Dat was ze ook, via de andere stream in de spiegelquote:Op dinsdag 13 september 2005 10:41 schreef fantastrick het volgende:
damn... bijna Lieske full frontal in beeld..
Jah zoiets heb ik ookquote:Op dinsdag 13 september 2005 10:42 schreef Bep het volgende:
Ik haak nu echt bijna af, ik kots op dat zwangere gedoe , flikker op zeg , laat ze naar de baby beurs gaan ofzo en geef ons wat leuks te zien
bb de boring baby showquote:Op dinsdag 13 september 2005 10:44 schreef Copycat het volgende:
Kan de streams niet bekijken nu, maar ik begrijp dat iedereen een zwangerpak aan moet en ze samen gaan zwangerschapgymmen?
Als ze maar niet het puffen gaan oefenen.. dan is straks die verrassing er ook af voor Tanja.
een voordeel ze moet er wel bij zijnquote:Op dinsdag 13 september 2005 10:43 schreef Ireth het volgende:
Dit is trouwens wel weer een opdracht waarbij er dan voor Tanja niets verandert... die kan gewoon blijven zitten zoals ze altijd al deed...![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:44 schreef Copycat het volgende:
Als ze maar niet het puffen gaan oefenen.. dan is straks die verrassing er ook af voor Tanja.
nee joh beetje creativiteitquote:Op dinsdag 13 september 2005 10:46 schreef Ireth het volgende:
Met die buiken kan je trouwens enige sex-actie tussen Menno en Ingrid wel vergeten..![]()
Kontneuken..., gewoon je buik bovenop de rug van ingrid leggen en gaan!quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:46 schreef Ireth het volgende:
Met die buiken kan je trouwens enige sex-actie tussen Menno en Ingrid wel vergeten..![]()
ze zullen hem wel om moeten houden tot aan de liveshow....quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:49 schreef -Bubseltje- het volgende:
Je weet toch niet wat ze ermee moeten gaan doen)
Dat maakt niet uit , alleen al het feit dat alles draait om dat zwangere gedoe is walgelijkquote:Op dinsdag 13 september 2005 10:49 schreef -Bubseltje- het volgende:
Je weet toch niet wat ze ermee moeten gaan doen
quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:49 schreef Rica het volgende:
Rob wil de buik straks niet eens meer afstaan waarschijnlijk. Hij had zijn been ook gelijk geaccepteert als zijn eigen zei hij. Dat wordt nog een heel drama.
Dan kijk je lekker nietquote:Op dinsdag 13 september 2005 10:52 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben helemaal geen aansteller..... ik ben dat zwangere gedoe gewoon zat..... Alles draait om dat klote zwangerschap
heb je vorige week niet gekeken zeker?quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:53 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dan kijk je lekker nietTis de eerste weekopdracht die iets met de zwangerschap te maken heeft, maar inderdaad hoor, alles draait om die 'klotezwangerschap'
![]()
Ok jij ziet het anders.... als enige geloof ik... dream on! Je ziet och dat heel BB om dat wijf Tanja draait?quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:53 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dan kijk je lekker nietTis de eerste weekopdracht die iets met de zwangerschap te maken heeft, maar inderdaad hoor, alles draait om die 'klotezwangerschap'
![]()
Het je het allemaal wel gevolgt of niet? Alles draait om die zwangerschapquote:Op dinsdag 13 september 2005 10:53 schreef Taurus het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:54 schreef scanman01 het volgende:
Tanja, klagend: "Maar jullie mogen hem zometeen afdoen"
quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:54 schreef scanman01 het volgende:
Tanja, klagend: "Maar jullie mogen hem zometeen afdoen"
Ja, alleen zeur ik er niet over. Iedereen vindt 't vreeeselijk dat zij er in zit omdat ze zo zeikt, alsof 't leuk is als het slechts gaat om 12 'gezellige' en 'leuke' mensen die af en toe plassen en poepen, nee lekker interessant zou dat zijn.quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok jij ziet het anders.... als enige geloof ik... dream on! Je ziet och dat heel BB om dat wijf Tanja draait?![]()
Harstikke leuk initiatief van BB inderdaadquote:Op dinsdag 13 september 2005 10:56 schreef scanman01 het volgende:
Is dit de nieuwe opdracht? Wel weer triest dat opnieuw Tanja in het middelpunt van de belangstelling wordt gebracht zo. Dit is een manier om te laten zien hoe zwaar het welniet is om zwanger te zijn
Damn....
Nee, maar die zwangerschap is wel het centrale punt waar heel deze BB om lijkt te draaien.quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ze hebben heirvoor toch niets met die zwangerschap hoeven DOEN??
nee geen opdrachten. Maar de meeste zijn dat zwangerschapsgedoe gewoon bui...quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ze hebben heirvoor toch niets met die zwangerschap hoeven DOEN??
Anders kijk je toch niet tis geen verplichting ofzo
Sokken met eieren eronder.......---> zwangerschap. Oh ja inderdaad, niet gezien hoor sorry..quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:54 schreef Knurkie het volgende:
[..]
heb je vorige week niet gekeken zeker?
Volgende opdracht: zorg dat Lieske, Dido en Ingrid volgende week zwanger zijnquote:Op dinsdag 13 september 2005 10:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, maar die zwangerschap is wel het centrale punt waar heel deze BB om lijkt te draaien.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:58 schreef milagro het volgende:
Wat uit handen nemen
Tanja doet niets
Welnee niet doen . zwanger zijn is leukquote:Op dinsdag 13 september 2005 10:58 schreef Knurkie het volgende:
nog ff en ik ga me schamen voor mijn zwanger zijn...
Nee hoor, Tanja zit in een drietal met Roel en Natalie. Tanja mag dan wel zwelgje zijn, er wordt nu wel overdreven op afgegeven...quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:58 schreef cuall het volgende:
tweetallen, wie is dan single? Tanja!!!!!!!!!!!!!!!
ja ik vind het ook leuk hoor maar als ik naar Tanja kijk en hoe zij doet dat is ZO NIET representatief voor hoe ik het beleefquote:Op dinsdag 13 september 2005 10:59 schreef Bep het volgende:
[..]
Welnee niet doen . zwanger zijn is leuk![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Volgende opdracht: zorg dat Lieske, Dido en Ingrid volgende week zwanger zijn
Bovendien heeft de rest er niet voor gekozen om zich te laten bezwangeren door een onbekende antilliaanquote:Op dinsdag 13 september 2005 10:59 schreef scanman01 het volgende:
Het is ook gewoon gelul. Tanja heeft al langzaam aan deze situatie kunnen wennen. Al meer dan 7 maanden. De anderen krijgen nu opeens 5 kilo voor hun buik te hangen. Lijkt me wel even iets anders.
Als Tanja niet zo'n zeikwijf was geweest weet ik zeker dat iedereen dit wel 'n leuke opdracht had gevonden.. Tuurlijk gaat 't om die zwangerschap, dat kun je toch niet negeren? Dat zou ook leuk moeten zijn, ook voor de andere bewoners, kunnen zij inderdaad ook 's voelen wat Tanja voelt, niks mis mee. Ik vind 't inderdaad 'n leuk initiatief.quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:59 schreef scanman01 het volgende:
Het is ook gewoon gelul. Tanja heeft al langzaam aan deze situatie kunnen wennen. Al meer dan 7 maanden. De anderen krijgen nu opeens 5 kilo voor hun buik te hangen. Lijkt me wel even iets anders.
Post jij altijd in Nijntje stijlquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:00 schreef Peter6000 het volgende:
Harstikke fijn initiatief.
Tan kijkt ook happy, ze vindt het echt leuk
Het is voor geen enkele zwagere representatief daarom ergeren wij ons er ook allemaal zo aanquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:00 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ja ik vind het ook leuk hoor maar als ik naar Tanja kijk en hoe zij doet dat is ZO NIET representatief voor hoe ik het beleef
ik heb ook een vermoeden dat ze nu blij is dat ze eindelijk mee kan en mag doen. Ze heeft er een hekel aan lijkt het wel om het buitenbeentje te zijn. Daarom sluit ze zich ook af van de groep. Ze voelt zich waardeloos in de groep omdat ze bij alles buitengesloten voelt... ben benieuwd of dit een ommezwaai wordt....quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:00 schreef Peter6000 het volgende:
Harstikke fijn initiatief.
Tan kijkt ook happy, ze vindt het echt leuk
HELEMAAL MEE EENSquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:00 schreef fantastrick het volgende:
ik heb zo een vermoeden dat Tanja het niet gewend is om mensen om zich heen te hebben die om haar geven. Ze kan die mensen ook moeilijk in 'haar wereld' toelaten. Dat kan best zwaar zijn en op mensen verkeerd overkomen. Vin dhet moeilijk om echt een indruk van haar te krijgen. Vooral als je haar de laatste paar dagen ziet. Ze wil wel maar ze kan het op 1 of andere manier niet.
en dan te bedenken dat ik van de week nog medelijden had.....quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:02 schreef Bep het volgende:
[..]
Het is voor geen enkele zwagere representatief daarom ergeren wij ons er ook allemaal zo aan
Jah ik ga er maar even een was ingooien.... dit is te triest voor woorden.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:03 schreef Bep het volgende:
Ik ga maar wat anders doen , dit verziekt echt mijn lol in bb , dit is het stomste wat ik ooit gezien heb
Als je niet met mensen kan omgaan moet je niet in een huis met 13 anderen gaan zitten voor het oog van heel Nederland.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
HELEMAAL MEE EENS
Weet uit eigen ervaring ook hoe moeilijk het is normaal sociaal te zijn, als je niet gewend bent om mensen, of mensen die je symphatiek vinden, om me heen te hebben.
Dan krijg je een mechanisme, afwijzing uitlokken.
En als je dan afgewezen bent, is dat de bevestiging dat je niets waard bent.
Ik herken er veel in, helaas
(niet bedoeld om medelijden op te wekken hoor dit, maar een poging om enig begrip te kweken)
Inderdaad ook mijn gevoel!quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:05 schreef Ireth het volgende:
(dont shoot me!)
Ik denk dat dit wel een positieve werking kan hebben op Tanja, eindelijk eens op een positieve manier bezig zijn met de zwangerschap en ook met de gehele groep. Ze zou hier wel sterker en meer socialer of betrokkener uit kunnen komen.......
Heb je het nou over Tanja?quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:05 schreef Ireth het volgende:
(dont shoot me!)
Ik denk dat dit wel een positieve werking kan hebben op Tanja, eindelijk eens op een positieve manier bezig zijn met de zwangerschap en ook met de gehele groep. Ze zou hier wel sterker en meer socialer of betrokkener uit kunnen komen.......
Denk juist dat ze daarom door haar moeder opgegeven is. Om dit te leren, sociale contacten op te doen en open te staan voor anderen. Ook te zien dat er meer is dan haar 'eigen wereldje'.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als je niet met mensen kan omgaan moet je niet in een huis met 13 anderen gaan zitten voor het oog van heel Nederland.
Heeft Tanja uberhaupt wel nagedacht voordat ze aan BB begon?
Niémand kan voelen wat die arme, arme Tanja voelt.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:01 schreef Taurus het volgende:
Dat zou ook leuk moeten zijn, ook voor de andere bewoners, kunnen zij inderdaad ook 's voelen wat Tanja voelt
Volgens mij is dit meer een manier om Tanja te verplichten mee te doen met de oefening. Iedereen heeft het nu immers "even zwaar".quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:56 schreef scanman01 het volgende:
Is dit de nieuwe opdracht? Wel weer triest dat opnieuw Tanja in het middelpunt van de belangstelling wordt gebracht zo. Dit is een manier om te laten zien hoe zwaar het welniet is om zwanger te zijn
Damn....
Helemaal mee eens wordt erquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:04 schreef Falco het volgende:
Dit is ziek!
haar buik zakt ook niet afquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:06 schreef milagro het volgende:
Iedereen houdt zijn of haar buik vast, maar Tanja niet
quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:07 schreef APK het volgende:
En nu allemaal collectief naar de DBK om te zeiken dat ze hun moeder willen zien.
Ja hallo, BB als therapie zien is wel heel naief. Je weet dat heel nederland bovenop je lip zit en dat je in een soort snelkookpan van emoties komt te zitten zonder enige privacy.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:07 schreef fantastrick het volgende:
[..]
Denk juist dat ze daarom door haar moeder opgegeven is. Om dit te leren, sociale contacten op te doen en open te staan voor anderen. Ook te zien dat er meer is dan haar 'eigen wereldje'.
Ik heb een vermoeden dat we haar de komende maanden gaan zien veranderen. Denk ook wel dat ze zal veranderen. Het duurt even maar toch..
Dit is inderdaad een manier om Tanja toch nog in het tv programma te krijgen. Nu heeft ze eindelijk weer ergens aan mee gedaan. Best wel slim, die BB luitjes.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:07 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Volgens mij is dit meer een manier om Tanja te verplichten mee te doen met de oefening. Iedereen heeft het nu immers "even zwaar".
Zoals ik zei, ik vind Tanja ook een zwelgje, maar dit is wel gewoon zoeken hoor. Ik zit ook wel eens te gapen terwijl ik niet bewust iets saai vind ofzoiets...quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:07 schreef Nostalgist het volgende:
Tanja gaapt...... Way to Go girl
En nu allemaal collectief naar de DBK om te zeiken dat ze geld willen zien.
zou kunnen, maar ik denk het niet, Tanja wilt mokken, lijden, klagen, alleen staan, verwijten, aandacht, afwijzen, afwijzing, mokken, lijden, klagen, alleen staan, verwijten, aandacht, afwijzen, afwijzing, mokken, lijden....quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:05 schreef Ireth het volgende:
(dont shoot me!)
Naief ja. Maar het werkt wel!quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja hallo, BB als therapie zien is wel heel naief. Je weet dat heel nederland bovenop je lip zit en dat je in een soort snelkookpan van emoties komt te zitten zonder enige privacy.
Maar toch denk ik dat het een positieve invloed kan hebben. Al zal het niet direkt te merken zijn!quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:09 schreef milagro het volgende:
[..]
zou kunnen, maar ik denk het niet, Tanja wilt mokken, lijden, klagen, alleen staan, verwijten, aandacht, afwijzen, afwijzing, mokken, lijden, klagen, alleen staan, verwijten, aandacht, afwijzen, afwijzing, mokken, lijden....
Ze doet dus ook gewoon helemaal NIET mee
En nu allemaal collectief naar de DBK om te zeiken dat ze hun moeder willen zien.
Ja briljant en dan zeggen doe ik ook maar vervolgens niets doenquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:09 schreef Nostalgist het volgende:
Rob tegen Tanja : Meedoen schatje; we zitten hier voor jou !
LOL , rob: "Je moet 't nu doen hoor, anders weet je 't niet meer"quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:10 schreef fantastrick het volgende:
[..]
Maar toch denk ik dat het een positieve invloed kan hebben. Al zal het niet direkt te merken zijn!
En als ze straks wordt weggestemd?quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:09 schreef fantastrick het volgende:
[..]
Naief ja. Maar het werkt wel!
Zit ik even foutquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:08 schreef twi het volgende:
[..]
Zoals ik zei, ik vind Tanja ook een zwelgje, maar dit is wel gewoon zoeken hoor. Ik zit ook wel eens te gapen terwijl ik niet bewust iets saai vind ofzoiets...
Ik zou heel graag de visie van 'n zwangere dame hierop willen horen... Is er niemand van deze posters zwanger toevallig? Ik bedoel, misschien voelt 't wel heel naar als je dat zo groepsgewijs echt moet zitten doen. De anderen doen 't allemaal voor de lol en lachen, maar zij moet 't echt oefenen. Nu heb ik zoiets van "jezus kreng, doe 's mee", maar ik zou 't toch van 'n zwanger iemand willen horen hoe dit isquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:12 schreef scanman01 het volgende:
Tanja: "er komt geen volgende keer"
Ze wil echt nooit meer zwanger worden hierna
dan nog. Je neemt dit soort dingen onbewust wel mee. Niet iedereen is hetzelfde he. Er zijn mensen die heel graag sociale contacten willen hebben maar dit gewoon zelf niet aandurven te gaan omdat ze geen vertrouwen hebben of in het verleden een nare ervaring hebben gehad. Er zijn ook mensen die door afwijzingen te krijgen een gevoel van affectie proberen te krijgen. Negatieve aandacht is ook aandacht. Tanja past in deze categorie. Het is zeker geen goede zaak maar het is wel zo.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
En als ze straks wordt weggestemd?
quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:14 schreef twi het volgende:
Ik zit het godverdomme ook gewoon te doen![]()
![]()
Correct me if I'm wrong, maar zwangerschapsgymnastiek is toch bijna altijd in een groep.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:13 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik zou heel graag de visie van 'n zwangere dame hierop willen horen... Is er niemand van deze posters zwanger toevallig? Ik bedoel, misschien voelt 't wel heel naar als je dat zo groepsgewijs echt moet zitten doen. De anderen doen 't allemaal voor de lol en lachen, maar zij moet 't echt oefenen. Nu heb ik zoiets van "jezus kreng, doe 's mee", maar ik zou 't toch van 'n zwanger iemand willen horen hoe dit is![]()
Waarom?quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:14 schreef Bergie het volgende:
Natte Lie fluistert: "Het schopt!"
Dat wijf is echt dom!
quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:14 schreef twi het volgende:
Ik zit het godverdomme ook gewoon te doen![]()
![]()
Het zou me niet verbazen als ze zit te broeden op een theorie waarom dit hele gebeuren juist niét leuk voor haar is.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:11 schreef milagro het volgende:
Wat zei ik?
Tanja zegt : ik onthoud het wel allemaal, ja, daaaaaag
Jezus, wat een a sociale kuttekop, iedereen doet mee, dit is speciaal voor HAAR gedaan, en nog probeert ze eronderuit te komen.
Het is net zoals het ene verlegen kind uit de klas wat ineens iets voor de klas moet doen van de leraar. Ze klapt gewoon dicht, dat heeft niks met de activiteit te maken.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:13 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik zou heel graag de visie van 'n zwangere dame hierop willen horen... Is er niemand van deze posters zwanger toevallig? Ik bedoel, misschien voelt 't wel heel naar als je dat zo groepsgewijs echt moet zitten doen. De anderen doen 't allemaal voor de lol en lachen, maar zij moet 't echt oefenen. Nu heb ik zoiets van "jezus kreng, doe 's mee", maar ik zou 't toch van 'n zwanger iemand willen horen hoe dit is![]()
Jaaa.. maar wel in 'n groep met andere zwangere vrouwen die dus allemaal ECHT voelen wat jij voelt. Duh.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Correct me if I'm wrong, maar zwangerschapsgymnastiek is toch bijna altijd in een groep.
Bovendien is dit eindelijk iets waar ze echt aan mee kan doen en waarin ze bij d egroep kan hore.
Het is HAAR baby, dus waar bemoeit iedereen zich mee???quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:11 schreef milagro het volgende:
Wat zei ik?
Tanja zegt : ik onthoud het wel allemaal, ja, daaaaaag
Jezus, wat een a sociale kuttekop, iedereen doet mee, dit is speciaal voor HAAR gedaan, en nog probeert ze eronderuit te komen.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:15 schreef Knurkie het volgende:
Gelukkig ik mag mn dochter van de psz halen
Ik hoop dat ze gewoon opstaan en weglopenquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:14 schreef milagro het volgende:
De rest raakt pissed off nu.
Ikke.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:13 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik heb geen zwangerschaps ademhalingsoefeningen gehad omdat ik 2 maanden te vroeg beviel van mijn kids.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:13 schreef miss_bleu het volgende:
Wat een muts is tanja ook. En dan zometeen zeker janken dat het zoveel pijn doet als het begonnen is
Als ex-zwangere *kijkt naar dreumes* weet ik alleen te melden dat dat soort puf-lesje onwijs op mijn lachspieren werkten. Kheb 1x een introductieles gezien en had besloten om er niet aan mee te doen. Het was gewoon een te hoog 'rozewolkenmoedermaffiamutsen' gehalte.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:13 schreef Taurus het volgende:
[..]
Hier. Hier heb je tenminste wat aan.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:16 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Ikke.
En ze zouden van mij de vinketering kunnen krijgen. No way dat je mij op dat matje kreeg![]()
inderdaad:quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:17 schreef twi het volgende:
Als blikken konden doden, dan had Chantal nu Tanja wel een keer of drie morsdood gemaakt.
Ben ik wel blij om dat te horen..... ik dacht al, moet ik dit ook allemaal gaan meemaken? Dat trek ik dan niet.... ik schiet al zo snel in de lach.....quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als ex-zwangere *kijkt naar dreumes* weet ik alleen te melden dat dat soort puf-lesje onwijs op mijn lachspieren werkten. Kheb 1x een introductieles gezien en had besloten om er niet aan mee te doen. Het was gewoon een te hoog 'rozewolkenmoedermaffiamutsen' gehalte.
(kan die Heidi even melden dat ontsluitingsweeën ook geen pijn hoeven te doen?Ik heb namelijk geen enkele ontsluitingswee gehad en er geen ruk van gevoeld dus!
)
jaaa zie je wel?quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als ex-zwangere *kijkt naar dreumes* weet ik alleen te melden dat dat soort puf-lesje onwijs op mijn lachspieren werkten. Kheb 1x een introductieles gezien en had besloten om er niet aan mee te doen. Het was gewoon een te hoog 'rozewolkenmoedermaffiamutsen' gehalte.
(kan die Heidi even melden dat ontsluitingsweeën ook geen pijn hoeven te doen?Ik heb namelijk geen enkele ontsluitingswee gehad en er geen ruk van gevoeld dus!
)
waarom dan? In deze situatie zou ik dnek ik blij zijn dat ik ergens WEL aan mee zou kunnen doen. Anders lig je er helemaal zo buiten.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:16 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Ikke.
En ze zouden van mij de vinketering kunnen krijgen. No way dat je mij op dat matje kreeg![]()
Tanja echter zit in BB, een groepsgebeuren bij uitstek.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
)
Eén wee en die duimt niet meer.....quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:20 schreef BigBro000 het volgende:
ingrid:
[[url=http://img301.imageshack.us/img301/1586/snapshotstream11309051119086os.th.jpg]afbeelding][/URL]
Klopt, maar ik gaf alleen mijn visie/ervaring mbt pufklasjesquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:21 schreef milagro het volgende:
[..]
Tanja echter zit in BB, een groepsgebeuren bij uitstek.
Tanja wilde in BB om SAMEN met een groep de zwangerschap mee te maken, door te maken.
Tanja loopt al weken te mokken dat het allemaal zo kut is.
BB organiseert nu iets, wat ms suf is, waar je ms niet op zit te wachten, maar Tanja is geen kind, ze krijgt ereen, dus ze kan best voor de verandering eens zich ergens overheen zetten en gewoon deze ENE KEER meedoen met de rest, helemaal nu dit iets is wat speciaal op haar gericht is...en nog nuttig ook.
Nogmaals: als je zwanger bent ben je niet invalide. Ze kan aan ALLES meedoen, behalve misschien aan hele extreme fysieke zaken. Ze had zelfs kleine stukjes kunnen fietsen hoor, ik zit ook elke dag een uur op de fiets om op mn werk te komen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
waarom dan? In deze situatie zou ik dnek ik blij zijn dat ik ergens WEL aan mee zou kunnen doen. Anders lig je er helemaal zo buiten.
Inderdaad en je kunt het op zijn minst proberen. Het is om haar te helpen niet om haar te pesten. Ik snap dat mens echt niet hoor.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
waarom dan? In deze situatie zou ik dnek ik blij zijn dat ik ergens WEL aan mee zou kunnen doen. Anders lig je er helemaal zo buiten.
Nog ff en Rob neemt de zwangerschap overquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:24 schreef Nostalgist het volgende:
Tanja nu met Rob..... Klasse Regie !!
Hij weet er ook veel meer van dan de rest, als vader natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:25 schreef CGJung het volgende:
[..]
Nog ff en Rob neemt de zwangerschap over![]()
![]()
Gelijk afstraffen die handelquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:25 schreef k_i_m het volgende:
Gelukkig is die mevrouw van de cursus niet op haar achterhoofd gevallen.
"Ga jij maar bij Rob, Tanja!"
moehahahaha.
Iedereen behalve Tanjaquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:27 schreef Stereotomy het volgende:
Wacht even...
Ik word wakker.... doe de stream aan.... en zie iedereen zwangerschapsgymnastiek doen?
BIG TANJA SHOW![]()
![]()
Daarom heeft het ook helemaal geen zin om het met mensen te doen die helemaal niet zwanger zijnquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:29 schreef Bergie het volgende:
Volgens mij schaamt ze zich gewoon om zich te laten gaan in een groep
Tanja houdt zich het liefst afzijdig en nu staat de hele groep in dienst van haar. Ik denk dat ze dit gewoon een erg ongemakkelijke situatie vindt.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:29 schreef scanman01 het volgende:
Ze verdomt het echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |