abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 januari 2006 @ 21:25:50 #101
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_33881643
quote:
Op maandag 9 januari 2006 21:23 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Ja, in Italie hebben ze inderdaad meerdere producten die we hier niet hebben. Naar is dat, want ze verzenden dus ook niet naar het buitenland. Als je iets niet herkent roep je maar.

Karma Coccola is een Karma bath melt in de vorm van een piramide, volgens mij hebben we die hier niet maar ik ben geen karmakenner
Die heb ik

Ze hebben ook nog Semivuoi, een groen zeepje met allemaal pitjes en korreltjes
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_33881890
Ja, is dat hetzelfde als No 1 Seed Soap? Want dat wist ik dus niet, maar zo klonk het wel vond ik.
Sanity is (not) statistical
  maandag 9 januari 2006 @ 21:32:03 #103
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_33881972
quote:
Op maandag 9 januari 2006 21:30 schreef Maeghan het volgende:
Ja, is dat hetzelfde als No 1 Seed Soap? Want dat wist ik dus niet, maar zo klonk het wel vond ik.
Geen idee eigenlijk... Het heet daar gewoon "Semivuoi", ik ken geen andere naam.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_33881983
quote:
Op maandag 9 januari 2006 21:30 schreef Maeghan het volgende:
Die ken ik niet? Maar Semivuoi ruikt erg fris. Ik heb me er vanmorgen mee gewassen
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  maandag 9 januari 2006 @ 21:33:32 #105
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_33882033
Het meisje in de winkel in Rome raadde hem aan als scrub/scheer-zeepje . Benen mee inzepen en scheren maar
pi_33882169
quote:
Op maandag 9 januari 2006 20:22 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Jouw moeder zou familie kunnen zijn van de mijne
Ik vertel ook maar niet wat ik gekocht heb. Al snapt ze het toch een beetje (ik laat haar ook gewoon dingen proberen en dat vind ze wel leuk natuurlijk ), ik kreeg wel de opmerking dat ik "al een hele doos vol" had (en het is nog maar een klein mandje ).

Die Love stack van de nieuwe producten klinkt wel lief trouwens (met hartjes ) en de Romance In A Stone met gedichtje *Zucht*.
quote:
Op maandag 9 januari 2006 21:23 schreef Maeghan het volgende:

En ze hebben daar T-shirts, handdoeken, ballisticbewaarkokers en een beautycase te koop.
Waarom hebben wij dat allemaal niet (ik wil ook een beautycase voor mijn Lush spulletjes, en mooie bewaardoosjes)
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_33882183
quote:
Op maandag 9 januari 2006 21:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het meisje in de winkel in Rome raadde hem aan als scrub/scheer-zeepje . Benen mee inzepen en scheren maar
Voor scrub is hij zeker goed! Verder gebruik ik elke zeep als scheerzeep
Let's plant a tree
  maandag 9 januari 2006 @ 21:37:32 #108
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_33882252
Ik heb af en toe het idee dat ze met de Nederlandse Lush maar wat aanrommelen

Acties verlopen chaotisch, de prijzen liggen (stukken) hoger, de website is nooit up-to-date en we missen een hoop producten.

Jammer hoor...
pi_33882255
Profondamenta shampoo is trouwens Washday Greens aan de ingredienten te zien: Ingredients: Fresh Bay Infusion (Laurus Nobilis), Ammonium Lauryl Sulfate, Fresh Garden Mint (Mentha Arvensis), Lauramide DEA, Sea Salt (Sodium Chloride), Spearmint Oil (Mentha Viridis), Peppermint Oil (Mentha Piperita), Menthol, Perfume, Chlorophyll, Methylparben, Propylparaben,
Washday Greens' stunning scent of fresh mint and bay may surprise you at first but use it a couple of times and you will love it. If you've got fine, 'I'll-do-whatever-I-want' hair that is a real nuisance to get into shape, that lies down and goes to sleep as soon as you've styled it or just flies gently off in the direction it chooses then Washday Greens' reviving collection of mint oils and sea salt will help to bring it back under control by toning and stimulating your scalp. As well as giving your hair the delicious smell of peppermint and spearmint, our fresh mint and bay infusion makes your hair shine like spring leaves in the sun so wash with Washday Greens to take away the washday blues!
pi_33882280
quote:
Op maandag 9 januari 2006 21:35 schreef Elefes het volgende:

[..]

Ik vertel ook maar niet wat ik gekocht heb. Al snapt ze het toch een beetje (ik laat haar ook gewoon dingen proberen en dat vind ze wel leuk natuurlijk ), ik kreeg wel de opmerking dat ik "al een hele doos vol" had (en het is nog maar een klein mandje ).
Mijn moeder heeft net zoveel of misschien wel meer Lush dan ik
Let's plant a tree
pi_33882356
quote:
Op maandag 9 januari 2006 21:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb af en toe het idee dat ze met de Nederlandse Lush maar wat aanrommelen

Acties verlopen chaotisch, de prijzen liggen (stukken) hoger, de website is nooit up-to-date en we missen een hoop producten.

Jammer hoor...
En de website ziet er heel erg amateuristisch uit
Let's plant a tree
pi_33882494
quote:
Op maandag 9 januari 2006 21:38 schreef Vava het volgende:

[..]

Mijn moeder heeft net zoveel of misschien wel meer Lush dan ik
Dat probeer ik ook te bereiken Kan zij voor mij nieuwe dingen uitproberen en kan ik daar leuke cadeaus shoppen
Ik heb haar voor kerst een Karma BBS gegeven, maar ze is nog niet in bad geweest. Waylander Rhassoul vond ze wel lekker, en die is nu bijna op.
quote:
Op maandag 9 januari 2006 21:39 schreef Vava het volgende:

[..]

En de website ziet er heel erg amateuristisch uit
Helemaal eens. Het is eigenlijk een beetje triest hoe die website er uit ziet, als ik heel eerlijk ben
Ook een heel geklik voor je bent waar je wilt zijn.
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
pi_33882908
quote:
Op maandag 9 januari 2006 21:41 schreef Elefes het volgende:
Dat probeer ik ook te bereiken Kan zij voor mij nieuwe dingen uitproberen en kan ik daar leuke cadeaus shoppen
Ik heb haar voor kerst een Karma BBS gegeven, maar ze is nog niet in bad geweest. Waylander Rhassoul vond ze wel lekker, en die is nu bijna op.
Ze had zelfs eerder iets van Lush dan ik
Waylander is ook een favoriet van haar verder is ze verslaafd aan Karma Kream. Haar pot is bijna leeg, ze kocht hem later dan ik
quote:
Helemaal eens. Het is eigenlijk een beetje triest hoe die website er uit ziet, als ik heel eerlijk ben
Ook een heel geklik voor je bent waar je wilt zijn.
Veel te rommelig, onduidelijk enz..
Let's plant a tree
  maandag 9 januari 2006 @ 21:50:50 #114
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_33882974
quote:
Op maandag 9 januari 2006 21:49 schreef Vava het volgende:

Veel te rommelig, onduidelijk enz..
En je moet opzij scrollen om de hele pagina te kunnen lezen... Dat kan toch écht niet meer anno 2006 vind ik.
pi_33883079
quote:
Op maandag 9 januari 2006 21:50 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

En je moet opzij scrollen om de hele pagina te kunnen lezen... Dat kan toch écht niet meer anno 2006 vind ik.
Een vriendin van me is redelijk fan van Soap Story, dus ik heb haar uitgemaakt voor heiden en haar verwezen naar de Lush website, maar ze vond de website slecht dus dan zal de zeep ook wel niet beter zijn
Je website is je visitekaartje. En de vertaling.
Tap tap tap
pi_33883399
quote:
Op maandag 9 januari 2006 21:52 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Een vriendin van me is redelijk fan van Soap Story, dus ik heb haar uitgemaakt voor heiden en haar verwezen naar de Lush website, maar ze vond de website slecht dus dan zal de zeep ook wel niet beter zijn
Je website is je visitekaartje. En de vertaling.
Inderdaad
Misschien moeten we het ze eens duidelijk maken dat dit écht niet kan. En als dank natuurlijk een verrassing krijgen daar voor
pi_33883410
quote:
Op maandag 9 januari 2006 21:50 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik denk dat die website gemaakt is door iemand die een 19 inch scherm heeft, dan past hij wel in het scherm. Is niet echt nagedacht over het feit dat de meeste mensen een kleiner scherm hebben....
Let's plant a tree
pi_33883478
Ik zie een boel leuke dingen voorbij komen! Die Happy Pill wil ik zeker proberen.
En waarom moet gratious violets in die candy fluff balistic zitten? Dan ruikt alles naar de GV
pi_33883505
quote:
Op maandag 9 januari 2006 21:57 schreef Elefes het volgende:

[..]

Inderdaad
Misschien moeten we het ze eens duidelijk maken dat dit écht niet kan. En als dank natuurlijk een verrassing krijgen daar voor
Ja, daar heb ik ze al eens over gemaild. En ra ra, wat was daarop hun antwoord? Helemaal niets!!! Juist ja!
  maandag 9 januari 2006 @ 22:00:20 #120
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_33883544
quote:
Op maandag 9 januari 2006 21:59 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Ja, daar heb ik ze al eens over gemaild. En ra ra, wat was daarop hun antwoord? Helemaal niets!!! Juist ja!
Dat is wel matig zeg
pi_33883574
quote:
Op maandag 9 januari 2006 21:57 schreef Elefes het volgende:

[..]

Inderdaad
Ik zat eraan te denken om voor het tijdschrift van m'n studievereniging (van Engels) een stuk over Lush te schrijven Maar ik ben bang dat het dan één lange reclame wordt
Tap tap tap
pi_33883617
quote:
Op maandag 9 januari 2006 22:00 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dat is wel matig zeg
Zeer matig Maar misschien zullen ze het zelf ook wel gezien hebben..
Gaat het wel goed met de Lush winkels in Nederland?
  maandag 9 januari 2006 @ 22:02:46 #123
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_33883706
quote:
Op maandag 9 januari 2006 22:01 schreef Elefes het volgende:

[..]

Zeer matig Maar misschien zullen ze het zelf ook wel gezien hebben..
Gaat het wel goed met de Lush winkels in Nederland?
Volgens mij is het verloop onder het personeel redelijk hoog... Ik weet het niet. Hoop het wel, maar gezien de chaos die ze af en toe uitstralen vrees ik van alles.
pi_33883769
Ach, ik heb ze toch ook eens gemaild over de slechte vertaling en spelfouten in de NL Lush Times, dat ik dat best wilde vertalen (studeer Engels/Vertalen) en toen kreeg ik een reactie dat dat niet nodig was. Nou, daar dacht ik anders over hoor =P
pi_33883905
quote:
Op maandag 9 januari 2006 22:04 schreef Maeghan het volgende:
Ach, ik heb ze toch ook eens gemaild over de slechte vertaling en spelfouten in de NL Lush Times, dat ik dat best wilde vertalen (studeer Engels/Vertalen) en toen kreeg ik een reactie dat dat niet nodig was. Nou, daar dacht ik anders over hoor =P
Bijbaantje bij de Lush
quote:
Op maandag 9 januari 2006 22:02 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Volgens mij is het verloop onder het personeel redelijk hoog... Ik weet het niet. Hoop het wel, maar gezien de chaos die ze af en toe uitstralen vrees ik van alles.
Inderdaad.. Het komt me niet echt over als een goedlopende organisatie eigenlijk. Beetje jammer, want er valt zoveel uit te halen. Als je ziet wat het in andere landen doet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')