Met mijn muziek vinden ze dat niet erg hoor.quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:38 schreef Nano het volgende:
Heb je alleen last van buren die gaan zitten zeuren als je de muziek te hard aanzet
Zijn je buren doof, ofzo, dan?quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:40 schreef BVO het volgende:
Met mijn muziek vinden ze dat niet erg hoor..
Je ziet alleen erg weinig van je beeldschermquote:Op zaterdag 2 april 2005 15:38 schreef Nano het volgende:
[..]
In de tuin met je laptop fokken is ook een optie.Heb je alleen last van buren die gaan zitten zeuren als je de muziek te hard aanzet.Maar goed daar heb je oortjes van je mp3 voor die je in het gat van de laptop duwt![]()
Ik dacht dat je daar vanaf was?quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:39 schreef Orginial het volgende:
Ik ben heel de dag al weggeweest. Ik ga zo naar de tennis.![]()
Zeg ey, heb best leuke muziek ertussen staan hoor.quote:
Al een tijdje niet meer.quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:43 schreef QyRoZ het volgende:
Draai jij nog wel eens Beethoven voor je buren, Tom?
Alleen met TO+ri. Als bedankje voor Tarkan.quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Al een tijdje niet meer.
Heb jij Hassan en Fatma nog eens verrast met een Beethovenconcert?
Daar zullen ze blij mee zijn!quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:49 schreef QyRoZ het volgende:
Alleen met TO+ri. Als bedankje voor Tarkan.
De titel impliceert dat ik het ooit wel durfde.quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:11 schreef Nano het volgende:
[..]
Waarom durf jij de straat niet meer op?
Heb je het nooit gedurfd dan?quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:14 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
De titel impliceert dat ik het ooit wel durfde.
Ik heb het over de verveelheid.quote:Op zaterdag 2 april 2005 16:20 schreef Nano het volgende:
[..]
Maak je er nou maar niet zo druk over.Het gebeurt echt niet!![]()
hehe,okquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |