Wat ondankbaar eigenlijkquote:Op maandag 9 januari 2006 22:04 schreef Maeghan het volgende:
Ach, ik heb ze toch ook eens gemaild over de slechte vertaling en spelfouten in de NL Lush Times, dat ik dat best wilde vertalen (studeer Engels/Vertalen) en toen kreeg ik een reactie dat dat niet nodig was. Nou, daar dacht ik anders over hoor =P
Inderdaadquote:Op maandag 9 januari 2006 22:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
En dat is jammer, want volgens mij is er veel meer rendement uit te halen.
ik ga je morgen ff mailen (mail staat op de andere pc en die staat al uit)quote:Op maandag 9 januari 2006 22:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
E.T., de Free '05 actie begón op 29-12! Dus het kan nog wel denk ik.
Ik moet de Rockstar nog bij je halen! Maar heb een "nieuwe oude" pc en ben je mailadres kwijt!
Super! Dank!quote:Op maandag 9 januari 2006 22:36 schreef E.T. het volgende:
[..]
ik ga je morgen ff mailen (mail staat op de andere pc en die staat al uit)
Veel zegquote:Op maandag 9 januari 2006 22:33 schreef Maeghan het volgende:
http://p097.ezboard.com/f(...)age?topicID=59.topic
Hier kun je precies mijn volledige klachtenlijst vinden over de (spel)fouten op de site. De gewichten hebben ze wel toegevoegd, en overal is "Nieuw" weggehaald, EPEROR is veranderd in EMPEROR en LIPE LIME is veranderd in LIP LIME. Verder is alles hetzelfde gebleven ben ik bang.
Gewoon doen! Welterusten!quote:Op maandag 9 januari 2006 22:37 schreef Maeghan het volgende:
Hm, zal ik nog in bad gaan?
Welterusten in ieder geval!
haarlem hebben ze er nog een boelquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:39 schreef lotje11 het volgende:
He maeghan waar ben je naar de lush geweest dat ze nog hollywood hadden???Hier hebben ze die dus ook al niet meer.....
Lotje, Esther wilde nog weten of je de Champagne jellie wilde van haarquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:03 schreef lotje11 het volgende:
Hmm, thanx MM, misschien toch eens een vrij dagje naar het Noorden
Het mailen naar Lush NL haalt dus niets uit. Aangezien jij goed bent in Engels is het wellicht een idee om een mail te sturen naar het hoofdkantoor... Daar kun je de klachten over de chaos, aangepaste free-acties, prijzen en amateuristische website natuurlijk ook kwijt.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:33 schreef Maeghan het volgende:
http://p097.ezboard.com/f(...)age?topicID=59.topic
Hier kun je precies mijn volledige klachtenlijst vinden over de (spel)fouten op de site. De gewichten hebben ze wel toegevoegd, en overal is "Nieuw" weggehaald, EPEROR is veranderd in EMPEROR en LIPE LIME is veranderd in LIP LIME. Verder is alles hetzelfde gebleven ben ik bang.
Oh, ik had ook al op Lushalicious mijn champagne Jelli te ruil aangeboden aan Lotje. Dan ga ik hem anders op een algemene swap zetten.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:05 schreef PeRi het volgende:
[..]
Lotje, Esther wilde nog weten of je de Champagne jellie wilde van haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |