Doet 't niet.quote:
Nee, en ik zit ook nog eens met die stomme blaasontsteking die weer terug is en ik moet vanmiddag naar schoolquote:
Hey C.!quote:
Fix je pc, hier werkt ie formidabel!quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:21 schreef Skaai het volgende:
[..]
Fix je pc, hier werkt ie formidabel!
Je kan geen crapsmileys hier plaatsen meidquote:Op donderdag 31 maart 2005 11:21 schreef Skaai het volgende:
[..]
Fix je pc, hier werkt ie formidabel!
Ja, dat is zo, ik heb alleen het idee dat het nog zo moeilijk gaat worden allemaal en ik ben al zo moegestredenquote:Op donderdag 31 maart 2005 11:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oeh, maar dat is wel een hele mooie instelling!
Wow, ik heb precies hetzelfde probleem. Alleen zonder blaasontsteking.quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n R&P-mens maar ik heb idd wat topics gelezen en toen juist gezien: Oke, dit is niet zomaar iets.. Het zit echt diep en gisteren zag ik dat ineens in. Mn hele leven is aan het veranderen de laatste tijd maar ik word er alleen ongelukkiger van, en ineens dacht ik het geluk gevonden te hebben. Maar toen dat niet zo was zag ik ineens dat ik eerst zelf gelukkig moet worden en dat ik dat niet van andere mensen moet af laten hangen. Dus dat wordt mijn missie nu, ik heb alleen nog geen idee hoe ik dat moet gaan doen
Ook nog een blaasontsteking erbij?quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, en ik zit ook nog eens met die stomme blaasontsteking die weer terug is en ik moet vanmiddag naar school
quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:24 schreef MissBliss het volgende:
[afbeelding]
Voor mezelf dan maar en QyRoZ
quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:24 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Wow, ik heb precies hetzelfde probleem. Alleen zonder blaasontsteking.
quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:24 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Wow, ik heb precies hetzelfde probleem. Alleen zonder blaasontsteking.
Ik weet niet of ik de energie heb om het te veranderen. Ik moet mezelf dan compleet veranderen, en het is al zo'n complexe fase in mn leven.quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet hoe je je voelt dus en heel veel sterkteIedereen kan gelukkig worden, het kost alleen heel veel moeite denk ik.
Heel veel sterkte dus.quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet hoe je je voelt dus en heel veel sterkteIedereen kan gelukkig worden, het kost alleen heel veel moeite denk ik.
Ik kan geen 10 minuten zonder wcquote:Op donderdag 31 maart 2005 11:26 schreef Christine het volgende:
[..]
Ook nog een blaasontsteking erbij?
Ik zou toch even bellen voordat je weggaat...
Maar je kunt wel een afspraak maken?quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:27 schreef MissBliss het volgende:
Ik kan geen 10 minuten zonder wciemand moet me brengen en dat kan niet vandaag dus die school vergeet ik ook maar weer eens
quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:28 schreef Skaai het volgende:
Nou, ik ga maar weer Dr. Phil kijken.
Dankje, mijn teen doet pijn.quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:30 schreef Zhenar het volgende:
Ik moet er even vandoor. Sterkte iedereen die dat nodig heeft!
![]()
![]()
Dat is het dus juist, dat weet ik niet. Ik ben onlangs heel gelukkig geworden toen iemand me liet merken dat ik mooi was en bijzonder. Dat was fantastisch, maar toen dat niet meer ging kwam ik weer in een soort zwart gat terecht en dan zie je dus juist dat je zélf gelukkig moet zijn en dat anderen dat niet moeten doen. Maar ja, hoe ik dan wél gelukkig moet worden, weet ik nog even niet.quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[afbeelding]
En eentje van mij.
Ook voor QyRoZ natuurlijk!
Maar het geluk in jezelf vinden, da's geen makkelijke opgave, nee. Waar wordt je normaal gesproken zoal gelukkig van?
Ik heb dat ook. Het is de laatste tijd al zo heftig geweest en ik dacht dat het met rust wel over zou gaan allemaal. Maar het zit veel dieperquote:Op donderdag 31 maart 2005 11:27 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik de energie heb om het te veranderen. Ik moet mezelf dan compleet veranderen, en het is al zo'n complexe fase in mn leven.
Het kan niet altijd feest zijn hoor.quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:30 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dankje, mijn teen doet pijn.
Ik zal zometeen even uitgebreid uittypen hoe het in elkaar zit.
Ach, the hell with waiting, die ander tikt er ook op los!quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:30 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dankje, mijn teen doet pijn.
Ik zal zometeen even uitgebreid uittypen hoe het in elkaar zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |