadden dan hier maar ik heb nog niks raars gezien? Sommige dingen zijn wel wat goedkoper maar ze hebben er niks aparts ofzo, of kijk ik scheel op de website? (goed mogelijk).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |