Mên! Dit moest de FiPO zijn.quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:25 schreef PeRi het volgende:
Hippies voor D.
Kontjes voor Christine.
En gekwebbel voor de rest.
Game on
Moeilijk heh?quote:
Msn down is inderdaad kutquote:Op woensdag 30 maart 2005 21:30 schreef Christine het volgende:
Het leven is niet leuk zonder MSN en Dizer
Ik denk dat ik maar TV ga kijken.
Och hemelquote:Op woensdag 30 maart 2005 21:30 schreef Christine het volgende:
En ik dan?quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:30 schreef Christine het volgende:
MSN is dood hier.quote:
Je vriend en zn vriendin zijn uit elkaar?quote:
Nee. Ik ga gewoon lekker nieuwe mensen leren kennen, vandaag al mee begonnen. En zijn vriendin is trouwens echt niet normaal zo hilarischquote:Op woensdag 30 maart 2005 21:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Je vriend en zn vriendin zijn uit elkaar?
Wat wil je nou, dat ik je toevoeg ofzoquote:
MSN is toch down.quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:51 schreef niksan het volgende:
[..]
Wat wil je nou, dat ik je toevoeg ofzo
Op MSN niet. Nu wel weer. KloteMSN. Beetje down zijn.quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:39 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grapje
Maar jij was er ook niet
Bij mij nietquote:
Druk op het knopjequote:
* Skaai haalt Bupatih voor de goede orde maar van de blok af en begint een gesprekjequote:
quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:01 schreef Skaai het volgende:
[..]
* Skaai haalt Bupatih voor de goede orde maar van de blok af en begint een gesprekje
quote:
ik zet je op mn konten nog uit te checken lijstquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:18 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik zei al, mijn IRL kont is alleen IRL te bewonderen
En ik wil op die lijst staan.... omdat...??/quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
ik zet je op mn konten nog uit te checken lijst![]()
Je vindt dat je een lekkere kont hebt, en Ghost graag naar lekkere kontjes kijkt.quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:31 schreef Christine het volgende:
[..]
En ik wil op die lijst staan.... omdat...??/
hey christine!quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:31 schreef Christine het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:31 schreef Christine het volgende:
[..]
Waarom dacht je dat ik 'm eruit geschopt hadquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:39 schreef PeRi het volgende:
Ik heb het idee dat Christine d'r ego niet meegegaan is met dr vriendje.
Ow, dus alleen ik kom erop?quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
omdat het the most wanted kontenlijst word ooit
![]()
Hij liep weg vanwege je ego? En je verkocht hem een trap na?quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:40 schreef Christine het volgende:
[..]
Waarom dacht je dat ik 'm eruit geschopt had
Nu opeens is 't niet meer in overleg uitgegaan?quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:40 schreef Christine het volgende:
[..]
Waarom dacht je dat ik 'm eruit geschopt had
quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:30 schreef Christine het volgende:
Nee, 't is wel in overleg gegaan hoor...quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:43 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nu opeens is 't niet meer in overleg uitgegaan?
Ik ben confuus Christine, enlighten us!
MSN doet het gewoon manquote:
Hij wilde niet meedoen aan die rare SMspelletjes van je?quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, 't is wel in overleg gegaan hoor...
Maar ik was te dominant voor hem, dus mijn ego mag hij niet meenemen
Zoiets jaquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:51 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hij wilde niet meedoen aan die rare SMspelletjes van je?
Je pc al een keer opnieuw opgestart?quote:
Als er zweepslagen opzitten haal ik hem dr afquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:52 schreef Christine het volgende:
[..]
Zoiets ja
Maar ik ga niet mijn relatieproblemen op fok bespreken...
Laten we het erop houden dat het beter is zo, en dat mijn kontje gewoon op Ghost's lijstje mag
quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:25 schreef PeRi het volgende:
Hippies voor D.
Kontjes voor Christine.
En gekwebbel voor de rest.
Game on
quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:50 schreef Skaai het volgende:
* Skaai proest nog harder en rolt huilend van het lachen op de grond met PeRi
Uhuh.quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je pc al een keer opnieuw opgestart?
Die zitten er juist niét op, vandaar dat d'r kerel weg is.quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Als er zweepslagen opzitten haal ik hem dr af![]()
* PeRi snelt op haar fiets naar D's huis.quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:56 schreef Duiveltja het volgende:
[..]![]()
En nu ga ik ff aloe en kasaba eten
Als het maar geen roti is want dat delen wequote:Op woensdag 30 maart 2005 22:56 schreef Duiveltja het volgende:
[..]![]()
En nu ga ik ff aloe en kasaba eten
Jij met je rotiquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Als het maar geen roti is want dat delen we![]()
Ik! Ik! Ik!quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:59 schreef PeRi het volgende:
* PeRi organiseert een roti-eet-wedstrijd bij haar thuis.
Wie meldt zich aan?
meldt!quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:59 schreef PeRi het volgende:
Wie meldt zich aan?
Soortgenoot meldt zich aan.quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:59 schreef PeRi het volgende:
Wie meldt zich aan?
Je helpt wel mee koken heh? Dit lukt me niet in mn eentje, zoveel roti voor al die roti vreters hierquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:18 schreef Skaai het volgende:
Hihihi. En dan met roti gooien naar ze. Hihihi.
nu pas?quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:21 schreef BVO het volgende:
MSN doet het.. Maar nu is er niemand.
. Ben dus alweer offline.
.
MSNquote:Op woensdag 30 maart 2005 23:21 schreef BVO het volgende:
MSN doet het.. Maar nu is er niemand.
. Ben dus alweer offline.
.
We gooien met de kliekjes die PeRi in huis heeft.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
we gooien nooit met roti
de borden?![]()
Jeetje!quote:
Ik ga vrijdag shoppen met Together-Alone en Scandalous!quote:
Helaash.quote:
Over 29 minuten.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:27 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wanneer?
Wil je ook een eigen verjaardagstopic?
Mja die bakra's zijn blijkbaar altijd wel in voor rotiquote:Op woensdag 30 maart 2005 23:04 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je helpt wel mee koken heh? Dit lukt me niet in mn eentje, zoveel roti voor al die roti vreters hier
Ik weet niet wat dat bele inhoud, maar ik heb nu trek in roti.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:41 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Mja die bakra's zijn blijkbaar altijd wel in voor roti![]()
Ik doe wel roti bele [afbeelding]
Eh swa, geef me die braza!quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:44 schreef Skaai het volgende:
[..]
Eh swa, geef me die braza!
Jij ging ook slapen, btw.
Ik ook.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:50 schreef QyRoZ het volgende:
Goeieavond. Ik ben weer in een bui waarin ik iedereen wil vervloeken.
Try me babyquote:Op woensdag 30 maart 2005 23:50 schreef QyRoZ het volgende:
Goeieavond. Ik ben weer in een bui waarin ik iedereen wil vervloeken.
Nietes! Lurken.quote:
Indeed it is my precious.quote:
Kut, waarschuw dan ff dat laffer er heeft gepost, dan hoef ik niet m'n IE te laten crashenquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:08 schreef Duiveltja het volgende:
Hier moeten jullie zijn mensen
Kom hier Static uitschelden...
Doe maar nietquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik wil ook een avataar die pc`s laat crashen
quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:17 schreef MissBliss het volgende:
Pffft, ik ben kapot.
Lekker je bedje in danquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:17 schreef MissBliss het volgende:
Pffft, ik ben kapot.
Ik ben 2 april jarig!quote:
quote:
Ja iedereen slaapt alquote:Op donderdag 31 maart 2005 01:51 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ook weinig leven hier Christine...
Helaas, dan toch maar naar SLOWCHAT 2005 deel 7quote:
Ja, maar dan mag je niet met de meet meequote:Op donderdag 31 maart 2005 01:59 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Helaas, dan toch maar naar SLOWCHAT 2005 deel 7
quote:
I've got the power!quote:Op donderdag 31 maart 2005 10:00 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
ja dr kan nu niemand meer in he`
Wat, jaloers omdat jij het niet hebt?quote:
Dat kan ook wel wat lieverquote:Op donderdag 31 maart 2005 10:43 schreef Zhenar het volgende:
Jullie zijn wel gezellig hoor, maar ik mag me toch wel afvragen waar mijn buddy's zijn?
![]()
Sorry!quote:
Ik ben hier maar ik ben ook geen feest momenteelquote:Op donderdag 31 maart 2005 10:43 schreef Zhenar het volgende:
Jullie zijn wel gezellig hoor, maar ik mag me toch wel afvragen waar mijn buddy's zijn?
![]()
Nog steeds down? Balen...quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben hier maar ik ben ook geen feest momenteel
Het lijkt wel of het steeds erger wordt. Dat je-weet-wel-gedoe blijkt een soort topje van de ijsberg te zijn en er is echt zoveel meer mis in mijn leven..quote:
Ik ben zelf altijd wat sceptisch als anderen voor psycholoogje proberen te spelen, al doe ik het zelf vaak ook, maar nooit zo 'drastisch'.quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het lijkt wel of het steeds erger wordt. Dat je-weet-wel-gedoe blijkt een soort topje van de ijsberg te zijn en er is echt zoveel meer mis in mijn leven..
Gisteren hebben 4 verschillende mensen tegen me gezegd: 'Leonie, je moet hulp zoeken' nou ja, en dat zegt wel wat denk ik.
en hup, daar komen de tranen weer![]()
Ik ben niet zo'n R&P-mens maar ik heb idd wat topics gelezen en toen juist gezien: Oke, dit is niet zomaar iets.. Het zit echt diep en gisteren zag ik dat ineens in. Mn hele leven is aan het veranderen de laatste tijd maar ik word er alleen ongelukkiger van, en ineens dacht ik het geluk gevonden te hebben. Maar toen dat niet zo was zag ik ineens dat ik eerst zelf gelukkig moet worden en dat ik dat niet van andere mensen moet af laten hangen. Dus dat wordt mijn missie nu, ik heb alleen nog geen idee hoe ik dat moet gaan doenquote:Op donderdag 31 maart 2005 11:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ben zelf altijd wat sceptisch als anderen voor psycholoogje proberen te spelen, al doe ik het zelf vaak ook, maar nooit zo 'drastisch'.
Als ik down ben, dan ga ik altijd even in R&P kijken naar een paar heftige topics, waarna ik denk "mijn problemen vallen eigenlijk best mee"! Maar dat zal niet voor iedereen werken...
*troost* (ik weet niet hoe ik die smiley doe)
quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
*troost* (ik weet niet hoe ik die smiley doe)
Oeh, maar dat is wel een hele mooie instelling!quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n R&P-mens maar ik heb idd wat topics gelezen en toen juist gezien: Oke, dit is niet zomaar iets.. Het zit echt diep en gisteren zag ik dat ineens in. Mn hele leven is aan het veranderen de laatste tijd maar ik word er alleen ongelukkiger van, en ineens dacht ik het geluk gevonden te hebben. Maar toen dat niet zo was zag ik ineens dat ik eerst zelf gelukkig moet worden en dat ik dat niet van andere mensen moet af laten hangen. Dus dat wordt mijn missie nu, ik heb alleen nog geen idee hoe ik dat moet gaan doen
Doet 't niet.quote:
Nee, en ik zit ook nog eens met die stomme blaasontsteking die weer terug is en ik moet vanmiddag naar schoolquote:
Hey C.!quote:
Fix je pc, hier werkt ie formidabel!quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:21 schreef Skaai het volgende:
[..]
Fix je pc, hier werkt ie formidabel!
Je kan geen crapsmileys hier plaatsen meidquote:Op donderdag 31 maart 2005 11:21 schreef Skaai het volgende:
[..]
Fix je pc, hier werkt ie formidabel!
Ja, dat is zo, ik heb alleen het idee dat het nog zo moeilijk gaat worden allemaal en ik ben al zo moegestredenquote:Op donderdag 31 maart 2005 11:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oeh, maar dat is wel een hele mooie instelling!
Wow, ik heb precies hetzelfde probleem. Alleen zonder blaasontsteking.quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n R&P-mens maar ik heb idd wat topics gelezen en toen juist gezien: Oke, dit is niet zomaar iets.. Het zit echt diep en gisteren zag ik dat ineens in. Mn hele leven is aan het veranderen de laatste tijd maar ik word er alleen ongelukkiger van, en ineens dacht ik het geluk gevonden te hebben. Maar toen dat niet zo was zag ik ineens dat ik eerst zelf gelukkig moet worden en dat ik dat niet van andere mensen moet af laten hangen. Dus dat wordt mijn missie nu, ik heb alleen nog geen idee hoe ik dat moet gaan doen
Ook nog een blaasontsteking erbij?quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, en ik zit ook nog eens met die stomme blaasontsteking die weer terug is en ik moet vanmiddag naar school
quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:24 schreef MissBliss het volgende:
[afbeelding]
Voor mezelf dan maar en QyRoZ
quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:24 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Wow, ik heb precies hetzelfde probleem. Alleen zonder blaasontsteking.
quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:24 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Wow, ik heb precies hetzelfde probleem. Alleen zonder blaasontsteking.
Ik weet niet of ik de energie heb om het te veranderen. Ik moet mezelf dan compleet veranderen, en het is al zo'n complexe fase in mn leven.quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet hoe je je voelt dus en heel veel sterkteIedereen kan gelukkig worden, het kost alleen heel veel moeite denk ik.
Heel veel sterkte dus.quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet hoe je je voelt dus en heel veel sterkteIedereen kan gelukkig worden, het kost alleen heel veel moeite denk ik.
Ik kan geen 10 minuten zonder wcquote:Op donderdag 31 maart 2005 11:26 schreef Christine het volgende:
[..]
Ook nog een blaasontsteking erbij?
Ik zou toch even bellen voordat je weggaat...
Maar je kunt wel een afspraak maken?quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:27 schreef MissBliss het volgende:
Ik kan geen 10 minuten zonder wciemand moet me brengen en dat kan niet vandaag dus die school vergeet ik ook maar weer eens
quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:28 schreef Skaai het volgende:
Nou, ik ga maar weer Dr. Phil kijken.
Dankje, mijn teen doet pijn.quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:30 schreef Zhenar het volgende:
Ik moet er even vandoor. Sterkte iedereen die dat nodig heeft!
![]()
![]()
Dat is het dus juist, dat weet ik niet. Ik ben onlangs heel gelukkig geworden toen iemand me liet merken dat ik mooi was en bijzonder. Dat was fantastisch, maar toen dat niet meer ging kwam ik weer in een soort zwart gat terecht en dan zie je dus juist dat je zélf gelukkig moet zijn en dat anderen dat niet moeten doen. Maar ja, hoe ik dan wél gelukkig moet worden, weet ik nog even niet.quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[afbeelding]
En eentje van mij.
Ook voor QyRoZ natuurlijk!
Maar het geluk in jezelf vinden, da's geen makkelijke opgave, nee. Waar wordt je normaal gesproken zoal gelukkig van?
Ik heb dat ook. Het is de laatste tijd al zo heftig geweest en ik dacht dat het met rust wel over zou gaan allemaal. Maar het zit veel dieperquote:Op donderdag 31 maart 2005 11:27 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik de energie heb om het te veranderen. Ik moet mezelf dan compleet veranderen, en het is al zo'n complexe fase in mn leven.
Het kan niet altijd feest zijn hoor.quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:30 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dankje, mijn teen doet pijn.
Ik zal zometeen even uitgebreid uittypen hoe het in elkaar zit.
Ach, the hell with waiting, die ander tikt er ook op los!quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:30 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dankje, mijn teen doet pijn.
Ik zal zometeen even uitgebreid uittypen hoe het in elkaar zit.
Zal ik het de volgende keer maar onder een spoiler-tagje plaatsen? dan wordt jouw topic iig niet vervuild doorquote:Op donderdag 31 maart 2005 11:33 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ach, the hell with waiting, die ander tikt er ook op los!
Mijn rechter teen he, jeetje wat moeilijk dit, doet zo'n pijn. Ik wordt er misselijk van. Ik (ja ik doe het allemaal zelf, geen ander kan me helpen) knip mijn teennagel nooit recht, maar schuin af. Ja dan krijg je van die uitstekende stukjes nagel (hartverscheurdend hoor,) en die steken in je vlees. Mijn ouders en zulks zeggen dat ik hulp moet zoeken bij de dokter, nou dat zegt een hoop.
.
Mijn topic?quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zal ik het de volgende keer maar onder een spoiler-tagje plaatsen? dan wordt jouw topic iig niet vervuild doorproblemen
Dat heb ik ook.quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:33 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ach, the hell with waiting, die ander tikt er ook op los!
Mijn rechter teen he, jeetje wat moeilijk dit, doet zo'n pijn. Ik wordt er misselijk van. Ik (ja ik doe het allemaal zelf, geen ander kan me helpen) knip mijn teennagel nooit recht, maar schuin af. Ja dan krijg je van die uitstekende stukjes nagel (hartverscheurdend hoor,) en die steken in je vlees. Mijn ouders en zulks zeggen dat ik hulp moet zoeken bij de dokter, nou dat zegt een hoop.
.
Je hebt er kennelijk nogal last van he?quote:
Dat heb ik ook al 2 keer gehad!quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat heb ik ook..
Een ingegroeide teennaagel, sinds augustus vorig jaar al..
Moet binnenkort opengesneden worden.![]()
.
Omg, nu merkte ik pas hoe vaak ik m'n teen stootte.quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:39 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al 2 keer gehad!
Een keer werd mijn teennagel alleen ingeknipt, en 2 jaar later trokken ze 'm er helemaal af.
Wat een opluchting is dat zeg, als je dan na 1,5 week weer lekker dichte schoenen aan kan trekken, en ongestoort je teen kunt stoten zonder dat de pijn door je hele voet gaat.
Lotgenoot
Gewoon gaan.quote:
Hmm, elke dokter heeft zijn eigen aanpak dan.quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Omg, nu merkte ik pas hoe vaak ik m'n teen stootte..
Heb normaal niet zo'n last van die teen, maar als je hem stoot.. ongeloofelijk..
Het was een tijdje weg, maar nu begint het weer.. De nager hoeft er nog niet uit zei 'ie, maar ze maken een sneetje in m'n vlees ergens.
.
Ik moest even verplicht sociaal doen met een huisgenote, dus ik had het even gemist.quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:43 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik zei "heee liefje" tegen jou, maar je reageerder niet
Ontzettend ja.quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je hebt er kennelijk nogal last van he?
Nou bij deze dan:quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:44 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik moest even verplicht sociaal doen met een huisgenote, dus ik had het even gemist..
Al huppelend?quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:46 schreef Skaai het volgende:
* Skaai strooit hartjes om Christine en Qyroz heen.
Voel de liefdequote:Op donderdag 31 maart 2005 11:46 schreef Skaai het volgende:
* Skaai strooit hartjes om Christine en Qyroz heen.
Dartelend met een kransje van madeliefjes in mijn rode lokken.quote:
Op blote voeten in het jonge grasquote:Op donderdag 31 maart 2005 11:48 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dartelend met een kransje van madeliefjes in mijn rode lokken.![]()
Met het lieflijke zonnetje dat zachte zonnestraaltjes door de gebloemde takken van de lindenbloesem laat schijnen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Op blote voeten in het jonge gras
Hela, ik heb niks lief @ the moment.quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Damn wat doen jullie eng
liefde is voor watjes![]()
En voor narcistjesquote:Op donderdag 31 maart 2005 11:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Damn wat doen jullie eng
liefde is voor watjes![]()
Ja, daar kan geen kerel verandering in brengen!quote:
ja ga nog over bloemen zitten zeuren ook nog even johquote:
Lees eens goed, Spookje van mequote:Op donderdag 31 maart 2005 11:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
ja ga nog over bloemen zitten zeuren ook nog even joh![]()
Lees het nog eens, ik heb het niet over bloemen, maar over kleine narcisten zoals ikquote:Op donderdag 31 maart 2005 11:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
ja ga nog over bloemen zitten zeuren ook nog even joh![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:48 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dartelend met een kransje van madeliefjes in mijn rode lokken.![]()
In een weide. Met jonge lam'ren en kalfjes.quote:
Kijk uit dat je niet om 5 uur dr looptquote:Op donderdag 31 maart 2005 11:57 schreef Skaai het volgende:
[..]
In een weide. Met jonge lam'ren en kalfjes.
Hihi
Ik word hier wel ietwat zoetsappig van hoor.
En dan samen op het picknick kleed neerstorten, en met een glas champagne kijken naar de ondergaande lentezon...quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:57 schreef Skaai het volgende:
[..]
Hihi
quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Kijk uit dat je niet om 5 uur dr loopt
i.v.m melken enzo![]()
Realistquote:Op donderdag 31 maart 2005 11:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Kijk uit dat je niet om 5 uur dr loopt
i.v.m melken enzo![]()
Maar ik mag enkelt de hartjes werpen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:58 schreef Christine het volgende:
[..]
En dan samen op het picknick kleed neerstorten, en met een glas champagne kijken naar de ondergaande lentezon...
Er kunnen er meerdere tegelijk gemolken worden hoor watch itquote:Op donderdag 31 maart 2005 11:58 schreef Christine het volgende:
[..]
En dan samen op het picknick kleed neerstorten, en met een glas champagne kijken naar de ondergaande lentezon...
Op een geruiten picknickkleed.quote:
Ik krijg honger van al die lammetjes en kalfjes.quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:57 schreef Skaai het volgende:
[..]
Hihi
Die 2 eet jij niet op vandaag meer hoorquote:Op donderdag 31 maart 2005 12:00 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik krijg honger van al die lammetjes en kalfjes..
Dit gaat een leuke lente wordenquote:Op donderdag 31 maart 2005 11:59 schreef Skaai het volgende:
[..]
Maar ik mag enkelt de hartjes werpen.
De romantiek is aan jou en Qyroz uitbesteedt.
Ik heb een grote diepvries.quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Die 2 eet jij niet op vandaag meer hoor![]()
![]()
Maar nu heb je mijquote:Op donderdag 31 maart 2005 12:02 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Mag ook wel, hij is klote genoeg nu..
* Ghostbuster mompelt iets over een kettingzaag lenen enzoquote:
Zolang die maar in de picknickmand pastquote:Op donderdag 31 maart 2005 12:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
* Ghostbuster mompelt iets over een kettingzaag lenen enzo
ik heb het over jullie hoorquote:Op donderdag 31 maart 2005 12:04 schreef Christine het volgende:
[..]
Zolang die maar in de picknickmand past
Ik in de picknickmand?quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:06 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, je wilt QyRoZ toch een kettingzaag lenen?
Maar dan moet 'ie wel in de picknickmand passen
quote:
Make love, not chainsaws.quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:16 schreef Christine het volgende:
[..]
Of ergens anders, maar ik wil 'm als passivist zijnde niet zien.
Stiekem midden in het park, op het drukste moment van de dag.quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:18 schreef Christine het volgende:
[..]
Make sweet love
Stiekum in het gras
En dan wachten tot de politie komtquote:Op donderdag 31 maart 2005 12:20 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Stiekem midden in het park, op het drukste moment van de dag..
.
Thats just nasty!quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:21 schreef Christine het volgende:
[..]
En dan wachten tot de politie komt
En vervolgens in de cel nog een paar keer
quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:20 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Stiekem midden in het park, op het drukste moment van de dag..
.
quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:11 schreef Christine het volgende:
Ik bedoelde meer dat je dan niet meer boven hoefde te komen...
Ja, dat dacht ik al. alleen die kou staat me tegen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:11 schreef Christine het volgende:
Ik bedoelde meer dat je dan niet meer boven hoefde te komen...
Ja mij ookquote:Op donderdag 31 maart 2005 13:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al. alleen die kou staat me tegen.
Deceptie. Ik hoopte op foto's.quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:09 schreef MissBliss het volgende:
Christine, ik vind dat wij snel moeten minimeeten en nee, dan bedoel ik niet in bad gaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |