quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:56 schreef Nano het volgende:
[..]
Alleen maar omdat je lieve ventje vreemdgaat met mij hè!![]()
Daar heb ik nu ook zin inquote:Op zaterdag 2 april 2005 15:06 schreef Skaai het volgende:
Always Coca Colaaahaaaa 'yeah'
Mannen!quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:07 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja dan moet je zeggen waar je woont!!
Neem voor mij ook een glaasje mee, alsjeblieft.quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:08 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Daar heb ik nu ook zin in![]()
Ga ff wat halen
Ok, wel snel komen halen, anders drink ik 't opquote:Op zaterdag 2 april 2005 15:10 schreef Skaai het volgende:
[..]
Neem voor mij ook een glaasje mee, alsjeblieft.
Welke trein moet ik nemen en waarnaartoe?quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:11 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ok, wel snel komen halen, anders drink ik 't op
Trein naar Groningen, dan de bus naar Stadskanaal en dan haal ik je op met de fiets en mag je nog s 5 minuten achteropquote:Op zaterdag 2 april 2005 15:16 schreef Skaai het volgende:
[..]
Welke trein moet ik nemen en waarnaartoe?
Tering, Groningen helemaalquote:Op zaterdag 2 april 2005 15:17 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Trein naar Groningen, dan de bus naar Stadskanaal en dan haal ik je op met de fiets en mag je nog s 5 minuten achterop![]()
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 2 april 2005 15:18 schreef Skaai het volgende:
[..]
Tering, Groningen helemaal
Hoewel dat achterop de fiets zitten wel romantisch is
Of je komt gewoon helemaal hiernaartoe.quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:19 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Moet ik 't anders ff brengen met de fiets ... drinken we 't bij mij op, kun je ook achterop
Pak ik wel ff de autoquote:Op zaterdag 2 april 2005 15:21 schreef Skaai het volgende:
[..]
Of je komt gewoon helemaal hiernaartoe.
Dat zou ook keilief zijn hihi.
Ik ga btw lekker buiten zitten.
Heb het nou niet heel de tijd over cola.Ik krijg er ook zin inquote:Op zaterdag 2 april 2005 15:22 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Pak ik wel ff de auto
Ik ga ook ff naar buiten, 2 glazen cola opdrinken
Heb nog wel een glas staan van Skaai... komt ze toch niet halenquote:Op zaterdag 2 april 2005 15:24 schreef Nano het volgende:
[..]
Heb het nou niet heel de tijd over cola.Ik krijg er ook zin in![]()
![]()
Idd, ga nu ook echt naar buiten...quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:29 schreef BVO het volgende:!
Wat een lekker weer buiten..
Zit dan wel te leren, maar in de tuin met een koud glas drinken is dat best goed te doen..
Buiten leren is verschrikkelijk!quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:29 schreef BVO het volgende:!
Wat een lekker weer buiten..
Zit dan wel te leren, maar in de tuin met een koud glas drinken is dat best goed te doen..
Dat is ook bewezen geloof ik... dat je het meest opneemt (lees: leert) als je op je rug ligtquote:Op zaterdag 2 april 2005 15:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Buiten leren is verschrikkelijk!
De zon schijnt en dan doet het witte papier pijn aan je ogen, het papier glimt dan, je plakt aan je stoel vast. Nee, dat is niks voor mij.
Ik ga zo leren met m'n balkondeur open, liggend op m'n bed. Want er is geen plek waar je fijner leert dan bed..
Ik vind die verchrikkelijk drukke kinderen bij de buren vervelender.quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Buiten leren is verschrikkelijk!
De zon schijnt en dan doet het witte papier pijn aan je ogen, het papier glimt dan, je plakt aan je stoel vast. Nee, dat is niks voor mij.
Ik ga zo leren met m'n balkondeur open, liggend op m'n bed. Want er is geen plek waar je fijner leert dan bed..
En dan naar de heldere hemel kijken heerlijk is datquote:Op zaterdag 2 april 2005 15:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vind die verchrikkelijk drukke kinderen bij de buren vervelender.!
Lekker onderuitgezakt in de stoel, stoel bij je voeten, lekker in de zon... verder helemaal prima voor mij.!
Effetjes afkoelen.quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:36 schreef Christine het volgende:
Wat doen jullie allemaal hier ipv buiten?
Ik ga de zon weer in!
In de tuin met je laptop fokken is ook een optie.Heb je alleen last van buren die gaan zitten zeuren als je de muziek te hard aanzet.Maar goed daar heb je oortjes van je mp3 voor die je in het gat van de laptop duwtquote:Op zaterdag 2 april 2005 15:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vind die verchrikkelijk drukke kinderen bij de buren vervelender.!
Lekker onderuitgezakt in de stoel, stoel bij je voeten, lekker in de zon... verder helemaal prima voor mij.!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |