Met het lieflijke zonnetje dat zachte zonnestraaltjes door de gebloemde takken van de lindenbloesem laat schijnen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Op blote voeten in het jonge gras
Hela, ik heb niks lief @ the moment.quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Damn wat doen jullie eng
liefde is voor watjes![]()
En voor narcistjesquote:Op donderdag 31 maart 2005 11:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Damn wat doen jullie eng
liefde is voor watjes![]()
Ja, daar kan geen kerel verandering in brengen!quote:
ja ga nog over bloemen zitten zeuren ook nog even johquote:
Lees eens goed, Spookje van mequote:Op donderdag 31 maart 2005 11:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
ja ga nog over bloemen zitten zeuren ook nog even joh![]()
Lees het nog eens, ik heb het niet over bloemen, maar over kleine narcisten zoals ikquote:Op donderdag 31 maart 2005 11:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
ja ga nog over bloemen zitten zeuren ook nog even joh![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:48 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dartelend met een kransje van madeliefjes in mijn rode lokken.![]()
In een weide. Met jonge lam'ren en kalfjes.quote:
Kijk uit dat je niet om 5 uur dr looptquote:Op donderdag 31 maart 2005 11:57 schreef Skaai het volgende:
[..]
In een weide. Met jonge lam'ren en kalfjes.
Hihi
Ik word hier wel ietwat zoetsappig van hoor.
En dan samen op het picknick kleed neerstorten, en met een glas champagne kijken naar de ondergaande lentezon...quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:57 schreef Skaai het volgende:
[..]
Hihi
quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Kijk uit dat je niet om 5 uur dr loopt
i.v.m melken enzo![]()
Realistquote:Op donderdag 31 maart 2005 11:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Kijk uit dat je niet om 5 uur dr loopt
i.v.m melken enzo![]()
Maar ik mag enkelt de hartjes werpen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:58 schreef Christine het volgende:
[..]
En dan samen op het picknick kleed neerstorten, en met een glas champagne kijken naar de ondergaande lentezon...
Er kunnen er meerdere tegelijk gemolken worden hoor watch itquote:Op donderdag 31 maart 2005 11:58 schreef Christine het volgende:
[..]
En dan samen op het picknick kleed neerstorten, en met een glas champagne kijken naar de ondergaande lentezon...
Op een geruiten picknickkleed.quote:
Ik krijg honger van al die lammetjes en kalfjes.quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:57 schreef Skaai het volgende:
[..]
Hihi
Die 2 eet jij niet op vandaag meer hoorquote:Op donderdag 31 maart 2005 12:00 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik krijg honger van al die lammetjes en kalfjes..
Dit gaat een leuke lente wordenquote:Op donderdag 31 maart 2005 11:59 schreef Skaai het volgende:
[..]
Maar ik mag enkelt de hartjes werpen.
De romantiek is aan jou en Qyroz uitbesteedt.
Ik heb een grote diepvries.quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Die 2 eet jij niet op vandaag meer hoor![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |