Dan zou ze dat nog steeds in zijn gezicht kunnen zeggen in plaats van achter zijn rug om. Natte Lie is gewoon een achterbaks snolletje, als jij daar geen greintje kwaad in ziet zegt dat alleen iets over jouw ogenquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:07 schreef Bocaj het volgende:
Groot gelijk met zijn pillen voor haar en nagels![]()
d'r zit ook een kareltje inquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:15 schreef clauwheee het volgende:
Ja hoor, Kareltje, Ralphie en Roel bijvoorbeeld
Ik kijk naar haar via een rose bril...quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:16 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dan zou ze dat nog steeds in zijn gezicht kunnen zeggen in plaats van achter zijn rug om. Natte Lie is gewoon een achterbaks snolletje, als jij daar geen greintje kwaad in ziet zegt dat alleen iets over jouw ogen
Waarom vind je haar precies egocentrisch???quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:18 schreef CartWOman het volgende:
Sterkste staaltje egocentrisme van Tanja.
En Menno...ach, typisch mannenkwaaltje: niet willen kwetsen, lieve vrede willen bewaren, confrontatie vermijden.
Beetje onhandig aangepakt, maar kan me er niet over opwinden.
Ja, toch wel, in die zin dat ik bang ben dat er verder geen confrontatie zal volgen.
Ah, ze lacht, het gaat over haar.
Wat een vreselijk kutwijf is Tanja.![]()
![]()
![]()
Ingridquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:15 schreef Inca het volgende:
wie ligt der buiten te slapen dan?
quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:22 schreef Knurkie het volgende:
Bier in het washok!!!
quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:21 schreef Ryan3 het volgende:
Waarom vind je haar precies egocentrisch???
Dan gaat het misschien toch nog gezellig wordenquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:22 schreef Knurkie het volgende:
Bier in het washok!!!
Tanja, het kindje en de Rest tadadadadaquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:20 schreef schatje het volgende:
Jammer dat het een saaie avond is geworden![]()
.
Eerst Rob en later Menno die even punten wilde scoren.
Maar het moet haast nog wel gaan botsen tussen Tanja en de rest.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:22 schreef Inca het volgende:
ze durven niks tegen tanja te zeggen anders komen der sancties van BB
Kijk jij überhaupt wel eens naar de livestreams, Ryan?quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waarom vind je haar precies egocentrisch???
Ik heb Joling & Gordon laten schieten hiervoorquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:23 schreef BONG4002 het volgende:
Maybe wel de allersaaiste avond tot nu toe als ik het zo bekijk....
Ik niet, maar het was een mindere aflevering; ze hadden het best naar hun zin.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:27 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik heb Joling & Gordon laten schieten hiervoor![]()
Lekker generaliserend met je typisch mannenkwaaltjequote:Op dinsdag 13 september 2005 22:18 schreef CartWOman het volgende:
Sterkste staaltje egocentrisme van Tanja.
En Menno...ach, typisch mannenkwaaltje: niet willen kwetsen, lieve vrede willen bewaren, confrontatie vermijden.
Beetje onhandig aangepakt, maar kan me er niet over opwinden.
Ja, toch wel, in die zin dat ik bang ben dat er verder geen confrontatie zal volgen.
Ah, ze lacht, het gaat over haar.
Wat een vreselijk kutwijf is Tanja.![]()
![]()
![]()
Ja, ze wist niet eens wat het was met haar 40 jarenquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:28 schreef ruby het volgende:
Chantal heeft het weer over smegma. Typisch.
Idd.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:27 schreef CartWOman het volgende:
Dat ik hier nog antwoord op geef...
Jouw capslock zit vastquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:29 schreef PCaulfield het volgende:
WAT ZIJN DIE MENSEN STOM!!!
Daarom moet je er ook zelf wat van maken.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:26 schreef -Delta- het volgende:
Ik schakel net in, verveling is weer toegeslagen geloof ik, aangezien ze aan het quizzen zijn
Wij hebben boeiendere discussies hier dan hun in het huisquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:32 schreef ruby het volgende:
[..]
Daarom moet je er ook zelf wat van maken.
Maar wel een lekkere kutquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:31 schreef -Delta- het volgende:
Jezus Dido rot op met je paardenvragen
Heemstedehuppelkut
Kotst ff lekker mee:quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:31 schreef -Delta- het volgende:
Jezus Dido rot op met je paardenvragen
Heemstedehuppelkut
Vrouwen die hoogzwanger zijn, zijn wel met andere dingen bezig dan een schijn van geïnteresseerdheid ophangen tov mensen die totaal niet interessant zijn, me dunkt. Ik kan het me althans zo voorstellen, naast allerlei andere dingen waardoor ze fysiek geplaagd worden. En wat betreft egocentrisme, ik kan zo nog een tritsje overige bewoners opsommen die daaraan beter voldoen. Wat betreft dat feestje, in de uitzending kwam een genuanceerder verhaal naar voren. Ze stoorde zich vooral aan het praten op de slaapkamer en misgunde niemand een feestje...quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:27 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Kijk jij überhaupt wel eens naar de livestreams, Ryan?
Ze zal zich nooit voor 1 van de andere bewoners interesseren, áls er al eens een glimlach op haar gezicht verschijnt is het na een opmerking die in háar straatje past.
Ze gunt de anderen geen feestje, maar moet zelf wél door BB naar bed worden gestuurd.
Dat ik hier nog antwoord op geef...
de kaap bij Vuurland : straat van Gilbraltarquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:33 schreef cuall het volgende:
oeps Lieske kan beter haar mond houden
Ze gooit ze weer haar weetjes om de oren en de meeste vragen weet niemand.quote:
Zou die voor Tanja zijn?quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:35 schreef johanvonnie het volgende:
er licht echt weer een opdracht klaar in de dbk. ik blijf nog ff hangen
Ja hier kon ik op wachten.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Lekker generaliserend met je typisch mannenkwaaltje
Ik vind jou eerder een vreselijk kutwijf en slettebak en tyfushoer....
Waarom? Ach gewoon omdat ik je ook niet ken, en je lieve Tanja aanvalt.![]()
Lief hoor, maar het was gewoon google die het wist..quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Vrouwen die hoogzwanger zijn, zijn wel met andere dingen bezig dan een schijn van geïnteresseerdheid ophangen tov mensen die totaal niet interessant zijn, me dunkt. Ik kan het me althans zo voorstellen, naast allerlei andere dingen waardoor ze fysiek geplaagd worden. En wat betreft egocentrisme, ik kan zo nog een tritsje overige bewoners opsommen die daaraan beter voldoen. Wat betreft dat feestje, in de uitzending kwam een genuanceerder verhaal naar voren. Ze stoorde zich vooral aan het praten op de slaapkamer en misgunde niemand een feestje...
quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:36 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ja hier kon ik op wachten.
Kwaaltje deed het 'm.
de opdracht is over, ze mag weer normaal doen >quote:
Met welke andere dingen is ze dan allemaal bezig volgens jou?quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Vrouwen die hoogzwanger zijn, zijn wel met andere dingen bezig dan een schijn van geïnteresseerdheid ophangen tov mensen die totaal niet interessant zijn, me dunkt.
Maar pijpen dat ze kan!!quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:34 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Wat is Lieske eigenlijk stuitend dom voor een student..![]()
Ja dan moet je ook vooral zwanger het huis in gaan, als je zo denkt... alsof er in BB ooit de meest interessante mensen voorkomen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:35 schreef Ryan3 het volgende:
Vrouwen die hoogzwanger zijn, zijn wel met andere dingen bezig dan een schijn van geïnteresseerdheid ophangen tov mensen die totaal niet interessant zijn, me dunkt.
Dat was je reinste uitlokkingquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:36 schreef CartWOman het volgende:
Ja hier kon ik op wachten.
Kwaaltje deed het 'm.
Hmmm, ik kijk te weinig...quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:42 schreef milagro het volgende:
[..]
heeft ze nog nooit gedaan, zegt ze
alleen maar met zichzelfquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Met welke andere dingen is ze dan allemaal bezig volgens jou?
In Tanja's ogen is dan blijkbaar niemand interessant. Terwijl er vaak genoeg belangstellend op haar is gereageerd.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Vrouwen die hoogzwanger zijn, zijn wel met andere dingen bezig dan een schijn van geïnteresseerdheid ophangen tov mensen die totaal niet interessant zijn, me dunkt. Ik kan het me althans zo voorstellen, naast allerlei andere dingen waardoor ze fysiek geplaagd worden. En wat betreft egocentrisme, ik kan zo nog een tritsje overige bewoners opsommen die daaraan beter voldoen. Wat betreft dat feestje, in de uitzending kwam een genuanceerder verhaal naar voren. Ze stoorde zich vooral aan het praten op de slaapkamer en misgunde niemand een feestje...
8. De zwangerschap van Tanja vóór ze wist welk geslacht het baby'tje had.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:42 schreef Martine73 het volgende:
De Piramiden
De hangende tuinen van Babylon
Het beeld van Zeus
De tempel van Artemis
Het mausoleum van Halicarnassus
De kolossus van Rhodos
De vuurtoren van Alexandrië
Dré!quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:43 schreef misterDre het volgende:
Ligt [afbeelding] nog steeds te slapen in de tuin![]()
Of met Tanjaquote:
Onzekere toekomst misschien als vrouw alleen met kind. Onzeker over de vader van het kind. De naderende bevalling. Allemaal redenen om iets meer in jezelf gekeerd te zijn dan pakweg een 21-jarige bankemployé die wanhopige pogingen in het werk stelt om de popie Jopie uit te hangen, niet waar.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Met welke andere dingen is ze dan allemaal bezig volgens jou?
quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:44 schreef Stereotomy het volgende:
8. De zwangerschap van Tanja vóór ze wist welk geslacht het baby'tje had.![]()
Kratje pils.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:49 schreef AMDFreak het volgende:
ben benieuwd wat de verassing is.. :p
Babykleren.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:50 schreef Djoj het volgende:
wasdanou...lapjes stof??
dat zijn de lege kratten nog, die er staanquote:
Tanja vraag goed: ZIJ krijgt cadeauquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:52 schreef jessie het volgende:
Jezus en dan word dat kind nog in de watten gelegd ook!!!!
Ik vrees dat dat de insteek was van BBquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:52 schreef ruby het volgende:
Misschien dat ze nu weer eens opleeft...ofsjow.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:52 schreef Poison-Ivy het volgende:
Hallo, ik schakel op tijd in zie ik net![]()
Zo ik ga ervoor zitten![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:52 schreef milagro het volgende:
[..]
dat zijn de lege kratten nog, die er staan![]()
Toch niet.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:52 schreef AMDFreak het volgende:
babykleertjes?
Die ga ik gebruiken als m'n compulsieve vloeken weer de kop opsteekt.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:51 schreef EmjaY het volgende:
jezus christus van nazareth
Dat is schijnbaar de manier van BB om Tanja te leren iets voor de groep te doen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:53 schreef Dropvetertje20 het volgende:
Het is maar goed dat ik niet in het huis zit. Niet te geloven zeg...Als miss Tanja een vraag goed heeft krijgt zij wat, heeft ze er een fout, krijgt de rest straf![]()
Dat mag als je man bentquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:52 schreef bemeall het volgende:
Goh, wat is BB toch educatief. Nooit geweten dat buikbanden bestonden
buikbanden zijnhet, dus...quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:52 schreef nicoleV het volgende:
denk wel dat ze delen moet met de rest
Ja gaat echt helemaal nergens over eikquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tanja vraag goed: ZIJ krijgt cadeau
Tanja vraag goed: de GROEP moet meer lopen
Oneerlijk.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tanja vraag goed: ZIJ krijgt cadeau
Tanja vraag goed: de GROEP moet meer lopen
Dus als er een vraag fout beantwoord word krijgt een bewoner niets maar die mag dan een kwartier langer lopen??quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:54 schreef Knurkie het volgende:
misschien is elke vraag wel een cadeau voor iemand anders
als dit een poging is haar populairteit op te krikken, hoop ik voor de redactie dat ze in staat is om die vragen te beantwoorden.. anders zal de rest een (nog grotere) hekel aan haar gaan krijgen...quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:47 schreef bemeall het volgende:
Tanja moet alleen vragen beantwoorden, bij goede antwoorden verassingen en privileges per fout antwoord 15 min extra lopen.
En de rest mag niet helpen
Kijken of die doos een beetje slim is
Darth Vader has entered the building...quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:54 schreef Wup het volgende:
wat is er loos met die BB stem?
Yepquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:57 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Dus als er een vraag fout beantwoord word krijgt een bewoner niets maar die mag dan een kwartier langer lopen??![]()
lolquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:57 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Darth Vader has entered the building...
ALLE sprookjes hebben een kind in de hoofdrol... Sprookjes zijn kinderverhalen, dus dat MOET wel om het voor kinderen leuk te houden.quote:sneeuwwitje is echt geen kind, werd gekust door de prins
BB wil de schuld op de anderen schuiven, maar de antwoorden waren gewoon fout.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:58 schreef Dropvetertje20 het volgende:
Als ze nou gewoon allemaal even lekker hun bek houden![]()
Een boom een boomquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:59 schreef Falco het volgende:
Wat is een babyboom, poepoe. Moeilijke hoor...
Hij werd fout gerekend vanwege overleg in de groep...quote:Tanja kan er niet tegen dat ze het fout had met 'Assepoester' en geeft de rest maar de schuld...
quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:59 schreef bemeall het volgende:
Dit is weer echt zo'n opdracht die lekker psychisch inspeeld op de bewoners. Foute vraag leverd hekel aan tanja op, goede vraag het tegenovergestelde. (in overdreven zin dan)
Wie had er dan ook verwacht dat Tanja een vraag goed zou hebben?quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:00 schreef bemeall het volgende:
"Je mag nog niet naar het washok, maar het antwoord is goed"
Ze zijn nog niet eens klaar met het neerzetten van de spullen
Nee joh, juist geweldig.quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:00 schreef NG het volgende:
Bah, weer cadeautjes...
Als ze haar nou even blauwe muisjes geven ofzo.. voor de verwarring :p
Dat maakte BB ervan ja, om Tanja niet de schuld te geven. Maar Assepoester en Sneeuwwitje waren gewoon fout.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:00 schreef TagForce het volgende:
[..]
Hij werd fout gerekend vanwege overleg in de groep...
Tanja in een zitzakquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:59 schreef Falco het volgende:
Wat is een babyboom, poepoe. Moeilijke hoor...
Ik ging er eigenlijk vanuit dat er dadelijk nog wat verassingen tussen zou zitten voor de rest van de bewoners, aangezien dat voor BB de ideale manier is om Tanja weer een beetje in de gratie te krijgen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:01 schreef Dropvetertje20 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Goede vraag levert ook iets voor Tanja op, dus alleen maar meer hekel![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat maakte BB ervan ja, om Tanja niet de schuld te geven. Maar Assepoester en Sneeuwwitje waren gewoon fout.
Oh ja daar waren we op uit inderdaad, even vergetenquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:02 schreef APK het volgende:
[..]
Nee joh, juist geweldig.
Helemaal gek maken die lui!![]()
op stream 3 wel, al de hele avondquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:01 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik heb weer schokkende beelden op de stream, al de 2de keer, iemand nog?
edit: schokkend in de zin van haperend![]()
Jaja.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:05 schreef Ryan3 het volgende:
Cartwoman let je op: er zitten vast lekkere dingen in voor ons.
Ja viel mij ook op, had eerder verwacht voor MIJquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:05 schreef Ryan3 het volgende:
Ik zou er niet eens van op kijkenquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:06 schreef APK het volgende:
Volgens mij gaat ze nu vragen fout beantwoorden omdat ze geen zin meer heeft om de hele tijd naar het washok te lopen.
nee, ze moet toch een zwangerschap imiteren? Ze denkt dat het gewoon zo hoortquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:03 schreef E.T. het volgende:
Ik zie dido net d'r peuk uitmaken en met dezelfde beweging pakt ze het pakje shag weer van tafel om de volgende te draaien..
Verslaafd?
het is goed voor het groepsgevoel ookquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:02 schreef APK het volgende:
[..]
Nee joh, juist geweldig.
Helemaal gek maken die lui!![]()
dwz: ik en de baby.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:05 schreef Ryan3 het volgende:
12 ... en in die tijd moet de persoon op de loopband (Menno) blijven lopen. In dit tempo valt hij straks van allende van die band af.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:05 schreef teamlead het volgende:
ik val er net pas in.. hoeveel vragen moeten we nog doorstaan?
quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee, ze moet toch een zwangerschap imiteren? Ze denkt dat het gewoon zo hoort
quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:05 schreef bemeall het volgende:
Hummie heeft even op de markt een paar doeken gescoord!
Er zijn twaalf vragen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:05 schreef teamlead het volgende:
ik val er net pas in.. hoeveel vragen moeten we nog doorstaan?
* Stereotomy geeft Milagro nog maar eens een grote groepsknuffelquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:07 schreef milagro het volgende:
[..]
het is goed voor het groepsgevoel ook![]()
![]()
![]()
WAT?!?!??! NEE!quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:07 schreef Wup het volgende:
Tanja: wie wil er wat drinken.... 2x
ECHT WAAR
quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:06 schreef APK het volgende:
Volgens mij gaat ze nu vragen fout beantwoorden omdat ze geen zin meer heeft om de hele tijd naar het washok te lopen.
dus...dus.... er is niks mis met mijn pc???quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:07 schreef Wup het volgende:
Tanja: wie wil er wat drinken.... 2x
ECHT WAAR
Kzou met plezier het antwoord voorzeggen dan maar een kwartier langer lopen dan die zeug nog meer verrassingen in de kont te stekenquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:07 schreef regenworm het volgende:
Wordt echt doodziek van dat baby gedoe.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:09 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Kzou met plezier het antwoord voorzeggen dan maar een kwartier langer lopen dan die zeug nog meer verrassingen in de kont te steken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |