quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
Die lijst topics in de OP wordt echt te lang.
Hij is wel erg stil ineensquote:Op dinsdag 5 april 2005 17:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een foto zien eigenlijk
Zal ik dan een foto posten van mn blaas?
Hmm, hoe moet ik dát nou charmant op de foto zetten?quote:
Maar niet erg overzichtelijkquote:Op dinsdag 5 april 2005 17:04 schreef timbob het volgende:
[..]
HELE LIJST]
zo issie iets korter, opzich
Ja, leuk. Lingo enzoquote:Op dinsdag 5 april 2005 17:04 schreef timbob het volgende:
[..]
[SHO] Showchat-topic numero uno. ShowChat #2: GTST vs ONM ShowChat #3: Evelien, meer een Rnb-slet dan een gothicwijf. ShowChat #4: Forca Nelly! ShowChat # 5: Dizer, de leukste FOK!-ker allertijden!! ShowChat #6: Svurno, leukste & beste offtopicer ooit! Showchat#223:Een ode aan Timbob, Scandy, mother-mother en TA Showchat #224: heeft een hekel aan kliekjes Showchat # 225: Slipjes vallen uit de hemel 8-)
Volgens mij maakt subscript hem ook langer, ik had mijn sig van ZOWIEE ook in subscript en dat nam gek genoeg heel veel ruimte in.quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:04 schreef timbob het volgende:
[..]
[SHO] Showchat-topic numero uno.
Jezelf ophangen aan je oorlel boven een ravijn is ook een uitdaging....quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:07 schreef timbob het volgende:
[..]
misschien niet overzichtelijk, maar wel een uitdaging.
quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jezelf ophangen aan je oorlel boven een ravijn is ook een uitdaging....
Maar dat is ook niet echt fijn om te zien.
quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Volgens mij maakt subscript hem ook langer, ik had mijn sig van ZOWIEE ook in subscript en dat nam gek genoeg heel veel ruimte in.![]()
Ik weet het. Het is een gavequote:Op dinsdag 5 april 2005 17:09 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wat een mooie vergelijkingen maak je vandaag
das neo-expresismische kunst manquote:Op dinsdag 5 april 2005 17:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jezelf ophangen aan je oorlel boven een ravijn is ook een uitdaging....
Maar dat is ook niet echt fijn om te zien.
quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:08 schreef Skaai het volgende:
Showchat #222: Een ode aan Nano,Skaai & PeRi
DIE HEB IK GEMIST!
Hij was dan ook midden in de nacht geopendquote:
Ik kijken... Wolter Kroesquote:Op dinsdag 5 april 2005 17:15 schreef Duiveltja het volgende:
Tania op Ned 2 is je idool te gast!!!
H., B. , J. of M.?quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:15 schreef Duiveltja het volgende:
Tania op Ned 2 is je idool te gast!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |