quote:The summer is magic, is magic oh oh oh
the summer is magic
You have to imagine, imagine oh oh oh
the summer is magic
You are all the nerds so tigh,
finally she´s your
Some´rs givin you more,
and everything´s alright
Now you´re fool is l´m leaving,
with the end of risic
You´re gonna tell you´re best friend,
you´re gonna wake-up singing
The summer is magic, is magic oh oh oh
the summer is magic
the summer is magicIn the disco how is after,
she pull her hands no speech
She give a winter finally,
and burn and still to laughter
She dancing with the D.J.,
she´s so insovering
It´s all of to you babe,
and in the lovely day
the summer is magic
the summer is magic
the summer is magic
the summer is magic
(...)
oh-oh-oh, oh oh oh
oh-oh-oh, oh oh oh
the summer is magic
the summer is magic
the summer is magic
the summer is magic
the summer is magic
the summer is magic
the summer is magic
the summer is magic
Nee. Houdt Duiveltja niet zo van, getuige zijn laatste topics.quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:55 schreef Duiveltja het volgende:
Scheelt scrollen.
Done...anders nog iets?quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:57 schreef Skaai het volgende:
Als je nou wel even het laatste topic ertussen plaatst
pc enzoquote:
ik snap het gespreksgedeelte niet echt...quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:22 schreef Nano het volgende:
Ik heb vandaag alweer een paar keer de telefoon opgenomen.
"Hallo,met Wim!"
Denk....denk...denk....Wim?
"U zoon zit bij ons op de tennis!"
Oh god,ja mijn zoon.
De laatste tijd heb ik dat echt vaak.Beginnen ze zomaar tegen mij te lullen over pensioenen.Hebben ze net alles uitgelegd."Sorry,ik denk dat u dan mijn moeder moet hebben!"
Ze hadden het over mijn broertje.Ze dachtte weer eens dat het mijn zoontje is.quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:24 schreef timbob het volgende:
[..]
ik snap het gespreksgedeelte niet echt...
quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:25 schreef Nano het volgende:
[..]
Ze hadden het over mijn broertje.Ze dachtte weer eens dat het mijn zoontje is.![]()
Okquote:Op zaterdag 2 april 2005 12:30 schreef timbob het volgende:
[..]
ze denken ook vaak dat ik m'n vader ben
een collega van m'n vader heet ook Tim, en m'n vader heet klaas.. en als hij dan belt, neemt m'n vader vaak op met: ja, met tim..
maar nou belde hij, en ik nam op, dus ik zeg "met tim" en hij zegt, ja, met klaas.. want hij dacht dat ik m'n vader was omdat hij tim heet en mijn vader dat altijd zegt dus dan zou hij mijn vader zijn terwijl hij denkt dat ik mijn vader was
Bridgetquote:Op zaterdag 2 april 2005 12:21 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
WIE IS DIT?![]()
[afbeelding]
Voor BVO![]()
quote:
Die er overigens als een vent uitzagquote:Op zaterdag 2 april 2005 12:52 schreef BVO het volgende:
[..]. Ze zag er toppiejoppie uit, om even het vocabulaire van Inge de Bruijn te gebruiken.
![]()
.
BEGIN JIJ NOU OOK AL??//?//?/???quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die er overigens als een vent uitzag
Jaquote:Op zaterdag 2 april 2005 13:07 schreef BVO het volgende:
[..]
BEGIN JIJ NOU OOK AL??//?//?/???![]()
![]()
( ::
![]()
((
!
Bij mij is Fok echt supersnel!quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:12 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga maar eens iets doen, want met deze snelheid fokken is niet te doen
Rare zin
Eerst douchenen daarna leren
![]()
Nee, lamlul. Die term slaat nergens op. En al helemaal niet bij zo'n mooie vrouw als Bridget.quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:14 schreef timbob het volgende:
[..]
ik nomineer jou nu officieel voor Mister A-sexueel 2005
Bridget is gewoon een geil wijf, niks meer en niks minder.quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, lamlul. Die term slaat nergens op. En al helemaal niet bij zo'n mooie vrouw als Bridget.
Ach ja, Rotterdams hè?quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Bridget is gewoon een geil wijf, niks meer en niks minder.
quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, lamlul. Die term slaat nergens op. En al helemaal niet bij zo'n mooie vrouw als Bridget.
Stuifzak staat er niet tussenquote:Op zaterdag 2 april 2005 13:28 schreef Nano het volgende:
[..]
http://members.home.nl/worldfun/articles/scheldwoorden.htm
Bedoelde u: stofzakquote:
ach mens!quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:31 schreef Nano het volgende:
[..]
Bedoelde u: stofzak
Geen standaard-webpagina's met al uw zoektermen gevonden.
Uw zoekbewerking - stuifzak - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Suggestie:
- Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
- Probeer andere zoektermen.
- Maak de zoektermen algemener.
Google kent het woord helemaal niet.Het bestaat niet eens!
quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:34 schreef Nano het volgende:
[..]
Wat ben jij een gapende verwaande baggeraar!
Tegen wie heb je het?quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:38 schreef bar_rel het volgende:
Ik denk dat je kan doorgaan als een gehandicapte beschimmelde zeeolifant!!!
Dat is nou een goed zomernummertjequote:Op zaterdag 2 april 2005 13:39 schreef BVO het volgende:
* BVO luistert DJ Jazzy Jeff & Will Smith - Summertime.
ehm,nou dat doet er wel toe ja!quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:40 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Tegen Tegen,..Doet dat er toe!!!!!!!!
en ik was nog wel 25 dagen eerder op fokquote:Op zaterdag 2 april 2005 13:47 schreef timbob het volgende:
[..]
dan heb je er bijna vuufduzend meer dan ik
ach gossie,ga je nou huilen?quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:48 schreef timbob het volgende:
[..]
en ik was nog wel 25 dagen eerder op fok
Valt mee hoor.quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:54 schreef Duiveltja het volgende:
Als ONZ poster kom je wel makkelijk aan postaantallen
In het IED forum had ik wel keiveel postsquote:Op zaterdag 2 april 2005 13:54 schreef Duiveltja het volgende:
Als ONZ poster kom je wel makkelijk aan postaantallen
Kijk, dát is bagger.quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:57 schreef timbob het volgende:
[..]
In het IED forum had ik wel keiveel posts
Het ligt ook niet aan fok dit keerquote:Op zaterdag 2 april 2005 13:13 schreef Nano het volgende:
[..]
Bij mij is Fok echt supersnel!
Succes met je leerwerk![]()
handig, die computersquote:Op zaterdag 2 april 2005 14:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het ligt ook niet aan fok dit keer
Ik ben nu foutcontrole van mn schijf aan het doen en dat maakt hem tergend langzaam aangezien mn schijf half dood is
Probleem wat ik me net bedenkt is dat de leerstof op deze pc staat![]()
Leuk.quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het ligt ook niet aan fok dit keer
Ik ben nu foutcontrole van mn schijf aan het doen en dat maakt hem tergend langzaam aangezien mn schijf half dood is
Probleem wat ik me net bedenkt is dat de leerstof op deze pc staat![]()
* timbob geniet alvast van de rustquote:Op zaterdag 2 april 2005 14:16 schreef Bupatih het volgende:
Dit is de een-na-laatste post
Dan stop ik met Fok!
About time.quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:16 schreef Bupatih het volgende:
Dan stop ik met Fok!
Ein-de-lijkquote:Op zaterdag 2 april 2005 14:16 schreef Bupatih het volgende:
Dan stop ik met Fok!
Wet van Murphy enzoquote:
Heeft hij niks anders te doen ofzo?quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:26 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Wat een klootzak is het ook. Hij moet mij ook altijd hebben.
Het zal wel een Melkertbaan zijn.quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Heeft hij niks anders te doen ofzo?
Ja nouquote:Op zaterdag 2 april 2005 14:45 schreef Nano het volgende:
[..]
Dat heb ik de vorige keer ook al helemaal uitgelegd
Ach,wat weet jij daar nou vanquote:Op zaterdag 2 april 2005 14:43 schreef timbob het volgende:
[..]
als er wel iets lustafstotend is, is het wel aqua
Ik moet Timbob toch gelijk geven in deze kwestiequote:
Alleen maar omdat je lieve ventje vreemdgaat met mij hè!quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik moet Timbob toch gelijk geven in deze kwestie
Jij hebt zo snel mogelijk een beurt nodigquote:Op zaterdag 2 april 2005 15:00 schreef Nano het volgende:
[..]
Hier nou gaat tie nog huilen ook!![]()
Nou troost jij hem maar,tis jou ventje!![]()
quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:02 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Jij hebt zo snel mogelijk een beurt nodig![]()
Nou kom dan!quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:02 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Jij hebt zo snel mogelijk een beurt nodig![]()
quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:56 schreef Nano het volgende:
[..]
Alleen maar omdat je lieve ventje vreemdgaat met mij hè!![]()
Daar heb ik nu ook zin inquote:Op zaterdag 2 april 2005 15:06 schreef Skaai het volgende:
Always Coca Colaaahaaaa 'yeah'
Mannen!quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:07 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja dan moet je zeggen waar je woont!!
Neem voor mij ook een glaasje mee, alsjeblieft.quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:08 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Daar heb ik nu ook zin in![]()
Ga ff wat halen
Ok, wel snel komen halen, anders drink ik 't opquote:Op zaterdag 2 april 2005 15:10 schreef Skaai het volgende:
[..]
Neem voor mij ook een glaasje mee, alsjeblieft.
Welke trein moet ik nemen en waarnaartoe?quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:11 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ok, wel snel komen halen, anders drink ik 't op
Trein naar Groningen, dan de bus naar Stadskanaal en dan haal ik je op met de fiets en mag je nog s 5 minuten achteropquote:Op zaterdag 2 april 2005 15:16 schreef Skaai het volgende:
[..]
Welke trein moet ik nemen en waarnaartoe?
Tering, Groningen helemaalquote:Op zaterdag 2 april 2005 15:17 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Trein naar Groningen, dan de bus naar Stadskanaal en dan haal ik je op met de fiets en mag je nog s 5 minuten achterop![]()
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 2 april 2005 15:18 schreef Skaai het volgende:
[..]
Tering, Groningen helemaal
Hoewel dat achterop de fiets zitten wel romantisch is
Of je komt gewoon helemaal hiernaartoe.quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:19 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Moet ik 't anders ff brengen met de fiets ... drinken we 't bij mij op, kun je ook achterop
Pak ik wel ff de autoquote:Op zaterdag 2 april 2005 15:21 schreef Skaai het volgende:
[..]
Of je komt gewoon helemaal hiernaartoe.
Dat zou ook keilief zijn hihi.
Ik ga btw lekker buiten zitten.
Heb het nou niet heel de tijd over cola.Ik krijg er ook zin inquote:Op zaterdag 2 april 2005 15:22 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Pak ik wel ff de auto
Ik ga ook ff naar buiten, 2 glazen cola opdrinken
Heb nog wel een glas staan van Skaai... komt ze toch niet halenquote:Op zaterdag 2 april 2005 15:24 schreef Nano het volgende:
[..]
Heb het nou niet heel de tijd over cola.Ik krijg er ook zin in![]()
![]()
Idd, ga nu ook echt naar buiten...quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:29 schreef BVO het volgende:!
Wat een lekker weer buiten..
Zit dan wel te leren, maar in de tuin met een koud glas drinken is dat best goed te doen..
Buiten leren is verschrikkelijk!quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:29 schreef BVO het volgende:!
Wat een lekker weer buiten..
Zit dan wel te leren, maar in de tuin met een koud glas drinken is dat best goed te doen..
Dat is ook bewezen geloof ik... dat je het meest opneemt (lees: leert) als je op je rug ligtquote:Op zaterdag 2 april 2005 15:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Buiten leren is verschrikkelijk!
De zon schijnt en dan doet het witte papier pijn aan je ogen, het papier glimt dan, je plakt aan je stoel vast. Nee, dat is niks voor mij.
Ik ga zo leren met m'n balkondeur open, liggend op m'n bed. Want er is geen plek waar je fijner leert dan bed..
Ik vind die verchrikkelijk drukke kinderen bij de buren vervelender.quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Buiten leren is verschrikkelijk!
De zon schijnt en dan doet het witte papier pijn aan je ogen, het papier glimt dan, je plakt aan je stoel vast. Nee, dat is niks voor mij.
Ik ga zo leren met m'n balkondeur open, liggend op m'n bed. Want er is geen plek waar je fijner leert dan bed..
En dan naar de heldere hemel kijken heerlijk is datquote:Op zaterdag 2 april 2005 15:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vind die verchrikkelijk drukke kinderen bij de buren vervelender.!
Lekker onderuitgezakt in de stoel, stoel bij je voeten, lekker in de zon... verder helemaal prima voor mij.!
Effetjes afkoelen.quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:36 schreef Christine het volgende:
Wat doen jullie allemaal hier ipv buiten?
Ik ga de zon weer in!
In de tuin met je laptop fokken is ook een optie.Heb je alleen last van buren die gaan zitten zeuren als je de muziek te hard aanzet.Maar goed daar heb je oortjes van je mp3 voor die je in het gat van de laptop duwtquote:Op zaterdag 2 april 2005 15:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vind die verchrikkelijk drukke kinderen bij de buren vervelender.!
Lekker onderuitgezakt in de stoel, stoel bij je voeten, lekker in de zon... verder helemaal prima voor mij.!
Met mijn muziek vinden ze dat niet erg hoor.quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:38 schreef Nano het volgende:
Heb je alleen last van buren die gaan zitten zeuren als je de muziek te hard aanzet
Zijn je buren doof, ofzo, dan?quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:40 schreef BVO het volgende:
Met mijn muziek vinden ze dat niet erg hoor..
Je ziet alleen erg weinig van je beeldschermquote:Op zaterdag 2 april 2005 15:38 schreef Nano het volgende:
[..]
In de tuin met je laptop fokken is ook een optie.Heb je alleen last van buren die gaan zitten zeuren als je de muziek te hard aanzet.Maar goed daar heb je oortjes van je mp3 voor die je in het gat van de laptop duwt![]()
Ik dacht dat je daar vanaf was?quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:39 schreef Orginial het volgende:
Ik ben heel de dag al weggeweest. Ik ga zo naar de tennis.![]()
Zeg ey, heb best leuke muziek ertussen staan hoor.quote:
Al een tijdje niet meer.quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:43 schreef QyRoZ het volgende:
Draai jij nog wel eens Beethoven voor je buren, Tom?
Alleen met TO+ri. Als bedankje voor Tarkan.quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Al een tijdje niet meer.
Heb jij Hassan en Fatma nog eens verrast met een Beethovenconcert?
Daar zullen ze blij mee zijn!quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:49 schreef QyRoZ het volgende:
Alleen met TO+ri. Als bedankje voor Tarkan.
De titel impliceert dat ik het ooit wel durfde.quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:11 schreef Nano het volgende:
[..]
Waarom durf jij de straat niet meer op?
Heb je het nooit gedurfd dan?quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:14 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
De titel impliceert dat ik het ooit wel durfde.
Ik heb het over de verveelheid.quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:20 schreef Nano het volgende:
[..]
Maak je er nou maar niet zo druk over.Het gebeurt echt niet!![]()
hehe,okquote:
Tarkan met Dudu.quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Tarkan, die vind jij vast ook wel goed, BVO.
Neequote:Op zaterdag 2 april 2005 16:31 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij dat ook aan het doen was![]()
Heeft Fok met zonnebril een betere kleur?quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:35 schreef mark_03 het volgende:
Whehe, merk ineens dat ik m'n zonnebril nog op heb tijdens het typen
Beetje donkerder... maar ik laat 'm lekker opquote:Op zaterdag 2 april 2005 16:41 schreef Nano het volgende:
[..]
Heeft Fok met zonnebril een betere kleur?![]()
quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:39 schreef Airelle het volgende:
Nijmegen was leuk!
Wat een heerlijk weer.
Foto'squote:Op zaterdag 2 april 2005 16:49 schreef Airelle het volgende:
[..]
nieuwe oorbelletjes, slippers en een nieuw shirtje.
quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:49 schreef Airelle het volgende:
[..]
nieuwe oorbelletjes, slippers en een nieuw shirtje.
Ja waarschijnlijk Recht.quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:50 schreef BVO het volgende:
Naar de uni met dit weer??.
Ik ook, maar ik moest..
Weet je al wat het gaat worden??
Ik ga me zo maar 'ns omkleden en dan vanavond lekker weg..
quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:00 schreef MissBliss het volgende:
Hoi
Jezus, doe je station C op fouten controleren en 3 uur later zegt ie: 'Klaar'
Ja, wat nou klaar?? Waar zijn de fouten en vooral: Wát heb je ermee gedaan???
Nu maar eens virusscannen
ja, dat leer je wel over de jaren hoorquote:
maar, maar tot nu toe vind ik groningen het leukstquote:Op zaterdag 2 april 2005 17:13 schreef timbob het volgende:
[..]
ja, dat leer je wel over de jaren hoor
maar nu moet ik zeker naar eindhoven op school zitten we gezellig redelijk dicht bij elkaar![]()
quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:17 schreef Airelle het volgende:
[..]
maar, maar tot nu toe vind ik groningen het leukst.
Ja,die jaquote:Op zaterdag 2 april 2005 17:27 schreef timbob het volgende:
[..]
lekkere glinsterende belgische patatters met veel saus, stomend uit de frituurpan
Wat hadden we toen ook alweer?quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:30 schreef timbob het volgende:
[..]
dat riep je gisteravond ook, en toen hadden we niet eens patat
je moet niet zo happenquote:Op zaterdag 2 april 2005 17:37 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet meer,kan er niks aan doen![]()
![]()
Ja, ... tis hier ook zo gezellig en de grappen zijn hier van zo'n hoog niveauquote:Op zaterdag 2 april 2005 17:42 schreef Nano het volgende:
[..]
Elke keer als jij op Fok komt lig je direct in een deuk![]()
![]()
![]()
Hoog niveauquote:Op zaterdag 2 april 2005 17:44 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ja, ... tis hier ook zo gezellig en de grappen zijn hier van zo'n hoog niveau
Dat bedoel ik dusquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2005 17:47 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus![]()
Ik ga ff nasi makenen daarna opeten (whoei, weer s alleen thuis dit weekend
)
Ik hoef niet meer naar school zeg!quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:15 schreef bar_rel het volgende:
Wisten jullie trouwens dat de ogen van de Smileys altijd hetzelfde staan.
Ok, eventjes een stukje theorie/praktijk:
We zien hier de:smiley. Bij deze lijkt het alsof de smiley(laten we deze smiley Peter noemen) naar voren kijkt. Dus Peter kijkt recht in onze ogen.
Als we hier de:smiley zien lijkt het alsof hij naar rechts kijkt( we noemen hem voor het gemak Jan). Hij kijkt dus naast ons.
Dan hebben we nog:daar lijkt het alsof hij naar rechts kijkt( laten we deze Balkenende noemen). Hij kijkt dus naar links.
Dan krijg je dusJan
Peter
Balkenende
Ik heb nooit geweten hoe je die smiley met dat handje maakt (dus Balkenende)... nu nog steeds niet... kun je me ff de shortcut geven?quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:15 schreef bar_rel het volgende:
Wisten jullie trouwens dat de ogen van de Smileys altijd hetzelfde staan.
Ok, eventjes een stukje theorie/praktijk:
We zien hier de:smiley. Bij deze lijkt het alsof de smiley(laten we deze smiley Peter noemen) naar voren kijkt. Dus Peter kijkt recht in onze ogen.
Als we hier de:smiley zien lijkt het alsof hij naar rechts kijkt( we noemen hem voor het gemak Jan). Hij kijkt dus naast ons.
Dan hebben we nog:daar lijkt het alsof hij naar rechts kijkt( laten we deze Balkenende noemen). Hij kijkt dus naar links.
Dan krijg je dusJan
Peter
Balkenende
Mwoah,... m'n moeder maakt 't lekkerder klaarquote:Op zaterdag 2 april 2005 18:37 schreef Nano het volgende:
Doe mij nog maar zo'n stoomcursus smiley's zetten!
Was het Nasihappen lekker Mark?
quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:02 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Harde schijven die zomaar stuk gaan
mark_03's
Printers waar de inkt van op is
Hadden andere mensen dat maar s in de gatenquote:Op zaterdag 2 april 2005 19:22 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Oh maar als het uit jouw mond komt is het zoveel meer waard![]()
Oh moppiequote:Op zaterdag 2 april 2005 19:24 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Hadden andere mensen dat maar s in de gaten
Je doelde op mn computerkennisquote:Op zaterdag 2 april 2005 19:06 schreef mark_03 het volgende:
[..]Bedoelde niet specifiek jou
maar meer vrouwen in 't algemeen
Fijn he, dat dat leeftijdsverschil er bij ons bijna niet is ... tussen ons kan het wél wat wordenquote:Op zaterdag 2 april 2005 19:28 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Je doelde op mn computerkennis
Die schijf ging uit zichzelf kapot
Daar heb ik niks mee te maken
Maar ik hou natuurlijk ook van jou![]()
Ik wist dat je van me hieldquote:Op zaterdag 2 april 2005 19:28 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Je doelde op mn computerkennis
Die schijf ging uit zichzelf kapot
Daar heb ik niks mee te maken
Maar ik hou natuurlijk ook van jou![]()
Faghetquote:Op zaterdag 2 april 2005 19:30 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Fijn he, dat dat leeftijdsverschil er bij ons bijna niet is ... tussen ons kan het wél wat worden
quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:30 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Fijn he, dat dat leeftijdsverschil er bij ons bijna niet is ... tussen ons kan het wél wat worden
Whehehequote:Op zaterdag 2 april 2005 19:30 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik wist dat je van me hield![]()
![]()
Luv ya![]()
![]()
!
Dude, ze quote-e (weet ik veel) mijquote:Op zaterdag 2 april 2005 19:30 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik wist dat je van me hield![]()
![]()
Luv ya![]()
![]()
!
quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:32 schreef Zhenar het volgende:
[aandacht modus]
Pssst! Ik ben jarig...
[/aandacht modus]
quote:
Bij gebrek aan favorieten en dus feest-smileys:quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:32 schreef Zhenar het volgende:
[aandacht modus]
Pssst! Ik ben jarig...
[/aandacht modus]
Eerst mij versieren en nu ZOWIEE ... jij sletquote:
JoH!!quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:34 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Eerst mij versieren en nu ZOWIEE ... jij slet![]()
het was een geintje van hem johquote:Op zaterdag 2 april 2005 19:34 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Bij gebrek aan favorieten en dus feest-smileys:![]()
Gefeliciteerd
Zhenar
![]()
Hoe oud ben je geworden?
Heb je cadeautjes gekregen?
Geef je nog een feestje?
Vertel alles
Ik ben niet echt zo'n verjaardagsvierder, maar heb me toch weer laten overhalen om overdag en vanavond jan en alleman te ontvangen. Ben de hele dag al uber sociaal geweest, dus heb ik me nu even op mijn kamer verstopt. Lekker even anderhalf uur voor mezelf.quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:34 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Bij gebrek aan favorieten en dus feest-smileys:![]()
Gefeliciteerd
Zhenar
![]()
Hoe oud ben je geworden?
Heb je cadeautjes gekregen?
Geef je nog een feestje?
Vertel alles
Gefeliciteerd... het is dus wel echtquote:Op zaterdag 2 april 2005 19:38 schreef Zhenar het volgende:
Thanx Bar_rel!
Een geintje... hihihi. Niet dus!
Wat leukquote:Op zaterdag 2 april 2005 19:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ben niet echt zo'n verjaardagsvierder, maar heb me toch weer laten overhalen om overdag en vanavond jan en alleman te ontvangen. Ben de hele dag al uber sociaal geweest, dus heb ik me nu even op mijn kamer verstopt. Lekker even anderhalf uur voor mezelf.![]()
Heb een paar cadeautjes gehad, maar de meeste moeten nog komen.
Ik ben nu 24. 24 is trouwens zwaar overschat; helemaal niet anders dan drieëntwintig!![]()
quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:32 schreef Zhenar het volgende:
[aandacht modus]
Pssst! Ik ben jarig...
[/aandacht modus]
Zeker!quote:
Wij zijn oudquote:Op zaterdag 2 april 2005 19:43 schreef timbob het volgende:
[..]
ik weet nog goed dat ik 18 werd..
jeetje, het lijkt wel eeeeeuwen terug
Merk je dat al op je 24equote:Op zaterdag 2 april 2005 19:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zeker!
Alleen geen sterk; daar kan ik niet zo goed meer tegen op mijn leeftijd.![]()
Ja, als je eenmaal 24 bent kan je je niet alles meer permiteren neequote:Op zaterdag 2 april 2005 19:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zeker!
Alleen geen sterk; daar kan ik niet zo goed meer tegen op mijn leeftijd.![]()
Ik ga je niet weer troostenquote:
Pffhquote:Op zaterdag 2 april 2005 19:49 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik ga je niet weer troosten
Ik ga ff autorijden(dat mag jij natuurlijk ook nog nie
)
quote:
quote:
Huh?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |