Ik hoef niet meer naar school zeg!quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:15 schreef bar_rel het volgende:
Wisten jullie trouwens dat de ogen van de Smileys altijd hetzelfde staan.
Ok, eventjes een stukje theorie/praktijk:
We zien hier de:smiley. Bij deze lijkt het alsof de smiley(laten we deze smiley Peter noemen) naar voren kijkt. Dus Peter kijkt recht in onze ogen.
Als we hier de:smiley zien lijkt het alsof hij naar rechts kijkt( we noemen hem voor het gemak Jan). Hij kijkt dus naast ons.
Dan hebben we nog:daar lijkt het alsof hij naar rechts kijkt( laten we deze Balkenende noemen). Hij kijkt dus naar links.
Dan krijg je dusJan
Peter
Balkenende
Ik heb nooit geweten hoe je die smiley met dat handje maakt (dus Balkenende)... nu nog steeds niet... kun je me ff de shortcut geven?quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:15 schreef bar_rel het volgende:
Wisten jullie trouwens dat de ogen van de Smileys altijd hetzelfde staan.
Ok, eventjes een stukje theorie/praktijk:
We zien hier de:smiley. Bij deze lijkt het alsof de smiley(laten we deze smiley Peter noemen) naar voren kijkt. Dus Peter kijkt recht in onze ogen.
Als we hier de:smiley zien lijkt het alsof hij naar rechts kijkt( we noemen hem voor het gemak Jan). Hij kijkt dus naast ons.
Dan hebben we nog:daar lijkt het alsof hij naar rechts kijkt( laten we deze Balkenende noemen). Hij kijkt dus naar links.
Dan krijg je dusJan
Peter
Balkenende
Mwoah,... m'n moeder maakt 't lekkerder klaarquote:Op zaterdag 2 april 2005 18:37 schreef Nano het volgende:
Doe mij nog maar zo'n stoomcursus smiley's zetten!
Was het Nasihappen lekker Mark?
quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:02 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Harde schijven die zomaar stuk gaan
mark_03's
Printers waar de inkt van op is
Hadden andere mensen dat maar s in de gatenquote:Op zaterdag 2 april 2005 19:22 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Oh maar als het uit jouw mond komt is het zoveel meer waard![]()
Oh moppiequote:Op zaterdag 2 april 2005 19:24 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Hadden andere mensen dat maar s in de gaten
Je doelde op mn computerkennisquote:Op zaterdag 2 april 2005 19:06 schreef mark_03 het volgende:
[..]Bedoelde niet specifiek jou
maar meer vrouwen in 't algemeen
Fijn he, dat dat leeftijdsverschil er bij ons bijna niet is ... tussen ons kan het wél wat wordenquote:Op zaterdag 2 april 2005 19:28 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Je doelde op mn computerkennis
Die schijf ging uit zichzelf kapot
Daar heb ik niks mee te maken
Maar ik hou natuurlijk ook van jou![]()
Ik wist dat je van me hieldquote:Op zaterdag 2 april 2005 19:28 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Je doelde op mn computerkennis
Die schijf ging uit zichzelf kapot
Daar heb ik niks mee te maken
Maar ik hou natuurlijk ook van jou![]()
Faghetquote:Op zaterdag 2 april 2005 19:30 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Fijn he, dat dat leeftijdsverschil er bij ons bijna niet is ... tussen ons kan het wél wat worden
quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:30 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Fijn he, dat dat leeftijdsverschil er bij ons bijna niet is ... tussen ons kan het wél wat worden
Whehehequote:Op zaterdag 2 april 2005 19:30 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik wist dat je van me hield![]()
![]()
Luv ya![]()
![]()
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |