quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:49 schreef Rica het volgende:
Rob wil de buik straks niet eens meer afstaan waarschijnlijk. Hij had zijn been ook gelijk geaccepteert als zijn eigen zei hij. Dat wordt nog een heel drama.
Dan kijk je lekker nietquote:Op dinsdag 13 september 2005 10:52 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben helemaal geen aansteller..... ik ben dat zwangere gedoe gewoon zat..... Alles draait om dat klote zwangerschap
heb je vorige week niet gekeken zeker?quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:53 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dan kijk je lekker nietTis de eerste weekopdracht die iets met de zwangerschap te maken heeft, maar inderdaad hoor, alles draait om die 'klotezwangerschap'
![]()
Ok jij ziet het anders.... als enige geloof ik... dream on! Je ziet och dat heel BB om dat wijf Tanja draait?quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:53 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dan kijk je lekker nietTis de eerste weekopdracht die iets met de zwangerschap te maken heeft, maar inderdaad hoor, alles draait om die 'klotezwangerschap'
![]()
Het je het allemaal wel gevolgt of niet? Alles draait om die zwangerschapquote:Op dinsdag 13 september 2005 10:53 schreef Taurus het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:54 schreef scanman01 het volgende:
Tanja, klagend: "Maar jullie mogen hem zometeen afdoen"
quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:54 schreef scanman01 het volgende:
Tanja, klagend: "Maar jullie mogen hem zometeen afdoen"
Ja, alleen zeur ik er niet over. Iedereen vindt 't vreeeselijk dat zij er in zit omdat ze zo zeikt, alsof 't leuk is als het slechts gaat om 12 'gezellige' en 'leuke' mensen die af en toe plassen en poepen, nee lekker interessant zou dat zijn.quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok jij ziet het anders.... als enige geloof ik... dream on! Je ziet och dat heel BB om dat wijf Tanja draait?![]()
Harstikke leuk initiatief van BB inderdaadquote:Op dinsdag 13 september 2005 10:56 schreef scanman01 het volgende:
Is dit de nieuwe opdracht? Wel weer triest dat opnieuw Tanja in het middelpunt van de belangstelling wordt gebracht zo. Dit is een manier om te laten zien hoe zwaar het welniet is om zwanger te zijn
Damn....
Nee, maar die zwangerschap is wel het centrale punt waar heel deze BB om lijkt te draaien.quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ze hebben heirvoor toch niets met die zwangerschap hoeven DOEN??
nee geen opdrachten. Maar de meeste zijn dat zwangerschapsgedoe gewoon bui...quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ze hebben heirvoor toch niets met die zwangerschap hoeven DOEN??
Anders kijk je toch niet tis geen verplichting ofzo
Sokken met eieren eronder.......---> zwangerschap. Oh ja inderdaad, niet gezien hoor sorry..quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:54 schreef Knurkie het volgende:
[..]
heb je vorige week niet gekeken zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |