Ik ben 2 april jarig!quote:
quote:
Ja iedereen slaapt alquote:Op donderdag 31 maart 2005 01:51 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ook weinig leven hier Christine...
Helaas, dan toch maar naar SLOWCHAT 2005 deel 7quote:
Ja, maar dan mag je niet met de meet meequote:Op donderdag 31 maart 2005 01:59 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Helaas, dan toch maar naar SLOWCHAT 2005 deel 7
quote:
I've got the power!quote:Op donderdag 31 maart 2005 10:00 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
ja dr kan nu niemand meer in he`
Wat, jaloers omdat jij het niet hebt?quote:
Dat kan ook wel wat lieverquote:Op donderdag 31 maart 2005 10:43 schreef Zhenar het volgende:
Jullie zijn wel gezellig hoor, maar ik mag me toch wel afvragen waar mijn buddy's zijn?
![]()
Sorry!quote:
Ik ben hier maar ik ben ook geen feest momenteelquote:Op donderdag 31 maart 2005 10:43 schreef Zhenar het volgende:
Jullie zijn wel gezellig hoor, maar ik mag me toch wel afvragen waar mijn buddy's zijn?
![]()
Nog steeds down? Balen...quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben hier maar ik ben ook geen feest momenteel
Het lijkt wel of het steeds erger wordt. Dat je-weet-wel-gedoe blijkt een soort topje van de ijsberg te zijn en er is echt zoveel meer mis in mijn leven..quote:
Ik ben zelf altijd wat sceptisch als anderen voor psycholoogje proberen te spelen, al doe ik het zelf vaak ook, maar nooit zo 'drastisch'.quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het lijkt wel of het steeds erger wordt. Dat je-weet-wel-gedoe blijkt een soort topje van de ijsberg te zijn en er is echt zoveel meer mis in mijn leven..
Gisteren hebben 4 verschillende mensen tegen me gezegd: 'Leonie, je moet hulp zoeken' nou ja, en dat zegt wel wat denk ik.
en hup, daar komen de tranen weer![]()
Ik ben niet zo'n R&P-mens maar ik heb idd wat topics gelezen en toen juist gezien: Oke, dit is niet zomaar iets.. Het zit echt diep en gisteren zag ik dat ineens in. Mn hele leven is aan het veranderen de laatste tijd maar ik word er alleen ongelukkiger van, en ineens dacht ik het geluk gevonden te hebben. Maar toen dat niet zo was zag ik ineens dat ik eerst zelf gelukkig moet worden en dat ik dat niet van andere mensen moet af laten hangen. Dus dat wordt mijn missie nu, ik heb alleen nog geen idee hoe ik dat moet gaan doenquote:Op donderdag 31 maart 2005 11:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ben zelf altijd wat sceptisch als anderen voor psycholoogje proberen te spelen, al doe ik het zelf vaak ook, maar nooit zo 'drastisch'.
Als ik down ben, dan ga ik altijd even in R&P kijken naar een paar heftige topics, waarna ik denk "mijn problemen vallen eigenlijk best mee"! Maar dat zal niet voor iedereen werken...
*troost* (ik weet niet hoe ik die smiley doe)
quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
*troost* (ik weet niet hoe ik die smiley doe)
Oeh, maar dat is wel een hele mooie instelling!quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n R&P-mens maar ik heb idd wat topics gelezen en toen juist gezien: Oke, dit is niet zomaar iets.. Het zit echt diep en gisteren zag ik dat ineens in. Mn hele leven is aan het veranderen de laatste tijd maar ik word er alleen ongelukkiger van, en ineens dacht ik het geluk gevonden te hebben. Maar toen dat niet zo was zag ik ineens dat ik eerst zelf gelukkig moet worden en dat ik dat niet van andere mensen moet af laten hangen. Dus dat wordt mijn missie nu, ik heb alleen nog geen idee hoe ik dat moet gaan doen
Doet 't niet.quote:
Nee, en ik zit ook nog eens met die stomme blaasontsteking die weer terug is en ik moet vanmiddag naar schoolquote:
Hey C.!quote:
Fix je pc, hier werkt ie formidabel!quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:21 schreef Skaai het volgende:
[..]
Fix je pc, hier werkt ie formidabel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |