Volgende opdracht: zorg dat Lieske, Dido en Ingrid volgende week zwanger zijnquote:Op dinsdag 13 september 2005 10:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, maar die zwangerschap is wel het centrale punt waar heel deze BB om lijkt te draaien.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:58 schreef milagro het volgende:
Wat uit handen nemen
Tanja doet niets
Welnee niet doen . zwanger zijn is leukquote:Op dinsdag 13 september 2005 10:58 schreef Knurkie het volgende:
nog ff en ik ga me schamen voor mijn zwanger zijn...
Nee hoor, Tanja zit in een drietal met Roel en Natalie. Tanja mag dan wel zwelgje zijn, er wordt nu wel overdreven op afgegeven...quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:58 schreef cuall het volgende:
tweetallen, wie is dan single? Tanja!!!!!!!!!!!!!!!
ja ik vind het ook leuk hoor maar als ik naar Tanja kijk en hoe zij doet dat is ZO NIET representatief voor hoe ik het beleefquote:Op dinsdag 13 september 2005 10:59 schreef Bep het volgende:
[..]
Welnee niet doen . zwanger zijn is leuk![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Volgende opdracht: zorg dat Lieske, Dido en Ingrid volgende week zwanger zijn
Bovendien heeft de rest er niet voor gekozen om zich te laten bezwangeren door een onbekende antilliaanquote:Op dinsdag 13 september 2005 10:59 schreef scanman01 het volgende:
Het is ook gewoon gelul. Tanja heeft al langzaam aan deze situatie kunnen wennen. Al meer dan 7 maanden. De anderen krijgen nu opeens 5 kilo voor hun buik te hangen. Lijkt me wel even iets anders.
Als Tanja niet zo'n zeikwijf was geweest weet ik zeker dat iedereen dit wel 'n leuke opdracht had gevonden.. Tuurlijk gaat 't om die zwangerschap, dat kun je toch niet negeren? Dat zou ook leuk moeten zijn, ook voor de andere bewoners, kunnen zij inderdaad ook 's voelen wat Tanja voelt, niks mis mee. Ik vind 't inderdaad 'n leuk initiatief.quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:59 schreef scanman01 het volgende:
Het is ook gewoon gelul. Tanja heeft al langzaam aan deze situatie kunnen wennen. Al meer dan 7 maanden. De anderen krijgen nu opeens 5 kilo voor hun buik te hangen. Lijkt me wel even iets anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |